SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
En maar blijven liegenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:52 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: ik was niet meer nonstop met Bill
Mehmet: nou jawel hoor, de laatste dagen
Slomy: ja?
OMG
Echt welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En maar blijven liegen
Hopelijk volgende week naar huis.
De twins voor schut zetten,dat leek me vrij duidelijk.quote:
Maar zo doorzichtigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy dicht zichzelf allemaal eigenschappen toe die ze denkt dat ze goed vallen, heel berekenend
Knuffelen was er welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef spapaars het volgende:
heeft Romy al gezegd dat ze achteraf blij is dat Fay er niet uit is?
eerlijk,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy dicht zichzelf allemaal eigenschappen toe die ze denkt dat ze goed vallen, heel berekenend
Ze kan ook niet tegen onrechtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
eerlijk,
oprecht,
puur,
naief,
nog even dan gaat ze zeggen dat ze nog maagd is ook.
Ja net alsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:01 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Totdat ze het een ander aandoet, dan mag het.
ik ook hij lult haar de hoek inquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet zit haar goed op de huid , ik zit te genieten
En Romy knikt gewillig meequote:
Dat geloof ik gelijk,klinkt als Romy.quote:
Ja ja klopt precies wat je zegtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk,klinkt als Romy.
Liegen doet ze ook nooit.
Die tweeling maakt geen schijn van kans. Dat is duidelijk, dat weten de stemmers op Fay primaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:03 schreef spapaars het volgende:
Denk wel dat ze snel op de tweeling gaan.
Hoe minder bewoners hoe groter hun macht zal worden met nomineren.
Kleine kansquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:06 schreef mario390 het volgende:
ik denk wel dat twins bij de stemming kans heeben sonst was nu niet bily eruit
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:08 schreef magnaal het volgende:
Wat wel aardig is: Romy dicht zichzelf de beste kwaliteiten toe.. Ze weet dus wel hoe het eigenlijk hoort...
Als er nog een paar zijn die zich kansloos voelen tegenover een Ivan en Bas, is een verbond met de tweeling niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling maakt geen schijn van kans. Dat is duidelijk, dat weten de stemmers op Fay prima
Spannend.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik wilde net uitloggen, krijg ik een melding....
Die twee zijn ten dode opgeschrevenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als er nog een paar zijn die zich kansloos voelen tegenover een Ivan en Bas, is een verbond met de tweeling niet ondenkbaar.
De kentering is aanstaande.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
Bil zat in Romy haar hart, maar ze was ook explosief. Ze draait al bij
Ja van vanmiddagquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik wilde net uitloggen, krijg ik een melding....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |