trouwens die gast... die tekenaar vam Fokke & Sukke.. .da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweek
hij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel
quote:
Op 26 november 2000 17:24 schreef Vork het volgende:
Fokke & Sukke..
quote:Dat valt me wel vaker op, dat BN'ers ineens een week lang in elke spelshow en ontbijtprogramma aanwezig zijn en dan weer pleite zijn
da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweekhij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel
En Thomas Acda vind ik een stuk grappiger dan die Belg, ik word altijd zo nerveus van dat piepstemmetje van 'm, beetje hyper die vent
R. Heertje is een van de leukste stand-up comedy gasten van nederland, dat staat wat mij betreft buiten kijf. Dat hij daar bij DWHN het goed doet is in de lijn der verwachting. Hulde voor deze komiek. Zeker, die nieuwe gozer was ook leuk.
T. Acda, een echte theaterman. Hij komt volgend seizoen weer terug, volgens mij.Maar het punt is dat die presentator, Harm Edens, nooit leuk is. Zijn grappen, SamSam, allemaal niet leuk. Niet erg, goed voor het contrast.
Aflevering van gisterenavond had ik opgenomen. Ik wilde de band vandaag gaan kijken, loopt de band bij het terugspoelen helemaal vast!!!! K*tvideorecorder
quote:Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Op 26 november 2000 23:06 schreef Djeez het volgende:
De naam van de presentator is Harm Edens. Tevens schrijver van series, waaronder SamSam. En SamSam, die beleeft morgen zijn laatste aflevering
quote:Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels.
Op 26 november 2000 23:08 schreef Tokus het volgende:
Dit Was Het Nieuws is in ieder geval een van de betere van de BBC gekopieerde spelshows. Maar het kan niet tippen aan het origineel, Have I Got News For You.
Komt in feb weer op tv.
"Acda terug bij Dit Was Het Nieuws
Gepost door Chris (MrBig) - woensdag 13 december 2000 @ 16:08 - Bron: Veronica Magazine
Breuls had ons via de newssubmit het volgende te melden:
Cabaretier en muzikant Thomas Acda zal in het nieuwe seizoen van het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws weer te zien zijn als vast panellid. Wegens persoonlijke omstandigheden was hij het afgelopen seizoen niet te zien.
Tijdens zijn afwezigheid was cabaretier Marc-Marie Huijbregts zijn vaste invaller. Nu Acda terugkomt, rijst de vraag of Marc-Marie weg moet of niet. De TROS is er in ieder geval nog niet uit. Een mogelijkheid is dat Raoul Heertje en Marc-Marie afwisselend te zien zijn naast Thomas Acda.
In februari zijn er zes nieuwe afleveringen van Dit Was Het Nieuws te zien."
En wat vinden jullie de beste combinatie?
[Dit bericht is gewijzigd door Wieteke op 13-12-2000 16:27]
Want het zou zonde zijn als 1 van deze drie niet meer terugkeert...
De enkele post hierboven beschreven komiek met de hazenlip is Jan-Jaap van der Wal, lid van de Comedietrain. Hij schrijft af en toe ook columns voor Spijkers met Koppen en treedt op in Toomler.
Hee waar is mijn foto gebleven!!!!
quote:Dolf Janssen schrijft ook voor dat programma volgens mij...
Op 26 november 2000 23:50 schreef Is2Funky het volgende:
Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Samsam is te erg voor woorden trouwens..
quote:Dan heb je ook nog eens 'Never mind the buzzcocks'. Weet alleen niet of het er nog op komt, maar het was eenzelfde soort opzet met muziek, geweldig...
Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels
Alledrie of Huibrecht/Heertje afgewisseld als Thomas Acda er maar bij zit vind ik het leuk(zonder ook hoor
) Jammer dat het weer even gestopt is
Mag van mij t hele jaar door
quote:soms, maar het programma zou ook best verder kunnen zonder gasten. Hoewel die afwisseling af en toe wel "verfrissend" is..
Op 13 december 2000 17:02 schreef ks_choice het volgende:
Maar de gasten zijn juist leuk voor de afwisseling en om lekker te kunnen afzeiken!
quote:Hij kan inderdaad gaan vervelen ja, maar dat zal nog wel ff duren denk ik..
Verder vind ik het zo leuk aan MMH dat hij dode momenten in de show kan vullen met zo'n enorm lulverhaal van hem. Dat kan TA toch minder goed, maar die vind ik idd beter in de interactie met RH. MMH gaat op den duur ook wat vervelen denk ik, dus liever hem niet tevaak.
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 13-12-2000 20:21]
Op naar volgende week kijken wie er dan zitten harm en Raoul komt te zitten ?!
beetje jammer dat marc-marie huijbrechts er niet meer inzit.. zijn theater-show schijnt heel goed te zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 24-11-2001 17:26]
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 13:02 schreef pulse80 het volgende:
voor de liefhebbers begint vanavond weer Dit was het nieuwsSeizoen 10
(Team Captains: Raoul Heertje + Jan Jaap van der Wal)23 nov 2000
Gasten: Daphne Dekkers & Irene Moors
30 nov 2001
Gasten: Leo Beenhakker & Sacha de Boer7 dec 2001
Gasten: Edwin Rutten & Monique Somers14 dec 2001
Gasten: Antoinette Hertsenberg & Peter van Straaten
21 dec 2001
Gasten: ??28 dec 2001
Gasten: Henny Huisman & Koos PostemaNed.2 ongeveer 21.50 uur
bron: dit was het nieuws
Ik haat zulle wijven. Vol met stopwoordjes. Die andere doos is ook niks. Wie heet er nou Irene ?
quote:wel erg kortzichtig.... en....
Op zaterdag 24 november 2001 21:58 schreef tong80 het volgende:
Daphne Dekkers.Ik haat zulle wijven. Vol met stopwoordjes. Die andere doos is ook niks. Wie heet er nou Irene ?
damm.. skip it ben het volkomen met je eens
The Good Looking Gobling
quote:Daar kan ik me volkomen bij aansluiten.
Op zaterdag 24 november 2001 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Echt en waanzinnig grappige aflevering. En Dekkers steelt de show wat mij betreft.
En dat maatje van Irene Moors is ook erg grappig, net zo grappig als hij lelijk is.
quote:Die wordt bijna nooit uitgezonden. Maar als je bij de opnames aanwezig wilt zijn moet je je al een paar maanden vantevoren aanmelden. In de nieuwsbrief staat hoe en zo.
Op zaterdag 24 november 2001 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had graag bij deze opnames aanwezig willen zijn. Volgens mij is er veel in geknipt. De vierde ronde is niet eens uitgezonden.
Nu heeft Marc-marie al een tijdje een tv-programma (Nu heet 't 'Marc_Marie opgenomen') en ik heb het van ellende uitgezet. EO-gehalte.... vreselijk.
Heertje blijft leuk, maar zijn act gaat een beetje vervelen. Ik heb hem een keer in Londen gezien, waar hij stand-up in het Engels deed. Echt briljant!
Maargoed... Daphne was idd lekker op dreef vanaaf. Dacht dat het zo'n simpele ziel was/is, maar ze heeft een hoop goed gemaakt vanavond.
hahah,... Ik herinner me nu opeens die opmerking van Yvonne Jaspars (dat geile ding uit Klokhuis) tegen Heertje: 'Ik vind jou zoooo stom!'
Mooie tv....
Voor de rest leuk programma. Al is de formule nu wat mij betreft wel aan vernieuwing toe. En het format moet gewoon naar een andere omroep. Kan DWHN niet zo goed rijmen met al die schlagerfestivals en BZN-specials daar bij de TROS.
quote:Ze heeft wel atheneum gedaan, dus die woorden die je bedoeld zijn waarschijnlijk alleen voor jou moeilijk.
Op zondag 25 november 2001 00:43 schreef RoK het volgende:
Daphne Deckers zuigt tot in het diepst van haar wezen, maar goed, dat is mijn opinie. Dat geknipper met die ogen en die triomfantelijke blik als ze weer een moeilijk woord uit die bek heeft weten te persen... nee dank je.
D.Rose
"maar jij doet dit onderhand ook al voor het 8e jaar..."
heheh.. zij was ERG goed.. leuke eerste aflevering...
Daphne was zeer scherp, vond ik net zo verassend leuk als die uitzending met katja schuurman.
quote:Dat doen we al een hele tijd hoor. Goedemorgen!
Op zondag 25 november 2001 11:25 schreef k_man het volgende:Gaan we nou weer in dit topic door ofzo?
quote:dat is wel vaker zo. Linda de Mol was ook erg leuk vorig jaar, terwijl je dat dus niet zou verwachten.
Op zaterdag 24 november 2001 22:32 schreef cptmarco het volgende:
Vrienden maken met Daphne...Ze was leuker dan ik verwacht had.
Topaflevering
Daphne was sterk en Irene net zo flauw als altijd. Wat is die trouwens dik zeg, snap nu waarom Albert Verlinde dacht dat ze zwanger was. Ik zou me daar meer druk om maken dan om het feit dat het niet waar was.
Heertje vind ik al jaren onwijs flauw, eigenlijk is de overkant altijd beter, dus M-M, Acda, J-J. Van mij mag Heertje eruit en zet daar eens een echt leuk iemand neer.
Zal echter lastig worden want zoveel leuke mensen zijn er in nederland blijkbaar niet, want op een andere manier zijn die 4de klasse grappenmakers bij kopspijkers niet te verklaren.
quote:op www.ditwashetnieuws.nl
Op zondag 25 november 2001 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
wanneer wordt het herhaald?
quote:Met dat laatste ben ik het wel eens.. zo ook dat einde bij AllStars de afgelopen week. Staat die voorzitter daar met dat apparaat om de lijnen te kalken, krijgt ie telefoon. Zegt ie: Ja, waarom kun je dan niet komen?... Prostaatkanker?.. Ach man, stel je niet aan, aan jou hebben we ook niks..
Op maandag 26 november 2001 12:38 schreef SuperRembo het volgende:
Harm was te gast bij Life&Cooking. Irene zat minuten lang te zeiken dat ze het niet leuk had gehad, dat ze iedereen zo onaardig vond, dat de sfeer niet leuk was en dat je gewoon geen grappen over kanker mag maken.
quote:Maar wanneer wordt het op tv herhaald??
Op maandag 26 november 2001 00:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Alweer zin in de volgende
het begint een beetje te vervelen. lekker makkelijke met z'n allen 1 iemand afzeiken. maar voor de rest een prachtige aflevering
quote:Inderdaad. Harm was heel goed in vorm aan het einde. Wel dom dat ze niet even uitlegden waarom Beenhakker er niet was.
Op zaterdag 01 december 2001 22:34 schreef speknek het volgende:
Die van Harm vooral, ik lag echt dubbel!
quote:Was aan het stappen met Adriaanse.
Op zaterdag 01 december 2001 22:40 schreef Vork het volgende:
Jah dat wou ik ook wel even weten waar Beenhakker was gebleven.
quote:Dat zal vast een gezellige avond zijn geweest. Waarzo dan? ArenA Café?
Op zaterdag 01 december 2001 22:43 schreef tong80 het volgende:
Was aan het stappen met Adriaanse.
quote:Te serieus.. die wist teveel (alles dus eik..) ipv dat ze er lol om gaan maken geeft ze de juiste antwoorden... Wat is dat nou voor 'n instelling!
Op zaterdag 01 december 2001 22:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
Sacha de Boer was niet grappig trouwens.
quote:Linda de Mol wist vorig jaar ook alles. Maar die was toch veel leuker.
Op zaterdag 01 december 2001 22:46 schreef Vork het volgende:[..]
Te serieus.. die wist teveel (alles dus eik..) ipv dat ze er lol om gaan maken geeft ze de juiste antwoorden... Wat is dat nou voor 'n instelling!
![]()
En ik stel voor Peter Heerschop als vast panellid.
quote:Linda had zelfspot en maakte tegen iedereen grappen, dat ze het antwoord wist deed er niet echt toe. Nu ging ze echt voor de antwoorden en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Op zaterdag 01 december 2001 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Linda de Mol wist vorig jaar ook alles. Maar die was toch veel leuker.
Acda was erg leuk. grappen over zichzelf, over hem en de clips waren top en dan gewoon leuk meedoen ipv kortaf te reageren
grappige aflevering alleen moeten ze er niet in gaan vragen wat iemand van Pimmie denkt.
Edens:" in Europa zijn de nederlanders het krenterigst met de decemberaankopen, ben benieuwd wat die verwende rotkinderen in roemenie nu weer allemaal krijgen"
"Iedereen hoopte op een jongetje als troonopvolger maar dat is de laatste jaren al niet meer voorgekomen.
Commentaar van Harm: wat zo'n atoombom allemaal niet kan veroorzaken!
mischien iets te grof maar ik vond hem wel leuk
quote:Ik vond die andere grap bij dat filmpje leuker.
Op zondag 09 december 2001 11:27 schreef Actif het volgende:
En over de dochter van die Japanse prinses:"Iedereen hoopte op een jongetje als troonopvolger maar dat is de laatste jaren al niet meer voorgekomen.
Commentaar van Harm: wat zo'n atoombom allemaal niet kan veroorzaken!
mischien iets te grof maar ik vond hem wel leuk
"Ze ligt de hele dag een beetje te kwijlen, en zwaait af en toe als er een bekende langskomt. Maar genoeg over Juliana..."
quote:Een ongelovelijk flauwe en goedkope opmerking. Trouwens, ik vond die hele Rutten een vervelende vent. Jan Jaap van der Wal vond ik daarentegen juist wel hartstikke leuk. Misschien dat jij de chemie zag ik de tegenstelling..
Op zaterdag 08 december 2001 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
(zeg eens "fuheiew")
Ik vind het zo leuk wat voor soort humor Van der Wal en Heertje hebben. Het is niet humor ten koste van anderen, wat de gemiddelde cabaratier wel heeft en imho de goedkoopste humor is, maar het is nog wel hartstikke scherp en leuk. Dat is een kunst.
quote:Die was erg leuk ja
Op zondag 09 december 2001 12:23 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik vond die andere grap bij dat filmpje leuker.
"Ze ligt de hele dag een beetje te kwijlen, en zwaait af en toe als er een bekende langskomt. Maar genoeg over Juliana..."
quote:rutten is altijd een vervelende vent. Overal waar ik hem na de film van... heb gezien doet hij net alsof dat maar een rol was en moet hij laten zien hoe slim en gevat hij wel niet is. Is iemand die een kindervriend speelt ipv het is.
Op zondag 09 december 2001 12:44 schreef MeneerTim het volgende:Trouwens, ik vond die hele Rutten een vervelende vent.ing..
Ik vind het zo leuk wat voor soort humor Van der Wal en Heertje hebben. Het is niet humor ten koste van anderen
Heertje en V/d Wal hebben wel humor ten koste van anderen maar ook de nodige zelfspot en dat maakt het zo goed. De humor gaat ook altijd over de persoon die erbij zit en dat maakt het natuurlijk erg goed te verteren. Die persoon kan gelijk antwoordt geven en terug pakken, iets wat Acda vorige week deed en linda de mol al eerder. Dan wordt de show pas echt leuk imho. Somers probeerde dat ook maar ze kwam niet echt los.
Dolf schrijft idd ook een deel van de teksten van Harm, en hoe meer Harm hoe slechter de opname was.
Ik wil 'm terug
Heertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in, heb echt gelachen! :D
quote:"nee, het was Gummus..."
Op zondag 09 december 2001 16:24 schreef StefanFM het volgende:
SHOWBIZ CITY!!! City of jusitce....
Ik wil 'm terugHeertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in, heb echt gelachen!
:D
quote:volgens mij de enige die ik niet gezien heb, wat ik tijdens "greatest hits" afleveringen ervan zag, zag er erg komisch uit..
[b]Op zondag 09 december 2001 16:24 schreef Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in,
quote:"Ze hebben allevier wenkbrauwen, dus dat kan het niet zijn"
SHOWBIZ CITY!!! City of jusitce....
Ik wil 'm terugHeertje is the best, is het jullie weleens opgevallen hoe hij lacht, Acda imiteerde hem ooit eens een keer in de begin periode... super goed...
Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in, heb echt gelachen!
:D
quote:*valt lachent van zijn stoel*
Op zondag 09 december 2001 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
"Ze hebben allevier wenkbrauwen, dus dat kan het niet zijn"
quote:Antoinette Hertsenberg & Peter van Straaten
Op zaterdag 15 december 2001 16:59 schreef Citroentje het volgende:
Wie komen er vanavond?
quote:Wie?
Op zaterdag 15 december 2001 17:02 schreef Imi het volgende:[..]
Antoinette Hertsenberg & Peter van Straaten
quote:Maar die Laurentien, die is echt lelijk.
Op zondag 09 december 2001 12:44 schreef MeneerTim het volgende:
Het is niet humor ten koste van anderen, wat de gemiddelde cabaratier wel heeft en imho de goedkoopste humor is, maar het is nog wel hartstikke scherp en leuk. Dat is een kunst.
quote:Antoinette is van het Trosprogramma "Radar", Peter is tekenaar.
Op zaterdag 15 december 2001 17:04 schreef Citroentje het volgende:[..]
Wie?
Peter van Straaten is leuheuk!
Leuke uitzending. Soms zit er zo'n gast die niks zegt.. das altijd een beetje jammer.
ik heb weer gelachen
quote:Het wordt inderdaad voorbereid, de filmpjes en krantenkoppen krijgen ze al vantevoren te zien, maar een groot gedeelte van de grappen die ze maken worden pas in de uitzending bedacht. Alle opmerkingen van Harm zijn natuurlijk wel vantevoren geschreven.
Op zondag 16 december 2001 01:28 schreef SunChaser het volgende:
Vond het deze keer beetje te duidelijk voorbereid. Dat doen ze namelijk, deze keer merkte ik het. Maar evengoed erg leuk weer
al was die gast naast raoul wel ok.. maar die radar-muts met d'r gekuch.. beetje irritant
quote:Echt? Ik ben r voor t eerst bij in slaap gevallen.
Op zondag 16 december 2001 13:36 schreef cptmarco het volgende:
Ik vond het de leukste uitzending tot nu toe van dit seizoen.
quote:Ben je waarschijnlijk de enige.
Op maandag 17 december 2001 03:46 schreef D.Rose het volgende:[..]
Echt? Ik ben r voor t eerst bij in slaap gevallen.
quote:Tja, ik was ook erg moe, t zal dus wel aan mij hebben gelegen.
Op maandag 17 december 2001 21:43 schreef evert het volgende:[..]
Ben je waarschijnlijk de enige.
aflevering kreeg een ongekend hoge waardering van 8,1, iets dat zelden voorkomt.
quote:Inderdaad. En bijna 1,5 miljoen kijkers. Ook een nieuw record voor DWHN. Het begint nu een van de populairste programma's van de publieke omroep te worden.
Op maandag 17 december 2001 21:43 schreef evert het volgende:[..]
Ben je waarschijnlijk de enige.
aflevering kreeg een ongekend hoge waardering van 8,1, iets dat zelden voorkomt.
quote:Harm: "Is het nu Kaamagurka of Kamagurkaa?"
Beste aflevering allertijden? Die en met Kamagurka er in, heb echt gelachen!:D
Heertje: "heb je die vrouwen bij ons op de hotelkamer al gezien."
Jan-Jaap:" waarom denk je dan dat Antoinette zo hoest"
Goed,dat was ff een feitje tussendoor..
quote:Niet zeiken, het was weer hilarisch
Op zaterdag 22 december 2001 22:58 schreef calvobbes het volgende:
Ik vond hem vorige week beter
Had wat meer verwacht van de mysterie guests
quote:Inderdaad!!
Op zaterdag 22 december 2001 22:59 schreef Tijn het volgende:[..]
Niet zeiken, het was weer hilarisch
quote:Ze hebben de moeder van het meisje van Nulde teruggevonden. In één stuk.
Op zaterdag 22 december 2001 23:01 schreef Slipknotje het volgende:[..]
Inderdaad!!
ik kon de hele nacht niet op mijn buik slapen!
in afganistan werden al een week voor de aanslagen grappen over de aanslagen gemaakt
quote:Jah, nou je 't zegt!
Op zaterdag 22 december 2001 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
2 leuke gasten. En dat komt niet vaak voor.
Die grap over die Turk met die uitkering was goed en die hoogtepunten van pierre
contactgrill -- met je ene vinger in het stopcontact....
en mensen die niet tegen grappen over het meisje van nulde kunnen moeten nu maar naar het andere net overschakelen.................daar is nu de texas chainsaw masacre aan de gang
Kan en wil mij iemand dat uitleggen?
quote:Hij had een stijve van een enorm prachtig doelpunt die hij eerder gescoord had
Op zaterdag 22 december 2001 23:59 schreef Freel het volgende:
Ik snapte die niet van 'ik kon de hele nacht niet op mijn buik slapen'.
Ik moet wel zeggen dat ik de eerste 10 min. gemist heb. (was met mijn vriendin aan het bellen)Kan en wil mij iemand dat uitleggen?
quote:Ook nog uitleggen
Op zondag 23 december 2001 00:01 schreef cptmarco het volgende:[..]
Hij had een stijve van een enorm prachtig doelpunt die hij eerder gescoord had
quote:tuurlijk....
Op zondag 23 december 2001 00:05 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Ook nog uitleggen
quote:Niet iedereen snapt dat soort humor
Op zondag 23 december 2001 00:06 schreef cptmarco het volgende:[..]
tuurlijk....
quote:Wat dacht je van een stijven
Op zaterdag 22 december 2001 23:59 schreef Freel het volgende:
Ik snapte die niet van 'ik kon de hele nacht niet op mijn buik slapen'.
Ik moet wel zeggen dat ik de eerste 10 min. gemist heb. (was met mijn vriendin aan het bellen)Kan en wil mij iemand dat uitleggen?
Hij was echt zuper!
pi-air was idd heel erg goed, als hij wat zei, dat was het om te lachen!! Die andere gast heeft met janjaap ook opgetreden enzo, dus dat had ik wel verwacht
ik kan niet wachten op volgende week.
quote:Fout!
Op zondag 23 december 2001 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Pierre, dat is meer een opmerking voor Jan Vennegoor of Hesselink"
"Pierre, die opmerking had zelfs Jan Vennegoor of Hesselink kunnen verzinnen."
Zo wassie Maar hij was leuk
quote:Ik wist dat ik iets vergeten was...
Op zondag 23 december 2001 16:23 schreef Slipknotje het volgende:[..]
Fout!
"Pierre, die opmerking had zelfs Jan Vennegoor of Hesselink kunnen verzinnen."
Zo wassie
Maar hij was leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Freel op 23-12-2001 17:04]
quote:Het kwam er alleen niet goed uit
Op zondag 23 december 2001 12:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had ook eik verwacht dat Pierre de uitzending zwijgzaam zou gaan zitten maar hij bleek een van de grappigste gasten te zijn. Hij zei niet veel maar wat hij zei was funny
quote:niets gemist, behalve gevatte spreuken uit Harm.
Op zondag 23 december 2001 20:31 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik heb het helaas gemist.
quote:Nee.
Op zondag 30 december 2001 16:53 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ben ik de enige die Henny juist wel grappig vond?
Ik had slechter verwacht.
Jan-Jaap tegen Hennie: "Pedo"
Wel grappig dat niemand reageerde toen Raoul het over de kinderprogramma's had waar zijn dochtertje naar keek en Hennie reageerde dat zijn kinderen daar ook naar keken... van 23 en 25... Vond ik best een goeie.
quote:2e seizoen????
Op zondag 30 december 2001 16:14 schreef _Aftermath_ het volgende:
Laatste aflevering was erg leuk (op henny na dan)op naar het 2e seizoen maar weer in mei
na de opmerking van Jan-Jaap "ach dan zien je kinderen je ook nog eens" antwoorde RH met "ach ja sommige van ons zijn wél vruchtbaar" wat ik wel een komische opmerking vond, maar hij viel wat weg onder het gelach
quote:Dat was een rare opmerking. Omdat Henny Huisman 2 kids heeft en Jan Jaap gewoon een vriendin heeft en nergens bekend is of hij al of niet aan kinderen wil beginnen.
Op maandag 31 december 2001 01:06 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
"ach ja sommige van ons zijn wél vruchtbaar"
in een gesloten topic schreef Jozi o.a.
quote:
11 mei is weer de 1e uitzending van het nieuwe seizoen van Dit was het nieuws, en het begint dan met de compilatie van de leukste stukjes van afgelopen seizoen.
vanaf de 18 is dan weer de 1e offieciele nieuwe uitzending van dit seizoen.
Binnenkort begint het nieuwe seizoen van Dit was het nieuws weer, en ik heb kaartjes voor de opname op donderdag 23 mei 2002 (Gaan er nog meer FOK!kers overigens?)
Mijn vraagje:
Weet iemand toevallig al welke gasten uitgenodigd zijn voor de diverse uitzendingen?
Ben erg benieuwd. Via de ditwashetnieuws-site, wordt nog niets bekendgemaakt.........
quote:LOL
Op zaterdag 27 april 2002 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Stuur een kaartje op en ik vertel het je!
Ik denk alleen dat mijn vrouw dat niet zo leuk zal vinden.....
quote:Dan ga ik wel met je vrouw!
Op zaterdag 27 april 2002 13:00 schreef Tovaho het volgende:Ik denk alleen dat mijn vrouw dat niet zo leuk zal vinden.....
quote:Ik denk alleen dat ik dat niet leuk zal vinden.
Op zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dan ga ik wel met je vrouw!
Je mag best met mijn vrouw op stap, maar dan kan ik zelf niet, en dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.....
17 mei 2002
Gasten: Johannes van Dam & Ricky Koole
WTF zijn dat?
23 mei 2002
Gasten: Bram Peper & Heinze Bakker
31 mei 2002
Gasten: Matthijs van Nieuwkerk & Henk Spaan
7 juni 2002
Gasten: Fons de Poel (2e gast nog niet bekend)
14 juni 2002
Gasten: Bridget Maasland (2e gast nog niet bekend)
21 juni 2002
Gasten: Sylvana Simons (2e gast nog niet bekend)
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 05-05-2002 15:34]
quote:Ricky Koole: http://home.hetnet.nl/~klo_ost_30/rindex.html lekker ding!
Op zondag 05 mei 2002 15:14 schreef calvobbes het volgende:
De eerste gasten zijn bekend op www.ditwshetnieuws.nl17 mei 2002
WTF zijn dat?
Johannes van Dam is meen ik auteur.
quote:Johannes van Dam is culinair recensent bij het Parool
Op zondag 05 mei 2002 15:18 schreef Dave het volgende:[..]
Ricky Koole: http://home.hetnet.nl/~klo_ost_30/rindex.html lekker ding!
Johannes van Dam is meen ik auteur.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 05-05-2002 15:27]
quote:Mja.. wat kan je er van zeggen. Vantevoren is het toch bijna onmogelijk om in te schatten met wie het leuk wordt en met wie niet. Maar v. Nieuwkerk en Spaan belooft wel wat goeds.
Op zondag 05 mei 2002 15:14 schreef calvobbes het volgende:
De eerste gasten zijn bekend op www.ditwshetnieuws.nl17 mei 2002
WTF zijn dat?23 mei 2002
Gasten: Bram Peper & Heinze Bakker31 mei 2002
Gasten: Matthijs van Nieuwkerk & Henk Spaan7 juni 2002
Gasten: Fons de Poel (2e gast nog niet bekend)14 juni 2002
Gasten: Bridget Maasland (2e gast nog niet bekend)21 juni 2002
Gasten: Sylvana Simons (2e gast nog niet bekend)
quote:Je meent het
Op woensdag 08 mei 2002 02:10 schreef SunChaser het volgende:
Op de site staan de gasten van dit seizoen.
quote:Die komen vanzelf.
Op woensdag 08 mei 2002 10:20 schreef Mike het volgende:
Misschien wordt het tijd om wat extra 'Dit was het nieuws'-topics te openen.
Vanochtend sprak ik iemand die gisteren naar de opnames geweest is, en het beloofd een 'redelijk leuke' aflevering te worden. Vooral Ricky Koole schijnt errug lief te zijn.
* Tovaho gaat donderdag naar de opnames Let op: deze worden a.s. vrijdag uitgezonden, niet op zaterdag i.v.m. het songfestival (waar we toch niet aan meedoen )
Die laatste foto van JP die uit de speelhoek gehaald wilde worden was wel errug lachen
Al leek die Ricky wel erg lief
Aantal grappen was niet zo hoog, maar het droeg wel een bepaald idee uit.
Die laatste foto van Balkenende was inderdaad geweldig
harm edens maakte idd een paar leuke grappen over joop braakhekke, maar dat was t dan wel weer...
eigenlijk zijn die gasten naast Raoel en Jan Jaap nooit egt leuk (behalve Pi-air ) ze zouden alleen maar cabaretiers moeten uitnodigen!
quote:Wat viel die man tegen, inderdaad! Verder was het heel aardig, paar goede harde grappen (die inmiddels gelukkig ook kunnen).
Op zaterdag 18 mei 2002 23:18 schreef karoltje het volgende:
hoe komen ze dr bij om die dikke gast uit te nodigenhij is egt verre van interesant laat staan grappig!
Ricky
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:25 schreef Mike het volgende:Ricky
En ik vond het wel erg leuk.
De grappen van Harm Edens waren steeds net over het randje. !
quote:Dat zeg ik toch ook niet?
Op zondag 19 mei 2002 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Harm Edens las geen andere grappen voor dan anders hoor.
Ik moest trouwens ook wel lachen om Raoul Heertje die steeds vertelde wat voor geweldige man Fortuyn was.
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:25 schreef Mike het volgende:Ricky
quote:
Op zondag 19 mei 2002 14:08 schreef MeneerTim het volgende:
Ik moest trouwens ook wel lachen om Raoul Heertje die steeds vertelde wat voor geweldige man Fortuyn was.
Voor zulke dingen ga ik wel NOVA kijken ofzo.
quote:http://home.hetnet.nl/~klo_ost_30/rindex.html
Op zondag 19 mei 2002 19:29 schreef the-O het volgende:
Iemand hier die foto's van Ricky heeft? Ze is veel te kort op tv geweest.
is al eerder genoemd in dit topic trouwens...
Staan trouwens op die site, niet zulke hele mooie fotos hoor.... en voornamelijk ook klein kwa formaat
Misschien heeft iemand nog wat mooie GROTE fotos, want ze was echt om op te eten gisteravond..... , erg lief stemmetje had ze ook trouwens
quote:Ach het is nog even aftasten na 6 mei wat wel en niet kan.
Op zondag 19 mei 2002 19:59 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vond dat er in de aflevering van gisteren veel te veel serieus gepraat werd. Niet echt grappig dus.Voor zulke dingen ga ik wel NOVA kijken ofzo.
Ik heb me in ieder geval wel kostelijk geamuseerd.
quote:Dat hoeft DWHN toch niet? DWHN is DWHN en moet ALLES kunnen zeggen. Daarmee zijn ze ook populair geworden.
Op zondag 19 mei 2002 23:42 schreef Da hopman het volgende:[..]
Ach het is nog even aftasten na 6 mei wat wel en niet kan.
Gisterenavond naar de opnames geweest. Bram Peper is de gast van Jan-Jaap van der Wal en Heinze bakker van Raoul Heertje.
Bram Peper was te serieus. Heeft af en toe een rake uitspraak, maar was veel te serieus met het raden van de filmpjes, foto's enzovoorts. Heinze Bakker was wel wat minder serieus, maar steelde desondanks niet de show, zoals Linda de Mol en Kamagurka dat eerder wel deden.
Toch moet uit de opnamesessie van 2 uur toch wel een leuke uitzending te maken zijn, van 45 minuten. Ben benieuwd hoe de stem van de Raoul zal zijn, de was echt verrot. Zat ook continue honing te eten. (kan overigens niet zijn dat ie verrot was door het vele lullen bij barend en van dorp )
Kijk vanavond maar naar de uitzending. In ieder geval de fotoronde van Raoul is erg hilarisch.....
Leuke avond gehad, gisteravond en vannacht in Amsterdam.....
quote:Ik ook
Op vrijdag 24 mei 2002 06:52 schreef Tovaho het volgende:Leuke avond gehad, gisteravond en vannacht in Amsterdam.....
quote:idd
Op vrijdag 24 mei 2002 06:52 schreef Tovaho het volgende:
Vanavond om 21.25 uur op TV weer een nieuwe aflevering.
LET OP!!!
DWHN is niet morgenavond maar VANAVOND om 21.25.
Dit ivm het Eurovisiesongfestival.
V.
Bram Peper was veels te serieus en daarom niet leuk. Verder zater er wel een aantal erg leuke grappen in
Kwam ook door de gasten.
Peper viel bijna in slaap.
quote:Die was ERG leuk.
Op vrijdag 24 mei 2002 22:06 schreef Marble het volgende:
Hassan, Fatima en de kinderbijslag![]()
![]()
Beter dan vorige week. Ze zijn weer bijna op het oude niveau.
quote:Ik vind dat ze wat beter moeten letten op wat voor gasten ze uitnodigen. Nu was alleen Harm Edens grappig
Op vrijdag 24 mei 2002 22:14 schreef tong80 het volgende:
Toch een iets minder leuke aflevering.Kwam ook door de gasten.
Peper viel bijna in slaap.
quote:DWHN is terug te kijken vanaf morgen. www.ditwashetnieuws.nl
Op vrijdag 24 mei 2002 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Kut, gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |