abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178855428
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef investeerdertje het volgende:
Kennen mensen hier nog meer, etisch verantwoorde, initiatieven zoals Lenderspender?
Er komen binnenkort consumenten hypotheken op de markt. Dit zou je kunnen vergelijken met de leningen van Lenderspender. Rente 2,5-3%: https://jungo.nl/hoe-het-werkt/investeren/
  dinsdag 1 mei 2018 @ 08:58:22 #27
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178855531
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:46 schreef djh77 het volgende:

[..]

Er komen binnenkort consumenten hypotheken op de markt. Dit zou je kunnen vergelijken met de leningen van Lenderspender. Rente 2,5-3%: https://jungo.nl/hoe-het-werkt/investeren/
Is dat waar p. Verhaar altijd op z'n twitter reclame voor maakt?
pi_178855724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:58 schreef xzaz het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Is dat niet Monefy?
pi_178855779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:17 schreef djh77 het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Is dat niet Monefy?
Ik dacht dat hij met Monefy zelf hypotheken ging verstrekken. Het lijkt er nu meer op dat het een soort vergelijkingssite wordt
pi_178857056
quote:
Heeft iemand hier nog naar gekeken? Ik ben zelf niet enthousiast. Veel beloftes die nog ingelost moeten worden en een liquiditeit die waarschijnlijk nogal krap is en tevens de directe aanleiding voor de aanvraag. De zekerheden zijn te verwaarlozen zo te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door obligataire op 01-05-2018 10:43:09 ]
Pecunia non olet
pi_178857425
quote:

[..]

Thanks, ik zal er eens naar kijken :)
pi_178857657
@camogli: Ik heb nog geen reactie van FNC ontvangen
Uiteraard, zou ik haast zeggen.
pi_178857683
Nieuwe op KOM: een onderbroeken project.

Doet bij mij vaag een belletje rinkelen.
Iets dergelijks al eens eerder voorbij zien komen dacht ik.
Weet alleen niet meer zo waar en wanner....
pi_178857764
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef obligataire het volgende:

[..]

Heeft iemand hier nog naar gekeken? Ik ben zelf niet enthousiast. Veel beloftes die nog ingelost moeten worden en een liquiditeit die waarschijnlijk nogal krap is en tevens de directe aanleiding voor de aanvraag. De zekerheden zijn te verwaarlozen zo te zien.
Ik deel je mening en ik ga er dan ook met een boog omheen.
pi_178857965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:05 schreef bleyenburg het volgende:
Nieuwe op KOM: een onderbroeken project.

Doet bij mij vaag een belletje rinkelen.
Iets dergelijks al eens eerder voorbij zien komen dacht ik.
Weet alleen niet meer zo waar en wanner....
De heren Stegers hadden inderdaad al een ander project, wat hier nogal gezien werd als een laatste strohalm-projectje. Kan hem ook nog even niet terugvinden, ik meen me te herinneren dat het een KoM project was. Als dit klopt is die toen niet volgekomen.
pi_178858124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:16 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

De heren Stegers hadden inderdaad al een ander project, wat hier nogal gezien werd als een laatste strohalm-projectje. Kan hem ook nog even niet terugvinden, ik meen me te herinneren dat het een KoM project was. Als dit klopt is die toen niet volgekomen.
Was dat niet Stegers Finance BV? Onderbroeken in oktober '17
pi_178858275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:23 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Was dat niet Stegers Finance BV? Onderbroeken in oktober '17
Inderdaad, het project met een aparte naam voor een onderbroekenbedrijf. Ik zie hem niet staan bij gefinancierde projecten KoM. Blijkbaar gaan ze het nu onder leiding van Cor opnieuw proberen.
pi_178858314
quote:

[..]

Binnenkort? Jungo staat al een paar jaar in de wacht. Ik vraag me af of dat nog van de grond gaat komen.
<a href="https://initiativeq.com/invite/Bz7c4Q0iQ" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" > InitiativeQ, de nieuwe crypto, maar net even anders.</a>
pi_178859017
zozo.....enige vorm van communicatie op de website van FNC:

Door een technisch probleem is uw dashboard nog niet bijgewerkt. Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Ik ga maar eens alle recente betalingen storneren en aanstaande betalingen niet uit laten voeren.
Eens kijken of ze mijn excuses voor de overlast net zó waarderen......
  dinsdag 1 mei 2018 @ 12:12:22 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178859201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 12:03 schreef bleyenburg het volgende:

Door een technisch probleem is uw dashboard nog niet bijgewerkt. Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Ik ga maar eens alle recente betalingen storneren en aanstaande betalingen niet uit laten voeren.
Excuses? Eerst gewoon zeggen dat er een storing is en dat het "in de loop van de week" wordt opgelost.
pi_178861595
Ook nieuwe voorwaarden KNAB die heel erg lijken op die van CCF:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door djh77 op 01-05-2018 13:46:26 ]
pi_178862053
quote:
12s.gif Op maandag 30 april 2018 15:32 schreef peterc het volgende:
GVE Dashboard ; staat op vertraging nu :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel een verassing... nog geen melding GVE

en deze nog

SPOILER
overdue sinds 16apr18 ook nog geen reactie GVE

gaat lekker zo :G :R
de 1e DX is onderweg, blijkbaar een kwestie van het wat laat uitserveren van het menu, zullen we maar zeggen, had me anders wel verrast.

van de 2e 14926 nog geen bericht
pi_178862216
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef peterc het volgende:

[..]

de 1e DX is onderweg, blijkbaar een kwestie van het wat laat uitserveren van het menu, zullen we maar zeggen, had me anders wel verrast.

van de 2e 14926 nog geen bericht
Ik zou bijna zeggen jammer. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste testcase van een dergelijk project.
pi_178862338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 12:03 schreef bleyenburg het volgende:

Ik snap je reactie. Eens kijken hoe en hoe snel ze gaan reageren. Het blijft jammer dat ze hier niet op een normale manier mee omgaan en dat dergelijke acties klaarblijkelijk nodig zijn.
pi_178862395
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:45 schreef tuiniertje het volgende:

[..]

De woning van leningnemer staat op funda met als status "verkocht onder voorbehoud".
Wellicht een mogelijkheid om de openstaande schuld te innen.

[..]

Hebben we niks aan, aangezien de beste man in een huurwoning zit.
pi_178862873
@ Horsemen: Het ergste is dat ik sterk begin te vermoeden dat het allemaal smoesjes zijn en een rookgordijn om werkelijke issues te verbloemen, danwel voor hun uit te schuiven.

Echt van de zotte dat ik betalingen over maart (!!!!) nog moet ontvangen en slechts kan gissen wat er wel of niet betaald is.
Zelfs met de door hun ten tonele gevoerde systeem perikelen zouden ze de door mij gevraagde info moeten kunnen geven.
Echter, het blijft volledig stil. Mijn emails worden stelselmatig genegeerd.

Ik wil gewoon weten wat er al dan niet is uitgevoerd van de maart betalingen die per email door hun medio april in het vooruitzicht zijn gesteld.

Het feit dat ze zich verstoppen geeft me echt zó'n slecht gevoel.
pi_178863312
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen jammer. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste testcase van een dergelijk project.
Liever bij een project waar ik zelf niet in zit :) :)

Het project DX en de zekerheid (1e hyp) is wel zodanig dat de mensen wel heel erg de weg kwijt moeten raken willen ze niet ergens een potje kunnen aanspreken.......
Pecunia non olet
pi_178864464
quote:

[..]

zij wachten al jaren op een echte start...

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:58 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nee peter loopt voortdurend te bashen op jungo dat ze claimen de eerste te zijn maar dat niet (zouden) zijn
pi_178866132
jammer dat het ABNAMRO sausje de friet verpest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')