Hoe weet Koos dattan weer..??quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben heel benieuwd naar Waylons repetitie. Koos zegt dat ie gaat uitpakken, dus laat maar komen dan.
Idem.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:02 schreef Momazie het volgende:
Er gaat vandaag niks terecht komen van mijn zelfdiscipline. Ik merk het nu al.![]()
Twijfelen aan Koos.quote:
Hij gaat een motor uitpakken in die 10 seconden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen door deze post ben ik weer wat bang voor een motor. Ben zo labiel als de pest vandaag
Een motor met een roze strik die Daniël Dekker snel even met een palletwagen het podium op rijdt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij gaat een motor uitpakken in die 10 seconden.
Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar ik vermoed dat het succes van Cleo en Donatan bij de televoting niet alleen was ingegeven door het leuke liedje, maar ook door de melkmeisjesquote:Op maandag 30 april 2018 22:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Erg cheap dit inderdaad, zal haar weinig opleveren denk ik toch. Zijn er echt serieus mannen/vrouwen die gaan stemmen omdat ze haar borsten laat zien? Ik zou eerder niet meer stemmen.
omgquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben heel benieuwd naar Waylons repetitie. Koos zegt dat ie gaat uitpakken, dus laat maar komen dan.
Ik twijfel niet aan Koos hoorquote:
PLEASE geen hangende priester PLEASEquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:01 schreef Mandy040986 het volgende:
EEN BEETJE..???quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:35 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik ben al een beetje zenuwachtig. En we moeten nog 7.5 uur.
Oh ja. Bulgarijequote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:37 schreef Greys het volgende:
Momazie helemaal eens over Ierland vooral! Met de rest ook bijna allemaal. Iedereen kijkt het idd serieus goed voorbereid te hebben en er zijn prima vocalen, al dan niet geholpen door backings.
Watquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:41 schreef croissantlechat het volgende:
Australië tweede in de odds, daar snap ik echt he-le-maal niks van.
Ik ook echt niet. Wellicht dat de uiteindelijke score gaat tegenvallen. Kan mij herinneren dat Australië vorig jaar ook hoog stond en uiteindelijk wel bij de jury hoog scoorde, maar laag bij de televote. Vind Australië overrated.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:41 schreef croissantlechat het volgende:
Australië tweede in de odds, daar snap ik echt he-le-maal niks van.
Ja die verdient echt geen top 5 imo. Top 10 eigenlijk al niet. Vind het nummer echt zwak en tuurlijk Rybak heeft charisma en stage presence, maar het hoort het meest om het lied te gaan.quote:
Komen uiteindelijk met moeite in top 10 laat staan top 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:46 schreef Greys het volgende:
Australië en Noorwegen zo mega hoog maakt me best een beetje chagrijnig ja![]()
Vallen in de categorie 'best leuk hoor maar er zijn minstens vijftien betere nummers'. Heel apart.
Ik heb wel gewoon internet? Is het in een bepaalde regio?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:46 schreef Kyran het volgende:
Kut Ziggo heeft juist vandaag storing natuurlijk.
Even stekkertjes er een minuutje uit..?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:46 schreef Kyran het volgende:
Kut Ziggo heeft juist vandaag storing natuurlijk.
Yup storing bij ons in de buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:47 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon internet? Is het in een bepaalde regio?
STREEEEESSSquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef Guanabana het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk HIIIIEERRRR!
Als ik de odds moet geloven dan gaat Rybak uitpakken?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:54 schreef Chocoladesoes het volgende:
Opeens kom ik tot het besef dat het vandaag - voordat Nederland moet - helemaal niet zo spannend is. Alleen bij Noorwegen en Denemarken vind ik het interessant waar ze mee komen. Oh ja, en Rusland
Die gaan all out en laten haar nauwelijks zingenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef croissantlechat het volgende:
Ben ook heel benieuwd of Rusland nog te redden valt
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als ik de odds moet geloven dan gaat Rybak uitpakken?
Ja, dat vrees ik dus ook. Maar ik vind dat de EBU echt met strengere regels moet komen daarvoor want anders wordt gewoon alles playback binnen een paar jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gaan all out en laten haar nauwelijks zingen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook vrij..volgend jaar huur ik ook nog een kok
Oh ik vind het toch best een aardig dagje. Noorwegen erg benieuwd naar, Roemenie is wel een oke inzending, Denemarken, Australie.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:54 schreef Chocoladesoes het volgende:
Opeens kom ik tot het besef dat het vandaag - voordat Nederland moet - helemaal niet zo spannend is. Alleen bij Noorwegen en Denemarken vind ik het interessant waar ze mee komen. Oh ja, en Rusland
Ja een lekker wijf op het podium en een paar goddelijke zingende trollen daarachter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:59 schreef croissantlechat het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik dus ook. Maar ik vind dat de EBU echt met strengere regels moet komen daarvoor want anders wordt gewoon alles playback binnen een paar jaar.
Zongen Cyprus en Griekenland niet zelf? Ik ga nu luisterenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja een lekker wijf op het podium en een paar goddelijke zingende trollen daarachter.
Maar even serieus, dat verbergen merk je ook nauwelijks. Cyprus en Griekenland zongen zelf gisteren ook bijna niet. En bij Bulgarije ook zo raar dat Zhana nauwelijks zingt. Zo benadeel je wel een land als Armenie dat de hoofdstem puur alleen zingt.
Een stuk minder dan je verwacht, als je filmpje ziet van de stemmen rehearsal van Griekenland...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:10 schreef Momazie het volgende:
[..]
Zongen Cyprus en Griekenland niet zelf? Ik ga nu luisteren
Griekenland hoor je ook duidelijk andere stemmen inderdaad, maar die hoor je ook duidelijk in de single versie. Je kunt wel horen welke stem zij heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een stuk minder dan je verwacht, als je filmpje ziet van de stemmen rehearsal van Griekenland...
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Em31 het volgende:
Ik zou voor 11 uur van alles doen, maar zoals verwacht zit ik hier gewoon te wachten tot het 11 uur is.
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Em31 het volgende:
Ik zou voor 11 uur van alles doen, maar zoals verwacht zit ik hier gewoon te wachten tot het 11 uur is.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Em31 het volgende:
Oei, ga je dan net niet redden qua filmpje denk ik? Je krijgt nog wel dan een half uur hysterie en Hoofd meequote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn vaste vrije dag vandaag.. dus behalve handdoeken wassen hoeft er niet echt iets te gebeuren, alleen moet ik wel uiterlijk half 6 weg voor een etentje en pubquiz
Het AD begint zich meer en meer tussen de Weekend, Story en Privé te profileren. Die homepage is toch niet serieus meer te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/video/d(...)songfestival~vp35553
Het AD snapt er werkelijk waar geen kut van he
Hongarije hier tussen zettenen ook Slovenie maakt gewoon kans om de finale te halen
GODVERDOMME STEFAN RAADGEVER MOET JE KLAPPEN HEBBEN OFZOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/video/d(...)songfestival~vp35553
Het AD snapt er werkelijk waar geen kut van he
Hongarije hier tussen zettenen ook Slovenie maakt gewoon kans om de finale te halen
Ik heb boodschappen gedaan! /trotsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Em31 het volgende:
Jan Smit 2.0quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
Raatgever over Hongarije: voor het Songfestival veel te hard, leuk om je schoonmoeder mee de stuipen op het lijf te jagen
Hij geeft een perfecte definitie van zichzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
Raatgever over Hongarije: voor het Songfestival veel te hard, leuk om je schoonmoeder mee de stuipen op het lijf te jagen
Wat een pussyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij geeft een perfecte definitie van zichzelf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij geeft een perfecte definitie van zichzelf.
Was dat ook die gast die Portugal vorig jaar belachelijk maakte en een vier gaf?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
En dat hij fluitend doorgaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:00 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen is totaal niet spannend om te kijken, we weten allemaal dat ie er zal staan zoals bij de nationale finale
Dat was de Volkskrant volgens mij. Dat was ook echt cringe ja. En dan later ineens een rectificatie dat het een fout was; niemand trapte daar in.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat ook die gast die Portugal vorig jaar belachelijk maakte en een vier gaf?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik hoop dat we vandaag alleen Het Hoofd te zien kregen en geen ander hoofd naast Het Hoofd
Dat was Loreenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef Guanabana het volgende:
Was dat alweer 2009 joh dat Rybak won? Ik dacht 2012.
Ooooh ja, klopt. Vond dat ook wel een actie voor hem, maar niet dusquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was de Volkskrant volgens mij. Dat was ook echt cringe ja. En dan later ineens een rectificatie dat het een fout was; niemand trapte daar in.
Ja dit!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik hoop dat we vandaag alleen Het Hoofd te zien kregen en geen ander hoofd naast Het Hoofd
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef aarontje112 het volgende:
Oke ik zit stiekem op het werk met een oortje in naar de stream te luisterenGRRSFSDFSRR DIT IS RADIO ORANJE, DE GEIT IS GEMOLKEN
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef aarontje112 het volgende:
Oke ik zit stiekem op het werk met een oortje in naar de stream te luisterenGRRSFSDFSRR DIT IS RADIO ORANJE, DE GEIT IS GEMOLKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |