abonnement Unibet Coolblue
pi_178766854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:04 schreef Knip het volgende:
Prima idee. Gezellig even wat tijd doorbrengen met de caissière

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Wat tijd doorbrengen"
Zoiets ?

pi_178767222
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ben jij net zo goed geholpen dan. Trage types bij de keuvelkassa.

Pin only kassas zijn ook een zegen. Minder Tokkies, alcoholisten, minder bejaarden.
Bejaarden bij de pin only is wel echt de hel.
pi_178769032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:08 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben ook voor de turbo kassa. Eisen: efficiënt direct inpakken met de caissière mee, geen gemier met ongewogen fruit of kleingeld, pinpas in de aanslag en na de laatste blieb direct afrekenen. Al weten of je bon/zegels wilt. Als je binnen x seconden per product klaar bent een % korting als beloning.

Maar nee, in dit land wordt alleen slecht gedrag beloond en krijgen treuzelaars een eigen kassa. :')
Dan ga je toch gewoon naar een zelfscankassa. :s)
ROBODEMONS..................|:(
pi_178770907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet in de supermarkt waar ik altijd kom, daar zijn sowieso geen zitplaatsen te vinden.
Bij ons in de supermarkten en winkels zijn er altijd boze klanten te vinden die jongere klanten haasten, zodat zijzelf tijd hebben om met de niet-domme caissières te kunnen spreken. Rustig aan kassa's is dus een prima zaak. Ik zal zeer zeker dan mijn boodschappen bij AH gaan halen. En me in de rij voegen bij de rustig aan kassa's.
pi_178770985
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Service? Jij vindt het leeghalen van je boodschappenkar service die jouw supermarkt levert? :)

Ps Het is betaalt...met een 't'.
Ow wat errug!!!!

Ik doe niet aan 'karren'.
  vrijdag 27 april 2018 @ 11:33:20 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178771022
Ik zou als leider van het land er een speciale agent neerzetten en al die mensen arresteren.

Man man man. Dat verschrikkelijke tering gedrag van die bejaarden die denken dat we tegenwoordig net zo veel tijd om handen hebben als vroeger.

Ik stond gisteren ook wel 15 minuten in de rij. Nou was ik derde maar zo’n oude graftak eerst HEEEEEL langzaam al die tering spul in haar karretje leggen. Ondertussen ophouden en alleen maar praten. Vervolgens weer langzaam doorgaan. Weer ophouden en praten. Daarna heeeeeeel rustig haar portomonnee pakken. Vervolgens PRECIES gepast geld zo langzaam mogelijk PROBEREN te pakken.
Vervolgens natuurlijk een miscalculatie gemaakt. Weer naar die portomonnee grijpen die ze al had opgeborgen.
Ik stond te koken in de rij.
  vrijdag 27 april 2018 @ 11:55:16 #107
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178771692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou als leider van het land er een speciale agent neerzetten en al die mensen arresteren.

Man man man. Dat verschrikkelijke tering gedrag van die bejaarden die denken dat we tegenwoordig net zo veel tijd om handen hebben als vroeger.

Ik stond gisteren ook wel 15 minuten in de rij. Nou was ik derde maar zo’n oude graftak eerst HEEEEEL langzaam al die tering spul in haar karretje leggen. Ondertussen ophouden en alleen maar praten. Vervolgens weer langzaam doorgaan. Weer ophouden en praten. Daarna heeeeeeel rustig haar portomonnee pakken. Vervolgens PRECIES gepast geld zo langzaam mogelijk PROBEREN te pakken.
Vervolgens natuurlijk een miscalculatie gemaakt. Weer naar die portomonnee grijpen die ze al had opgeborgen.
Ik stond te koken in de rij.
Nare karaktertrek man. :{.
And so is the past
  vrijdag 27 april 2018 @ 12:12:45 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178772202
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou als leider van het land er een speciale agent neerzetten en al die mensen arresteren.

Man man man. Dat verschrikkelijke tering gedrag van die bejaarden die denken dat we tegenwoordig net zo veel tijd om handen hebben als vroeger.

Ik stond gisteren ook wel 15 minuten in de rij. Nou was ik derde maar zo’n oude graftak eerst HEEEEEL langzaam al die tering spul in haar karretje leggen. Ondertussen ophouden en alleen maar praten. Vervolgens weer langzaam doorgaan. Weer ophouden en praten. Daarna heeeeeeel rustig haar portomonnee pakken. Vervolgens PRECIES gepast geld zo langzaam mogelijk PROBEREN te pakken.
Vervolgens natuurlijk een miscalculatie gemaakt. Weer naar die portomonnee grijpen die ze al had opgeborgen.
Ik stond te koken in de rij.
Karma
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178775461
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:39 schreef spiritusbus het volgende:
Niet de zelfscanner gebruiken :')
1 keer gebruikt, is net 2weken hier denk ik, maar dan gebruik ik de zelf scan, pin ik mn boodschappen maar dan komt er alsnog iemand langs om mijn bonnetje etc te controleren, kan ik net zo goed in de rij staan...
pi_178775813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:51 schreef Handleiding het volgende:
Albert Heijn doet proef met 'rustig-aan-kassa': 'Hier kun je nog een praatje maken'

Half rennend grijp je een mandje, op je app zie je waar alle producten liggen, die je afrekent bij de zelfscankassa. Binnen vijf minuten sta je, met een volle tas maar zonder enig persoonlijk contact, weer buiten. Voor wie dat allemaal te ongezellig vindt, heeft de Albert Heijn iets bedacht: de 'rustig-aan-kassa'.

De supermarktketen doet op dit moment een proef met rustig-aan-kassa's. Na twaalf weken wordt bepaald of er mee door wordt gegaan. Eén van de vestigingen die meedoen aan de test, is de Albert Heijn in Oosterhout. Als het aan hen ligt, is de langzame kassa een blijvertje.

"Mensen zijn tegenwoordig altijd gehaast, terwijl ze het vaak fijn vinden om even rustig boodschappen te doen", zegt assistent-manager Marloes Dijkkamp tegen Editie NL. Volgens Marloes is het vooral voor oude mensen tegenwoordig veel te druk in de winkel. "Ze vinden het prettig om een babbeltje te maken, zonder dat er iemand in hun nek staat te hijgen."

Jongeren
Toch ziet ze dat niet alleen de bejaarde winkelier enthousiast wordt van de rustig-aan-kassa. Ook veel jonge mensen sluiten aan in de rij. "Een praatje maken is gewoon leuk, daar zit geen leeftijd aan verbonden."

Ook zouden jongeren het leuk vinden om tegen de stroom in te gaan en niet als hun leeftijdsgenoten meteen naar de zelfscan te lopen.

Sociale functie
Retaildeskundige Cor Molenaar vindt de test van Albert Heijn een slimme actie. ​"De supermarkt is er niet alleen om boodschappen te doen, maar heeft ook een sociale functie. Mensen vinden het gezellig om naar toe te gaan."

Dat het niet alleen ouderen zijn die in de rij van de rustig-aan-kassa gaan staan, begrijpt hij goed. "Voor alleenstaanden, mensen die thuis werken of ouders die thuis hun kinderen opvoeden, is de supermarkt een goede plek voor sociaal contact. Ze willen daar de tijd voor nemen en niet met een paar minuten buiten staan."

Aandacht
De caissières moeten om beurten achter de langzame kassa zitten. "Het geeft ze een boost als ze positieve reacties krijgen. Het is geweldig om als caissière te horen dat iemand de aandacht echt waardeert."

Marloes is er trots op dat de winkel nu voor iedereen iets te bieden heeft: een snelle zelfscankassa, een normale kassa en een langzame kassa. "Gehaast, of lekker relaxed, er is voor ieder wat wils."

[ afbeelding ]

EllendeBonth twitterde op woensdag 18-04-2018 om 12:20:58 I ❤️ dit initiatief van @albertheijn bij mij om de hoek. Rustig aan kassa 🙏#socialeinnovatie #rustigaankassa #happycustomers #slowdown #activeaging https://t.co/edqYj0U0LX reageer retweet
[ afbeelding ]

Bron
Ik heb er zelf geen behoefte aan maar leuk dat die er wel is en het misschien werkt.
pi_178775826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:04 schreef Syd het volgende:

[..]

1 keer gebruikt, is net 2weken hier denk ik, maar dan gebruik ik de zelf scan, pin ik mn boodschappen maar dan komt er alsnog iemand langs om mijn bonnetje etc te controleren, kan ik net zo goed in de rij staan...
Dat gebeurt eens in de 15 x. ..........en gaat snel.
pi_178775833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gebeurt eens in de 15 x. ..........en gaat snel.
Hier gebeurde het bij iedereen :)
pi_178775861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:28 schreef Syd het volgende:

[..]

Hier gebeurde het bij iedereen :)
Dat is dan bijzonder. Ik winkel al jaren zo bij de AH en heb dat nooit.
pi_178775900
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is dan bijzonder. Ik winkel al jaren zo bij de AH en heb dat nooit.
Ik woon in het oosten, die scan gedoe is hier ook nog niet zolang bij de AH (en in het centrum is het er nog niet) ook bij de Dirk is het sindskort.
pi_178775920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:31 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik woon in het oosten, die scan gedoe is hier ook nog niet zolang bij de AH (en in het centrum is het er nog niet) ook bij de Dirk is het sindskort.
Hier anders. Ik zou niet anders willen winkelen. Ik begrijp de mensen die in de rij staan ook niet. Die stress sla je over. Ik sta in 1 x kwartier buiten.
pi_178777862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hier anders. Ik zou niet anders willen winkelen. Ik begrijp de mensen die in de rij staan ook niet. Die stress sla je over. Ik sta in 1 x kwartier buiten.
Ik doe eigenlijk alleen maar boodschappen met contant geld. Duurt misschien wat langer maar soit.
pi_178778817
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Karma
Waar ik dan wel 1 van mijn particuliere hekels aan heb is het geringe gevoel voor logistiek waar zowel jong als oud mee kampt: zij staan schaaps te niksen als de boodschappen gescand worden maar hebben niet door dat ze die ondertussen kunnen inpakken.... De andere kant ligt dan vol en er is geen plaats meer voor jouw boodschapjes. Dat is dus 1 van mijn geheime ergernissen. Dit fenomeen is erger dan alles m.i. :) Wat betreft de AH ellende dan. Ze hebben wel veel en vaak leuke kassameiden dus een echte straf is het niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_178779218
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 17:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk alleen maar boodschappen met contant geld. Duurt misschien wat langer maar soit.
Dat is een keuze.
pi_178780546
Dat is de ah in Oosterhout 😅
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:00:41 #120
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178780602
Wekelijkse boodschappen gewoon online bestellen bij diensten als picnic. Ben je nog goedkoper uit ook, geen tijd kwijt, geen moeite.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178781563
Ik denk dat een praat kassa in de rest van Nederland niet werkt.
pi_178781743
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178781979
quote:
Grappig. Wat een andere tv tijd.
pi_178786414
Ik zou er dan 1 minuut voor sluitingstijd in gaan staan. Kijken of ze dan nog steeds uitgebreid een praatje willen maken.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178786646
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 09:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zou er dan 1 minuut voor sluitingstijd in gaan staan. Kijken of ze dan nog steeds uitgebreid een praatje willen maken.
Denk dat de caissières zo met jou uitgepraat zijn, wegens het gebrek aan diepgang van jou.
  zaterdag 28 april 2018 @ 10:01:06 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178786651
Sympathiek initiatief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178790198
Het koffiehoekje bij de AH. Ook altijd grappig om te zien.
  Spellchecker zaterdag 28 april 2018 @ 13:48:27 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178790215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:47 schreef Jaroon het volgende:
Het koffiehoekje bij de AH. Ook altijd grappig om te zien.
De briefjes naast de koffiemachine zijn ook altijd grappig om te zien.
pi_178790227
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:48 schreef maily het volgende:

[..]

De briefjes naast de koffiemachine zijn ook altijd grappig om te zien.
Oproepjes? Dat is hier niet volgens mij.
  Spellchecker zaterdag 28 april 2018 @ 15:14:23 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178791497
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Oproepjes?
Nee, vragen over het assortiment. Waarom de "lichtblauwe pindakaas" uit het assortiment is. Of de witte knetterchocoladerepen.
pi_178791681
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:14 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, vragen over het assortiment. Waarom de "lichtblauwe pindakaas" uit het assortiment is. Of de witte knetterchocoladerepen.
Ik ga de volgende keer eens opletten.
  zondag 29 april 2018 @ 17:15:06 #132
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178815459
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:32 schreef Xan21 het volgende:

Ow wat errug!!!!

Ik doe niet aan 'karren'.
Wat 'errug' is, is dat jij je blijkbaar niet kunt inleven in het leven van anderen.
Als je alleen maar een half brood en een komkommer haalt, snap ik dat je geen kar neemt. Maar ik doe boodschappen voor de hele week voor een gezin van 4. Past niet in mijn rugzak.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178816321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 10:00 schreef torentje het volgende:

[..]

Denk dat de caissières zo met jou uitgepraat zijn, wegens het gebrek aan diepgang van jou.
:') ach gossie...
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178816454
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:') ach gossie...
Troost je, jij bent niet alleen. Je hebt zo'n 5 miljard (waarschijnlijk meer) die ook minder onderhoudend zijn.
pi_178816516
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:56 schreef torentje het volgende:

[..]

Troost je, jij bent niet alleen. Je hebt zo'n 5 miljard (waarschijnlijk meer) die ook minder onderhoudend zijn.
:') je bent ook wel een zielig figuur hè?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178817228
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:') je bent ook wel een zielig figuur hè?
Bewijs dan eens aan een rustig aan kassa van AH dat je een caissière onderhouden kan.
  zondag 29 april 2018 @ 18:41:56 #137
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_178817655
En de Twentse variant is natuurlijk de hènig-an-kassa :7

Goed initiatief, maar wel op voorwaarde dat ze alle beschikbare kassa's opengooien.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_178836062
Helemaal prima initiatief. Moeten alle bejaarden wel netjes daar gaan staan natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178836453
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 18:24 schreef torentje het volgende:

[..]

Bewijs dan eens aan een rustig aan kassa van AH dat je een caissière onderhouden kan.
Wat is daar het praktisch nut van? :?

Al dat getreuzel bij die kassa's :')
Doe mij lekker de zelfscan kassa maar.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178837075
Wat leuk voor mensen die hier iets aan hebben.
Zelf doe ik dagelijks na het werk boodschappen (+- 17:00)

Alsnog heel de AH vol bejaarde die de hele dag hebben, lekker anderhalf uur met de kassamiep praten.
Momenteel zijn ze aan het verbouwen en hoop echt dat er zelfscanners komen. Ik wil gewoon zsm weer de appie uitlopen met mijn eten.
  maandag 30 april 2018 @ 16:15:02 #141
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178838088
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:41 schreef ACT-F het volgende:
En de Twentse variant is natuurlijk de hènig-an-kassa :7

Goed initiatief, maar wel op voorwaarde dat ze alle beschikbare kassa's opengooien.
Als ze alle kassa's opengooien zijn de rijen een groot deel van de dag weg. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, dan stapt er niemand meer over op zelfscannen.
pi_178838409
Rustig-aan-kassa? Dat is toch gewoon de normale kassa zoals we die altijd al kennen?
  maandag 30 april 2018 @ 16:47:19 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178839015
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Rustig-aan-kassa? Dat is toch gewoon de normale kassa zoals we die altijd al kennen?
Nee, normale ah kassa’s zijn “ik ben bezig met dom en mooi zijn”
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 30 april 2018 @ 16:48:23 #144
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178839054
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Rustig-aan-kassa? Dat is toch gewoon de normale kassa zoals we die altijd al kennen?
Ik dacht hetzelfde. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178839081
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:47 schreef Jaroon het volgende:
Het koffiehoekje bij de AH. Ook altijd grappig om te zien.
Toen ik bij AH achter de kassa zat kwam er een bejaard fossiel naar me toe en die was serieus pissig dat er geen koekjes bij de koffiehoek lagen. Want bij de Jumbo was dat wel altijd.

:')
pi_178869623
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, normale ah kassa’s zijn “ik ben bezig met dom en mooi zijn”
Het zijn meestal studenten. ......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')