En gooit ze er nog even een broodje frikadel inquote:Op zondag 29 april 2018 15:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En daarmee mensen afschrikken? Mooizo
Italië had er vóór het esf al 300 miljoen. En won niet. Salvador had op dat moment niet eens één miljoen. Dus hoeft idd niet veel te zeggen.quote:Op zondag 29 april 2018 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
Die YouTube views zeggen trouwens ook niet heel veel. Israel heeft 15 miljoen, maar wat als er 14 miljoen views uit eigen land zijn? Dat weten we dus niet. Kon je dat maar zien op YouTube
Idd Italië ja. Rusland had ook een keer heel veel views en werd ook niks, weet niet meer wanneer dat was.quote:Op zondag 29 april 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Italië had er vóór het esf al 300 miljoen. En won niet. Salvador had op dat moment niet eens één miljoen. Dus hoeft idd niet veel te zeggen.
Ze zit ook wel op een lastige plek tussen Tsjechië en Israël. Toch denk ik dat ze wel door gaat, want erg onderscheidend. Moet het wel mooi in beeld worden gebracht. Ik begin nu eerder te twijfelen over de kansen van België en Tsjechië.quote:Op zondag 29 april 2018 15:49 schreef grazz het volgende:
Ik wist het, ik had Litouwen eerst als finalist, maar begon toch weer te twijfelen en nu lijkt ze dus wel indruk te gaan maken.
Kusjes voor Ariquote:Op zondag 29 april 2018 15:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Live (beetje laggy) interview met jongen van IJsland.
Italië werd natuurlijk niet 'niks' want alsnog gewoon top tien. Maar het hoeft idd niet op winst te wijzen.quote:Op zondag 29 april 2018 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd Italië ja. Rusland had ook een keer heel veel views en werd ook niks, weet niet meer wanneer dat was.
Voor zover ik begrijp wel jaquote:Op zondag 29 april 2018 15:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze nou dit soort meuk op het podium zetten??
Lekker geshopt op de vrijmarktquote:Op zondag 29 april 2018 15:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niksquote:Op zondag 29 april 2018 15:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze denkt Batman te zijnquote:Op zondag 29 april 2018 16:00 schreef Guanabana het volgende:
Ze draagt een cape? Iets native American.
Die is wel redelijk normaal toch?quote:Op zondag 29 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Zelfde als de rode outfit uit de video begreep ik.
Die linker dat trainingspak stamt ook uit het jaar 0 hequote:Op zondag 29 april 2018 16:02 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Israël is duizend keer beter. Niet te vergelijken met Toppers. Tis niet m'n favoriet maar tis gewoon heel modern en slim.quote:Op zondag 29 april 2018 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
Volgend jaar sturen wij De Toppers met een carnavalsnummer
Het is carnavalesk. Nummer zelf is prima (wel te makkelijk) maar alles eromheen hoeft niet.quote:Op zondag 29 april 2018 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Israël is duizend keer beter. Niet te vergelijken met Toppers. Tis niet m'n favoriet maar tis gewoon heel modern en slim.
Dit dus. Niet zozeer voor het liedje, maar alles eromheen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef croissantlechat het volgende:
Voor de reputatie van het ESF zou het idd niet al te best zijn als Netta wint, vrees ik.
Moet ze nog een hapje eten? HAHAHAHAquote:Op zondag 29 april 2018 16:05 schreef Greys het volgende:
Tis wel duidelijk waarom er een break voor Israël zit
Wat eromheen? Zie jij al iets dat wij niet zien? Dansers lijkt me vrij normaal.quote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is carnavalesk. Nummer zelf is prima (wel te makkelijk) maar alles eromheen hoeft niet.
Ja dat vind ik dus ook..quote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef croissantlechat het volgende:
Voor de reputatie van het ESF zou het idd niet al te best zijn als Netta wint, vrees ik.
Ik vind het als lied gewoon een aanstekelijke prima hit. Tis niet dat ze dan wint omdat het een freakshow en een kutnummer is. Denk dat het wel meevalt qua reputatie als ze wint. Ik vind eigenlijk weinig gekker aan Netta dan bv aan Mikolaset z'n rugtas.quote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef croissantlechat het volgende:
Geen andere jurk dusquote:Sennek uit België is tevreden over de repetitie. De jurk blijft, al wordt er nog wel gewerkt aan de belichting #songfestival
Jup, er is vertraging...quote:Op zondag 29 april 2018 16:09 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het had 10 minuten geleden al begonnen moeten zijn toch?
Ze is niet verkleed als kip ofzo, ze doet een live sound sample kipgeluidje in het lied. Ik vind het superslim bedacht waardoor je extra opvalt en zonder dat het een freakshow wordtquote:Op zondag 29 april 2018 16:09 schreef Limoniume het volgende:
Naja, meerendeel van de hype komt toch echt door de kip in haar. Zonder dat zou het nooit zo veel bekeken geweest en gehyped, weet ik wel zeker.
Had die van Belgie van vorig jaar ook niet een niet-leuke jurk aan?quote:
Ik gok zomaar dat we tijdens de halve finale of finale een technische storing krijgen ofzo. Litouwen heeft bijvoorbeeld 30 SECONDEN om het podium te veranderen en Israel zit met die looper misschien etc. Kan nooit goed gaan met zo kort de tijd.quote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef Momo... het volgende:
Zetten ze een hele kippenboerderij op het podium, waarom duurt het zo lang?
Ze had bij eurovision in concert die hoofdtooi op met stiletto's. Misschien nu ook zoiets.quote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is niet verkleed als kip ofzo, ze doet een live sound sample kipgeluidje in het lied. Ik vind het superslim bedacht waardoor je extra opvalt en zonder dat het een freakshow wordt
Oh, ik snap wat je bedoelt hoor. Ik bedoel alleen dat als mensen online elkaar niet allemaal hadden opgejut met "heb je dat kippenlied al gehoord?" - want dat is toch wel het meeste waar mensen het over hebben, dan had het echt nooit zoveel aandacht gekregen gelijk. Het is zeker slim maar vind niet dat het moet winnen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is niet verkleed als kip ofzo, ze doet een live sound sample kipgeluidje in het lied. Ik vind het superslim bedacht waardoor je extra opvalt en zonder dat het een freakshow wordt
Wat ze in de clip droeg vond ik persoonlijk mooier.quote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie jurk maar niet charmant om te dragen
Uit de videoclip dus ook?quote:Op zondag 29 april 2018 16:13 schreef justnathan321 het volgende:
De dansers hebben een soort body suit aan
Vermoedelijk wel. De mensen van wiwiblogs (mijn bron) zeiden iets met body suit, verder niets specifiek.quote:
Ik ook! Wat moooiquote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef grazz het volgende:
![]()
ik krijg nu al kippenvel he, dit moet naar de finale
quote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef grazz het volgende:
![]()
Bulgarije gaat wel goed scoren. Die donkere jongen is erg populair in USA. Deed daar mee aan XFactor ofzoiets en kwam heel ver. Is ook een Amerikaan geloof ik.quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Em31 het volgende:
Zijn we straks nog een beetje blij dat het niet helemaal geweldig is zodat het geen duidelijke winnaar is, gaat Bulgarije straks met een geweldige staging komen![]()
Eens waarmee?quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
Eens. Die bruggen op het podium maken een goede act erg lastig.
Oké worden dus 12 punten van de USAquote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bulgarije gaat wel goed scoren. Die donkere jongen is erg populair in USA. Deed daar mee aan XFactor ofzoiets en kwam heel ver. Is ook een Amerikaan geloof ik.
Ze hield duidelijk enorm in. Op het einde liet ze wel wat horen, maar het was nog niet van het niveau zoals laatst bij ESC in concert.quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond Israël prima klinken live eerlijk gezegd. Helaas
Dame op escXtra zat echt in alle drie de runs met tranen in de ogen te kijken.quote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef grazz het volgende:
![]()
Jammer alleen dat USA niet kan stemmen...quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bulgarije gaat wel goed scoren. Die donkere jongen is erg populair in USA. Deed daar mee aan XFactor ofzoiets en kwam heel ver. Is ook een Amerikaan geloof ik.
Ik vond het begin niet best klinken. Het klonk ook lager dan normaal?quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
Hoofd. Die zei zoiets als ja met die bruggen is toch lastig om alles goed in beeld te krijgen etc.quote:
Ze klonk goed inderdaad. Ben vooral benieuwd naar de staging...quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
Klopt, vond ik ook.quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
She was holding back vocally begreep ik.quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik vond het begin niet best klinken. Het klonk ook lager dan normaal?
Is toch niet te hopen. In het Frans zingenquote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef croissantlechat het volgende:
Begin meer en meer te geloven dat Frankrijk er met het goud vandoor gaat.
Dat gaat ook gebeuren. Alles aan Frankrijk schreeuwt letterlijk Portugal 2017.quote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef croissantlechat het volgende:
Begin meer en meer te geloven dat Frankrijk er met het goud vandoor gaat.
Ik vind het bij Litouwen weer echt awesome eruit zien als zij daar op staatquote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoofd. Die zei zoiets als ja met die bruggen is toch lastig om alles goed in beeld te krijgen etc.
Ja, maar als de staging te raar wordt kan ze het toch nog lastig krijgen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |