Ik kwam voor Nelomquote:Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik kwam echt voor de Taap naar 't stadion
Je kan er zelf geen reed van, Tapia is god.quote:Op zondag 29 april 2018 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Larson en tapia kunnen er geen reet van
Al speelt tapia 0 wedstrijden hij is verzekerd van een basisplaats bij peru....
I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Oldground op 29-04-2018 20:11:12 ]Van alles is weer waardeloos.
Wat een treurig tafereel was dat zeg, het lukt nu zelfs niet eens meer om een liedje voor de Kuip in te zetten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Caland het volgende:
Om die 30 man die vanmiddag in de regen stonden? Welnee.
Volgens mij moest hij daar spelen omdat we niet beter hadden. Maar die gozer hoort m.i. in het centrum thuis.quote:
Juist niet eigenlijk, vind hem positioneel echt heel erg zwak. Zelfs bij Heerenveen was dat al zijn zwakke punt. Op de back is het toch wat meer dommig rennen (gechargeerd), vond hem daar dan ook meer indruk maken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:28 schreef govie het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij daar spelen omdat we niet beter hadden. Maar die gozer hoort m.i. in het centrum thuis.
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Caland het volgende:
Om die 30 man die vanmiddag in de regen stonden? Welnee.
Dat zou kunnen, maar het moet heel raar lopen wil dit plan nog afgeschoten worden.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.
Maar aan de andere kant is er ook niets mis met een groter stadion. Kuip kunnen er minder in dan er in zouden willen.
Maar het is ook zo dat als het een koude, kille sfeerloze bak wordt en het gaat sportief wat minder het zomaar kan zijn dat je een groot stadion met veel lege plekken hebt.
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.
Maar aan de andere kant is er ook niets mis met een groter stadion. Kuip kunnen er minder in dan er in zouden willen.
Maar het is ook zo dat als het een koude, kille sfeerloze bak wordt en het gaat sportief wat minder het zomaar kan zijn dat je een groot stadion met veel lege plekken hebt.
Er is geen tussenweg. Het is of de Kuip of de arena/gelredomequote:Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.
Zoiets als Juventus is toch wel tof?quote:Op zondag 29 april 2018 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg. Het is of de Kuip of de arena/gelredome
Aldus de reddekuip gekkies.
Lyon, Bilbao en Atletico hebben ook een prima nieuw stadion. Dat van Juventus is maar voor 40k, niet vergelijkbaar met wat er gaat komenquote:Op zondag 29 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets als Juventus is toch wel tof?
Nee man, ben je daar wel eens geweest?quote:Op zondag 29 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets als Juventus is toch wel tof?
Ik vrees dat de kwaliteit van de selectie weer eens achteruit gaat, dus weinig reden om zin te hebben in de transferzomer. Al is wat vers bloed wel altijd interessant natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2018 20:56 schreef fetX het volgende:
Transferzomer in aantocht.
#zinin
Zal veel veranderen denk ik.
Qua design een beetje saai maar wel de moderne faciliteiten en tribunes tot aan het veldquote:Op zondag 29 april 2018 21:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee man, ben je daar wel eens geweest?
Mwah, ik weet niet of we per definitie achteruit gaan hoor. Een impuls op het middenveld (creatieve middenvelder) gaat al veel schelen denk ik. Achterin zullen we er sowieso niet op achteruit gaan. Gaat erom hangen wat er op de spitspositie gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2018 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de kwaliteit van de selectie weer eens achteruit gaat, dus weinig reden om zin te hebben in de transferzomer. Al is wat vers bloed wel altijd interessant natuurlijk.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat ze doen met talenten als Vente, Toure, Kokcu, El Bouchataoui en Geertruida. Van verhuur leren ze zoveel meer dan die walgelijke beloftencompetitie. En Bijlow mag het van mij best als eerste doelman mogen proberen. Dan heb je Jones nog een jaartje op de bank en Ten Hove als 3e keeper. Kan Vermeer zonder probleem vertrekken.
Dat valt in Turijn nog wel mee, ook met die gekke glaswandjes.quote:Op zondag 29 april 2018 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua design een beetje saai maar wel de moderne faciliteiten en tribunes tot aan het veld
het is ook in niemands belang om over 10-15 jaar in een stadion te zitten die uit elkaar valt....quote:Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.
Die locatie in Turijn is zo treurig. Vond het stadion van binnen wel aardig, maar niets bijzonders eigenlijk. Was er ook niet tijdens een wedstrijd dus kan over de beleving verder weinig zeggen.quote:Op zondag 29 april 2018 21:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat valt in Turijn nog wel mee, ook met die gekke glaswandjes.
Bilbao is daarin wel geslaagd in mijn ogen, ook vanwege zijn locatie in de stad.
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.quote:Op zondag 29 april 2018 20:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een treurig tafereel was dat zeg, het lukt nu zelfs niet eens meer om een liedje voor de Kuip in te zetten.
Hij wil nog graag voetballen. Alleen even wat afspraken maken dat hij niet meer alles hoeft mee te trainen enzo. Denk ik. Hoop ik.quote:
Het gaat om meer dan alleen het stadion, het hele gebied waar De Kuip staat is een aaneenschakeling van leegstaande loodsen en lelijke parkeerterreinen. O.a. de gemeente wil dat gebied graag ontwikkelen, en in dat plan past een nieuw stadion beter dan een likje verf voor het bestaande stadion.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja ontzettend.quote:Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die locatie in Turijn is zo treurig. Vond het stadion van binnen wel aardig, maar niets bijzonders eigenlijk. Was er ook niet tijdens een wedstrijd dus kan over de beleving verder weinig zeggen.
Eens. We waren in oktober/november ook al klaar natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.
We hebben het na de winterstop pas echt vergooid, maar het was een deprimerend seizoen inderdaadquote:Op zondag 29 april 2018 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. We waren in oktober/november ook al klaar natuurlijk
Ik heb ook maar 3 toffe potjes gezienquote:Op zondag 29 april 2018 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben het na de winterstop pas echt vergooid, maar het was een deprimerend seizoen inderdaad
En de bekerfinale was alleen maar tof vanwege de bekerfinale. Goed was het niet.quote:Op zondag 29 april 2018 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 toffe potjes gezien
Napoli, PSV, bekerfinale.
En qua uitwedstrijden die ik ben geweest was Zwolle wel geinig en VVV maar meer om de randzaken.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-nog-niet-uit.htmlquote:Op zondag 29 april 2018 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wil nog graag voetballen. Alleen even wat afspraken maken dat hij niet meer alles hoeft mee te trainen enzo. Denk ik. Hoop ik.
Je meent het?quote:Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is ook in niemands belang om over 10-15 jaar in een stadion te zitten die uit elkaar valt....
dan moet je een paar jaar terug in de tijdquote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Ik ben geen voorstander van een basisspeler die niet meer vol mee kan doen. Het is een slecht teken en een uitzonderingspositie blijft meh, dan krijg je opgelegde hierarchie in zo'n groep. Of hij doet en kan voor de volle 100% meedoen en anders hoop ik dat hij ermee kapt. Ik wil mezelf alleen een 100% fitte RVP herinneren.
Zolang hij iedere wedstrijd blijft scoren zal dat wel meevallen met een opgelegde hiërarchiequote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Ik ben geen voorstander van een basisspeler die niet meer vol mee kan doen. Het is een slecht teken en een uitzonderingspositie blijft meh, dan krijg je opgelegde hierarchie in zo'n groep. Of hij doet en kan voor de volle 100% meedoen en anders hoop ik dat hij ermee kapt. Ik wil mezelf alleen een 100% fitte RVP herinneren.
Lekker de subtop van de Eredivisie kopen, maar gelukkig hebben we Ayoub al als top aankoop dus dat maakt niet uit verderquote:Op zondag 29 april 2018 20:56 schreef fetX het volgende:
Transferzomer in aantocht.
#zinin
Zal veel veranderen denk ik.
Ik denk dat elke Eredivisie speler ervan droomt om met RVP te mogen trainen en samenspelen. In die opgelegde hierarchie geloof ik totaal niet.quote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Het stadion loopt al 20 jaar achter bij stadions van de middenmoot in europaquote:
De beste speler staat altijd bovenaan de hierarchie...en niet de hardlopers zoals toornstraquote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Als dat natuurlijk gebeurt prima, maar als het wordt opgelegd dan krijg je er toch vaak gedoe mee denk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De beste speler staat altijd bovenaan de hierarchie...en niet de hardlopers zoals toornstra
Volgens mij heeft Gio met Kuyt aangetoond daar prima mee om te kunnen gaan. Daarnaast geeft van Persie de indruk zijn eigen beperkingen door de leeftijd wel te kennen.quote:Op maandag 30 april 2018 07:03 schreef govie het volgende:
[..]
Als dat natuurlijk gebeurt prima, maar als het wordt opgelegd dan krijg je er toch vaak gedoe mee denk ik.
Graag al deze middelmaat halenquote:Op maandag 30 april 2018 07:40 schreef govie het volgende:
Misschien zijn van fc twente assaidi of jensen wel interessant in de ogen van vangeel en mokthar zie ik ook wel zitten, die is gratis.
Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion wasquote:Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.
Dan zou ik je oren maar eens laten uitspuiten.quote:Op maandag 30 april 2018 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion was)
Dat is wat vangeel doet toch, de koopjesjager. Gezien de prestaties van de linkerflank denk ik dat mokthar wel een echte vooruitgang kan zijn t.o.v. boetius en larsson en dan larsson naar de as van het veld achter van persie. Misschien dat ze voor ahmadi ook een vervanger moeten halen, die gozer gaat al richting 34 (speelde wel naar behoren daar niet van). Dus misschien is die transfervrije saymak ook daarvoor geschikt en haalt vangeel beide spelers van pec zwolle, want vangeel haat transfersommen. Die saymak kan ook aardig achter de spits spelen volgens mij dus dan heb je 2 nieuwe centrale spelmakers eigenlijk in de vorm van larsson en saymak. Die twee oppikken is nog niet zo'n slechte deal denk ik, ik juich dat dan ook maar toe. Dan heeft die vieze vangeel zijn werk toch weer naar behoren gedaan, zo'n deal kan je niet negatief framen omdat ze niks kosten qua transfersom (zelfde als bij ayoub).quote:
Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.quote:Op maandag 30 april 2018 07:57 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Van Geel nog wel genoeg wrok koestert tegen vooral Munsterman maar van Twente is echt helemaal niemand interessant genoeg.
Ja hooguit Assaidi voor erbij maar die is volgens mij ook altijd ziek zwak of misselijk.
Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.quote:Op maandag 30 april 2018 08:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.
Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).quote:Op maandag 30 april 2018 08:26 schreef Caland het volgende:
Van Geel haat transfersommen
Vorige zomer het transferrecord van Feyenoord ruim verbroken
Govie = klaasweetalles confirmed
Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf?quote:Op maandag 30 april 2018 08:30 schreef govie het volgende:
[..]
Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).
Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.quote:Op maandag 30 april 2018 08:25 schreef govie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.
True, maar het geeft toch het gevoel alsof hij het verschil niet kan maken op degradatieniveau, dit terwijl we juist zoeken naar spelers die het verschil kunnen maken inzake een volgend kampioenschap. Ik vind het daarom moeilijk te verkopen aan fans om assaidi te halen terwijl mokthar vrij op te pikken is en ook meer groeipotentieel heeft omdat assaidi (29) al ouder is, die verkoop je wss niet meer door maar mokthar kan eventueel nog net (26).quote:Op maandag 30 april 2018 08:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.
Ik was er niet bij maar wouters is volgens mij geen slechte veldtrainer. Het blessuredrama in het begin van het seizoen, wat mede de voorbereiding en de vorm van spelers negatief heeft beïnvloed gedurende het gehele seizoen, wordt gedeeltelijk op hem afgeschoven denk ik (ongeacht of het waar is, anders vervang je wouters niet).quote:Op maandag 30 april 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf?Heeft hij ze zelf onderuit geschoffeld? De trainingsintensiteit wordt niet bepaald door een assistent-trainer en al helemaal niet door Wouters, die in de hiërarchie nog onder van Gastel staat.
Wouters hoort ook niet bij de medische staf, dus hij bepaalt ook niet wie er met pijntjes wel of niet speelt.
Dus hoe kan hij daar verantwoordelijk voor zijn?
Of het was geen beslissing van Gio, maar van Van Geel die vindt dat er een ander type assistent nodig is naast Gio. Ik denk dat Wouters gewoon niet zo veel bijzonders deed, zowel in goede of slechte zin. Dan kan je beter op zoek naar een assistent die echt iets toe kan voegen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:14 schreef govie het volgende:
Volledig eens, maar gio wordt verantwoordelijk gehouden voor de resultaten en het voetbal. Dus als hij meer vertrouwen heeft in een andere veldtrainer, en zo deels indicrect suggereert dat de trainingen niet perfect waren, dan vrijwaard hij zichzelf gedeeltelijk van blaam. Mij lijkt de keuze voor een andere veldtrainer dus ook gedeeltelijk ingegeven door politieke motieven alsmede dat men zeker wil weten dat volgend seizoen niet hetzelfde gebeurt onder invloed van dezelfde veldtrainer, want dan moet gio eventueel wel wieberen. Als Gio of VanGeel zijnde is het een logische keuze vind ik, maar ik geloof niet dat er een betere veldtrainer bestaat die meer impact heeft dan jan wouters op een selectie van feyenoord.
Op zich klinkt dat wel prima.quote:Op maandag 30 april 2018 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Ah, opstellinkjes maken, heerlijk.
Ik zou gaan voor:
Bijlow
Diks - Van Beek - St. Juste - Haps
Clasie - aankoop - Tapia
Berghuis - aankoop - Larsson
Bankie: Jones, Ten Hove, Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Amrabat, Ayoub, Van Persie, Gustafson (als ie dat accepteert), Boëtius, Vente.
Laten gaan: Verdonk, Schuurman (), Bilal, Hamer, El Hankouri
Aankopen: Clasie, Assaidi zou wel een leuke aankoop zijn omdat ie zowel op 10 als op linksbuiten kan spelen. Voor de spits mag de scouting weer eens bewijzen dat ze er nog zijn.
Verhuren: Geertruida, El Bouchataoui, Kokcu, Hansson, Toure.
Toornstra was ik nog vergeten inderdaad. Ik vind dat ie nog best van waarde kan zijn als 13e man die de gaten opvult als iemand wegvalt, maar als je mee wil doen om het kampioenschap kom je niet meer weg met hem op 10. Dat is dan nog een extra middenvelder op de bank, tenzij hij of Gustafson dan weg wil.quote:Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat wel prima.
Clasie erbij zou sowieso wel een hoop schelen. Ik denk overigens niet dat ze het hele middenveld weg doen, dus denk dat Toornstra er ook gewoon nog bij zit, en dan kun je Toornstra en Gustafson wmb gewoon laten strijden om plaats 10 en Van Persie regelmatig het laatste half uur laten spelen.
Verder verwacht ik dat een fitte Nieuwkoop Diks nog altijd wel uit de basis gaat spelen
Pfff ik schrik me ook kapot hier. Al die middelmaat incl. Tapia.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
Wat een namen. Jensen, Mokhtar, Diks. Knetter gek.![]()
![]()
Diksie is toch niet goed genoeg jongens. Dramatisch begonnen. Heeft zich aardig herpakt. Komt nog steeds tekort voor Feyenoord.
Jij vindt Amrabat en Toornstra basiswaardig, dat is ook een goeie grap.quote:Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff ik schrik me ook kapot hier. Al die middelmaat incl. Tapia.
Eens. Heeft nu af en toe een mooie aanvallende actie, maar daar staan nog steeds enorm knullige verdedigende/opbouwende fouten tegenover. Zodra hij in tijdnood komt wordt het snel link.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Diksie is toch niet goed genoeg jongens. Dramatisch begonnen. Heeft zich aardig herpakt. Komt nog steeds tekort voor Feyenoord.
En doet het alsog beter als Nieuwkoop zeker de laatste weken valt Diks prima mee.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Dat het een vervelende tyfus mongool is, verandert daar niet veel aan nee.quote:Op maandag 30 april 2018 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijzonder weinig mis met het rendement van Mahi.
Lozano is ook een idioot, lekker belangrijk. Of Elia.quote:Op maandag 30 april 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat het een vervelende tyfus mongool is, verandert daar niet veel aan nee.
Gisterem was ie ook weer als een blind paard bezig met zijn invalbeurt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En doet het alsog beter als Nieuwkoop zeker de laatste weken valt Diks prima mee.
Ik gok zomaar dat elke Europese (top)club op zoek is naar een speler zoals V Persie.quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Je ziet wat een verschil een speler als van Persie kan maken...
Je kan 9 hardlopers hebben als je maar 1 type als van Persie erbij heb ....
Hopelijk heeft van persie die blinde vlek in de ogen van martin van geel geopend en gaat hij op zoek naar een speler met creativiteit zoals van Persie.
Ik denk dat Aisaidi van twente wel zo type kan zijn op het middenveld maar dat tijdje geleden ook al gepost....en volgens mij moet hij nu na de degradatie van twente zo te halen kunnen zijn voor Feyenoord.
Gokken gaat bij jou meestal fout denk ik zowquote:Op maandag 30 april 2018 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat elke Europese (top)club op zoek is naar een speler zoals V Persie.
Klaasgod.
zowquote:Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gokken gaat bij jou meestal fout denk ik zow
Hij weet ook wel als de besten hoe je een aanval opzet. Maakt zelden een foute keuze en die één-tweetjes met Berghuis zijn echt genieten.quote:Op maandag 30 april 2018 12:28 schreef Elan het volgende:
Overigens valt het met de creativiteit van Van Persie behoorlijk mee, het is meer dat zijn traptechniek dusdanig goed is dat nagenoeg elk schot op doel een kool oplevert.
Absoluut maar hem ontbeert inmiddels wel het loopvermogen dat een Ziyech heeft. Als je tegen een betere tegenstander speelt waarbij je contant moet omschakelen heb je niks aan V Persie. Die kan dat dan niet belopen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij weet ook wel als de besten hoe je een aanval opzet. Maakt zelden een foute keuze en die één-tweetjes met Berghuis zijn echt genieten.
Je ziet toch ook dat hij bovengemiddeld inzicht heeftquote:Op maandag 30 april 2018 12:28 schreef Elan het volgende:
Overigens valt het met de creativiteit van Van Persie behoorlijk mee, het is meer dat zijn traptechniek dusdanig goed is dat nagenoeg elk schot op doel een kool oplevert.
Een aanval opzetten. Iemand in een keer alleen voor de keeper zetten. Van Persie is niet de creatieve middenvelder die deze selectie nodig heeft.quote:Op maandag 30 april 2018 12:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder creativiteit verstaat.....
Verschil is wel dat die zich gedragen naar hun teamgenoten. Lozano brengt juist ontzettend veel lol en plezier in de groep, daar staat hij om bekend.quote:Op maandag 30 april 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Lozano is ook een idioot, lekker belangrijk. Of Elia.
Loopvermogen en Ziyech in 1 zin, zonder een ontkenning ertussen. Juist.quote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut maar hem ontbeert inmiddels wel het loopvermogen dat een Ziyech heeft. Als je tegen een betere tegenstander speelt waarbij je contant moet omschakelen heb je niks aan V Persie. Die kan dat dan niet belopen.
Vanwege dat in de media enorm uitvergrootte incident tussen hem een Veldwijk, die inmiddels zelf is weggestuurd.quote:Op maandag 30 april 2018 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil is wel dat die zich gedragen naar hun teamgenoten. Lozano brengt juist ontzettend veel lol en plezier in de groep, daar staat hij om bekend.
Dat kun je van Mahi niet zeggen, dat is gewoon een onrustfactor in het team. Dat moet je niet op willen zoeken als 'top'club.
Niet het enige incident met Mahi, hè.quote:Op maandag 30 april 2018 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege dat in de media enorm uitvergrootte incident tussen hem een Veldwijk, die inmiddels zelf is weggestuurd.
Zie dat allemaal niet als enorm problematisch, het spel van Boetius is dat bij vlagen wel.
Is zijn taak dan ook helemaal niet.quote:Op maandag 30 april 2018 12:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Loopvermogen en Ziyech in 1 zin, zonder een ontkenning ertussen. Juist.
Als er 1 iemand is in de ED die verdedigen echt compleet verzaakt dan is het Ziyech wel.
Ik denk daar anders overquote:Op maandag 30 april 2018 12:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als jullie in de subtop blijven wel, maar dat wil Feyenoord niet denk ik.
Wat nog meer dan? Memphis vocht ook op de training, Berghuis ook trouwens met Van Beek laatst nog.quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet het enige incident met Mahi, hè.
PSV haalt wel regelmatig (jeugd)spelers weg uit België. Is natuurlijk ook hun achterland.quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Van Geel weer met het bord op schoot gaat scouten wordt het komend seizoen niet beter. Heb me wel eens afgevraagd waarom Nederlandse clubs niet meer over de grens kijken, in België. Daar lopen soms best aardige spelers. Maar waarschijnlijk is het probleem dat, hoewel de topclubs daar een veel lagere begroting hebben dan de onze, de lonen niet lager liggen omdat de Belgische fiscus minder afpakt.
Jij zegt dat wel zo mooi maar in 1830 hadden we die belgen gewoon moeten decimeren en hun gronden moeten onteigenen! Dit is maaskantje!quote:Op maandag 30 april 2018 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV haalt wel regelmatig (jeugd)spelers weg uit België. Is natuurlijk ook hun achterland.
Wat.quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Een aanval opzetten. Iemand in een keer alleen voor de keeper zetten. Van Persie is niet de creatieve middenvelder die deze selectie nodig heeft.
Was het niet.quote:Op maandag 30 april 2018 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie zette gister Jorgensen nog vrij voor de keeper met een geniaal hakballetje. Jammer dat het net buitenspel was (of was dat het niet?).
Nee.quote:Op maandag 30 april 2018 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie zette gister Jorgensen nog vrij voor de keeper met een geniaal hakballetje. Jammer dat het net buitenspel was (of was dat het niet?).
Van Persie is meer een schaduwspits dan een middenvelder, maar dat betekent niet dat ie niet creatief is. Ik had 'm wel eens samen willen zien spelen met Pellè ipv Immersquote:Op maandag 30 april 2018 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Van Persie is geen creatieve middenvelder die bij wijze van spreken de rol van Toornstra zou kunnen invullen.
In zijn goede jaren zou hij dat makkelijk gekund hebben.
Toornstra is een loper, dat is RVP niet. Maar creatief is hij natuurlijk wel. Hij heeft het inzicht en de kwaliteiten om uit te voeren wat hij wil. Dat zie je in Nederland bijna niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Van Persie is geen creatieve middenvelder die bij wijze van spreken de rol van Toornstra zou kunnen invullen.
Nou nou nou. Ziyech, Berghuis, Pereiro, Lozano. En dan noem ik er zo al 4 zonder er echt even over na te denken.quote:Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toornstra is een loper, dat is RVP niet. Maar creatief is hij natuurlijk wel. Hij heeft het inzicht en de kwaliteiten om uit te voeren wat hij wil. Dat zie je in Nederland bijna niet meer.
Qua techniek in en rond de 16 is hij creatiever dan Immers en Boetius samen, als je daar op doeltquote:Op maandag 30 april 2018 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Persie is meer een schaduwspits dan een middenvelder, maar dat betekent niet dat ie niet creatief is. Ik had 'm wel eens samen willen zien spelen met Pellè ipv Immers
Toornstra heeft helemaal de rol niet van creatieve middenvelder.quote:Op maandag 30 april 2018 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ok Scrummie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toornstra heeft helemaal de rol niet van creatieve middenvelder.
Van Persie is god en op god mag je geen kritiek hebben.quote:Op maandag 30 april 2018 13:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik wilde laatst nog vragen om de topic pointer weg te halen, maar gelukkig is ie toch weer relevant
Als je ziet hoeveel energie dat soort gasten in een wedstrijd stoppen, dat gaat van Persie natuurlijk nooit meer kunnen opbrengen.quote:Op maandag 30 april 2018 13:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ziyech, Berghuis, Pereiro, Lozano. En dan noem ik er zo al 4 zonder er echt even over na te denken.
Zit jij naar andere wedstrijden te kijken?quote:Op maandag 30 april 2018 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua techniek in en rond de 16 is hij creatiever dan Immers en Boetius samen, als je daar op doelt![]()
Maar zie hem hem niet even een aanval vanaf de middenlijn opzetten en uitspelen. Zolang je tegen zaadclubs speelt maakt dat niet uit maar als je tegen een tegenstander speelt die beter is krijg je enorme ruimtes tussen de twee voorste linies en zul je Van Persie amper aan de bal zien.
Dit is wel lekker makkelijk wat jij zegt. Als je denkt dat je 18 topclub-waardige spelers kan hebben, zit je er toch flink naast. Er is nu eenmaal opvulling nodig in de selectie. Het liefst gemengd met jeugd.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Moet je nagaan hoe erg Nieuwkoop tegenvalt. Die is dit seizoen gewoon door de mand gevallen. Vorig seizoen oogde het soort van veelbelovend.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En doet het alsog beter als Nieuwkoop zeker de laatste weken valt Diks prima mee.
Hij heeft wel gelijk. Toornstra heeft niet de rol van creatieve middenvelder, omdat hij dat ook niet kan. Hij is een speler die voor meer balans moet zorgen, hard werken en scorend vermogen heeft. Creatief is hij allesbehalve.quote:
Daarom moet je Toornstra zsm vervangen voor een type Ziyech. Hij zou namelijk puur positioneel gezien wel die creatieve schakel moeten zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Toornstra heeft niet de rol van creatieve middenvelder, omdat hij dat ook niet kan. Hij is een speler die voor meer balans moet zorgen, hard werken en scorend vermogen heeft. Creatief is hij allesbehalve.
Waar jij wel weer gelijk in hebt is dat van Persie ook niet de creatieve middenvelder is. Dat is meer een schaduwspits. Een Gustafson is bijvoorbeeld wel veel meer een creatieve middenvelder, maar die heeft het niveau denk ik niet...
Dat komt vooral omdat klaasweethelemaalniks hem in elke post moet benoemen, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom moet je Toornstra zsm vervangen voor een type Ziyech. Hij zou namelijk puur positioneel gezien wel die creatieve schakel moeten zijn.
Niet voor niets heeft hij op afstand de meeste kritiek gehad dit seizoen in dit topic alleen al.
Mwoah hij is op vorig seizoen na sinds zijn komst al met afstand de minste basisspeler, in een selectie met Bilal is dat best een prestatie.quote:Op maandag 30 april 2018 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat klaasweethelemaalniks hem in elke post moet benoemen, maar dat geheel terzijde.
Ik kan mij wel 1 specifieke user herinneren die de voetballer Toornstra inderdaad niet zo hoog heeft zittenquote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom moet je Toornstra zsm vervangen voor een type Ziyech. Hij zou namelijk puur positioneel gezien wel die creatieve schakel moeten zijn.
Niet voor niets heeft hij op afstand de meeste kritiek gehad dit seizoen in dit topic alleen al.
Jij was toch zo van het rendement?quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah hij is op vorig seizoen na sinds zijn komst al met afstand de minste basisspeler, in een selectie met Bilal is dat best een prestatie.
Niet voor niets meerdere keren op het bankje gezet door Gio. Je weet dat een speler er echt geen reet van kan als de kritieken zo groot worden dat zelfs Gio hem op de bank zet.
Eerste helft van het seizoen was die kritiek ook terecht. De tweede helft heeft hij het vrij aardig gedaan. Ik zou Toornstra er in ieder geval bij houden, maar als basisspeler zie ik inderdaad liever een echte creatieve middenvelder.quote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Toornstra is gewoon de beste 12e man die je kan hebben. Hij kan op 4 posities uit de voeten. Hopelijk wil hij dat accepteren.quote:Op maandag 30 april 2018 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was toch zo van het rendement?
Cijfers Toornstra dit jaar: in 43 gespeelde wedstrijden, 10 goals, 12 assists. Geen onaardige cijfers voor iemand die lang niet alles heeft gespeeld.
Neemt niet weg dat Toornstra dit seizoen het eerste half jaar waardeloos was. Na de winter heeft hij zich redelijk herpakt.
Ja maar zet er nou eens een echt creatieve en constante middenvelder neer zoals ze bij PSV en Ajax hebben, dan gaan anderen dan ook direct een stuk beter spelen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij was toch zo van het rendement?
Cijfers Toornstra dit jaar: in 43 gespeelde wedstrijden, 10 goals, 12 assists. Geen onaardige cijfers voor iemand die lang niet alles heeft gespeeld.
Neemt niet weg dat Toornstra dit seizoen het eerste half jaar waardeloos was. Na de winter heeft hij zich redelijk herpakt.
quote:
Ga naar het neuzen topic met je Ziyech gek.quote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Min. 15 meloenen. Zo niet, #bestuurtegendemuurquote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Caland het volgende:
ESPN: “Several” European teams are interested in Renato Tapia, including Valencia.
They will wait until the World Cup finishes before submitting any bid(s) to Feyenoord.
Dan maar bidden op een belachelijk fantastisch WK van hem zodat je centen kan pakken.quote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Caland het volgende:
ESPN: “Several” European teams are interested in Renato Tapia, including Valencia.
They will wait until the World Cup finishes before submitting any bid(s) to Feyenoord.
Mooi toch precies zo als voor alle partijen de bedoeling was helaas bij ons niet echt kunnen laten zien.quote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Caland het volgende:
Hoi Scrummie.quote:Op maandag 30 april 2018 16:03 schreef Divje het volgende:
Mensen, lezen jullie de topic-pointer niet meer?
Elan
Gelukkig heb jij er geen reet verstandquote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Een aanval opzetten. Iemand in een keer alleen voor de keeper zetten. Van Persie is niet de creatieve middenvelder die deze selectie nodig heeft.
misschien moet jij namens Feyenoord in de amerikaanse NBA GAAN SCOUTENquote:Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef govie het volgende:
Ik vind trouwens dat feyenoord echt een toptalent spits moet halen van boven de 190cm.
Van persie was gisteren bij 2 doelpunten betrokken en 1 onterecht afgekeurd doelpuntquote:Op maandag 30 april 2018 13:19 schreef Scrummie het volgende:
toornstra is een viese homo die niet kan voetballen...quote:Op maandag 30 april 2018 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toornstra heeft helemaal de rol niet van creatieve middenvelder.
jij bent gewoon debielquote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Elan het volgende:
Je moet eigenlijk juist iemand hebben die tussen blok El Ahmadi Vilhena en De Jorg zorgt voor creativiteit.
Een type Toornstra die wel kan voetballen.
Hé klaas, zin om samen een keer naar de hoeren te gaan?quote:Op maandag 30 april 2018 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon debiel
het probleem is dat types met de lichaamsbouw van toornstra nooit creatieve spelers zijn......
toornstra heeft de verkeerde sport gekozen...hij had rugby speler moet worden...
...toornstra is totaal niet wendbaar...hij kan geen 2 pionnetjes voorbij lopen
wat een blinde paard ben jij zeg
quote:Op maandag 30 april 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moet jij namens Feyenoord in de amerikaanse NBA GAAN SCOUTEN
Van Persie niet creatief noemen. Hef jezelf op.quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
neee ik moet je moeder nietquote:Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hé klaas, zin om samen een keer naar de hoeren te gaan?
ik heb geen hoeren nodig..ik heb een mooie vriendinquote:Op maandag 30 april 2018 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hee Klaas, zin om een keer over je moeder heen te gaan?
helemaal gek die gozerquote:Op maandag 30 april 2018 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Persie niet creatief noemen. Hef jezelf op.
NBA is voor watjes.quote:Op maandag 30 april 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moet jij namens Feyenoord in de amerikaanse NBA GAAN SCOUTEN
Noem je je moeder nou een hoer?quote:Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb geen hoeren nodig..ik heb een mooie vriendin
nee de jouwequote:Op maandag 30 april 2018 19:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Noem je je moeder nou een hoer?
dus jij bent daar goed op je plaatsquote:
Vriendelijk weer klaas.quote:Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dus jij bent daar goed op je plaats
Je leest maar de helft van mijn post makker. Op het middenveld miste je bij vlagen een (creatieve) schakel, dus als hij al bijtekent zal je nog steeds een aanvulling nodig hebben.quote:Op maandag 30 april 2018 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Persie niet creatief noemen. Hef jezelf op.
Misschien moet je eerst een post lezen voor je er met gestrekt been in gaat. Want dat is namelijk exact wat ik ook zeg.quote:Op maandag 30 april 2018 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon debiel
het probleem is dat types met de lichaamsbouw van toornstra nooit creatieve spelers zijn......
toornstra heeft de verkeerde sport gekozen...hij had rugby speler moet worden...
...toornstra is totaal niet wendbaar...hij kan geen 2 pionnetjes voorbij lopen
wat een blinde paard ben jij zeg
Met dat laatste ben ik het wel eens. Ik zag een verdwaalde post van jou bij het teruglezen, vandaar.quote:Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest maar de helft van mijn post makker. Op het middenveld miste je bij vlagen een (creatieve) schakel, dus als hij al bijtekent zal je nog steeds een aanvulling nodig hebben.
Klaas is vandaag zijn biertjes vergeten te nemen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een post lezen voor je er met gestrekt been in gaat. Want dat is namelijk exact wat ik ook zeg.
klaasgod
Lastig.quote:Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het wel eens. Ik zag een verdwaalde post van jou bij het teruglezen, vandaar.
Hoe zie jij het middenveld volgend jaar voor je?
Jullie gaan weer voor kwaliteit zie ik. Typische van Geel aankoop.quote:Ricky van Wolfswinkel staat mogelijk voor een terugkeer naar de Eredivisie. De 29-jarige aanvaller van FC Basel staat volgens Valentijn Driessen, verslaggever van De Telegraaf, in de belangstelling van Feyenoord.
Inderdaad typisch Van Geel, dus moet het haast wel kloppenquote:Op maandag 30 april 2018 21:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jullie gaan weer voor kwaliteit zie ik. Typische van Geel aankoop.
Lekker een paar miljoen betalen voor middelmaat met topsalaris die je nooit meer met winst kunt doorverkopen.quote:Op maandag 30 april 2018 21:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jullie gaan weer voor kwaliteit zie ik. Typische van Geel aankoop.
Dit iddquote:Op maandag 30 april 2018 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker een paar miljoen betalen voor middelmaat met topsalaris die je nooit meer met winst kunt doorverkopen.
Yep, typisch van Geel.
ja pev heeft allemaal toppers rondlopen die voor miljoenen weggaan.....quote:Op maandag 30 april 2018 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker een paar miljoen betalen voor middelmaat met topsalaris die je nooit meer met winst kunt doorverkopen.
Yep, typisch van Geel.
Ja typisch van Geel. Kijk maar naar de vorige spitsen die ie heeft aangetrokken. Jorg, Pelle, Guidetti.quote:Op maandag 30 april 2018 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Yep, typisch van Geel.
Ik wist niet dat Feyenoord alleen met spitsen speelt. Die je noemt waren natuurlijk een stuk jonger, maar kijk eens naar de hele selectie...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja typisch van Geel. Kijk maar naar de vorige spitsen die ie heeft aangetrokken. Jorg, Pelle, Guidetti.
Wonder dat we nog overeind staan, zoveel verlies gepakt.
De jaren Kramer/Kazim vergetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:53 schreef govie het volgende:
Als er een positie is waar feyenoord altijd redelijk goed voor heeft ingekocht of gehuurd dan is het wel de spits, zeker de laatste 10 tot 15 jaar. (vroeger ooit connolly en die braziliaan gekocht voor teveel, haha)
Je hebben wel mooie spitsen gehad hoor: Van hooijdonk, Tomasson, Kuijt, Makaay, Van Persie, Larsson (celtic), Pelle, Guidetti, Cruz, etcetc.quote:
Soren Larsen, John van Beukering, Kramer, Kazim, Charisteas, Van Hooijdonk z’n 2e periode.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:04 schreef govie het volgende:
[..]
Je hebben wel mooie spitsen gehad hoor: Van hooijdonk, Tomasson, Kuijt, Makaay, Van Persie, Larsson (celtic), Pelle, Guidetti, Cruz, etcetc.
Søren Larsen. Dat was me er eentjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Soren Larsen, John van Beukering, Kramer, Kazim, Charisteas, Van Hooijdonk z’n 2e periode.
Die was nog veel slechter dan Van Beukering maar die sprint is wat meer blijven hangenquote:
Dat vreemdelingenlegioen uit pure wanhoop was echt ernstig. Die rechtsbuiten uit Hongarije ook nog.quote:
Simongodquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vreemdelingenlegioen uit pure wanhoop was echt ernstig. Die rechtsbuiten uit Hongarije ook nog.
De tovenaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:04 schreef govie het volgende:
[..]
Je hebben wel mooie spitsen gehad hoor: Van hooijdonk, Tomasson, Kuijt, Makaay, Van Persie, Larsson (celtic), Pelle, Guidetti, Cruz, etcetc.
Toch zal ik die goal in Rome niet snel vergeten, wat een gekte toen in het uitvakquote:
Rome was mooi ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zal ik die goal in Rome niet snel vergeten, wat een gekte toen in het uitvak
Sowieso prachtige dagen daar in alle opzichten.
Was gewoon open, deur zat alleen wat klem.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rome was mooi ja.
Jij bij die pinautomaat
Van Geel kiest vaak voor ervaring. Daardoor zijn we ook kampioen geworden. Ik weet niet of het een bewust beleid is maar er valt wat voor te zeggen.quote:Op maandag 30 april 2018 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Yep, typisch van Geel.
Op termijn moet je wel wat spelers hebben die zogezegd het kapitaal vertegenwoordigen. Niet dat het een garantie is op succes op de korte termijn (lol) , maar als je ziet wat voor bakken geld Ajax en PSV binnenharken aan transfers kun je het je niet permitteren om amper een verdienmodel qua spelers te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel kiest vaak voor ervaring. Daardoor zijn we ook kampioen geworden. Ik weet niet of het een bewust beleid is maar er valt wat voor te zeggen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:24 schreef Elan het volgende:
Als PSV zich kwalificeert voor de CL en Lozano en nog een speler voor een leuk bedrag van de hand doet halen ze meer geld binnen dan onze complete begroting voor dit seizoen.
quote:
Het is wel echt een typische Van Geel-aankoop waarmee je niet écht verder komt. Waar zijn blijven onze Dolbergs en Lozano's?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Check zijn statistieken in Nederland. Niks mis mee.
Als wij zoiets proberen gaat het toch weer mis. Er zijn de laatste jaren een paar Dolberg achtige aankopen geweest zoals Hansson en Herrmann maar die hebben allebei nog niet weten te overtuigen. En in de andere categorie kan ik alleen op Lazovic komen. Wij hebben helemaal niet de aantrekkingskracht voor dat soort spelers, daar grijp je naast of je moet het doen met de net-niet types waar je vervolgens veel te veel voor betaalt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is wel echt een typische Van Geel-aankoop waarmee je niet écht verder komt. Waar zijn blijven onze Dolbergs en Lozano's?
Maar je kan wel veel meer uit de scouting halen. Zie Jørgensen. Relatief onbekend. Blijkt een aardige spelers te zijn. Die ga je hopelijk met dikke winst verkopen. Heeft voetballend ook genoeg gebracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij zoiets proberen gaat het toch weer mis. Er zijn de laatste jaren een paar Dolberg achtige aankopen geweest zoals Hansson en Herrmann maar die hebben allebei nog niet weten te overtuigen. En in de andere categorie kan ik alleen op Lazovic komen. Wij hebben helemaal niet de aantrekkingskracht voor dat soort spelers, daar grijp je naast of je moet het doen met de net-niet types waar je vervolgens veel te veel voor betaalt.
Jorgensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij zoiets proberen gaat het toch weer mis. Er zijn de laatste jaren een paar Dolberg achtige aankopen geweest zoals Hansson en Herrmann maar die hebben allebei nog niet weten te overtuigen. En in de andere categorie kan ik alleen op Lazovic komen. Wij hebben helemaal niet de aantrekkingskracht voor dat soort spelers, daar grijp je naast of je moet het doen met de net-niet types waar je vervolgens veel te veel voor betaalt.
Die gaat natuurlijk nog niet de helft opleveren van een Dolberg. Die onze vrienden ook nog eens voor een belachelijk jodenfooitje opgepikt hebben. Zelfde met die Milik.quote:
Milik deed het helemaal niet zo bijzonder goed, het feit dat ze daar zo extreem veel voor hebben gekregen is een van de beste voorbeelden van de 'ajaxbonus'.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk nog niet de helft opleveren van een Dolberg. Die onze vrienden ook nog eens voor een belachelijk jodenfooitje opgepikt hebben. Zelfde met die Milik.
Feyenoord moet ook zulke spelers op gaan pikken, of meer kapitaal uit de jeugd halen wil je op lange termijn nog een rol van betekenis spelen in de eredivisie.
Spelers van PSV en (vooral) Ajax zijn sowieso meer dan het dubbele waard vanwege hun status. Dat ga je nooit meer inhalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk nog niet de helft opleveren van een Dolberg. Die onze vrienden ook nog eens voor een belachelijk jodenfooitje opgepikt hebben. Zelfde met die Milik.
Feyenoord moet ook zulke spelers op gaan pikken, of meer kapitaal uit de jeugd halen wil je op lange termijn nog een rol van betekenis spelen in de eredivisie.
Zeker eens, maar feit is dat de scouting al jaren genegeerd wordt. Het zou kunnen dat ze wel met waardevolle suggesties komen en dat Van Geel ze vervolgens terzijde schuift. Maar ik denk dat ie uberhaupt de potentie ervan niet inziet en liever in z'n vertrouwde netwerk shopt. In goede scouting moet je investeren en volgens mij gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar je kan wel veel meer uit de scouting halen. Zie Jørgensen. Relatief onbekend. Blijkt een aardige spelers te zijn. Die ga je hopelijk met dikke winst verkopen. Heeft voetballend ook genoeg gebracht.
Van Geel richt zich voornamelijk op middelmaat met wat potentie of een verleden in de Eredivisie. Het zou zomaar kunnen dat van Wolfswinkel er 20 inschiet maar het is allemaal zo voorspelbaar. Daarom ben ik zo benieuwd wie er gehaald worden mochten Berghuis, Vilhena en KEA ook vertrekken. In de Eredivisie loopt nu verder niks rond die je kan aantrekken als vervangers.
Blijft gissen. Gustafson is dan weer wel een voorbeeld van een gescoute speler. Misschien worden spelers wel gescout maar willen ze niet naar Feyenoord komen. Iedere club in Europa is op zoek naar dat ene groeibriljantjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker eens, maar feit is dat de scouting al jaren genegeerd wordt. Het zou kunnen dat ze wel met waardevolle suggesties komen en dat Van Geel ze vervolgens terzijde schuift. Maar ik denk dat ie uberhaupt de potentie ervan niet inziet en liever in z'n vertrouwde netwerk shopt. In goede scouting moet je investeren en volgens mij gebeurt dat niet.
Dat laatste is toch wel heel erg berusten in een soort slachtofferrol.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Spelers van PSV en (vooral) Ajax zijn sowieso meer dan het dubbele waard vanwege hun status. Dat ga je nooit meer inhalen.
Logisch ook natuurlijk, met namen als Ronaldo, Romario, Robben, Gullit, van Nistelrooij, Suarez, Huntelaar, van Basten, Sneijder, Zlatan, Seedorf, Sanchez etc.
Wij moeten het doen met van Persie, Kuijt, Kalou, Pel;e, De Vrij en ......... Ja dat was het wel. De rest wat wij verkopen laten niets zien bij hun nieuwe werkgever. Dat zien die clubs zelf ook wel.
Wij kunnen niet scouten en onze jeugdopleiding is overhyped.
Eens in de zoveel tijd zie je wel weer een verhaaltje voorbij komen inderdaad en heel soms wordt er ook daadwerkelijk een speler gehaald, maar dit gebeurt veel te weinig. Je kan het succes van het scoutingapparaat niet afmeten aan een handjevol spelers. Als je ziet hoeveel Ajax en PSV uit het buitenland halen slaagt daar ook maar ongeveer de helft van, maar dat is genoeg om er netto profijt van te hebben. Zowel financieel als sportief.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Blijft gissen. Gustafson is dan weer wel een voorbeeld van een gescoute speler. Misschien worden spelers wel gescout maar willen ze niet naar Feyenoord komen. Iedere club in Europa is op zoek naar dat ene groeibriljantje
Prima dat jij Alderwereld, Vertonghen, Sanhez en Eriksen net niet spelers noemtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel heel erg berusten in een soort slachtofferrol.
Als wij een talent als Dolberg zouden hebben die op jonge leeftijd al in het Deense nationale elftal zou spelen kun je daar ook een aardig bedrag voor vangen. Waarschijnlijk wel minder dan Ajax maar het is niet zo dat spelers van Feyenoord per definitie veel minder opleveren, die de transfers van Kongolo en Karsdorp afgelopen zomer.
Je moet beginnen met de juiste spelers te strikken. Dan komt de aantrekkingskracht uit het buitenland en de bijbehorende transfersommen vanzelf. Ajax en PSV dwingen dat ook gewoon af door jonge spelers met veel potentie lang vast te leggen en niet omdat ze ooit Bergkamp hebben opgeleid en de CL hebben gewonnen 20 jaar geleden. Laatste jaren hebben ze na Suarez ook een shitload aan net niet spelers voor veel teveel geld verkocht.
Van Geel kennende:quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar je kan wel veel meer uit de scouting halen. Zie Jørgensen. Relatief onbekend. Blijkt een aardige spelers te zijn. Die ga je hopelijk met dikke winst verkopen. Heeft voetballend ook genoeg gebracht.
Van Geel richt zich voornamelijk op middelmaat met wat potentie of een verleden in de Eredivisie. Het zou zomaar kunnen dat van Wolfswinkel er 20 inschiet maar het is allemaal zo voorspelbaar. Daarom ben ik zo benieuwd wie er gehaald worden mochten Berghuis, Vilhena en KEA ook vertrekken. In de Eredivisie loopt nu verder niks rond die je kan aantrekken als vervangers.
Die lichting ja 2011/2012.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Prima dat jij Alderwereld, Vertonghen, Sanhez en Eriksen net niet spelers noemt
Waar mag ik tekenen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Van Geel kennende:
Berghuis -» Ola John of Kuwas van Heracles.
Vilhena -» Leroy Fer
KEA -» Clasie
Bekende namen. Of roepen dat we met Ayoub en Amrabat al twee geweldige vervangers in huis hebben!!!
Daarbij moet je ook niet vergeten hoeveel Ajax financieel in kan kopen. Elk jaar kopen ze wel weer tussen de 5 en 10 spelers van buitenlandse jeugdopleidingen op. Die krijgen allemaal een mooi salaris en kostte een (kleine) transfersom. Een paar voorbeelden: Leyder, Lobotka, Höner, Murić, Antonucci, Karlsson, Andersen, Fisher en dus ook Dolberg. Zijn er zoveel wat weggegooid geld is. Helaas kan of wil Feyenoord dat niet betalen. En ik snap dat wel. Zeker na missers als Singh en Gustafsonquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel heel erg berusten in een soort slachtofferrol.
Als wij een talent als Dolberg zouden hebben die op jonge leeftijd al in het Deense nationale elftal zou spelen kun je daar ook een aardig bedrag voor vangen. Waarschijnlijk wel minder dan Ajax maar het is niet zo dat spelers van Feyenoord per definitie veel minder opleveren, zie de transfers van Kongolo en Karsdorp afgelopen zomer.
Je moet beginnen met de juiste spelers te strikken. Dan komt de aantrekkingskracht uit het buitenland en de bijbehorende transfersommen vanzelf. Ajax en PSV dwingen dat ook gewoon af door jonge spelers met veel potentie lang vast te leggen en niet omdat ze ooit Bergkamp hebben opgeleid en de CL hebben gewonnen 20 jaar geleden. Laatste jaren hebben ze na Suarez ook een shitload aan net niet spelers voor veel teveel geld verkocht.
Ajax of PSV voorbij streven moet ook helemaal niet de achterliggende gedachte zijn om te investeren in jeugdspelers. Begin eens met uit te gaan van je eigen kracht en zet een fatsoenlijk scoutingsnetwerk op waar daadwerkelijk spelers met potentie uit komen.
Klopt. Van Geel heeft 2 soorten aankopen. Middelmaat van de subtop en spelers die in het verleden te goed waren voor de Eredivisie, maar het niet redden in een grotere competitie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar mag ik tekenen?
Fer en Clasie samen is voor eredivisiebegrippen echt een heel behoorlijk middenveld.
Helft van die mannetjes ken ik niet maar lijkt me sterk dat je daar verlies op maakt. Fisher en Andersen hebben die joden samen al 7 miljoen euro opgeleverd minus aankoopsom en salaris zeg 5 miljoen. Kassa.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarbij moet je ook niet vergeten hoeveel Ajax financieel in kan kopen. Elk jaar kopen ze wel weer tussen de 5 en 10 spelers van buitenlandse jeugdopleidingen op. Die krijgen allemaal een mooi salaris en kostte een (kleine) transfersom. Een paar voorbeelden: Leyder, Lobotka, Höner, Murić, Antonucci, Karlsson, Andersen, Fisher en dus ook Dolberg. Zijn er zoveel wat weggegooid geld is. Helaas kan of wil Feyenoord dat niet betalen. En ik snap dat wel. Zeker na missers als Singh en Gustafson
Ja wij hebben het ook geprobeerd met Hansson en Hermann. Ook geen succes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Helft van die mannetjes ken ik niet maar lijkt me sterk dat je daar verlies op maakt. Fisher en Andersen hebben die joden samen al 7 miljoen euro opgeleverd minus aankoopsom en salaris zeg 5 miljoen. Kassa.
Verschil is wel dat zij ze al jonger weghalen voor minder geld 3 ton voor Dolberg ofzo, wij 1.5 miljoen voor Gustafson.
Is zeker geen slecht concept nee, maar je zal ook iets met jeugd daaromheen moeten doen. Anders heb je op een gegeven moment veel teveel middelmaat lopen die ook nog eens amper restwaarde heeft. (El Ahmadi, Elia etc)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Van Geel heeft 2 soorten aankopen. Middelmaat van de subtop en spelers die in het verleden te goed waren voor de Eredivisie, maar het niet redden in een grotere competitie.
En dat laatste, daar ben ik wel een voorstander van. Elia, Berghuis en natuurlijk Guidetti eerder geprobeerd terug te halen.
Je gaat er (waarschijnlijk) geen hoofdprijs meer voor vangen, maar je doet wel mee voor het kampioenschap met dat kaliber spelers.
Klopt. Probleem daarin blijft in mijn ogen nu het missen van Jong Feyenoord in de Jupiler League. Spelers als Vente, Malacia, Kokcu, Bijlow en Geertruida moeten nu elke week voor publiek met druk kunnen spelen. Maar dat kan nu niet. De stap van de A1 naar Feyenoord 1 is te groot voor deze lichting.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zeker geen slecht concept nee, maar je zal ook iets met jeugd daaromheen moeten doen. Anders heb je op een gegeven moment veel teveel middelmaat lopen die ook nog eens amper restwaarde heeft. (El Ahmadi, Elia etc)
Dan moet je je pijlen ergens anders op richten, niet stoppen met investeren. De juiste mensen in de armen nemen. Misschien eens bij AZ of Ajax gaan kijken hoe ze dat daar doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja wij hebben het ook geprobeerd met Hansson en Hermann. Ook geen succes.
In mijn geval is het in ieder geval geen berusting. Meer een constatering dat onder Van Geel nooit de adequate stappen genomen zullen worden. Misschien dat Jan de Jong een sterke visie hierop heeft die hij nog wil gaan implementeren, maar aangezien ie niet uit het voetbalwezen komt lijkt me dat sterk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je je pijlen ergens anders op richten, niet stoppen met investeren. De juiste mensen in de armen nemen. Misschien eens bij AZ of Ajax gaan kijken hoe ze dat daar doen.
Is toch bizar dat je als topclub dan maar gewoon stopt met jonge spelers scout omdat wat je haalt toch wel faalt? Die berusting bij veel supporters snap ik ook echt niet.
Dat is een behoorlijk onhandige beslissing geweest destijds.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Probleem daarin blijft in mijn ogen nu het missen van Jong Feyenoord in de Jupiler League. Spelers als Vente, Malacia, Kokcu, Bijlow en Geertruida moeten nu elke week voor publiek met druk kunnen spelen. Maar dat kan nu niet. De stap van de A1 naar Feyenoord 1 is te groot voor deze lichting.
Hopelijk worden 3 van die 5 spelers verhuur aan een andere Eredivisie club.
Idem met die Klaassen, Volgens mij is Vilhena minstens zo belangrijk voor Feyenoord, zeker met deze cijfers.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milik deed het helemaal niet zo bijzonder goed, het feit dat ze daar zo extreem veel voor hebben gekregen is een van de beste voorbeelden van de 'ajaxbonus'.
Je moet niet doen alsof Feyenoord niemand meer scout. Elk weekend zijn ze daarmee bezig. Maar dan in het binnenland. Kokcu komt bijvoorbeeld van FC Groningen. Geertruida van Sparta. Ze scouten blijkbaar alleen niet meer in buitenland. Ik snap dat wel. Risico is veel groter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je je pijlen ergens anders op richten, niet stoppen met investeren. De juiste mensen in de armen nemen. Misschien eens bij AZ of Ajax gaan kijken hoe ze dat daar doen.
Is toch bizar dat je als topclub dan maar gewoon stopt met jonge spelers scouten omdat wat je haalt toch wel faalt? Die berusting bij veel supporters snap ik ook echt niet.
Van Geel heeft het uitstekend gedaan tot het kampioenschap. Ook qua aankopen en verkopen als je dat netto tegenover elkaar zou zetten, maar je kunt niet met middelmaat uit de Nederlandse competitie structureel mee doen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn geval is het in ieder geval geen berusting. Meer een constatering dat onder Van Geel nooit de adequate stappen genomen zullen worden. Misschien dat Jan de Jong een sterke visie hierop heeft die hij nog wil gaan implementeren, maar aangezien ie niet uit het voetbalwezen komt lijkt me dat sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |