Ik zit nog steeds terug te zoeken in de stream naar het moment dat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja dat volg ik allemaal niet zo
Stay tuned mensen, gifje komt eraan.
Ah hoop dat ik het goeie moment heb gepakt, maar anders doe ik het wel opnieuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds terug te zoeken in de stream naar het moment dat ik bedoel
Ja die denk ikquote:
quote:
Oh nee dat is een andere!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die denk ik![]()
Ik wilde net roepen in deze video op 2.11.14Dat is het goede moment dat je nu hebt volgens mij ja !
Oh ik zag weinig verschilquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee dat is een andere!
Nou dan maak ik daar ook een gifje van.
Vind die robotjes wel cute. Geef mij er maar zo één.quote:
Man man man man man man man man man Man MAN man. Wat een ellende.quote:
Ik wil zo graag kijken maar zit op kantoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man Man MAN man. Wat een ellende.
Meisje links die eerste noot zo vals als een kraaiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Vind die robotjes wel cute. Geef mij er maar zo één.![]()
Maar verder.. eh... Voelt als een onsamenhangend zooitje.
Damn die stemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is fantastisch en verschrikkelijk tegelijk
Ga even een half uur naar het toilet. Jij gaat je lach niet kunnen inhouden.quote:
En dan boos zijn dat ze er niet doorheen komenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Greys het volgende:
San Marino doet wel elk jaar hun best om de lacher te zijn he?
hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch gekeken en nu naar de wc om verder te huilen.
Dit blijft misschien wel de meest briljante ESF clip ooitquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag weinig verschil
Maar dankjewel alvast![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef Limoniume het volgende:
Is er trouwens al een nieuw linkje naar de volgende stream?
quote:
Blijft zonde dat dit niet gewonnen heeft.quote:
Waren dat jaar wel heel veel hele goede inzendingen. Zelfs Rusland en Il Volo natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Blijft zonde dat dit niet gewonnen heeft.
Eens, al moet ik zeggen dat het lied van dit jaar wel echt het predikaat "geschreven voor Eurovisie" heeft.... maar het werkt welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Australië tot nu toe ook nog nooit troep ingezonden. Wat een land
In mijn all time top 10 dit pareltjequote:
Ze doen pas een paar keer mee. En zo origineel is het allemaal niet imho. Maar niet slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Australië tot nu toe ook nog nooit troep ingezonden. Wat een land
Houd op hoor. Ben hier nog steeds zuur over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
Zit nog even de voting van 2014 terug te kijken. Na de eerste 10 landen (vd 37) had je TOTAAL NIET het idee dat Oostenrijk zou winnen, best bizar
Anders ik welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:40 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Houd op hoor. Ben hier nog steeds zuur over.
Ze zijn de Wall nog niet over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:43 schreef grazz het volgende:
Is Denemarken al een keer geweest of moeten ze nog beginnen daar?
Populair liedjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef Momo... het volgende:
Achtelijke mongolen in de chat die om Nederland blijven vragen....
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef Momo... het volgende:
20 minuten break between Moldova and Netherlands
Waylon 17.00 toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef Momo... het volgende:
20 minuten break between Moldova and Netherlands
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef drxanax het volgende:
Spannend zo meteen! Waar kijken jullie nu naar? Is er een stream??
Is een zekere qualifier lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:49 schreef grazz het volgende:
Alweer sneeuw. Ugh ik vertrouw die Denen niet, die krijgen ook heel wat televotes
Ja, voor Nederland en Australië komt er tegen die tijd een nieuwe stream.quote:
Ja, hebben ook een heel gunstige startplek na 3 mindere liedjes. Ik ben alleen bang dat het lied veel te hoog gaat eindigen, boven ons ookquote:
Waylon gewoon top 5 maak je niet drukquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, hebben ook een heel gunstige startplek na 3 mindere liedjes. Ik ben alleen bang dat het lied veel te hoog gaat eindigen, boven ons ook
Klein raadseltje; Wie heeft er geen dildo in zijn kont op deze foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef Em31 het volgende:
Ik blijf bij Denemarken hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |