SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een nieuwe RLS waar ze mensen naar de maan sturen en dat ze dan zonder hulp terug moeten zien te komen voordat de zuurstof op is
Is al begonnenquote:
en zo is het ookquote:Op maandag 30 april 2018 12:46 schreef rowan634 het volgende:
Heel veel mensen hoor je over de schijnheiligheid van Romy en cemal
Madi nu ook
zou geweldig zijn. Ik wil de reactie van slomo dan wel eens zien. Cemal zal het waarschijnlijk wel goed oppakkenquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Chipp zegt dat hij niet meer kijkt door Romy
Dat heb ik gemist. Wat zei ie dan precies?quote:Op maandag 30 april 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Chipp zegt dat hij niet meer kijkt door Romy
cees zit bij zequote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:49 schreef zodeju het volgende:
Chipp met Ivan overleggen......ook over Romy.
Echt niet, dan liever nog Mehmetquote:
Ik vind hem er prima uitzienquote:Op maandag 30 april 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijft een eng smoezelig griezeltje...
die mag wel f hard vallenquote:Op maandag 30 april 2018 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy gaat never naar huis maar wel leuk voor een dagje drama
En en klein pijpje.quote:
de oud utopianen zitter er zo wel bij in het cordwood huis, dus denk dat ze wel luisterenquote:Op maandag 30 april 2018 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ben nu toch wel heel benieuwd hoe het gaat lopen
Luisteren ze naar het advies van de oud Utopianen of gaan ze hun eigen gang
Dat heeft alleen zin als ze samen met Cemal op de bank zit.quote:Op maandag 30 april 2018 12:50 schreef DKUp het volgende:
Romy gaat in ieder geval zes stemmen krijgen![]()
Ja, het vertrek heeft haar goed gedaanquote:Op maandag 30 april 2018 12:47 schreef zodeju het volgende:
Jose ziet er heel goed uit vind ik..........Utopia doet je geen goed.
ben er ook bang voorquote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Aggie46 het volgende:
Marjet Bakker/Billy ontspringt wéér de dans.
zo te horen wel ..quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef yaello het volgende:
Fay en Demi zijn gewoon weer veilig denk ik
Ceesionie.....met zijn fruithapjes. Zo lief.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
De enige die ik leuk vind om terug te zien zijn Jessie en Cees
ik vind romy niet vals..quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ceesionie.....met zijn fruithapjes. Zo lief.
zij heeft er geen eigen meningquote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind romy niet vals..
Maar ze gaat met iedereen mee
Als bill zegt dit, dan zegt romy dat ook
Zeggen de twins dat dan zegt romy het ook..
"De valsheid" komt niet door haarzelf maar door de invloeden
volstrekt onbetrouwbaar dus.quote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind romy niet vals..
Maar ze gaat met iedereen mee
Als bill zegt dit, dan zegt romy dat ook
Zeggen de twins dat dan zegt romy het ook..
"De valsheid" komt niet door haarzelf maar door de invloeden
Dat zou-ie vast wel willen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie: je moet de twins niet uit elkaar trekken.
Die heeft de pot vast al samen verdeeld met Chipp....quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
ze passen echt bij elkaar ja. hij is nog dommer dan ruudquote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef mazaru het volgende:
Ik probeer hem te cappen zonder dat dat tongetje eruit komt. Lukt niet![]()
[ afbeelding ]
halve punt voor hemquote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze passen echt bij elkaar ja. hij is nog dommer dan ruud
Best erg.quote:Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis een soort groeps overleg aan het worden
Kees, Djumal,Bats,Jessie,Romy
Het teptielenvirus is besmettelijkquote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef mazaru het volgende:
Ik probeer hem te cappen zonder dat dat tongetje eruit komt. Lukt niet![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn te slank naar haar zinquote:Op maandag 30 april 2018 12:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom ? ze roddelen nooit over romy
quote:Op maandag 30 april 2018 12:55 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramona: Demi en Fay hebben hier niks te zoeken.
Welke?quote:
En Bats blijft dus.quote:Op maandag 30 april 2018 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Door dit gekonkel krijg je nu weer een kut bank!
quote:Op maandag 30 april 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ramona ik zou er 3 op fay geven, ja ik zou dit niet gokken straks wint er een Twin nog met die debielen buiten
jaquote:Op maandag 30 april 2018 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Door dit gekonkel krijg je nu weer een kut bank!
Ik ook.quote:Op maandag 30 april 2018 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo blij dat dat gevaarte naar huis is
Één troost...over 4 weken is ze eruitquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Één troost...over 4 weken is ze eruit
Dat zou daadwerkelijk de meest onzinnige stem ooit zijnquote:
jaloers is zij op twinsquote:Op maandag 30 april 2018 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Ramona snapt het, kut om te zeggen maar wel waar...
Als ze maar niet terugkomt in 2quote:
Was te verwachten de drie die gaan zijn nog fay, demi en Mehmetquote:Op maandag 30 april 2018 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou daadwerkelijk de meest onzinnige stem ooit zijn
Zo dom zijn ze in Expeditie Robinson niet eens....quote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef Gooddeal het volgende:
Dus mehmet eruit die geen enkel gevaar vormt, en de gevaarlijkste laten zitten.
Echt hoor, nog nooit zo'n dom volk bij elkaar gezien.quote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze in Expeditie Robinson niet eens....
Het heeft niets te maken met jaloers , maar met winnen .quote:
dikke schwijnquote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ramona ziet het goed eerst die Twin's slopen![]()
[ afbeelding ]
Dat als je ze uit elkaar haalt de andere weer popie wordt maar die vliegen er elke keer uit , dus dat zegt maar weinigquote:
Ligt er aan wie het doetquote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef Copycat het volgende:
Het is niet tactisch!
Het is samenwerken!
Een beetje als:quote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef Copycat het volgende:
Het is niet tactisch!
Het is samenwerken!
True!quote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef DeKenau het volgende:
Dat als je ze uit elkaar haalt de andere weer popie wordt maar die vliegen er elke keer uit , dus dat zegt maar weinig
een beetje zwangerquote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beetje als:
Het is niet roddelen,
Het is ventileren.
ramona will winnen?quote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met jaloers , maar met winnen .
ivan is sinds het bezoek van zijn zus tactisch bezigquote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het doet
Bij de een is het tactisch en voor een ander is het samenwerken
Bij de tweeling zou het tactisch zijn
Bij Ivan en Linda samenwerken
Het zal ook nietquote:
zwangerquote:
Die twins hebben geen schijn van kans om te winnen. Die moeten ze er gewoon in houden. Cemal en slomo zijn grote kanshebbers. Ivan ook. Als je echt slim bent dan stem je die eruitquote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met jaloers , maar met winnen .
Het is niet liegen!quote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een beetje als:
Het is niet roddelen,
Het is ventileren.
quote:Op maandag 30 april 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is niet liegen!
Het is creatief met de waarheid omgaan!
quote:Op maandag 30 april 2018 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
I loveeee this van wie is dit Rienk van de Twin's Ramona laat dan maar
zwangerquote:Op maandag 30 april 2018 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Ze is getrouwd, dat wil ze even mededelen...
Precies ja maar dan moeten ze ook beide op de bank komenquote:Op maandag 30 april 2018 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ramona ziet het goed eerst die Twin's slopen![]()
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Maar zo ziet niet iedereen hetquote:Op maandag 30 april 2018 13:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan is sinds het bezoek van zijn zus tactisch bezig
halve puntquote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Bas gaat op mehmet om de Twins van de bank te houden
Bas bij de basvisjes.quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Kansloos!quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Prulke het volgende:
[..]
Heeft de andere groep ook gezamenlijk overleg?
Ze is gewoon weer 30kg aangekomenquote:
die gaat niet op fayquote:Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop dat ivan op fay gaat zodat die er 3 heeft
Hoop dat het plannetje van Bas niet op gaat...quote:Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop dat ivan op fay gaat zodat die er 3 heeft
Mehmet volgens mijquote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
twins op room ?
ik versta er geen zak van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem die redenering maar hebben dan...quote:Op maandag 30 april 2018 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Domme redenering Bas 1 Twin op de bank is al exit Twin
allebei er van af redden ze niet meer als die andere niet als debielen op Mehmet gaan stemmenquote:Op maandag 30 april 2018 13:05 schreef Gooddeal het volgende:
Bas heeft het helemaal uitgerekend. 1 stem op mehmet houdt een twin van de bank.
quote:Op maandag 30 april 2018 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Slock
Regen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Jij kent dat dikke swein ook niet !quote:Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef mario390 het volgende:
wat heeft ze gegen Twins? ze kennt haar niet ens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |