Mwah Hammie is af en toe net zo smerig... zoals expres ophouden in de pitstraat enzo. Bovendien blijft hij als hij zelf in die situatie zit vaak lang extreem langzaam rijden. Beetje pot verwijt ketel als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Terechte klacht Hamilton of niet?
https://www.nu.nl/formule(...)erstart-in-baku.html
[..]
neuh. Als Charlie het niks vindt moet Hammie niet zo miepenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Terechte klacht Hamilton of niet?
https://www.nu.nl/formule(...)erstart-in-baku.html
[..]
Ze deden het vorig jaar niet elke race (zelfs maar een stuk of 4 geloof ik). Dus wellicht komt dit nog wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:24 schreef maan_man het volgende:
Misschien is dit wel eens voorbij gekomen, maar dan heb ik het gemist. Vorig seizoen verscheen op het YouTube-kanaal beelden van de drivers briefing. Op YouTube vind ik geen beelden meer. Zijn ze hier na 1 jaar mee gestopt, zijn deze beelden nu ergens anders te vinden of komt dit straks misschien bij hun betaalde dienst?
Inhalen is alleen maar lastiger geworden, je kan de auto voor je nauwelijks naderen. Dus lijkt me dat dit soort regels juist extra aangemoedigd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:38 schreef Fir3fly het volgende:
Weer zo'n fijne over the top knee-jerk reactie. Waarom laat men nou gewoon niet eens de regels met rust nu het eindelijk weer een beetje goed is? Bahrein liet zien dat er helemaal geen verandering nodig is. Zucht.
En super hyperboost (vanaf 23:24):quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inhalen is alleen maar lastiger geworden, je kan de auto voor je nauwelijks naderen. Dus lijkt me dat dit soort regels juist extra aangemoedigd moeten worden.
Nu nog ground effect erbij, en dan kan je die competitie vervalsende drs er ook uit gooien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Dat niemand hier is gevallen over het nog beter maken van DRS...
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nu nog ground effect erbij, en dan kan je die competitie vervalsende drs er ook uit gooien.
Ze kunnen misschien ook gewoon weer wat meer techniek toe gaan laten, zoals actieve suspension en traction control.quote:
Ja, ik snap ook niet helemaal waarom active suspension niet mag. Dacht dat het de koningsklasse moest zijn en qua techniek vooruitstrevend moest blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien ook gewoon weer wat meer techniek toe gaan laten, zoals actieve suspension en traction control.
Zoals ik het las wilde ze het toch nog erger maken, en inhalen met DRS nog makkelijker? Dan heb je dus zonder van die Max acties totaal geen kans meer je plek te verdedigen. Snap dan echt niet hoe ze zoiets kunnen verantwoorden aan zichzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen verwijzing naar het beter worden daarvan.
Dit is onzin.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inhalen is alleen maar lastiger geworden
Waarom zou je? DRS is prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ook als je alle DRS acties weg streept?
Waarom denk je dat active suspension iets niet aan kan wat passive suspension wel aan kan? Omdat men minder afhankelijk gaat zijn van aero door active?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:50 schreef Fer het volgende:
Het probleem met actieve vering is dat je aero erdoor flink effectiever wordt. Echter als door een hobbel oid wat de vering niet handelen toch loskomt, de downforce gelijk weg is en iemand keihard eraf vliegt.
Maar van mij mogen die stomme brede voorvleugels ook wel verdwijnen hoor. Ze zijn lelijk, ja kan niet inhalen en ze zijn er vrij snel afgereden.
Het is altijd aero. Alleen kun je door active suspensoin meer gebruik maken aero aan de onderkant i.p.v. van de bovenkant.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarom denk je dat active suspension iets niet aan kan wat passive suspension wel aan kan? Omdat men minder afhankelijk gaat zijn van aero door active?
Die auto's hadden toch traction control enzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:14 schreef zoem het volgende:
Uit den ouden doosch:
Het lijkt wel of die Ferrari op rails staat. Machtig veel grip. Rond 4.35 gewoon kneiterhard een haakse bocht in
Gewoon niet loskomen van de grond dan hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Het is altijd aero. Alleen kun je door active suspensoin meer gebruik maken aero aan de onderkant i.p.v. van de bovenkant.
Aero aan de bovenkant stopt met werken als je achter een andere auto rijdt. Aan de onderkant is de werken weg zodra je loskomt van de grond.
Jup, in 2001 nog wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die auto's hadden toch traction control enzo?
Nog nooit leuk gevonden, simpel, kut stemmen, kut geluidseffecten en veel te traag en langdradig.quote:
Triest wat nu.nl nu doet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef SnowOokami het volgende:
Bekritiseerde Magnussen zegt dat hij bereid is achter stuur te sterven
https://www.nu.nl/formule(...)r-stuur-sterven.html![]()
tijd om hem permanent te bannen.
Elke nieuws site presenteert het toch zo sensationeel mogelijk? Je moet die berichten en headers van Jonathan Noble eens lezenquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Triest wat nu.nl nu doet.
Magnussen heeft deze uitspraak gedaan voor deze race en dit incident. Met dat filmpje krijgt zijn uitspraak veel meer waarden.
En ik denk dat veel coureurs zoiets kunnen zeggen, want ze nemen een flink risico om te racen in een ‘open auto’
Mja, juist als je zoiets zegt en je laat daarna dat soort acties zien, dan mag dat best belicht worden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Triest wat nu.nl nu doet.
Magnussen heeft deze uitspraak gedaan voor deze race en dit incident. Met dat filmpje krijgt zijn uitspraak veel meer waarden.
En ik denk dat veel coureurs zoiets kunnen zeggen, want ze nemen een flink risico om te racen in een ‘open auto’
Das waar en het is ook nu.nl maar. “Siert” ze dat ze een korte reactie van Magnussen quotenquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:35 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Elke nieuws site presenteert het toch zo sensationeel mogelijk? Je moet die berichten en headers van Jonathan Noble eens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |