SPT gaat SCHROEIENquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:13 schreef Masterminded het volgende:
Goed om te zien dat dit weer drie heroïsche weken worden hier.
Thomas gaat welquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef showtimer het volgende:
Thijs gaat dus blijkbaar helemaal niet naar de Giro.Mevrouw Zonneveld zal wel weer op knappen staan.
De Giroreeks is de op 1 na beste reeks op Fok!, na de Top 2000quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:13 schreef Masterminded het volgende:
Goed om te zien dat dit weer drie heroïsche weken worden hier.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Arsenal is al uitgeschakeld.
Word je 's nachts nog wel eens wakker van Jan Oblak?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Arsenal is al uitgeschakeld.
Ik vind dit echt zo'n krankzinnige mongool.quote:
Eerder van Mustafi en Koscielny.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Word je 's nachts nog wel eens wakker van Jan Oblak?
Hard gelachen om de 1-1.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerder van Mustafi en Koscielny.
Zoiets zie je bij De Graafschap niet eens.
Ik ga hier toch nog even op in.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet per definitie nee. Maar ik denk niet dat je veel gegronde kritiek op Israël kan leveren alleen omdat de Giro er start. Je kan hooguit kritiek leveren op de organisatie van de Giro dat ze naar Israël gaan. Maar als die kritiek alleen maar is 'Israël is kut', dan zie ik daar toch wel een stukje antisemitisme in.
Israël vergelijken met boevenstaten als Rusland en Qatar. Ja hoorquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga hier toch nog even op in.
Zo'n regime, net als bijvoorbeeld Rusland en Qatar, gebruikt zo'n groot sportevenement gewoon als imagoboost. Lekker jezelf van je beste kant laten zien aan de wereld zodat iedereen weer een positief beeld van het land krijgt. Er wordt dan ook verwacht dat iedereen die bij die Giro betrokken is, teams, organisatie en fans, de loftrompet steekt over hoe mooi en bijzonder en historisch alles is. En ondertussen worden er dagelijks allerlei mensenrechten geschonden, daar komt die kritiek vandaan.
Ah random Palestijnen afknallen hoort allemaal bij het democratische karakter van de o zo moderne staat Israël?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Israël vergelijken met boevenstaten als Rusland en Qatar. Ja hoor
Het is waar dat Israël nogal wat internationale kritiek te verduren krijgt, maar het grootste deel van die kritiek komt vanuit islamitische landen die heel Israël het liefst van de aardbodem zouden wegvagen. Dus dat kan ik moeilijk serieus nemen.
Het conflict is ook veel ingewikkelder dan dat - wat we hier veelal roepen - het de schuld van Israël is, ik zou het ook niet boycotten vanwege Israël, maar zou niet graag een sportevenement willen organiseren in een plek waar zoveel spanningen samenkomen. Toch is het er veiliger en beter dan in de meeste landen buiten het westen/ de EU. ( en dan is "meeste" nog een eufemisme)quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
at internationale kritiek te verduren krijgt, maar het grootste deel van die kritiek komt vanuit islamitische landen die heel Israël het liefst van de aardbodem zouden wegvagen. Dus dat kan ik moeilijk serieus nemen.
Daar is ook een FOK subpoule van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wij doen met een groep vrienden altijd Sportpools, vind dat persoonlijk leuker dan Scorito. En je hoeft er als het begint niks meer aan te doen.
Dat kun je niet goedpraten, maar als je even een kijkje neemt naar de omliggende landen- en ook de Palestijnen - zijn dat natuurlijk net zo goed mensonterende volkeren en regimes, die vrijwel allemaal ook nog eens anti-joods zijn. Zo makkelijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah random Palestijnen afknallen hoort allemaal bij het democratische karakter van de o zo moderne staat Israël?
Israël is misschien democratisch, maar dat betekent niet dat het geen walgelijke politiek kan bedrijven. De intenties achter het organiseren zijn hetzelfde, dus die vergelijking is gewoon op z'n plek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Israël vergelijken met boevenstaten als Rusland en Qatar. Ja hoor
Het is waar dat Israël nogal wat internationale kritiek te verduren krijgt, maar het grootste deel van die kritiek komt vanuit islamitische landen die heel Israël het liefst van de aardbodem zouden wegvagen. Dus dat kan ik moeilijk serieus nemen.
Je legt het nipt af tegen de laatste productie vanquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Vrijdag is de hele tijd op en af, dat ligt Dumorain als gegoten. Ik denk dat de pocketklimmers van dienst overmorgen al tegen een achterstand van een seconde of 40-45 aan gaan kijken.
Die heeft net gebaard. Verslikte me bijna in mijn roze koek toen ik afgelopen zaterdag de geboorteannonce zag in NRC. Lekker tussen de Sofietjes, Meesjes en Annemijntjes.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef showtimer het volgende:
Thijs gaat dus blijkbaar helemaal niet naar de Giro.Mevrouw Zonneveld zal wel weer op knappen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |