Leuk leuk!quote:Op donderdag 26 april 2018 08:17 schreef Anneloos het volgende:
Date 3 was weer gezellig![]()
! Hapje gegeten en door de stad heen gelopen. Natuurlijk ook een beetje gekroeld! Vanavond gaat meneer voor mij koken en kijken we bij hem op de bank gezellig een serietje
Dat klinkt heel fijnquote:Op donderdag 26 april 2018 08:17 schreef Anneloos het volgende:
Date 3 was weer gezellig![]()
! Hapje gegeten en door de stad heen gelopen. Natuurlijk ook een beetje gekroeld! Vanavond gaat meneer voor mij koken en kijken we bij hem op de bank gezellig een serietje
Date strike! Dat klikt wel dus?quote:Op donderdag 26 april 2018 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn. En leuk dat jullie elkaar zo snel weer zien! Mannen die voor je koken zijn wel echt fantastisch.
Gisteren date even snel gezien, hij ging niet mee op pad maar wel even snel kusje gegeven. En vanavond gaan we weer ergens wat drinken. Hij appte trouwens vanochtend wel zelf
. Oh en zondag hebben we ook al een date gepland staan
.
Wist jij natuurlijk nog nietquote:Op donderdag 26 april 2018 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Koken voor dates.
* Noteert in boekje
En je hebt haar thuis en je kookt voor haar.. voordelig voor jouquote:Op donderdag 26 april 2018 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Koken voor dates.
* Noteert in boekje
Ik snap je punt, maar mijn ervaring is dat dit gewoon nooit gebeurt. Dat op dit moment mijn sociale leven een beetje stil ligt helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:28 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Ligt volledig aan de vrienden... Huidige date leren kennen door een gemeenschappelijke vriend, dus lol hebben met vrienden kan soms dingen opleveren
Kon hij echt niets beters verzinnen om jou zo af te poeieren 😂 Zuur.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:
Bwehe, date gaat niet door. Hij wilde toch liever sporten
.
Ligt natuurlijk helemaal aan mijn intenties. Scheelt dat ik kook als een baas.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En je hebt haar thuis en je kookt voor haar.. voordelig voor jou![]()
Ik vind t helemaal niet zuur, komt me wel goed uit zelfsquote:Op donderdag 26 april 2018 11:45 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar mijn ervaring is dat dit gewoon nooit gebeurt. Dat op dit moment mijn sociale leven een beetje stil ligt helpt ook niet mee natuurlijk.
[..]
Kon hij echt niets beters verzinnen om jou zo af te poeieren 😂 Zuur.
Nieuwe date wel iemand met wat meer tijd?quote:Op donderdag 26 april 2018 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t helemaal niet zuur, komt me wel goed uit zelfs.
Niet met iemand die in de horeca werkt iig!quote:Op donderdag 26 april 2018 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwe date wel iemand met wat meer tijd?
Hahaha, scheelt echt een hoop kwa planning iigquote:Op donderdag 26 april 2018 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet met iemand die in de horeca werkt iig!
Kom op, dat is toch totaaaaaaal ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 26 april 2018 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t helemaal niet zuur, komt me wel goed uit zelfs.
Hey Molo, hoe gaat het daten bij jou meid?quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch totaaaaaaal ongeloofwaardig?
Je kunt mij niet wijsmaken dat je je niet een klein beetje aan de kant gezet voelt
Fan-tas-tisch, vanavond weer gezelligheid hoorquote:Op donderdag 26 april 2018 12:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hey Molo, hoe gaat het daten bij jou meid?
Ik ben altijd benieuwd naar wat het tussen de regels nu precies zegt. Voor een kerel vereist het regelen van een date inzet, souplesse en vastberadenheid. Het is in elk geval niet iets dat - itt bij dames - vanzelfsprekend beschibaar is. Niemand termineert zijn inzet acuut. Of ja, in uitzonderlijke gevallen wel natuurlijk. En soms met een kul reden.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je je niet een klein beetje aan de kant gezet voelt
Wat tofquote:Op donderdag 26 april 2018 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch, vanavond weer gezelligheid hoor
Nee, voel ik me niet eigenlijk. Ik had sowieso al twijfels.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Die inzet, souplesse en vastberadenheid vraagt het voor vrouwen ookquote:Op donderdag 26 april 2018 12:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd naar wat het tussen de regels nu precies zegt. Voor een kerel vereist het regelen van een date inzet, souplesse en vastberadenheid. Het is in elk geval niet iets dat - itt bij dames - vanzelfsprekend beschibaar is. Niemand termineert zijn inzet acuut. Of ja, in uitzonderlijke gevallen wel natuurlijk. En soms met een kul reden.
Nou, blijkbaar niet, want de volgende staat/stond al klaar. Dan heb je sowieso al niet veel hoop dat het wat wordt lijkt me.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Om verschillende redenen, één had ik hier al eens gepost. Maar ik wilde m wel een kans geven. Blijkbaar ziet hij t zelf toch ook niet zitten, nou dan is maar goed zoquote:Op donderdag 26 april 2018 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, want de volgende staat/stond al klaar. Dan heb je sowieso al niet veel hoop dat het wat wordt lijkt me.
Even alle bazentips uit deze reeks op een rijtjequote:Op donderdag 26 april 2018 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Koken voor dates.
* Noteert in boekje
Hou je nou eens op met dat getroll? Of is dat lastig voor je?quote:Op donderdag 26 april 2018 12:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Even alle bazentips uit deze reeks op een rijtje
• Koken
• Bellen
• Deur op slot doen
• Grappig Gezocht-advertentie-berichtje sturen
Game on
Oh die was die andere nog.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, want de volgende staat/stond al klaar. Dan heb je sowieso al niet veel hoop dat het wat wordt lijkt me.
Ja daarom. Dan niet. Op naar de volgende.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Om verschillende redenen, één had ik hier al eens gepost. Maar ik wilde m wel een kans geven. Blijkbaar ziet hij t zelf toch ook niet zitten, nou dan is maar goed zo.
Het is niet dat ik het leuk vind dat dates niet lukken of lopen of zo. Ik zal wel iets niet goed/verkeerd doen, geen idee. Hopelijk gaat die van volgende week wel goed, daar heb ik echt zin in, goede klik mee ook.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die was die andere nog.
Verwarrend zo man
Lijkt mij persoonlijk ruk als het steeds zo loopt, maar gelukkig heb je er geen last van en kun je eerder naar de volgende. Mooi!
Iemand uit de buurt wel? Tinder? Al lang contact mee?quote:Op donderdag 26 april 2018 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het leuk vind dat dates niet lukken of lopen of zo. Ik zal wel iets niet goed/verkeerd doen, geen idee. Hopelijk gaat die van volgende week wel goed, daar heb ik echt zin in, goede klik mee ook.
Ja zou ook niet mijn feestje zijn, maar trekken aan een dood paard wordt ook niemand vrolijk van. Door dus.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die was die andere nog.
Verwarrend zo man
Lijkt mij persoonlijk ruk als het steeds zo loopt, maar gelukkig heb je er geen last van en kun je eerder naar de volgende. Mooi!
Niet uit de buurt, maar wel iemand die ik al jaaaaren ken maar waar t steeds niet tot daten kwam.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand uit de buurt wel? Tinder? Al lang contact mee?
Ow joh, dat is wel enorm tof. Zeker als je altijd al een keertje hebt willen afsprekenquote:Op donderdag 26 april 2018 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet uit de buurt, maar wel iemand die ik al jaaaaren ken maar waar t steeds niet tot daten kwam.
Ja het klikt echt heel goed, had dit zo niet verwacht!quote:
Och, ik ga ook niet voor niets naar ‘zijn’ huis.. nu ben ik wel benieuwd hoorquote:Op donderdag 26 april 2018 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk helemaal aan mijn intenties. Scheelt dat ik kook als een baas.
Ja, om te neuken, snap ik ook wel. Voor iemand koken is natuurlijk scoren. Maar daar gaat daten natuurlijk niet alleen omquote:Op donderdag 26 april 2018 12:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, ik ga ook niet voor niets naar ‘zijn’ huis.. nu ben ik wel benieuwd hoor![]()
![]()
Mooi dat je de knop om kunt zettenquote:Op donderdag 26 april 2018 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het leuk vind dat dates niet lukken of lopen of zo. Ik zal wel iets niet goed/verkeerd doen, geen idee. Hopelijk gaat die van volgende week wel goed, daar heb ik echt zin in, goede klik mee ook.
De date die zat te miepen dat je wel leuk moest zijn? Liever kwijt dan rijk die flapdrolquote:Op donderdag 26 april 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:
Bwehe, date gaat niet door. Hij wilde toch liever sporten
.
Okay. Dan niet. Had er toch al niet zo zin in ook door de appjes e.d.... Gelukkig de week erop een date met iemand anders en daar heb ik wel heel veel zin in!
wat dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 13:02 schreef Weissmania het volgende:
Gisteren een lastig gesprek gehad met een van mijn dates. Zeer waarschijnlijk is het einde contact. Was gezellig zolang het duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |