Dat gegier in dat perscentrum en de koppen van Matt.quote:
En dat ie denkt dat het een open ruggetje moet uitbeelden.quote:Op zondag 29 april 2018 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gegier in dat perscentrum en de koppen van Matt.En dat ie aan het einde gewoon letterlijk sprakeloos is.
Maar ik snap het ook niet. Zhana is ook geen uberbabe, gaat het dan om de naam? Niet dat mensen in Europa haar kennen.quote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef Limoniume het volgende:
Vind het wel echt ongelofelijk belachelijk dat dat mens van Bulgaria niet eens zelf zingt. Had dan inderdaad diegene er neergezet die het wel doet achter de schermen.
Nope, morgen pas weer.quote:
Kan er ook niet over uit. En dat ze er gewoon mee weg gaan komen straks, denk het echt. Maar zo armoedig. Snap het ook niet, ze hebben van zo ver goede zangers gehaald en je leading lady zingt niet zelf. Kán toch niet.quote:Op zondag 29 april 2018 20:30 schreef Limoniume het volgende:
Vind het wel echt ongelofelijk belachelijk dat dat mens van Bulgaria niet eens zelf zingt. Had dan inderdaad diegene er neergezet die het wel doet achter de schermen.
Precies. En vind het vooral jammer dat zij er straks de credits voor gaat krijgen van de mensen die niet doorhebben dat zij het zelf niet is.quote:Op zondag 29 april 2018 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er ook niet over uit. En dat ze er gewoon mee weg gaan komen straks, denk het echt. Maar zo armoedig. Snap het ook niet, ze hebben van zo ver goede zangers gehaald en je leading lady zingt niet zelf. Kán toch niet.
Geen idee. Maar ze hadden ook die andere vrouw een toffe naam kunnen geven en klaar is Kees. Heel vreemd allemaal.quote:Op zondag 29 april 2018 20:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar ik snap het ook niet. Zhana is ook geen uberbabe, gaat het dan om de naam? Niet dat mensen in Europa haar kennen.
Zhana past waarschijnlijk precies in het geheel om het stelletje engnekken compleet te maken. Zorgvuldig geselecteerd.quote:Op zondag 29 april 2018 20:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar ik snap het ook niet. Zhana is ook geen uberbabe, gaat het dan om de naam? Niet dat mensen in Europa haar kennen.
Dan hadden ze Daniel Dekker toch ook kunnen nemen? Hij is er toch...quote:Op zondag 29 april 2018 20:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Zhana past waarschijnlijk precies in het geheel om het stelletje engnekken compleet te maken. Zorgvuldig geselecteerd.
KAN NIET HE. Potverdikkeme.quote:Op zondag 29 april 2018 20:38 schreef Unites het volgende:
OH WAUW ZIJN WEL AL IN DEZE FASE![]()
Ik loop achter![]()
#fakefan
Wait, what? Dat heb ik even gemist.quote:Op zondag 29 april 2018 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er ook niet over uit. En dat ze er gewoon mee weg gaan komen straks, denk het echt. Maar zo armoedig. Snap het ook niet, ze hebben van zo ver goede zangers gehaald en je leading lady zingt niet zelf. Kán toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |