Ik kwam voor Nelomquote:Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik kwam echt voor de Taap naar 't stadion
Je kan er zelf geen reed van, Tapia is god.quote:Op zondag 29 april 2018 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Larson en tapia kunnen er geen reet van
Al speelt tapia 0 wedstrijden hij is verzekerd van een basisplaats bij peru....
I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Oldground op 29-04-2018 20:11:12 ]Van alles is weer waardeloos.
Wat een treurig tafereel was dat zeg, het lukt nu zelfs niet eens meer om een liedje voor de Kuip in te zetten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Caland het volgende:
Om die 30 man die vanmiddag in de regen stonden? Welnee.
Volgens mij moest hij daar spelen omdat we niet beter hadden. Maar die gozer hoort m.i. in het centrum thuis.quote:
Juist niet eigenlijk, vind hem positioneel echt heel erg zwak. Zelfs bij Heerenveen was dat al zijn zwakke punt. Op de back is het toch wat meer dommig rennen (gechargeerd), vond hem daar dan ook meer indruk maken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:28 schreef govie het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij daar spelen omdat we niet beter hadden. Maar die gozer hoort m.i. in het centrum thuis.
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:14 schreef Caland het volgende:
Om die 30 man die vanmiddag in de regen stonden? Welnee.
Dat zou kunnen, maar het moet heel raar lopen wil dit plan nog afgeschoten worden.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.
Maar aan de andere kant is er ook niets mis met een groter stadion. Kuip kunnen er minder in dan er in zouden willen.
Maar het is ook zo dat als het een koude, kille sfeerloze bak wordt en het gaat sportief wat minder het zomaar kan zijn dat je een groot stadion met veel lege plekken hebt.
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er is wel wat tegenstand dan alleen die 30 man. Ze hebben ook wel goede argumenten.
Maar aan de andere kant is er ook niets mis met een groter stadion. Kuip kunnen er minder in dan er in zouden willen.
Maar het is ook zo dat als het een koude, kille sfeerloze bak wordt en het gaat sportief wat minder het zomaar kan zijn dat je een groot stadion met veel lege plekken hebt.
Er is geen tussenweg. Het is of de Kuip of de arena/gelredomequote:Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.
Zoiets als Juventus is toch wel tof?quote:Op zondag 29 april 2018 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg. Het is of de Kuip of de arena/gelredome
Aldus de reddekuip gekkies.
Lyon, Bilbao en Atletico hebben ook een prima nieuw stadion. Dat van Juventus is maar voor 40k, niet vergelijkbaar met wat er gaat komenquote:Op zondag 29 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets als Juventus is toch wel tof?
Nee man, ben je daar wel eens geweest?quote:Op zondag 29 april 2018 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets als Juventus is toch wel tof?
Ik vrees dat de kwaliteit van de selectie weer eens achteruit gaat, dus weinig reden om zin te hebben in de transferzomer. Al is wat vers bloed wel altijd interessant natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2018 20:56 schreef fetX het volgende:
Transferzomer in aantocht.
#zinin
Zal veel veranderen denk ik.
Qua design een beetje saai maar wel de moderne faciliteiten en tribunes tot aan het veldquote:Op zondag 29 april 2018 21:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee man, ben je daar wel eens geweest?
Mwah, ik weet niet of we per definitie achteruit gaan hoor. Een impuls op het middenveld (creatieve middenvelder) gaat al veel schelen denk ik. Achterin zullen we er sowieso niet op achteruit gaan. Gaat erom hangen wat er op de spitspositie gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2018 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de kwaliteit van de selectie weer eens achteruit gaat, dus weinig reden om zin te hebben in de transferzomer. Al is wat vers bloed wel altijd interessant natuurlijk.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat ze doen met talenten als Vente, Toure, Kokcu, El Bouchataoui en Geertruida. Van verhuur leren ze zoveel meer dan die walgelijke beloftencompetitie. En Bijlow mag het van mij best als eerste doelman mogen proberen. Dan heb je Jones nog een jaartje op de bank en Ten Hove als 3e keeper. Kan Vermeer zonder probleem vertrekken.
Dat valt in Turijn nog wel mee, ook met die gekke glaswandjes.quote:Op zondag 29 april 2018 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua design een beetje saai maar wel de moderne faciliteiten en tribunes tot aan het veld
het is ook in niemands belang om over 10-15 jaar in een stadion te zitten die uit elkaar valt....quote:Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is dan ook in niemands belang om een koude, kille sfeerloze bak neer te zetten.
Die locatie in Turijn is zo treurig. Vond het stadion van binnen wel aardig, maar niets bijzonders eigenlijk. Was er ook niet tijdens een wedstrijd dus kan over de beleving verder weinig zeggen.quote:Op zondag 29 april 2018 21:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat valt in Turijn nog wel mee, ook met die gekke glaswandjes.
Bilbao is daarin wel geslaagd in mijn ogen, ook vanwege zijn locatie in de stad.
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.quote:Op zondag 29 april 2018 20:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een treurig tafereel was dat zeg, het lukt nu zelfs niet eens meer om een liedje voor de Kuip in te zetten.
Hij wil nog graag voetballen. Alleen even wat afspraken maken dat hij niet meer alles hoeft mee te trainen enzo. Denk ik. Hoop ik.quote:
Het gaat om meer dan alleen het stadion, het hele gebied waar De Kuip staat is een aaneenschakeling van leegstaande loodsen en lelijke parkeerterreinen. O.a. de gemeente wil dat gebied graag ontwikkelen, en in dat plan past een nieuw stadion beter dan een likje verf voor het bestaande stadion.quote:Op zondag 29 april 2018 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja ontzettend.quote:Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die locatie in Turijn is zo treurig. Vond het stadion van binnen wel aardig, maar niets bijzonders eigenlijk. Was er ook niet tijdens een wedstrijd dus kan over de beleving verder weinig zeggen.
Eens. We waren in oktober/november ook al klaar natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.
We hebben het na de winterstop pas echt vergooid, maar het was een deprimerend seizoen inderdaadquote:Op zondag 29 april 2018 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. We waren in oktober/november ook al klaar natuurlijk
Ik heb ook maar 3 toffe potjes gezienquote:Op zondag 29 april 2018 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben het na de winterstop pas echt vergooid, maar het was een deprimerend seizoen inderdaad
En de bekerfinale was alleen maar tof vanwege de bekerfinale. Goed was het niet.quote:Op zondag 29 april 2018 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 toffe potjes gezien
Napoli, PSV, bekerfinale.
En qua uitwedstrijden die ik ben geweest was Zwolle wel geinig en VVV maar meer om de randzaken.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-nog-niet-uit.htmlquote:Op zondag 29 april 2018 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wil nog graag voetballen. Alleen even wat afspraken maken dat hij niet meer alles hoeft mee te trainen enzo. Denk ik. Hoop ik.
Je meent het?quote:Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is ook in niemands belang om over 10-15 jaar in een stadion te zitten die uit elkaar valt....
dan moet je een paar jaar terug in de tijdquote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Ik ben geen voorstander van een basisspeler die niet meer vol mee kan doen. Het is een slecht teken en een uitzonderingspositie blijft meh, dan krijg je opgelegde hierarchie in zo'n groep. Of hij doet en kan voor de volle 100% meedoen en anders hoop ik dat hij ermee kapt. Ik wil mezelf alleen een 100% fitte RVP herinneren.
Zolang hij iedere wedstrijd blijft scoren zal dat wel meevallen met een opgelegde hiërarchiequote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Ik ben geen voorstander van een basisspeler die niet meer vol mee kan doen. Het is een slecht teken en een uitzonderingspositie blijft meh, dan krijg je opgelegde hierarchie in zo'n groep. Of hij doet en kan voor de volle 100% meedoen en anders hoop ik dat hij ermee kapt. Ik wil mezelf alleen een 100% fitte RVP herinneren.
Lekker de subtop van de Eredivisie kopen, maar gelukkig hebben we Ayoub al als top aankoop dus dat maakt niet uit verderquote:Op zondag 29 april 2018 20:56 schreef fetX het volgende:
Transferzomer in aantocht.
#zinin
Zal veel veranderen denk ik.
Ik denk dat elke Eredivisie speler ervan droomt om met RVP te mogen trainen en samenspelen. In die opgelegde hierarchie geloof ik totaal niet.quote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Het stadion loopt al 20 jaar achter bij stadions van de middenmoot in europaquote:
De beste speler staat altijd bovenaan de hierarchie...en niet de hardlopers zoals toornstraquote:Op zondag 29 april 2018 23:09 schreef govie het volgende:
Als dat natuurlijk gebeurt prima, maar als het wordt opgelegd dan krijg je er toch vaak gedoe mee denk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De beste speler staat altijd bovenaan de hierarchie...en niet de hardlopers zoals toornstra
Volgens mij heeft Gio met Kuyt aangetoond daar prima mee om te kunnen gaan. Daarnaast geeft van Persie de indruk zijn eigen beperkingen door de leeftijd wel te kennen.quote:Op maandag 30 april 2018 07:03 schreef govie het volgende:
[..]
Als dat natuurlijk gebeurt prima, maar als het wordt opgelegd dan krijg je er toch vaak gedoe mee denk ik.
Graag al deze middelmaat halenquote:Op maandag 30 april 2018 07:40 schreef govie het volgende:
Misschien zijn van fc twente assaidi of jensen wel interessant in de ogen van vangeel en mokthar zie ik ook wel zitten, die is gratis.
Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion wasquote:Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.
Dan zou ik je oren maar eens laten uitspuiten.quote:Op maandag 30 april 2018 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion was)
Dat is wat vangeel doet toch, de koopjesjager. Gezien de prestaties van de linkerflank denk ik dat mokthar wel een echte vooruitgang kan zijn t.o.v. boetius en larsson en dan larsson naar de as van het veld achter van persie. Misschien dat ze voor ahmadi ook een vervanger moeten halen, die gozer gaat al richting 34 (speelde wel naar behoren daar niet van). Dus misschien is die transfervrije saymak ook daarvoor geschikt en haalt vangeel beide spelers van pec zwolle, want vangeel haat transfersommen. Die saymak kan ook aardig achter de spits spelen volgens mij dus dan heb je 2 nieuwe centrale spelmakers eigenlijk in de vorm van larsson en saymak. Die twee oppikken is nog niet zo'n slechte deal denk ik, ik juich dat dan ook maar toe. Dan heeft die vieze vangeel zijn werk toch weer naar behoren gedaan, zo'n deal kan je niet negatief framen omdat ze niks kosten qua transfersom (zelfde als bij ayoub).quote:
Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.quote:Op maandag 30 april 2018 07:57 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Van Geel nog wel genoeg wrok koestert tegen vooral Munsterman maar van Twente is echt helemaal niemand interessant genoeg.
Ja hooguit Assaidi voor erbij maar die is volgens mij ook altijd ziek zwak of misselijk.
Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.quote:Op maandag 30 april 2018 08:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.
Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).quote:Op maandag 30 april 2018 08:26 schreef Caland het volgende:
Van Geel haat transfersommen
Vorige zomer het transferrecord van Feyenoord ruim verbroken
Govie = klaasweetalles confirmed
Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf?quote:Op maandag 30 april 2018 08:30 schreef govie het volgende:
[..]
Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).
Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.quote:Op maandag 30 april 2018 08:25 schreef govie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.
True, maar het geeft toch het gevoel alsof hij het verschil niet kan maken op degradatieniveau, dit terwijl we juist zoeken naar spelers die het verschil kunnen maken inzake een volgend kampioenschap. Ik vind het daarom moeilijk te verkopen aan fans om assaidi te halen terwijl mokthar vrij op te pikken is en ook meer groeipotentieel heeft omdat assaidi (29) al ouder is, die verkoop je wss niet meer door maar mokthar kan eventueel nog net (26).quote:Op maandag 30 april 2018 08:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.
Ik was er niet bij maar wouters is volgens mij geen slechte veldtrainer. Het blessuredrama in het begin van het seizoen, wat mede de voorbereiding en de vorm van spelers negatief heeft beïnvloed gedurende het gehele seizoen, wordt gedeeltelijk op hem afgeschoven denk ik (ongeacht of het waar is, anders vervang je wouters niet).quote:Op maandag 30 april 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf?Heeft hij ze zelf onderuit geschoffeld? De trainingsintensiteit wordt niet bepaald door een assistent-trainer en al helemaal niet door Wouters, die in de hiërarchie nog onder van Gastel staat.
Wouters hoort ook niet bij de medische staf, dus hij bepaalt ook niet wie er met pijntjes wel of niet speelt.
Dus hoe kan hij daar verantwoordelijk voor zijn?
Of het was geen beslissing van Gio, maar van Van Geel die vindt dat er een ander type assistent nodig is naast Gio. Ik denk dat Wouters gewoon niet zo veel bijzonders deed, zowel in goede of slechte zin. Dan kan je beter op zoek naar een assistent die echt iets toe kan voegen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:14 schreef govie het volgende:
Volledig eens, maar gio wordt verantwoordelijk gehouden voor de resultaten en het voetbal. Dus als hij meer vertrouwen heeft in een andere veldtrainer, en zo deels indicrect suggereert dat de trainingen niet perfect waren, dan vrijwaard hij zichzelf gedeeltelijk van blaam. Mij lijkt de keuze voor een andere veldtrainer dus ook gedeeltelijk ingegeven door politieke motieven alsmede dat men zeker wil weten dat volgend seizoen niet hetzelfde gebeurt onder invloed van dezelfde veldtrainer, want dan moet gio eventueel wel wieberen. Als Gio of VanGeel zijnde is het een logische keuze vind ik, maar ik geloof niet dat er een betere veldtrainer bestaat die meer impact heeft dan jan wouters op een selectie van feyenoord.
Op zich klinkt dat wel prima.quote:Op maandag 30 april 2018 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Ah, opstellinkjes maken, heerlijk.
Ik zou gaan voor:
Bijlow
Diks - Van Beek - St. Juste - Haps
Clasie - aankoop - Tapia
Berghuis - aankoop - Larsson
Bankie: Jones, Ten Hove, Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Amrabat, Ayoub, Van Persie, Gustafson (als ie dat accepteert), Boëtius, Vente.
Laten gaan: Verdonk, Schuurman (), Bilal, Hamer, El Hankouri
Aankopen: Clasie, Assaidi zou wel een leuke aankoop zijn omdat ie zowel op 10 als op linksbuiten kan spelen. Voor de spits mag de scouting weer eens bewijzen dat ze er nog zijn.
Verhuren: Geertruida, El Bouchataoui, Kokcu, Hansson, Toure.
Toornstra was ik nog vergeten inderdaad. Ik vind dat ie nog best van waarde kan zijn als 13e man die de gaten opvult als iemand wegvalt, maar als je mee wil doen om het kampioenschap kom je niet meer weg met hem op 10. Dat is dan nog een extra middenvelder op de bank, tenzij hij of Gustafson dan weg wil.quote:Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat wel prima.
Clasie erbij zou sowieso wel een hoop schelen. Ik denk overigens niet dat ze het hele middenveld weg doen, dus denk dat Toornstra er ook gewoon nog bij zit, en dan kun je Toornstra en Gustafson wmb gewoon laten strijden om plaats 10 en Van Persie regelmatig het laatste half uur laten spelen.
Verder verwacht ik dat een fitte Nieuwkoop Diks nog altijd wel uit de basis gaat spelen
Pfff ik schrik me ook kapot hier. Al die middelmaat incl. Tapia.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
Wat een namen. Jensen, Mokhtar, Diks. Knetter gek.![]()
![]()
Diksie is toch niet goed genoeg jongens. Dramatisch begonnen. Heeft zich aardig herpakt. Komt nog steeds tekort voor Feyenoord.
Jij vindt Amrabat en Toornstra basiswaardig, dat is ook een goeie grap.quote:Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff ik schrik me ook kapot hier. Al die middelmaat incl. Tapia.
Eens. Heeft nu af en toe een mooie aanvallende actie, maar daar staan nog steeds enorm knullige verdedigende/opbouwende fouten tegenover. Zodra hij in tijdnood komt wordt het snel link.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Diksie is toch niet goed genoeg jongens. Dramatisch begonnen. Heeft zich aardig herpakt. Komt nog steeds tekort voor Feyenoord.
En doet het alsog beter als Nieuwkoop zeker de laatste weken valt Diks prima mee.quote:Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Maastoren het volgende:
Wat een namen. Jensen, Mokhtar, Diks. Knetter gek.![]()
![]()
Dat het een vervelende tyfus mongool is, verandert daar niet veel aan nee.quote:Op maandag 30 april 2018 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijzonder weinig mis met het rendement van Mahi.
Lozano is ook een idioot, lekker belangrijk. Of Elia.quote:Op maandag 30 april 2018 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat het een vervelende tyfus mongool is, verandert daar niet veel aan nee.
Gisterem was ie ook weer als een blind paard bezig met zijn invalbeurt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En doet het alsog beter als Nieuwkoop zeker de laatste weken valt Diks prima mee.
Ik gok zomaar dat elke Europese (top)club op zoek is naar een speler zoals V Persie.quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Je ziet wat een verschil een speler als van Persie kan maken...
Je kan 9 hardlopers hebben als je maar 1 type als van Persie erbij heb ....
Hopelijk heeft van persie die blinde vlek in de ogen van martin van geel geopend en gaat hij op zoek naar een speler met creativiteit zoals van Persie.
Ik denk dat Aisaidi van twente wel zo type kan zijn op het middenveld maar dat tijdje geleden ook al gepost....en volgens mij moet hij nu na de degradatie van twente zo te halen kunnen zijn voor Feyenoord.
Gokken gaat bij jou meestal fout denk ik zowquote:Op maandag 30 april 2018 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat elke Europese (top)club op zoek is naar een speler zoals V Persie.
Klaasgod.
zowquote:Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gokken gaat bij jou meestal fout denk ik zow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |