Alles is duurder daar, ik vlieg liever een paar uurtjes verder dan heb je veel meer lol van je geld.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdorie, zo'n klein stukje cake kost bijna ¤ 10 en dan moet je heel langzaam eten ook nog
Geloel!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:58 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Alles is duurder daar, ik vlieg liever een paar uurtjes verder dan heb je veel meer lol van je geld.
In vergelijking met andere Aziatische landen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geloel!
Eten en drinken is in normale restaurants, en zeker op straat. Vele malen goedkoper dan in Nederland.
Ja dan wel ja. Maar alsnog goedkoper dan hier.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
In vergelijking met andere Aziatische landen.
Boek maar eens een hotel daar, of in Bangkok da's een groot verschil.
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent zeker in de die nieuwe mall bij de cruiseboot terminal? Daar is alles wel fakking duur ja.
quote:
Is dat bij de haven?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.
Inderdaad! Keerzijde daarvan is dat je overal moet wachten, tijdens etenstijd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geloel!
Eten en drinken is in normale restaurants, en zeker op straat. Vele malen goedkoper dan in Nederland.
Bij de 10k boeddha's geweest vandaag?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.
Nummertje trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Inderdaad! Keerzijde daarvan is dat je overal moet wachten, tijdens etenstijd.
Per stuk of per 2?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Potverdorie, zo'n klein stukje cake kost bijna ¤ 10 en dan moet je heel langzaam eten ook nog
Nee, maar wel een andere keerquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij de 10k boeddha's geweest vandaag?
Wie? Ik kan geen Iwanius?quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef oranjevogel1 het volgende:
TS die Iwanius kopieert.Hoe laag kun je zinken.
Dat is de rokershoek.quote:Op zondag 29 april 2018 10:49 schreef tja77 het volgende:
Zit je op het toilet ofzo?
Je kijkt finaal tegen een blinde muur.
Tevens ziet die cake er cheap ass uit. Rommel.
Je bent toch een Nederlander. Je moet minstens 10 euro voldoening uit die punt halen toch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |