SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsIT'S GREYSIE IT'S PARTY
14 ESF winnaars zijn in het Frans, try again boo boo the fool.quote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is toch niet te hopen. In het Frans zingen
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op zondag 29-04-2018 om 16:18:18As expected, Israel drifting slightly. Expectations way too high. #Eurovision reageer retweet
Sowieso raar om te kotsen op een land dat in z'n eigen taal zingt. Gewoon niet serieus nemen dus.quote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
14 ESF winnaars zijn in het Frans, try again boo boo the fool.
100% mee eensquote:Op zondag 29 april 2018 16:24 schreef Nexum het volgende:
Israel wordt gewoon de Italië van vorig jaar, ik garandeer het.
Zou zomaar kunnen. Lastig te voorspellen vind ik dit keer.quote:Op zondag 29 april 2018 16:24 schreef Nexum het volgende:
Israel wordt gewoon de Italië van vorig jaar, ik garandeer het.
Ja lang geleden. Ander tijdperk, andere muziek. Hekel aan die nationalisten.quote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
14 ESF winnaars zijn in het Frans, try again boo boo the fool.
Ben je niet thuis dan?quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef Greys het volgende:
Als ik hier typ stopt m'n stream want mobiel. Zo irritant
Vuile nationalisten die Spanjaarden die in hun eigen taal zitten.quote:Op zondag 29 april 2018 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja lang geleden. Ander tijdperk, andere muziek. Hekel aan die nationalisten.
Oké, dan verbieden we Spanje dan toch ook om in het Spaans te zingen. Die mogen alleen nog maar Engels! En de UK mag alleen nog maar Chinees.quote:Op zondag 29 april 2018 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fransen staan nogal bekend om hun nationalisme ja. Spanjaarden prima volkje.quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vuile nationalisten die Spanjaarden die in hun eigen taal zitten.
Vooral die Sieneke die vieze naziquote:Op zondag 29 april 2018 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus alles moet maar in het Engels? Lang leve de eenheidsworst?quote:Op zondag 29 april 2018 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah je begrijpt het niet, dat kan ook.quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oké, dan verbieden we Spanje dan toch ook om in het Spaans te zingen. Die mogen alleen nog maar Engels! En de UK mag alleen nog maar Chinees.
Hoe zit je in een taal?quote:Op zondag 29 april 2018 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vuile nationalisten die Spanjaarden die in hun eigen taal zitten.
Spanjaarden zijn 1000 maal erger dan Fransen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah je begrijpt het niet, dat kan ook.
Lezen is lastig, dat zeg ik nergens. Frankrijkquote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus alles moet maar in het Engels? Lang leve de eenheidsworst?
Wat is het probleem? Haalde je alleen maar 4'en voor Frans op de middelbare school dat je het daarom nu zo erg haat?quote:Op zondag 29 april 2018 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lezen is lastig, dat zeg ik nergens. Frankrijk![]()
![]()
![]()
En die Portugezen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef Nexum het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn 1000 maal erger dan Fransen.
Hij steekt er wel veel moeite in.quote:Op zondag 29 april 2018 16:28 schreef Greys het volgende:
Ja we trappen er weer in. Poep verveelt zich. Toch mooi hoe het elke keer weer werkt
Pleur op met je ongefundeede gekots hier. Beoordeel het lied. Niet het land. Tis het esf. En nou kappen of ik haal het gewoon weg.quote:Op zondag 29 april 2018 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lezen is lastig, dat zeg ik nergens. Frankrijk![]()
![]()
![]()
Italiaans > restquote:Op zondag 29 april 2018 16:28 schreef croissantlechat het volgende:
Sorry hoor, maar Frans is een práchtige taal
Wel moeilijk. Jaren gehad op school, tijdje gedaan met Duolingo, en kan er nog steeds geen ene kut van.quote:Op zondag 29 april 2018 16:28 schreef croissantlechat het volgende:
Sorry hoor, maar Frans is een práchtige taal
Ik heb alleen een antiek netbookje dat geen streams aankan.quote:
Nou buddy, Non mi avete fatto niente is jouw lied! Geniet ervanquote:
Il Voloquote:Op zondag 29 april 2018 16:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou buddy, Non mi avete fatto niente is jouw lied! Geniet ervan
Ah oke. Behelpenquote:Op zondag 29 april 2018 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen een antiek netbookje dat geen streams aankan.Doe altijd alles mobiel.
Ik zou echt niet zonder mijn pc kunnenquote:Op zondag 29 april 2018 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen een antiek netbookje dat geen streams aankan.Doe altijd alles mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |