Die Britten zijn echt zo ver overal vandaan, die regelen hun eigen voedselvoorziening nog niet eens. Brexit wordt echt een complete chaos.quote:Op maandag 30 april 2018 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brexit speelt wel mee, maar denk dat daar wel iets voor wordt gevonden voor degene die er (tijdelijk) werken.
Alweer? Na 1 nacht thuis?quote:Op maandag 30 april 2018 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik m'n bed had afgehaald
Nopequote:Op maandag 30 april 2018 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen idee meer wat voor webadres nu in te tikken?
Gaat hard als je je bed ook als plee gebruikt.quote:
Free poopingquote:Op maandag 30 april 2018 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat hard als je je bed ook als plee gebruikt.
Knisperend bedquote:Op maandag 30 april 2018 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij is mijn beddegoed bezig aan zijn derde week.![]()
Morgen maar eens eraf trekken.
Wie weet. Ik ga er wel naar kijken in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2018 22:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer? Wil je zulke onzekerheid hebben als je er voor langer dan een jaar zoiets zou aanpakken? Dat is dan wel weer het voordeel van single zijn, je kan nog eens een jaartje gek doen en als het je niet teveel tegenstaat gewoon een jaartje daar zitten als een soort student in een huisje met huisgenoten enzo
Niet eens, en meuren doet het ook nog niet. Soms heb ik na een paar dagen al als ik de slaapkamer inkom dat ik denk:"Hmmm, het begint hier enigszins muf te ruiken."quote:
Broodje kaassouffle met satesausquote:Op maandag 30 april 2018 22:53 schreef Befbekje het volgende:
Ik overweeg nog even wat bij de snackbar te gaan halen..
Dat is toch geen combi, man..quote:Op maandag 30 april 2018 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Broodje kaassouffle met satesaus
dafuq?quote:Op maandag 30 april 2018 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier minstens 1x per week, een van de standaard dingen in het weekend.quote:Op maandag 30 april 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens, en meuren doet het ook nog niet. Soms heb ik na een paar dagen al als ik de slaapkamer inkom dat ik denk:"Hmmm, het begint hier enigszins muf te ruiken."
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 30 april 2018 22:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is toch geen combi, man..
Ik overweeg een vleeslul en een kleintje swarma..
Ken jij cafetaria de Oude Gracht in Eindhoven?quote:Op maandag 30 april 2018 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms bevalt een vibe ergens gewoon beter om bij aan te sluiten jaquote:Op maandag 30 april 2018 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ga er wel naar kijken in ieder geval.
In London stel ik me ook iets socialer op in vergelijking met Nederland. Alsof het makkelijk is contact te maken, hoe oppervlakkig ook.
Niet helemaal de hoek waar ik woon. Moet ik er naartoe?quote:Op maandag 30 april 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken jij cafetaria de Oude Gracht in Eindhoven?
Het is een stuk internationaler, dus iedereen heeft wel wat te vertellen over wat ze er komen doen en wat ze trekt aan de stad.quote:Op maandag 30 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms bevalt een vibe ergens gewoon beter om bij aan te sluiten ja
Ik ben er wel vrij enthousiast over. We gaan er rondom wedstrijden wel eens eten. Laatst na de huldiging ook, maakte het feest helemaal af.quote:Op maandag 30 april 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal de hoek waar ik woon. Moet ik er naartoe?
En het kussen kun je nog een keer omdraaien of het andere kussen pakken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens, en meuren doet het ook nog niet. Soms heb ik na een paar dagen al als ik de slaapkamer inkom dat ik denk:"Hmmm, het begint hier enigszins muf te ruiken."
Dat doe ik tien keer per nacht volgens mijquote:Op maandag 30 april 2018 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het kussen kun je nog een keer omdraaien of het andere kussen pakken.
Single leef
True that, ook meer een stad dan Amsterdam pretendeert te zijnquote:Op maandag 30 april 2018 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een stuk internationaler, dus iedereen heeft wel wat te vertellen over wat ze er komen doen en wat ze trekt aan de stad.
Dekbed omdraaien, aan de andere kant van het bed gaan liggen..... :quote:Op maandag 30 april 2018 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het kussen kun je nog een keer omdraaien of het andere kussen pakken.
Single leef
En dan, na een maand...quote:Op maandag 30 april 2018 23:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dekbed omdraaien, aan de andere kant van het bed gaan liggen..... :
Denk je fuck it, het stinkt nu toch al, dat kan nog wel een nachtjequote:
In Eindhoven zijn ook verschillende expat groepen. Alleen die steden leven een stuk minder voor mijn gevoel.quote:Op maandag 30 april 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that, ook meer een stad dan Amsterdam pretendeert te zijnAl heb je hier ook wel expatkringen. Was meetup.com ook niet zo een nlmk.nl voor expats in Nl ofzo?
Ben niet zo bekend met Eindhoven, maar kan me wel iets voorstellen bij wat je bedoelt jaquote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ook verschillende expat groepen. Alleen die steden leven een stuk minder voor mijn gevoel.
Maar misschien is hier ook nog wel genoeg te ontdekken.
Weltrusten en sport ze morgenquote:Op maandag 30 april 2018 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga slapen, anders ga ik ook nog eten straks. Morgenvroeg weer eens sporten, mag wel na een week alles overgeslagen te hebben.
Ik heb ook een lekkere buurvrouw, maar die ziet me niet staan en heeft ondertussen alweer een paar jaar een nieuwe ventquote:
zag haar 5 jaar niet staan. Echt hoe dan ...!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook een lekkere buurvrouw, maar die ziet me niet staan en heeft ondertussen alweer een paar jaar een nieuwe vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |