SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Claw Boys Claw hebben gisteren nog opgetreden in Groningen. Schijnt goed geweest te zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 17:46 schreef ToT het volgende:
Oef, jammer van de kwaliteit van deze MP3.Mooi nummer verder..... Claw Boys Claw - Rosie.
Tja, die last moet je maar met je mee slepen. Wat dat betreft lijk je aardig op peaceman.quote:
Hij is sterkerquote:Op vrijdag 27 april 2018 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, die last moet je maar met je mee slepen. Wat dat betreft lijk je aardig op peaceman.
Waar is iedereen dan?quote:
ik wilde eventueel wel draaien, maar ja, als er niemand is....quote:
Ik ga Elf even tevoorschijn proberen te toverenquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wilde eventueel wel draaien, maar ja, als er niemand is....
Arme jijquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:22 schreef ok01 het volgende:
Was net naar Kensington gegaan (was toch gratis)
Bij elk nummer dacht ik dat die al geweest was![]()
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:23 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:45 - 22:45 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 16
Dat was toch ook zo?quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:22 schreef ok01 het volgende:
Was net naar Kensington gegaan (was toch gratis)
Bij elk nummer dacht ik dat die al geweest was![]()
Konijnen horen niet in de hoge hoedquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:26 schreef Tuned22 het volgende:
Ik vrees dat de hoge hoed met het konijn er nog in, vandaag verpatst is voor 10 cent ofzo
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
Vanavond is de verhouding bekend vs onbekend(er) redelijk gelijk. Wordt leuk!
Nee snap ik...quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er was niet genoeg bier om dat nog leuk te maken
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een van de hoofddeksels die ik vandaag kocht is deels van konijnenhaar gemaakt
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een van de hoofddeksels die ik vandaag kocht is deels van konijnenhaar gemaakt
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Oke, zijn jullie er klaar voor? nog een paar minuten.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Oke, zijn jullie er klaar voor? nog een paar minuten.
oh dat heb je liever?quote:
weltusten DDM, hopelijk nu een betere nacht!quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik zo mijn bed in, vandaag was vermoeiender dan verwacht en ik heb al een paar nachten waardeloos geslapen
* OscarMopperkont heeft vandaag gewoon op de bank geslapenquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik zo mijn bed in, vandaag was vermoeiender dan verwacht en ik heb al een paar nachten waardeloos geslapen
Slaap lekker danquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 27 april 2018 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor jou en mij bekend is, is voor anderen onbekend(er)...quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:52 schreef cafca het volgende:
* cafca vraagt zich af of de tot nu toe gedraaide nummers onder de categorie bekend of onder bekend vallen...
quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:54 schreef brother52 het volgende:
Ah, uit de tijd dat Genesis nog muziek maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |