Ik betaal altijd alles contant uit principe.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik betaal altijd alles contant uit principe.
Had je geen 90 cent kunnen passen met die muntjes die je had?quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:49 schreef DJMO het volgende:
Sta ik zojuist bij de Albert Heijn, ik moest iets van 0,95 cent afrekenen. Ik heb een hekel aan kleingeld in mijn portemonnee, dus ik overhandigde de cassiere 2,45, om zodoende 1,50 terug te ontvangen.
Staat ze me toch een partij verbaasd te kijken naar het losgeld in haar tot ik zei dat ik op deze manier 1,50 terugkreeg. Antwoord: Ja, met dat soort dingen moet je nu niet bij mij aankomen.
Klacht: het is beschamend dat de caissières van tegenwoordig niet meer kunnen rekenen, maar voor alles de kassa nodig hebben.
Ps: het ging hier om een wat oudere caissìere, dus geen dom blond wicht van 17 jaar.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom niet met 2 euro betalen en zo 1,05 euro terugkrijgen?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Had je geen 90 cent kunnen passen met die muntjes die je had?
Ik had aan losgeld: een 2 euro munt, twee muntjes van twintig, en twee stuivers in m'n knip.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom niet met 2 euro betalen en zo 1,05 euro terugkrijgen?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik betaal altijd alles contant uit principe.
Jammer dat ze je niet 3x0,50 teruggaf.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik had aan losgeld: een 2 euro munt, twee muntjes van twintig, en twee stuivers in m'n knip.
Had ik betaald met één twee euro munt, had ik twee muntjes terug gekregen.
Nu betaalde ik met vier muntjes, en kreeg twee muntjes terug.
Per saldo hield ik dus minder muntjes over in mijn knip. En daar was het mij om te doen.
ehmm, ja, als ik thuis had gekeken wat ik nog in m'n portemonnee had wel ja. Ik zag het daar ter plekke en wist binnen twee seconden dat ik met 2,45 moest betalen om het aantal muntjes in m'n portemonnee te reduceren. Dat noemen ze nou hoofdrekenen, en dat is precies waar m'n klacht over gaat. Vrijwel niemand kan het meer, niet automatisch zoals vroeger.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:15 schreef 44rdbei het volgende:
Jij hebt dit van te voren kunnen bedenken en voor jou is het logisch.
De cassiere kan waarschijnlijk prima hoofdrekenen maar snapte niet waarom je zo moeilijk doet.
Dan had ik per saldo alsnog minder muntjes gehad. Het was zuurder geweest als ze vijftien muntjes van tien cent had gegeven.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer dat ze je niet 3x0,50 teruggaf.
Dus jij denkt dat het haar gelukt was tot 15 te tellen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan had ik per saldo alsnog minder muntjes gehad. Het was zuurder geweest als ze vijftien muntjes van tien cent had gegeven.
Tellen is geen probleem, hoofdrekenen wel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:21 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het haar gelukt was tot 15 te tellen?
GEEN TIJD VOOR!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tellen is geen probleem, hoofdrekenen wel.
Ze worden er voor betaaldquote:
kun je tot 30 dertig tellen dan?quote:
Of je betaalt gewoon normaal.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:49 schreef DJMO het volgende:
Sta ik zojuist bij de Albert Heijn, ik moest iets van 0,95 cent afrekenen. Ik heb een hekel aan kleingeld in mijn portemonnee, dus ik overhandigde de cassiere 2,45, om zodoende 1,50 terug te ontvangen.
Staat ze me toch een partij verbaasd te kijken naar het losgeld in haar tot ik zei dat ik op deze manier 1,50 terugkreeg. Antwoord: Ja, met dat soort dingen moet je nu niet bij mij aankomen.
Klacht: het is beschamend dat de caissières van tegenwoordig niet meer kunnen rekenen, maar voor alles de kassa nodig hebben.
Ps: het ging hier om een wat oudere caissìere, dus geen dom blond wicht van 17 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |