Sterke mens.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Ongelofelijk dat je zo hard een berg op kan met zo'n dikke reedt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Wel lachwekkend dat ze Roglic nog geen klassement in een grote ronde willen laten rijden.
Zal De Roog niet ontzettend balen dat hij tot en met 2020 heeft getekend, terwijl hij nu elders miljoenen zou kunnen verdienen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Wel lachwekkend dat ze Roglic nog geen klassement in een grote ronde willen laten rijden.
Hij is er klaar voor inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Is nog wel opgehoogd toch? Hij zal prima geld verdienen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal De Roog niet ontzettend balen dat hij tot en met 2020 heeft getekend, terwijl hij nu elders miljoenen zou kunnen verdienen?
Hij heeft eind december nog verlengd dus blijkbaar prima tevreden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal De Roog niet ontzettend balen dat hij tot en met 2020 heeft getekend, terwijl hij nu elders miljoenen zou kunnen verdienen?
Dat zal bij het verlengen wel gebeurd zijn ja, maar alsnog zijn er een handvol ploegen die een veelvoud kunnen betalen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is nog wel opgehoogd toch? Hij zal prima geld verdienen.
Bagrijn wilde hem toch? Maar hij bleef zelf liever bij Djumbo.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal bij het verlengen wel gebeurd zijn ja, maar alsnog zijn er een handvol ploegen die een veelvoud kunnen betalen.
Tempo onderhouden, aanvallen proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Mansjester het volgende:
Waarom doet Kruijswijk kopwerk?Hoeft niemand terug te halen
Idd. Het is niet zo dat hij 2016 een contract voor 10 jaar heeft getekend a 50.000 euro per jaar.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bagrijn wilde hem toch? Maar hij bleef zelf liever bij Djumbo.
Ik denk dus eigenlijk niet dat hij spijt heeft ofzo.
Netjes.Zou ook kunnen kijken of iemand anders het zou doen en je eigen vierde plek te behoudenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tempo onderhouden, aanvallen proberen te voorkomen.
Denk dat hij deze Tour kijkt hoe ver hij komt en maar afwachten.. Misschien staat hij na de kasseienrit al op een kwartier..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Italiaans sprekende Zwitser.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze hebben een Zuid-Europeaan ingehuurd voor de regie?
Eindzege van Roglic is belangrijker dan plek 4 voor Kruijs zelf hequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Netjes.Zou ook kunnen kijken of iemand anders het zou doen en je eigen vierde plek te behouden
Snap niet dat ie de Giro niet rijdtquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij deze Tour kijkt hoe ver hij komt en maar afwachten.. Misschien staat hij na de kasseienrit al op een kwartier..
Heeft wel al een flink voorjaar gereden, Giro er nog achteraan zou wat overdreven zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Snap niet dat ie de Giro niet rijdt
Hij is in beestenvorm
Mooi he. Ook lekker stil daarnaquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef Mansjester het volgende:
Volgende week begint de Giro he
Ja,daar had Jeroen het net over Karsten
En morgen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Roglic kan het alleen nog verspelen als hij geen top-3 rijdt en Bernal wint
twitter:MRasmussen1974 twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 16:59:05Fuglsang might have a good chance to pull of the stage. Out of GC and good descender. #TDR2018 reageer retweet
Pizza met een glas melk?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:32 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ik maar eens de avondmaaltijd ga bereiden.
Hutspot met een sudderlapje.quote:
En het zijn allemaal vriendelijke jongens hequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:35 schreef Slobeend het volgende:
'Heb bij hem in de ploeg gezeten.'
Bingo.
KUDUS, Grmay en Amanuel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
Ik spot een paar prachtige Afrikanen in die groep.
De vlag kan uit in de bondsplaggenhut.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
Ik spot een paar prachtige Afrikanen in die groep.
Ik vraag me af in hoeverre er een goed alternatief was. Zeker als je bedenkt dat we het over die rigide autisten van Sky hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Het geniale plan dat Dario Cioni deze ochtend uitgestippeld heeft was dus het standaard treintje, om vervolgens te hopen dat het Egan lukt om Roglic te lossen en/of voor te blijven in de afdaling, op een klim waarop die kans niet heel groot was...? Dat had volgens mij veel beter gekund. De Schansspringer is nu gewoon in een soort zetel omhoog gereden.
De Roog was gewoon te goed voor die Colombiaanquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre er een goed alternatief was. Zeker als je bedenkt dat we het over die rigide autisten van Sky hebben.
De koers dusdanig hard maken dat Roglic na de eerste beklimming alleen nog Kruijswijk over zou hebben, zou wat mij betreft altijd het uitgangspunt moeten zijn geweest. Qua tactiek kun je vervolgens nog meerdere kanten op. Persoonlijk had ik altijd Castro en/of Rosa in de ontsnapping gezet zodat je de druk volledig bij Jumbo legt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre er een goed alternatief was. Zeker als je bedenkt dat we het over die rigide autisten van Sky hebben.
Maar Roglic had na de eerste klim alleen nog maar Kruijswijk over. Amper 25 man bij elkaar nog.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De koers dusdanig hard maken dat Roglic na de eerste beklimming alleen nog Kruijswijk over zou hebben, zou wat mij betreft altijd het uitgangspunt moeten zijn geweest. Qua tactiek kun je vervolgens nog meerdere kanten op. Persoonlijk had ik altijd Castro en/of Rosa in de ontsnapping gezet zodat je de druk volledig bij Jumbo legt.
Wachten tot de slotklim was echt veel te voorspelbaar en te makkelijk voor Roog.
Je overschat het kunnen en vormpeil van de collega Skygoden. Fuckin' G blies zich al op om Armee terug te halen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De koers dusdanig hard maken dat Roglic na de eerste beklimming alleen nog Kruijswijk over zou hebben, zou wat mij betreft altijd het uitgangspunt moeten zijn geweest. Qua tactiek kun je vervolgens nog meerdere kanten op. Persoonlijk had ik altijd Castro en/of Rosa in de ontsnapping gezet zodat je de druk volledig bij Jumbo legt.
Wachten tot de slotklim was echt veel te voorspelbaar en te makkelijk voor Roog.
Wat jij zegt, toen viel het stil. Als je daar een beetje werk van maakt zien die groepen elkaar volgens mij nooit meer terug. Dan mag De Schansspringer het een kilometer of 110 met Kruijswijk proberen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Roglic had na de eerste klim alleen nog maar Kruijswijk over. Amper 25 man bij elkaar nog.
Alleen viel het toen stil. Je zou kunnen zeggen dat in het groepje dat toen weg wist te rijden ook iemand van Sky had moeten zitten, maar van de andere kant was Kruijswijk er toen dus nog om dat te controleren.
Ik weet het niet hoor, denk eigenlijk niet dat er veel te doen was aan Roglic.
Ik zie nu pas dat Rosa de finish niet eens gehaald heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je overschat het kunnen en vormpeil van de collega Skygoden. Fuckin' G blies zich al op om Armee terug te halen.![]()
Of hij heeft zich volledig opgeblazen om het Koffieplanter plan uit te voeren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Rosa de finish niet eens gehaald heeft.
Dan gaat dit niet op. Gisteren was hij lang zo slecht nog niet. Gevallen?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt een duel tussen bizarre renners.
hehetwitter:festinaboy twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 18:26:06With @Eganbernal and @rogla yesterday and today, we are not far Pantani Aera, with mutant performances, mutant riders. It's really disturbing and terrible. reageer retweet
Ja, dat gelul over een nieuwe 'schonere' generatie kan natuurlijk direct de prullenbak in als je dit soort dingen live op je scherm mag meemaken.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]hehetwitter:festinaboy twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 18:26:06With @Eganbernal and @rogla yesterday and today, we are not far Pantani Aera, with mutant performances, mutant riders. It's really disturbing and terrible. reageer retweet
Wat een geweldige opmerking !JUMBO blijft voor de komende 5 jaar sponsor en gaat vanaf volgend seizoen het budget verhogen naar 15 miljoen euro.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klinkt als een droomplan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:46 schreef forzaudinese het volgende:
Roglic !![]()
Kruijswijk!(nu nog in mei op hoogte stage en dan terug naar de Giro vorm van 2 jaar geleden)
Volgend jaar zullen ze wel meer klimmers meenemen voor Roglic bij Jumbo door bijvoorbeeld Bennett, Bouwman,Tolhoek en Gesink op te stellen in dezelfde wedstrijd.
Mja, die budgetten lachen de grote ploegen nog steeds om hoorquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:34 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Wat een geweldige opmerking !JUMBO blijft voor de komende 5 jaar sponsor en gaat vanaf volgend seizoen het budget verhogen naar 15 miljoen euro.
Ben wel benieuwd wat er aan de hand is. Tot nu toe kon je het allemaal wel uittekenen met het verminderde epo gebruik, een relatief dopingvrij tijdperk, vervolgens het gewichtsverlies plus vermogensbehoud binnen de disfunctionele regels. Zou er nu daadwerkelijk nieuw spul gekomen zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]hehetwitter:festinaboy twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 18:26:06With @Eganbernal and @rogla yesterday and today, we are not far Pantani Aera, with mutant performances, mutant riders. It's really disturbing and terrible. reageer retweet
Godverdomme als dit waar is.Tering zender is hetquote:Op zondag 29 april 2018 12:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Eurosport.com wordt er vanmiddag autosport i.p.v. wielrennen op ES1 uitgezonden.
https://www.eurosport.nl/tvschedule.shtmlquote:Op zondag 29 april 2018 13:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ter info: https://www.eurosport.com/tvschedule.shtml
Hopelijk falen ze ook met hun TVgidsje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |