Ik ben fanquote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef libranl het volgende:
Tweede hoofd komt uit Turkije en heet Efe. Dan hebben jullie een naam
Ik vind het een stom lied en zelfs ik stond vol bewondering op EICquote:Op maandag 30 april 2018 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze vocaal op peil is moet ze sowieso wel de vloer aanvegen met Azerbaijan en Cyprus, het lied is namelijk wel heel sterk
Het is geweldig of helemaal niks en ik verwacht dat de meningen wel verdeeld zijnquote:Op maandag 30 april 2018 14:55 schreef Em31 het volgende:
Ik weet serieus niet of ik morgen om 5 uur wel naar de eerste reactie durf te kijken![]()
Da's duidelijk dan, we noemen hem kalkoen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef libranl het volgende:
Tweede hoofd komt uit Turkije en heet Efe. Dan hebben jullie een naam
Gelukkig dat Matt het een fantastisch nummer vindt.quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Het is geweldig of helemaal niks en ik verwacht dat de meningen wel verdeeld zijnMaar let op; Je hebt altijd bloggers die hun eigen mening over het lied (gebeurt bij meerdere inzendingen) niet opzij kunnen zetten en het optreden ook niet objectief beoordelen.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's duidelijk dan, we noemen hem kalkoen.
Sorry.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's duidelijk dan, we noemen hem kalkoen.
Sorry.
Helemaal met een zeer smaakgevoelig genre.quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Het is geweldig of helemaal niks en ik verwacht dat de meningen wel verdeeld zijnMaar let op; Je hebt altijd bloggers die hun eigen mening over het lied (gebeurt bij meerdere inzendingen) niet opzij kunnen zetten en het optreden ook niet objectief beoordelen.
Ja dat is waar. Als Matt het tegen vindt vallen, valt het wel écht tegen denk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:
Oh! Zou ze tijdens EIC niet live gezongen hebben? Ik twijfelde er toen aan weet ik nogquote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het vocaal niet uitstekend, zeker niet op de lage stukken gek genoeg...
Ja maar hij is ook wel zo dat als het niks is, hij dat ook eerlijk zal zeggen heb ik het idee. We zullen wel zien of hij morgen de enige is die op de tafels staat te dansen na zijn eerste repetitie of dat de hele zaal daar los gaatquote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig dat Matt het een fantastisch nummer vindt.
Jup, dus laten we niet verwachten dat elke blogger het morgen ineens gaat omarmen, maar ik hoop dat er een aantal van hen, dat wanneer het optreden indruk maakt, ze dat ook durven toe te geven los van hun persnlk smaak.quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal met een zeer smaakgevoelig genre.
Bij een rad malfunction moet Saara maar gewoon blijven hangen terwijl de volgende optreedt, we hebben niet de hele dag de tijd.quote:Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef Greys het volgende:
Dat omschakelen van de ene act naar de andere gedurende de postcard wordt dit jaar moeilijker dan ooit volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |