SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-Rehearsals
Ralf Mackenbach naar het ESF volgend jaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef Cee het volgende:
Ik krijg bij Rybak altijd Clickety clack in m’n hoofd.
Dat kan niet meer misgaan!quote:
Wat een vreemde jurkenquote:
Gejat van Waylon!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef Momo... het volgende:
Maar er zijn 3 robots op het podium en er is iets met een cape en leren broek
Oh potverquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef Momo... het volgende:
Maar er zijn 3 robots op het podium en er is iets met een cape en leren broek
Tot nu toe Roemenië en Noorwegen goed gepresteerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
HoiHeb even lunchpauze. Zijn er al uitschieters naar boven of beneden vandaag?
No shame beter toch dan een middelmatig normaal optredenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:01 schreef Em31 het volgende:
haha je hoorde ook echt op de achtergrond 'this is so bad'
Thanks!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Tot nu toe Roemenië en Noorwegen goed gepresteerd!
Hij houdt niet van de Zweedse entries van de laatste jarenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
Matt vindt The Worrying Kind leukIk vind hem nu nog toffer dan eerst
Vond ik ook al zo leukquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef Cee het volgende:
Ik krijg bij Rybak altijd Clickety clack in m’n hoofd.
Ja mijn vriend vroeg net of ik wilde meedoen aan een of andere ESF poule, maar naast dat ik het zo al spannend genoeg vind heb ik ook echt geen FLAUW idee wat er gaat scoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:09 schreef Greys het volgende:
Volgens Matt is dit het jaar met de meeste goede inzendingen sinds heel lang en is het totaal onvoorspelbaar wat er gaat gebeuren.
Ok.....twitter:DennshR twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 13:09:47So suddenly San Marino qualifies and Israel notAha reageer retweet
Afijn, volgende week IJsland douze pointsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja mijn vriend vroeg net of ik wilde meedoen aan een of andere ESF poule, maar naast dat ik het zo al spannend genoeg vind heb ik ook echt geen FLAUW idee wat er gaat scoren.
Omg ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:12 schreef Em31 het volgende:
Goed jaar, maar toch heb ik zelf niet echt een grote favoriet of iets wat ik vaak wil luisteren![]()
Voor mij nog steeds 2015
Het is onvoorspelbaar zeker waar, maar kwalitatief geen 2015. Dat was echt een heel sterk jaar achteraf gezien. Dit jaar heel veel mwa mwa liedjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:09 schreef Greys het volgende:
Volgens Matt is dit het jaar met de meeste goede inzendingen sinds heel lang en is het totaal onvoorspelbaar wat er gaat gebeuren.
Daar moeten gifjes van komenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:13 schreef Greys het volgende:
Matt die de bewegingen van de robots nadoet is goud.
Die wil ik best makenquote:
De staging gaat de jury's niet kunnen bekoren gok ik zo...quote:
2015 en 2016quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is onvoorspelbaar zeker waar, maar kwalitatief geen 2015. Dat was echt een heel sterk jaar achteraf gezien. Dit jaar heel veel mwa mwa liedjes.
Moet je vast een instagram account hebben of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:24 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com/eurovision/ robots in actie(instagram story)
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe dus :
Noorwegen - Q
Roemenie - Twijfel
Servie - NQ
San Marino NQ
Eigenlijk precies wat ik voor de rehearsals ook al dacht. Nog geen echte verrassing.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe dus :
Noorwegen - Q
Roemenie - Twijfel
Servie - NQ
San Marino NQ
Hmm ja ik denk het wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Moet je vast een instagram account hebben of niet?
quote:
Hier issie ooktwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 13:22:19San Marino | Jessika ve Jenifer'in ilk provasından bir video paylaşıldı. #SanMarino https://t.co/BoAJsHUEBB reageer retweet
Dat huwelijk is al geregeld, dat hoef ik hem niet meer te vragen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:24 schreef grazz het volgende:
Ik hoor het Hoofd net Will you marry me zeggen. Eerste wat ik dacht: Greys zit hem niet zo te stalken. Had ie het dus over één van die robotjes
Ik ga nog wel leukere maken als het lukt, maar ik zat te wachten tot hij iets gif-waardigs deedquote:
Ohhhhh kan je er ook eentje maken dat ie die rockvingers doet van die robotsquote:
Ja tuurlijk, maar dan moet ik even de beelden daarvan hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh kan je er ook eentje maken dat ie die rockvingers doet van die robots
Die is leukquote:
Even lachen om twittertwitter:M2punt0 twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 00:42:54Ik ben gewoon op het punt gekomen dat ik Waylon de overwinning niet eens meer gun. Niet dat hij kans maakt, maar hoe moeilijk is het om even mee te leven met een mede kandidaat die ernstig geblesseerd is geraakt? Nee, meneer is natuurlijk te druk met zijn zwangere vriendinnetje. reageer retweet
Wtf moet hij doen danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:30 schreef Momo... het volgende:
Even lachen om twittertwitter:M2punt0 twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 00:42:54Ik ben gewoon op het punt gekomen dat ik Waylon de overwinning niet eens meer gun. Niet dat hij kans maakt, maar hoe moeilijk is het om even mee te leven met een mede kandidaat die ernstig geblesseerd is geraakt? Nee, meneer is natuurlijk te druk met zijn zwangere vriendinnetje. reageer retweet
Wat een droeftoeter weerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:30 schreef Momo... het volgende:
Ja en met de regel dat er nog nooit meer dan 6 landen uit een helft zich gekwalificeerd hebben en wetende wat er nog komt:quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat ik voor de rehearsals ook al dacht. Nog geen echte verrassing.
ESF / Psychologische ondersteuning... voor Sjors en andere ESF'ersquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:30 schreef Momo... het volgende:
Yup heel veel anderen hebben op Instagram gereageerdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf moet hij doen danEn leven de andere landen wel allemaal massaal mee?
Stuk of vijftien kandidaten ofzo reageerden op zijn instagram.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf moet hij doen danEn leven de andere landen wel allemaal massaal mee?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup heel veel anderen hebben op Instagram gereageerd
Denk dat Douwe Bob ook wel had gereageerd
Oh, ja dat volg ik allemaal niet zoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuk of vijftien kandidaten ofzo reageerden op zijn instagram.
Ik zit nog steeds terug te zoeken in de stream naar het moment dat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja dat volg ik allemaal niet zo
Stay tuned mensen, gifje komt eraan.
Ah hoop dat ik het goeie moment heb gepakt, maar anders doe ik het wel opnieuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds terug te zoeken in de stream naar het moment dat ik bedoel
Ja die denk ikquote:
quote:
Oh nee dat is een andere!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die denk ik![]()
Ik wilde net roepen in deze video op 2.11.14Dat is het goede moment dat je nu hebt volgens mij ja !
Oh ik zag weinig verschilquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee dat is een andere!
Nou dan maak ik daar ook een gifje van.
Vind die robotjes wel cute. Geef mij er maar zo één.quote:
Man man man man man man man man man Man MAN man. Wat een ellende.quote:
Ik wil zo graag kijken maar zit op kantoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man Man MAN man. Wat een ellende.
Meisje links die eerste noot zo vals als een kraaiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Vind die robotjes wel cute. Geef mij er maar zo één.![]()
Maar verder.. eh... Voelt als een onsamenhangend zooitje.
Damn die stemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is fantastisch en verschrikkelijk tegelijk
Ga even een half uur naar het toilet. Jij gaat je lach niet kunnen inhouden.quote:
En dan boos zijn dat ze er niet doorheen komenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Greys het volgende:
San Marino doet wel elk jaar hun best om de lacher te zijn he?
hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch gekeken en nu naar de wc om verder te huilen.
Dit blijft misschien wel de meest briljante ESF clip ooitquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag weinig verschil
Maar dankjewel alvast![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef Limoniume het volgende:
Is er trouwens al een nieuw linkje naar de volgende stream?
quote:
Blijft zonde dat dit niet gewonnen heeft.quote:
Waren dat jaar wel heel veel hele goede inzendingen. Zelfs Rusland en Il Volo natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Blijft zonde dat dit niet gewonnen heeft.
Eens, al moet ik zeggen dat het lied van dit jaar wel echt het predikaat "geschreven voor Eurovisie" heeft.... maar het werkt welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Australië tot nu toe ook nog nooit troep ingezonden. Wat een land
In mijn all time top 10 dit pareltjequote:
Ze doen pas een paar keer mee. En zo origineel is het allemaal niet imho. Maar niet slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Australië tot nu toe ook nog nooit troep ingezonden. Wat een land
Houd op hoor. Ben hier nog steeds zuur over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
Zit nog even de voting van 2014 terug te kijken. Na de eerste 10 landen (vd 37) had je TOTAAL NIET het idee dat Oostenrijk zou winnen, best bizar
Anders ik welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:40 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Houd op hoor. Ben hier nog steeds zuur over.
Ze zijn de Wall nog niet over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:43 schreef grazz het volgende:
Is Denemarken al een keer geweest of moeten ze nog beginnen daar?
Populair liedjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef Momo... het volgende:
Achtelijke mongolen in de chat die om Nederland blijven vragen....
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef Momo... het volgende:
20 minuten break between Moldova and Netherlands
Waylon 17.00 toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef Momo... het volgende:
20 minuten break between Moldova and Netherlands
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef drxanax het volgende:
Spannend zo meteen! Waar kijken jullie nu naar? Is er een stream??
Is een zekere qualifier lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:49 schreef grazz het volgende:
Alweer sneeuw. Ugh ik vertrouw die Denen niet, die krijgen ook heel wat televotes
Ja, voor Nederland en Australië komt er tegen die tijd een nieuwe stream.quote:
Ja, hebben ook een heel gunstige startplek na 3 mindere liedjes. Ik ben alleen bang dat het lied veel te hoog gaat eindigen, boven ons ookquote:
Waylon gewoon top 5 maak je niet drukquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, hebben ook een heel gunstige startplek na 3 mindere liedjes. Ik ben alleen bang dat het lied veel te hoog gaat eindigen, boven ons ook
Klein raadseltje; Wie heeft er geen dildo in zijn kont op deze foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef Em31 het volgende:
Ik blijf bij Denemarken hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
Had ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:01 schreef Lamballert het volgende:
Ik dacht al wat is het forum still tijdens denemarken! zat ik in het verkeerde draadje te kijken.
Zelfs hoofden maken fouten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Er werd hem gevraagd: og3ne of waylon? Het hoofd kiest voor Og3ne
Maar vooral omdat het nummer veel betekenis voor hem heeft, omdat hij ook z'n moeder heeft verlorenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Als de vragensteller naar de reactievideo had gekeken had diegene dat al weken gewetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Zangtechnisch OGENEquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Maar vooral omdat het nummer veel betekenis voor hem heeft, omdat hij ook z'n moeder heeft verloren
Helaas van dat nummer...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zangtechnisch OGENE![]()
![]()
Zingen kunnen ze wel
Waylon gelukkig ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zangtechnisch OGENE![]()
![]()
Zingen kunnen ze wel
Ik herhaal het in ieder geval graag voor julliequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de vragensteller naar de reactievideo had gekeken had diegene dat al weken geweten
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Beste zanger die we hebben denk ik, maar wat Ogene kan is wel uniek hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.
Ik wil ook baby maken bij Bibiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.
Ik heb op het moment echt nul zenuwenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaat het Greys, trek je het nog? Werk is zeker wel een fijne afleiding?
Ik vond je al zo rustigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb op het moment echt nul zenuwenOok omdat m'n zelfbeschermingsmechanisme in werking is getreden inmiddels en ik uitga van het ergste. (Dat mechanisme hoeft alleen aan als ik de inzending heel tof vind, dus dit jaar staat ie op standje voluit).
Waarschijnlijk in het kwartier voordat ie moet wel hoor. Daar helpt geen mechanisme tegen ben ik bang
Heb even in je post gekeken maar zie niet wat er fout gaat helaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
[ afbeelding ]
Damn Noorwegen
Edit: afbeelding doet het niet, doe ik iets verkeerds?
Ja het is een imgur-upload, werkt niet. Had ik ook met die gifjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
[ afbeelding ]
Damn Noorwegen
Edit: afbeelding doet het niet, doe ik iets verkeerds?
Via wat doe je het dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja het is een imgur-upload, werkt niet. Had ik ook met die gifjes.
Zijn we weer geblokkeerd?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is een imgur-upload, werkt niet. Had ik ook met die gifjes.
Ogene vanwege de boodschap van het lied: zijn moeder is/was ook ziek (en overleden?)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Dat is Ellie tochquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:14 schreef grazz het volgende:
Cornald in da house
[ afbeelding ]
(interview met escdaily aan het opnemen)
Dat Cornald haar maar bij Waylon weghoudt!quote:
Nee ik ook!!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu als enige best zenuwachtig ben, waar is het gehyper en gestress mensen, of komt dat nog?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa. Voel me best ontspannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu als enige best zenuwachtig ben, waar is het gehyper en gestress mensen, of komt dat nog?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 14:38:10Dat krijg je ervan, als je naar de repetitie van San Marino kijkt #eurovision https://t.co/P7fUiMYNIL reageer retweet
Je linkje eindigt ook niet op .jpg zie ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Oh, raar dat 'ie het bij mij niet doet!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:17 schreef Momo... het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 14:38:10Dat krijg je ervan, als je naar de repetitie van San Marino kijkt #eurovision https://t.co/P7fUiMYNIL reageer retweet
Is dat Evil El? Geen idee, ik zou dr niet herkennen.quote:
Waar vond je deze foto?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:14 schreef grazz het volgende:
Cornald in da house
[ afbeelding ]
(interview met escdaily aan het opnemen)
Is het een vogel is het een vliegtuig, nee dat is het niet. Het is super Julia die je daar boven de heuvel ziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Oh dear.
What's that coming over the hill, is it a dress? Is it a mountain?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:20 schreef Momo... het volgende:
Heeft iemand de berg screenshot uit de videoclip?
Ik heb het via internet op m'n laptop gedaan, en krijg dan meteen deze link. Dus ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Je linkje eindigt ook niet op .jpg zie ik.
Als je de app van Imgur gebruikt krijg je na uploaden maar 1 link en dat is de goede.
Je zit nu mobiel dus?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
Wat een dag om hele dag geen internet te hebben.
Och ermquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
Wat een dag om hele dag geen internet te hebben.
Je hebt gelijk. Ik had nog geen foto van haar gezien vandaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry m'n mobiel zat ff vast![]()
Maar kijk naar het paars roze haar. Kan haast niet missen haha.
[ afbeelding ]
twitter:justonekoala twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 15:23:53Highest mountain peaks on each continent:Africa: KilimanjaroAmerica: AconcaguaAntarctica: VinsonAsia: EverestAustralia: KosciszkoEurope: Yulia Samoylova#Eurovision reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |