Ik geloof dat ik het met je eens ben (maar ik ga wel kijken, kuch).quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om gelovige mensen serieus te nemen.
Je ziet me al jaren posten en dan toch mijn naam niet onthoudenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meteen de antisemitisme-kaart spelen inderdaad.
DecoAorta of hoe die gozer ook heet is af.
Hij kan natuurlijk ook naar de 33e speelronde van de Bundesliga kijken. Zijn idool kan zomaar groepsfase CL veiligstellen. En Eibar speelt die dag.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Festivalbier met een paar Nederlandse b-artiesten, wie vindt dat nou leuk?
Idool?quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook naar de 33e speelronde van de Bundesliga kijken. Zijn idool kan zomaar groepsfase CL veiligstellen. En Eibar speelt die dag.
Dat leeft in het zuiden niet, aangezien wij hier in september al bevrijd werden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zaterdag is Bevrijdingsdag. Hoe kan je dan geen plannen hebben? Festivalletje.
Erg eng natuurlijk. Beetje sociaal doen tussen andere mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Festivalbier met een paar Nederlandse b-artiesten, wie vindt dat nou leuk?
Zou wel de prestatie van de eeuw zijn als hij na het vertrek van Sule, Rudy en Wagner plus een wisselvallige opstart dit bereikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Luisteren naar teringharde lelijke muziek, een half uur doen om vies bier te halen voor jezelf en je vrienden, er valt een biertje op de grond, je vindt je vrienden niet meer, je bier is op, je hebt ooraids, als je je maten dan weer hebt gevonden schreeuw je onderling omdat je anders niet verstaanbaar bent.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg eng natuurlijk. Beetje sociaal doen tussen andere mensen.
In het verleden waren de Bevrijdingsfestivals nog wel tof, onder meer Blood Red Shoes en Dry The River leren kennen daar. Laatste jaren is het niet veel meer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luisteren naar teringharde lelijke muziek, een half uur doen om vies bier te halen voor jezelf en je vrienden, er valt een biertje op de grond, je vindt je vrienden niet meer, je bier is op, je hebt ooraids, als je je maten dan weer hebt gevonden schreeuw je onderling omdat je anders niet verstaanbaar bent.
Ik ga gewoon barbeknoeien.
Nee.quote:
Ik kan tegenwoordig nog maar net naar de supermarkt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg eng natuurlijk. Beetje sociaal doen tussen andere mensen.
Mwah, het is socialer dan uitgaan in een discotheek oid (daarom ga ik daar ook bijna nooit heen).quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Als je kon lezen zag je dat mijn kritiek op zulke festivals is dat je eigenlijk helemaal niet sociaal bezig bent. Dus dan kan je beter met vrienden gaan BBQ'en.
Dit is quatsch, amice.quote:
picnic.nl of ah bezorgservice of jumbo bezorgservicequote:Op woensdag 2 mei 2018 11:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig nog maar net naar de supermarkt.
De dokter zegt van welquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
picnic.nl of ah bezorgservice of jumbo bezorgservice
U hoeft uw deur niet meer uit
quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou wel de prestatie van de eeuw zijn als hij na het vertrek van Sule, Rudy en Wagner plus een wisselvallige opstart dit bereikt.Wel zonde dat Gnabry en Demirbay geblesseerd zijn. Dat maakt het toch wat moeilijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar afijn, offtopic inderdaad.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Gewoon net als heywoodu een hometrainer aanschaffen. En dan zo'n programma installeren waarmee je tegen andere mensen kan fietsen.quote:
De psycholoog vind dan dat " .. " etc.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon net als heywoodu een hometrainer aanschaffen. En dan zo'n programma installeren waarmee je tegen andere mensen kan fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |