De briefjes naast de koffiemachine zijn ook altijd grappig om te zien.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:47 schreef Jaroon het volgende:
Het koffiehoekje bij de AH. Ook altijd grappig om te zien.
Oproepjes? Dat is hier niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
De briefjes naast de koffiemachine zijn ook altijd grappig om te zien.
Nee, vragen over het assortiment. Waarom de "lichtblauwe pindakaas" uit het assortiment is. Of de witte knetterchocoladerepen.quote:
Ik ga de volgende keer eens opletten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, vragen over het assortiment. Waarom de "lichtblauwe pindakaas" uit het assortiment is. Of de witte knetterchocoladerepen.
Wat 'errug' is, is dat jij je blijkbaar niet kunt inleven in het leven van anderen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:32 schreef Xan21 het volgende:
Ow wat errug!!!!
Ik doe niet aan 'karren'.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 10:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Denk dat de caissières zo met jou uitgepraat zijn, wegens het gebrek aan diepgang van jou.
Troost je, jij bent niet alleen. Je hebt zo'n 5 miljard (waarschijnlijk meer) die ook minder onderhoudend zijn.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 17:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Troost je, jij bent niet alleen. Je hebt zo'n 5 miljard (waarschijnlijk meer) die ook minder onderhoudend zijn.
Bewijs dan eens aan een rustig aan kassa van AH dat je een caissière onderhouden kan.quote:Op zondag 29 april 2018 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]je bent ook wel een zielig figuur hè?
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zondag 29 april 2018 18:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Bewijs dan eens aan een rustig aan kassa van AH dat je een caissière onderhouden kan.
Als ze alle kassa's opengooien zijn de rijen een groot deel van de dag weg. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, dan stapt er niemand meer over op zelfscannen.quote:Op zondag 29 april 2018 18:41 schreef ACT-F het volgende:
En de Twentse variant is natuurlijk de hènig-an-kassa![]()
Goed initiatief, maar wel op voorwaarde dat ze alle beschikbare kassa's opengooien.
Nee, normale ah kassa’s zijn “ik ben bezig met dom en mooi zijn”quote:Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Rustig-aan-kassa? Dat is toch gewoon de normale kassa zoals we die altijd al kennen?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Rustig-aan-kassa? Dat is toch gewoon de normale kassa zoals we die altijd al kennen?
Toen ik bij AH achter de kassa zat kwam er een bejaard fossiel naar me toe en die was serieus pissig dat er geen koekjes bij de koffiehoek lagen. Want bij de Jumbo was dat wel altijd.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:47 schreef Jaroon het volgende:
Het koffiehoekje bij de AH. Ook altijd grappig om te zien.
Het zijn meestal studenten. ......quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, normale ah kassa’s zijn “ik ben bezig met dom en mooi zijn”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |