Dat je het zelf een prima idee vindt om bloed te lekken, ok. Maar sleur niet je onschuldige kinderen mee in deze viezigheid.quote:Op maandag 30 april 2018 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
Vrouw bloed of de hoofd van haar zon om een ''statement'' te maken . Bel de kinderbescherming![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou ze dat ook zeggen als de vader over haar zoontje kwakt? WHERE DO YOU THINK HE CAME FROM BITCH!quote:Op maandag 30 april 2018 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
Vrouw bloed of de hoofd van haar zon om een ''statement'' te maken . Bel de kinderbescherming![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet iedereen is geschikt om ouder te worden . Dat kind is nu al beschadigt voor het levenquote:Op maandag 30 april 2018 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat je het zelf een prima idee vindt om bloed te lekken, ok. Maar sleur niet je onschuldige kinderen mee in deze viezigheid.
Echt gewoon niet.
I'll remind you where the fuck you came from! Swallow bitch!quote:Op maandag 30 april 2018 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard word er met twee maten gemetenquote:Op maandag 30 april 2018 22:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ze dat ook zeggen als de vader over haar zoontje kwakt? WHERE DO YOU THINK HE CAME FROM BITCH!
2081 likes ookThe fuck is wrong with people...
quote:Op maandag 30 april 2018 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
OH MY GOD net wanneer je denkt dat het niet erger kan
Dit is niet de enige recept waar menstruatiebloed is gebruikt
Dat moet een troll account zijn...quote:
Ik geloof het wel hoor. Ik neem iig nooit meer ergens op visite een rood ijsje. Of een rode wafel. Eigenlijk niks roods meer.quote:Op maandag 30 april 2018 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat moet een troll account zijn...
zolang er geen fishy taste aanzit vind ik het prima...quote:Op maandag 30 april 2018 22:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor. Ik neem iig nooit meer ergens op visite een rood ijsje. Of een rode wafel. Eigenlijk niks roods meer.
Denk je ?quote:Op maandag 30 april 2018 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat moet een troll account zijn...
Alles is perceptie, alles is relatief.quote:Op maandag 30 april 2018 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit maakt mensen die de placenta onder een boom begraven een stuk normaler.
Wat is dat witte slijm? Wat is dat witte slijm?quote:Op maandag 30 april 2018 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
OH MY GOD net wanneer je denkt dat het niet erger kan
[ afbeelding ]
Dit is niet de enige recept waar menstruatiebloed is gebruikt
Opgeklopte sperma.quote:Op maandag 30 april 2018 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is dat witte slijm? Wat is dat witte slijm?
quote:Op maandag 30 april 2018 22:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk je ?
http://www.rebelcircus.co(...)ing-menstrual-blood/
Klik op de links voor foto's en recepten
Als the husband daar achter was gekomen had ze niet meer kunnen posten imo...quote:I Cook For My Husband Using Menstrual Blood
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |