Alles is duurder daar, ik vlieg liever een paar uurtjes verder dan heb je veel meer lol van je geld.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Potverdorie, zo'n klein stukje cake kost bijna ¤ 10 en dan moet je heel langzaam eten ook nog
Geloel!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:58 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Alles is duurder daar, ik vlieg liever een paar uurtjes verder dan heb je veel meer lol van je geld.
In vergelijking met andere Aziatische landen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geloel!
Eten en drinken is in normale restaurants, en zeker op straat. Vele malen goedkoper dan in Nederland.
Ja dan wel ja. Maar alsnog goedkoper dan hier.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
In vergelijking met andere Aziatische landen.
Boek maar eens een hotel daar, of in Bangkok da's een groot verschil.
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent zeker in de die nieuwe mall bij de cruiseboot terminal? Daar is alles wel fakking duur ja.
quote:
Is dat bij de haven?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.
Inderdaad! Keerzijde daarvan is dat je overal moet wachten, tijdens etenstijd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geloel!
Eten en drinken is in normale restaurants, en zeker op straat. Vele malen goedkoper dan in Nederland.
Bij de 10k boeddha's geweest vandaag?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in Shatin: New Town Plaza ofzo heet dat winkelcentrum.
Nummertje trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Inderdaad! Keerzijde daarvan is dat je overal moet wachten, tijdens etenstijd.
Per stuk of per 2?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Potverdorie, zo'n klein stukje cake kost bijna ¤ 10 en dan moet je heel langzaam eten ook nog
Nee, maar wel een andere keerquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij de 10k boeddha's geweest vandaag?
Wie? Ik kan geen Iwanius?quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef oranjevogel1 het volgende:
TS die Iwanius kopieert.Hoe laag kun je zinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |