Een van de redenen dat ik er zelden over praat dat ons meisje zo goed slaaptquote:Op donderdag 26 april 2018 09:15 schreef minilot het volgende:
O. slaapt ook bij ziek en verkouden als een os 's nachts. We naderen nu de vier maanden en we hebben nog steeds geen enkele nacht gehad waarin we zelf minder dan een uur of zes konden slapen.![]()
..en daar hoor ik in de verte het donderen en bliksemen van de FOK!wet al..
Dan snap ik ook dat je seks altijd boven slaap prioriteertquote:Op donderdag 26 april 2018 09:15 schreef minilot het volgende:
O. slaapt ook bij ziek en verkouden als een os 's nachts. We naderen nu de vier maanden en we hebben nog steeds geen enkele nacht gehad waarin we zelf minder dan een uur of zes konden slapen.![]()
..en daar hoor ik in de verte het donderen en bliksemen van de FOK!wet al..
Goed punt!quote:Op donderdag 26 april 2018 09:43 schreef Nolita het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat je seks altijd boven slaap prioriteert
Ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 26 april 2018 09:43 schreef Nolita het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat je seks altijd boven slaap prioriteert
Hij heeft moeite met in slaap komen door het hoesten. Net als ik, met kriebelhoest gaat het overdag wel aardig. Maar als ik dan moet gaan slapen, lijken de aanvallen ineens te verdriedubbelen. Hij heeft dat ook. Dus als hij eenmaal slaapt gaat t goed en slaapt hij zo 5/6 uur aan een stuk. Maar dan honger en zelfde verhaal weer. Echt heel zielig.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:15 schreef minilot het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2018 11:37 schreef rena het volgende:
Mijn kleine heldin deed het weer goed op het CB, bij de vaccinaties werd ze heel even heel boos maar was ze aardig snel getroost, ze weegt nu met bijna 5 maanden 6780 gram en is 64cm lang, dus ze groeit lekker![]()
elk half uur gillend wakkerquote:
Haha zo'n exacte situatie hadden wij gisterenquote:Op donderdag 26 april 2018 16:34 schreef LuDann het volgende:
Ha, we gaan gelijk op OIT! Jammer dat ze niet sliep op de opvang. Gek he, voelt toch als een mijlpaaltje zo.
Bliksem is zijn stem flink aan het oefenen zeg, ik schrok net een beetje van een harde gil die opeens uit de box kwam.
quote:Op donderdag 26 april 2018 17:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vanavond zijn Banaan en ik samen thuis, dat betekent dat ik wat papataken moet doen. Voetjes bijten is alvast klaar. Nou moet ik hem nog op mijn buik leggen en kietelen, omhoog tillen vanaf mijn buik, blazen op zijn blote buik en kijken of hij ook mijn gezicht wil aftasten. Drukke avond!
Niet handig nee!quote:Op donderdag 26 april 2018 19:47 schreef Lemijn het volgende:
Oké, zeg me even dat er meer ouders zijn hier die soms hele domme dingen doen.
Ja, dat is dus precies waar ik geen zin in heb. Ik wil gewoon mijn gang kunnen gaan, inclusief douchen en de wasmachine laten draaien en was opruimen. Als dat allemaal nooit kan als hij slaapt, dan krijg ik het huishouden echt niet rond. Los daarvan wil ik soms gewoon even kijkenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hahaha Lemijn, als hij slaapt dan sluip ik over de bovenverdieping zelfs![]()
Ik hou geloof ik een beetje van Lemijnquote:Op donderdag 26 april 2018 21:13 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Mini, je bent te vroeg met dat boek. Zo rond de 9 maanden worden ze heel geļnteresseerd in wat er aan de andere kant van de deur is, dan gaan ze tot gekmakens toe steeds deuren bewegen. Ik lees nu 'De tuin van de walvis' van Toon Tellegen. Komt ook niet geheel over, maar zo lang hij nog praktisch niks snapt van boekjes mag ik van mezelf in ieder geval boeiendere dingen pakken dan niveau boe zegt de koe.
Da’s toch fijn om te lezen op een ochtend dat ik balend opstond omdat ik moet gaan werkenquote:Op vrijdag 27 april 2018 01:45 schreef minilot het volgende:
Grmpf, héb ik een doorslaper, moet ik zelf ineens om half twee plassen.
[..]
Ik hou geloof ik een beetje van Lemijn
Oh, dat zou mij ook kunnen overkomenquote:Op donderdag 26 april 2018 19:47 schreef Lemijn het volgende:
Oké, zeg me even dat er meer ouders zijn hier die soms hele domme dingen doen.
Ik had net Jacob naar bed gebracht, hij protesteerde maar heel kort, want enorm moe. Na een paar minuten liep ik weer zijn kamer in om 'm wat lager te leggen (ligt vaak met zijn hoofd tegen de bovenkant van het bed) maar terwijl ik mijn armen in het ledikant steek, zie ik dat zijn ogen nog open zijn. Toch verplaats ik hem. Fout: Jacob uit de sluimerstaat en BOOS. Heel hard huilen. Ik ben weggelopen want troosten helpt geen biet maar nu, 10 minuten later ligt hij nog boos te vertellen over dit onrecht. ta ta taaj ja ja ja ja ba pa ta! De knuffels zullen wel denken nu: wat een domme moeder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flav, dat vind ik dus ook zo lastig en eng, mijn man is een wandelende allergiebom (huisdieren, rook, hooikoorts) met eczeem in het verleden, dus dat zou voor ons ook gelden maar ik vind dat ook heel lastig.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
die lidl rompers zijn hier ook favorietquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:04 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had m hier uit de bieb duman, bij de BoekStart-bak hebben ze veel leuks voor baby's.
En Koningsdag is altijd een goed moment voor nieuwe boekjes! Alleen goed naar de kwaliteit kijken. Wij breiden langzaam onze Nijntje verzameling daardoor uit.
En je had vast gewoon een kleinvallende romper! Mijn meisjes gebruiken ook nog steeds twee 50/56 overslagrompers (van de Lidl, erg fijn zijn ze maar valt allemaal heel groot).
Die kleertjes van dat bio katoen van Lidl zijn sowieso erg fijn. M'n favoriete broekjes zijn ook van die.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die lidl rompers zijn hier ook favorietdie van biologisch katoen blijven zelfs na veul rondjes wasmachine en droger lekker zacht. Ze hebben wel n gigantische lage nek bij de kapitein, maar ach,er gaat toch wat overheen
doooooh dat toetjequote:Op vrijdag 27 april 2018 17:43 schreef minilot het volgende:
Dikke lol in Parc Asterix:
[ afbeelding ]
Vanuit Frankrijk. Met uitgetelde O. op weg naar huis nu.
Klopt, pseudomenstrutatie maar dat is alleen enkele dagen na de bevalling. C had het een heel klein beetje, echt maar een drupje of zo.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoorde laatst dat jonge baby meisjes zelfs n beetje bloedverlies ala ongesteldheid kunnen krijgen, veroorzaakt door iets hormonaals ook geloof ikBeetje klok klepel verhaal wel dit hoor. Heb n jongetje
Je man het laten geven op het moment van honger, maar niet dramahonger? Tussen voedingen door heeft ze wellicht gewoon geen zin in de voeding. En dat ze bij jou gewoon de voorkeur en associatie heeft van drinken = borstquote:Op vrijdag 27 april 2018 21:39 schreef vencodark het volgende:
@Nolita. Ik ben nu even gefocust op het oefenen van die fles en nog niet met afbouwen.
Die fles maak ik nu wel met kv zodat ze in ieder geval aan die smaak went. Er komt wel wat in het mondje zodat ze proeft. Ik spuit het er zelf oa een beetje in. Dat probeer ik zoveel mogelijk tussen 2 voedingen door te doen i.p.v. een borstvoeding van mij te vervangen.
Ik vind het echt even lastig.
Ik ken dat advies inderdaad maar las ook weer dat een baby wellicht niet wilt leren als ze veel honger heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je man het laten geven op het moment van honger, maar niet dramahonger? Tussen voedingen door heeft ze wellicht gewoon geen zin in de voeding. En dat ze bij jou gewoon de voorkeur en associatie heeft van drinken = borst
Oh wat vervelend! Dat doen ze hier wel eens om 00.00 wanneer iemand 50 is geworden, heb er sinds ik een kind heb echt een hekel aan gekregenquote:Op vrijdag 27 april 2018 22:22 schreef Flav het volgende:
Pfff hier wordt al 20 min flink vuurwerk afgestoken, echt kei hard. Was vergeten dat dat elk jaar met Koningsdag is.
Ik zit met samengeknepen billen te hopen dat V er niet wakker van wordt
Edit: met dat ik op verzend duw wordt hij wakker![]()
Ja, ik probeer inderdaad wat dingen uit zonder steeds te veranderen. Even dit, even dat.quote:Op zaterdag 28 april 2018 06:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Venco, hier hebben we n periode gehad waar flesjes alleen werden gedronken als ie plat op zn rug kon liggenduurde ook n heel tijdje voordat we dat ontdekten
Misschien het proberen waard?
waarschijnlijk ineens van de een op de andere dagquote:Op zaterdag 28 april 2018 08:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik probeer inderdaad wat dingen uit zonder steeds te veranderen. Even dit, even dat.
Komt goed, maar wanneer hč.
Hahaha, oei! Ik heb dat dus echt nog niet he. Wel dat als Dirk een keer langer slaapt dan normaal dat ik wakker word tussendoor. Maar als ik extra uren slaap kįn pakken doe ik t ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 06:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Gisteren waren we afgepeigerd en lagen we om 21u te slapenvanmorgen werd ik wakker om vijf uur van t geluid van vriend die de afwas aan het doen was
blijkbaar went je lijf zo aan weinig slaap dat t al gauw denkt "hop actie, je hebt al zes uur geslapen"
Echt johdit leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. eet hier momenteel echt goed (nog niet conform de schema's van het CB), gister hele boterham, hele banaan en nog aardappel met broccoli. Vanochtend na de BV ook nog bijna 3/4 boterham. De kleine trollbaby'sGa je je eerst helemaal zorgen maken over dat ie zo weinig eet en dan van de ene dag op de andere zit ie overal vreselijk van te smikkelen
![]()
Hier het schattigste moment van de dag al vroeg in de ochtend gehad. S. kwam om 5 uur voor een voeding, daarna teruggelegd in bed. Werd ie weer even wakker, zegt ie "mama" en daarna tukt ie weer lekker verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kon me opdweilen van weekheid![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2018 09:29 schreef Flav het volgende:
voor alle mama’s met een slechte nacht.
Hij heeft gisteren 1 uur aan een stuk liggen krijsen
Leuk joh dat vuurwerk.
Na 2 flesjes van 100ml is hij wel weer in slaap gevallen maar ik begon mijn geduld te verliezen.
Normaal is 100 ml genoeg om hem in slaap te krijgen, behalve gisteravond haha.
Hij heeft wel de optrek update gedraaid vannacht.
Zo even door het huis kruipen om de gevaarlijke optrekplekjes te ontdekken
Succes he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tolstoi, heel bijzonder is dat ge-mama ja![]()
Bedoel je met een strak ritme vaste tijden voor slaapjes en voedingen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef kazy het volgende:
Tolstoi: wij zijn weer een strak ritme gaan invoeren en na een week ging het een stuk beter! De dutjes overdag werden langer en ineens ging hij ‘s avonds ook langer slapen. We merken het wel als hij een drukke dag heeft gehad (zoals gisteren), dan jammerr hij veel en wordt hij vaak wakker. Maarrr het lijkt de goede kant op te gaan. Fijn dat het bij jullie nu ook beter gaat trouwens!
Het moet ook niet te makkelijk worden hčquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Lemijn het volgende:
Ja precies. Net als honger. Het signaal is dat hij niet meer te genieten is. Of dat hij naar me toe krult en voor me gaat liggen. Ja, hallo. Dat kan niet altijd dus ik snap het vaak niet. Zeg het gewoon! Gebaar het! Maar bij gebrek aan dat kijk ik dus veel vaker op de klok dan de eerste maanden.
Ja hier ook. Ik ben nog niet op hetzelfde gewicht, maar ik heb ineens een soort van rugvet rol.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben weer op hetzelfde gewicht, maar mn vorm is soort van andersMn heupen zijn breder geloof ik
sommmige dingen van voor mijn zwangerschap zitten echt niet meer mooi
Wauw wat goedquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:17 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben sinds deze week eindelijk al m'n zwangerschapskilo's weer kwijt (alle 29![]()
) maar ga nog door voor 10 bonuskilo's. Ik heb door de jaren alle maten gehad dus kan altijd vooruit.
+1 En het is nooit meer weggegaanquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben weer op hetzelfde gewicht, maar mn vorm is soort van andersMn heupen zijn breder geloof ik
sommmige dingen van voor mijn zwangerschap zitten echt niet meer mooi
jaaa die kontquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik ben nog niet op hetzelfde gewicht, maar ik heb ineens een soort van rugvet rol.
En m'n kont heeft een rare vorm waardoor een broek aan de voorkant prima zit maar m'n kont er niet goed in past..
Straks kan je shoppen met je dochterquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:30 schreef rena het volgende:
PKM, allemaal bij elkaar geshopt in mijn kinder en partnerloze jaren hoor 🙈 Maar ik was wel lichtelijk een shopaholic, koop nu vooral veel voor mijn gezin
Ja, grotendeels wel. J. liet door het gedoe niet meer zien wanneer hij moe was of honger had, dus we wilden eerst het ritme weer op orde krijgen. We doen nu meer op de klok dan eerst.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Bedoel je met een strak ritme vaste tijden voor slaapjes en voedingen?
Was het in het begin flink huilen geblazen of viel dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding... in principe kan ik bijna al m’n oude kleding aan. Maar of ik dat wil.. heel veel zijn crop tops of bv-onvriendelijk. Daarnaast merk ik inderdaad ook verschil aan mijn lichaam. Ik ben nog lang niet de oude.
Heb mezelf nog niet gewogen na de bevalling. Dat ga ik dinsdag doen, bij de nacontrole bij de vk.Protčge moi de mes désirs.
Dat weet ik ergens ook wel, maar toch he. Ze lijkt vandaag alweer wat beter. Gister bijgevoerd en met extra water gemengd. Maandag afspraak bij de DA. Hopelijk is t niet heel ernstig.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nanuke katten laten het pas laat zien als er iets niet goed is. Het gebeurd soms ook zo geleidelijk dat je het niet, of pas Laat, merkt.![]()
Allebei. Gewoon altijd. Het lijkt alsof hij weer even kwijt is hoe je moet gaan slapen. Dus ik ben weer strakker in hetzelfde patroon aanhouden. Zolang hij moppert/zeurt troost ik hem terwijl hij in z'n bed ligt. Gaat hij echt huilen, mag hij bij mij tot rust komen. Dan probeer ik het nog een keer en als t dan weer huilen is dan help ik m in slaap.quote:Op zaterdag 28 april 2018 12:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Nanuke, klinkt bekend dat huilen bij in bed leggen. Alleen 's avonds of ook overdag?
Dequote:Op zondag 29 april 2018 10:59 schreef CassElliot het volgende:
Ahh NanukeHopelijk niks ergs met je kat. Fijn dat ‘t alweer iets beter gaat.
Gewicht en lichaam: ik vind het een wonderlijk proces hoe het lichaam bij elke zwangerschap en na elke bevalling verandert. Ik ben er volgens de huidige modestandaarden niet goed vanaf gekomen: mijn buik is een soort lege zak, mijn voeten zijn een maat groter, mijn billen hangen en mijn borsten zwabberen. Dik was ik alMaar als ik in de spiegel kijk, heb ik daar geen last van
Het enige wat me tot voor kort echt dwars zat, was het litteken van mini. Dik en paars en nog stukjes open. Dat is nu ‘gerepareerd’ tijdens micro’s bevalling en veel netter. En ik moet nog wel een beetje wennen aan mijn lichaam dat weer zo veranderd is, andere kleren en andere kleuren. Maar ik vind het niet zo erg dat je mijn leven op mijn lichaam ziet
Heel Amerikaans filmpje, maar dit: “My favorite part of my new body... my arms. They’re bigger. They’re strong. They’ve held two kids through a lot.”
Weet je wat, je hebt gelijk. Ik edit!quote:Op zondag 29 april 2018 11:10 schreef minilot het volgende:
[..]
De's in deze post zijn nergens voor nodig. Maak er maar
's van.
-x-
Ik zou gaan voor de immer geliefde stapelbekers, want immer geliefd. Dat heb je met de blokkenstoof nog niet.quote:Op zondag 29 april 2018 11:38 schreef Lemijn het volgende:
Even tussen de slaapverhalen en mooie lichamen door: wij gaan een weekje weg. Wat zal ik meenemen: een klein koffertje bekend speelgoed inclusief de immer geliefde stapelbekers, of de fisher price blokkenstoof die ik vanmorgen uit de kast haalde en een succes blijkt? Allebei is geen optie.
quote:Op zondag 29 april 2018 18:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lemijn heeft Jacob echt iets anders nodig dan meubels?Veel plezier!
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:56 schreef kazy het volgende:
[..]
Ja, grotendeels wel. J. liet door het gedoe niet meer zien wanneer hij moe was of honger had, dus we wilden eerst het ritme weer op orde krijgen. We doen nu meer op de klok dan eerst.Dat klinkt goed! Wat fijn dat het voor jullie lijkt te werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boek overweeg ik ook wel eens om te kopen. Hoe moet je volgens dat boek omgaan met dat huilen 's avonds? Laten huilen of troosten?Franny, wat voor slaaptraining hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb een paar keer laten weten hier dat ik zo graag van de nachtvoedingen af wilde en dat we slaaptraining gingen doen en alles. En ik kan nu zeggen dat we echt een heel goede slaper hebben, die gewoon het klokje rond slaapt regelmatig, van zeven tot zeven.
Overdag zit hij nu op 1 slaap, maar dat is dan ook wel een lange: meestal zo'n twee uur. Wat dat betreft lijkt hij precies op z'n zus.
En zowel overdag als 's avonds kunnen we hem naar bed brengen zonder ingewikkelde rituelen of zonder bij hem te hoeven blijven. We leggen hem nog wakker of half slapend in z'n bed, en na soms nog wat gejammer wordt er gewoon heerlijk geslapen..
.
De afgelopen 2 dagen is het slapen weer bagger, ben er een beetje klaar mee ook, elke keer dat gehuil en hij houdt het rustig een hele tijd vol![]()
![]()
En dat terwijl hij overduidelijk moe is.
Ik begrijp gewoon niet waarom hij zo huilt, terwijl overdag de slaapjes best goed gaan.
Ben er even een beetje verdrietig over![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door TolstoiFan op 29-04-2018 22:01:08 ]
Oh wat leuk, ik doe het al af en toe met bonusdochter inderdaad maar kan er ook al naar uit kijken het met C te gaan doenquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:47 schreef Songeur het volgende:
[..]
Straks kan je shoppen met je dochterhoewel je dat nu met je bonusdochter ook al kan. Vandaag heb ik een ‘meidenochtend’ gehad met mijn oudste. Shoppen en daarna taart eten
Ze was helaas wel erg praktisch. Ze vond een spierwitte jas voor mij geen goed idee... dat heeft ze van haar vader denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over lichaamsbeeld ben ik het wel eens met wat CassElliot zegt, en het zo mooi verwoord; het is bijzonder om het leven op mijn lichaam te zien. Heb er zelf afgelopen jaar best wel wat littekens bijgekregen, maar als ik dan zie wat ik daar voor teruggekregen heb besef ik me dat ik een gezegend mens ben. Mijn lichaam heeft een mensje gedragen
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ie maar naar zijn eigen kamer moet, maar dat voelt ook weer niet goed, maar op dit moment ben ik er een beetje klaar mee![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan proberen haar elke week een paar uurtjes bij een bekende oppas te laten (die later ook op moeten passen) zodat ze toch kan wennen. Hopelijk werpt dat zijn vruchten af.quote:Op maandag 30 april 2018 08:26 schreef LeSage het volgende:
Venco, de situatie is natuurlijk alweer heel anders als je niet in dezelfde ruimte bent als degene die haar vast heeft. Grote kans dat het beter gaat op het KDV.
Ik sta er qua lichaam hetzelfde in als FF. Trots ben ik er niet op, wel te lui om er echt werk van te maken.
Rena, die foto had ik gisteren overdag 2 keer kunnen maken.
En vannacht om 5 uur nog een keer. Weer de hele nacht onrustig en enorm veel poep. Na het verschonen totale paniek bij M. Uiteindelijk rond 6.15 weer gaan slapen![]()
Hielp toen bij mijn zoon heel goed. Kon ook slecht in slaap komen en met inbakeren was het met een paar minuten gelukt. Wij gebruikten een wit lakentje geloof ik.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef Aventura het volgende:
Tolstoi, misschien is inbakeren een idee? Wij doen Olivia sinds donderdag in een geleende Pacco en toeval of niet, maar ze slaapt nu vanaf de vooravond steeds in stukken van 4,5 en soms 6 uur. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, en het moet geen 'truc' zijn om je baby te laten doorslapen, maar het kan je baby helpen. Hier hadden we het idee dat het trappelen en maaien met de armen en benen haar oververmoeid liet raken.
Waarom zou dit geen 'truc' mogen zijn? Als je kindje wel lekker door slaapt als het stevig ingestopt, danwel ingebakerd, ligt dan is dat toch prima? Lijkt me niet meer of minder een truc dan gordijnen open of dicht, licht aan of uit, dikke deken/dunne deken, slaapzak wel/niet/met mouwen/zonder mouwen, eigen kamer/cosleepen, speen/geen speen etc. etc.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef Aventura het volgende:
Tolstoi, misschien is inbakeren een idee? Wij doen Olivia sinds donderdag in een geleende Pacco en toeval of niet, maar ze slaapt nu vanaf de vooravond steeds in stukken van 4,5 en soms 6 uur. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, en het moet geen 'truc' zijn om je baby te laten doorslapen, maar het kan je baby helpen. Hier hadden we het idee dat het trappelen en maaien met de armen en benen haar oververmoeid liet raken.
True, maar ik probeer te zeggen dat het in eerste plaats in het belang van het kind is. Niet voor je eigen gerief (maar dat mag uiteraard wel samenvallen)quote:Op maandag 30 april 2018 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom zou dit geen 'truc' mogen zijn? Als je kindje wel lekker door slaapt als het stevig ingestopt, danwel ingebakerd, ligt dan is dat toch prima? Lijkt me niet meer of minder een truc dan gordijnen open of dicht, licht aan of uit, dikke deken/dunne deken, slaapzak wel/niet/met mouwen/zonder mouwen, eigen kamer/cosleepen, speen/geen speen etc. etc.
Het is maar net wat je kindje nodig heeft. En slaap heeft het ook nodig, toch?
Ik vreesde dat moment ook, maar het gaat heel goed, zelfs beter/gedisciplineerder dan met 1 kind.quote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Aventura het volgende:
Lesage, herkenbaar, ik vrees het moment dat ik weer moet gaan werken begin juni. Het is nu al strijd wie de oudste naar school brengt. En dan gaat de baby nog nergens heen: man en ik werken straks ieder tijdelijk 3 dagen zodat ze altijd bij een van ons is (bij ons hoort zaterdag ook bij de werkweek). Maar vanaf oktober wel en hoe gaan we dan in hemelsnaam 2 kids klaarmaken voor 2 verschillende locatiesIk denk er nog maar niet over na. Je zal wel moeten en dan zal het ook wel lukken.
Hoe oud is je baby? En wat is er nu mis met je borsten? Slappe hap?quote:Op maandag 30 april 2018 13:40 schreef Songeur het volgende:
CE wat zeg je het mooi over je veranderende lichaam. Ik vind het een hele mooie gedachte maar kan absoluut zelf niet zo denken. De littekens op mijn buik vind ik niet zo erg en die +4kg die er nu aanzit komt vast wel weer goed maar borsten vind ik wel ellendig. Denk er zelfs over na om daar wat aan te laten doen als ik klaar ben met de bv periode
Baby is nu 6 weken. Na kind 1 viel t nog mee, na kind 2 was het slappe hap en nu kind 3 is het nog wat slappiger geworden..quote:Op maandag 30 april 2018 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud is je baby? En wat is er nu mis met je borsten? Slappe hap?![]()
Na de bv-periode van mijn zoon had ik heel weinig borst meer over. Dat duurde echt wel een paar jaar voor ik weer wat meer volume daar kreeg. Daar was ik ook wel verdrietig over.
Dus ik weet niet of dit je enige kind is maar het kan goed dat je er pas na een hele tijd weer een beetje volume in krijgt.
Wanhoop niet!
Ik ben niet zo kieskeurig en weet je stijl niet. Aangezien ik nog wilde afvallen heb ik er geen fortuin aan uitgegeven en ben ik best tevreden over een zwarte broek van h&m (shaping skinny high jeans) en een skinny van garcia, gekocht bij jeanscenter.quote:Op maandag 30 april 2018 10:54 schreef LuDann het volgende:
Ik moet ook maar eens de tijd vinden om wat nieuwe broeken aan te schaffen, met hoge taille (nog tips Nolita?)
[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 30-04-2018 17:51:03 ]Protčge moi de mes désirs.
quote:Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef minilot het volgende:
Rinkelende belletjes aan sokjes van O. genaaid. Als -ie nu ligt te trappelen klinkt het als een woeste buikdanseres!
quote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
U. deed er echter nog een schepje boven op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lijstje erom hangen, kaartje eronder met een abstract klinkende titel.
Let me see you stripped down to the bone
Ik heb geen stijl.quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig en weet je stijl niet. Aangezien ik nog wilde afvallen heb ik er geen fortuin aan uitgegeven en ben ik best tevreden over een zwarte broek van h&m (shaping skinny high jeans) en een skinny van garcia, gekocht bij jeanscenter.
Mom pants?quote:Op maandag 30 april 2018 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zocht gisteren high waist jeans.. Stond er "mom pants" bijnu wil ik ze niet meer
jaquote:
Gvd.quote:Op maandag 30 april 2018 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zocht gisteren high waist jeans.. Stond er "mom pants" bijnu wil ik ze niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Maar boyfriendjeans klinkt nog lekker chill en skinny is tenminste nog complimenteus.quote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef LeSage het volgende:
Momjeans is een model hčnet als boyfriendjeans en skinny.
Je hoeft geen geboorteakte van je kind mee te nemen voordat je hem mag kopen
Hahah, jawel je stijl is dan gewoon ‘casual’quote:Op maandag 30 april 2018 18:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb geen stijl.Ja, spijkerbroek, gympen en een shirt.
Klinkt prima dus, bedankt. Ik ga even speuren.
Ze zijn geloof ik ook echt ontzettend onflatteus, ik heb er laatst eentje gepast. Toen dacht ik ookquote:Op maandag 30 april 2018 20:26 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Maar boyfriendjeans klinkt nog lekker chill en skinny is tenminste nog complimenteus.
Momjeans klinkt alsof je deze jeans nodig hebt om er nog enigszins toonbaar uit te zien omdat je aan alle kanten een uitgezakt figuur hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Oh wat zieligquote:Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Nanuke het volgende:
En verder heb ik niet bijgelezen. De kat heeft een levertumor en dus aflopende zaak. Ze krijgt nu medicijnen om te kijken of ze nog wat kan verbeteren, maar het is echt tijd rekken. 2 weken, 2 maanden, heel misschien een halfjaar.
Ze is ook echt de enige die heel leuk met Dirk doet. Ze komt hem bewust opzoeken als hij geluid maakt en als hij haar uit enthousiasme slaat dan gaat ze alleen even anders zitten om te laten merken dat ze het niet zo leuk vindt. We zeiden nog tegen elkaar, dat worden vriendjes voor het leven. Niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn lieve vrolijke meisje, ik ga haar zo missen vandaagBen nog nooit zo lang weggeweest
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
[ Bericht 14% gewijzigd door minilot op 01-05-2018 12:09:27 ]Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mn camera is kapot
[ Bericht 3% gewijzigd door BellaaElisa op 01-05-2018 13:08:00 ]
Ik werk in m'n uppie, dus met die kletspraatjes is het snel gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:42 schreef Songeur het volgende:
OIT Wat ontzettend fijn dat ze het zo goed heeft gedaan op het KDV! En wat goed dat je 1e werkdag zo productief was. Vaak is het een beetje inkomen/mail bijwerken/ kletspraatjes houden haha.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:12 schreef LeSage het volgende:
Ik heb een paar weken geleden echt heerlijke broeken gekocht van Lee. Bij de outlet in Roermond. Ze zitten echt als gegoten
LeSage,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me je gevoel van frustratie goed voorstellen, zeker als je dat al eens met S. hebt meegemaakt.
Ik merk ook nu met mijn S. dat ik tegen de avonden en het moment van naar bed brengen ga opkijken, zeker nu na weer een aantal slechte avonden/nachten.
Hopelijk kun je het goed met je vriend bespreken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand wordt hij 1 jaar!!.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Dit! Hij heeft mij laatst op die meeting ook helemaal ingepakt daarmee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:19 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Mnoh wat een mooie ogen heeft ie LeSage![]()
Als ZZPer inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:37 schreef FlyingFish het volgende:
Olivia, fijn dat de eerste werkdag en vooral het kolven goed ging! Werk je als ZZPer thuis ofzo dat je in je eentje werkt? Ik vind het hebben van andere contacten juist zo fijn aan werken, maar zonder collega's is dat wat lastiger...
Mijne had dat ook altijd, behoorlijke ondertemperatuur na koorts. Kan geen kwaad volgens de huisarts.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:48 schreef elliebell het volgende:
Na 2 dagen 39 graden koorts nu ineens 35.9. Google vertelde me dat dat wel vaker gebeurd na koorts. Hij lijkt wel wat op te knappen
Oh fijn. Twijfelde al of ik de huisarts nog even zou bellen, maar dan kijk ik het gewoon nog even aan.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijne had dat ook altijd, behoorlijke ondertemperatuur na koorts. Kan geen kwaad volgens de huisarts.
[ Bericht 19% gewijzigd door arvensis op 02-05-2018 20:51:53 ]Protčge moi de mes désirs.
's Nachts slaapt manlief er gewoon doorheen, al zegt ie zelf wel dat ie ook niet echt goed slaapt. Ik merk daar niks van als ik midden in de nacht 2,5 uur met S. in de weer ben en mijn wekker om half zeven gaat en S. vanaf 5 uur/ half zes helemaal niet meer wil slapen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tolstoi hoe gaat je man er nou eigenlijk mee om dat S. slecht slaapt?
dat is hier ook af en toe, paar weken doorslapen, dan ineens weer twee keer met honger wakker worden, dan weer naar een voeding en dan ist vaak weer overquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:06 schreef Flav het volgende:
Helaas wordt soms de doorslaapmodus door onbekende reden uitgezet. Dan wilt hij weer drinken midden in de nachtWe zijn nu van 02:00 naar 04:00 geschoven met het klotsje melk.
Nog even doorschuiven en hij zit weer in het ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |