abonnement Unibet Coolblue
pi_178731544
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
  woensdag 25 april 2018 @ 12:46:27 #2
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_178731591
Ik heb niet heel veel gedate...

hetgene wat nog het meest in de buurt kwam was een hele leuke timide dame waarbij ik de heer wilde zijn (autodeur, etentje, stoeltje... je weet wel), en achteraf achter kwam dat ze een hele pittige reislustige advocate was en meldde ze dat ik beter af was met een 'iets milder type'...

Rustig aan doen helpt dus ook soms niet mee...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 25 april 2018 @ 12:48:42 #3
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178731614
Ooit afgewezen op mijn afkomst.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178731643
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit afgewezen op mijn afkomst.
Dit.

Leuk gezellig gesprek totdat ze vroeg naar mijn roots. Ze zei ''in dat geval, liever niet''. Ik was niet eens boos of teleurgesteld maar vond het oprecht sneu voor haar dat ze zo dacht ;(
pi_178731999
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit afgewezen op mijn afkomst.
Fries toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:28:33 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178732174
Ik ben een keer afgewezen omdat ik teveel aan het woord was.

Ja ze zei zelf niks :')
pi_178732205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben een keer afgewezen omdat ik teveel aan het woord was.

Ja ze zei zelf niks :')
Of je stelde niet genoeg vragen? Dat kan ook nog.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:33:14 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178732252
En ook een lunchdate gehad waarmee het gewoon vanaf minuut 1 een nare sfeer was.

Ze had wel van tevoren aangegeven dat ze 1e dates eigenlijk helemaal niet leuk vond. Maar ze ging er ook bij zitten alsof ze op maandagochtend op het werk verscheen. Dat werd me toch een kutdate. :')
  woensdag 25 april 2018 @ 13:35:08 #9
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_178732274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:33 schreef Hexagon het volgende:
En ook een lunchdate gehad waarmee het gewoon vanaf minuut 1 een nare sfeer was.

Ze had wel van tevoren aangegeven dat ze 1e dates eigenlijk helemaal niet leuk vond. Maar ze ging er ook bij zitten alsof ze op maandagochtend op het werk verscheen. Dat werd me toch een kutdate. :')
Lekker, met zo'n chagrijnig bakkes zeker... Kon je het geen tweede date noemen?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_178732281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:33 schreef Hexagon het volgende:
En ook een lunchdate gehad waarmee het gewoon vanaf minuut 1 een nare sfeer was.

Ze had wel van tevoren aangegeven dat ze 1e dates eigenlijk helemaal niet leuk vond. Maar ze ging er ook bij zitten alsof ze op maandagochtend op het werk verscheen. Dat werd me toch een kutdate. :')
Dan loop je na 1 minuut toch gewoon weg :R . Even geen gentleman zijn.
pi_178732320
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan loop je na 1 minuut toch gewoon weg :R . Even geen gentleman zijn.
Dat idd. Als je direct sl weet dat je geen zin hebt in zo'n zure bakkes tegenover je dan rap afscheid nemen. Sorry, dit gaat hem niet worden, toedeledokie
A mind with a heart of it's own
pi_178732326
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:33 schreef Hexagon het volgende:
En ook een lunchdate gehad waarmee het gewoon vanaf minuut 1 een nare sfeer was.

Ze had wel van tevoren aangegeven dat ze 1e dates eigenlijk helemaal niet leuk vond. Maar ze ging er ook bij zitten alsof ze op maandagochtend op het werk verscheen. Dat werd me toch een kutdate. :')
Even je best doen en niet meegaan in die stemming. Iets van je eigen plan trekken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 25 april 2018 @ 13:40:10 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178732336
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan loop je na 1 minuut toch gewoon weg :R . Even geen gentleman zijn.
Ach ik dacht in het begin nog dat ze misschien wel zou ontdooien. En ik moest natuurlijk vervolgens ook even mn broodje opeten.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:47:54 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178732438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:18 schreef Allures het volgende:
Ik ga ook weer eens actief mee doen. Maar dan aan de vrouwen kant. Even de apps e.d instellen op vrouwen
En dat vind ik spannend want ik ben veel beter in mannen daten dan in vrouwen daten
En waarom ga je dan nu bewust voor de dames :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178732456
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En waarom ga je dan nu bewust voor de dames :)?
Next level uitdaging. Mannen zijn makkelijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178732506
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En waarom ga je dan nu bewust voor de dames :)?
soms heb je zin in chocoladeijs, soms in vanille, soms in stratiatella

en ik heb al zat mannen
pi_178732517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:53 schreef Allures het volgende:

[..]

soms heb je zin in chocoladeijs, soms in vanille, soms in stratiatella

en ik heb al zat mannen
Nou, we gaan het zien. Of het echt aan "de vrouwtjes" ligt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178732570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou, we gaan het zien. Of het echt aan "de vrouwtjes" ligt :D
ik denk dat ik een slechte graadmeter ben hoor :D ik pis bij het zien van een vrouw al in mijn broek :') daarom kom ik toch steeds met een vent thuis

Ik hoor hier niet voor niks met mijn vrouwen angst ;(
  woensdag 25 april 2018 @ 15:21:55 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178733948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:53 schreef Allures het volgende:

[..]

soms heb je zin in chocoladeijs, soms in vanille, soms in stratiatella

en ik heb al zat mannen
True, true :). Nou ben benieuwd hoe het je vergaat :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 25 april 2018 @ 15:34:18 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178734236
Vraagje: maandagavond en gisteravond dus supergezellig gehad met Date. Maar ik heb vandaag de hele dag nog niks gehoord op de app. Gisteren appte ik ook als eerste in de loop van de ochtend. Uit bepaalde opmerkingen maandag en gister durf ik wel te denken dat hij zeker interesse heeft, maar vind het dus lastig: ga ik wachten met appen of geef ik 0 fucks om de “regels” en app ik hem gewoon?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178734284
gewoon appen als je daar behoefte aan hebt!
  woensdag 25 april 2018 @ 15:37:42 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178734306
Niet te veel nadenken, app hem als je daar zin in hebt. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 april 2018 @ 15:48:57 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178734488
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje: maandagavond en gisteravond dus supergezellig gehad met Date. Maar ik heb vandaag de hele dag nog niks gehoord op de app. Gisteren appte ik ook als eerste in de loop van de ochtend. Uit bepaalde opmerkingen maandag en gister durf ik wel te denken dat hij zeker interesse heeft, maar vind het dus lastig: ga ik wachten met appen of geef ik 0 fucks om de “regels” en app ik hem gewoon?
Als hij werk heeft waarbij hij niet de hele tijd op zijn telefoon kan kijken is dat wel normaal natuurlijk.

Gewoon appen.
pi_178734539
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje: maandagavond en gisteravond dus supergezellig gehad met Date. Maar ik heb vandaag de hele dag nog niks gehoord op de app. Gisteren appte ik ook als eerste in de loop van de ochtend. Uit bepaalde opmerkingen maandag en gister durf ik wel te denken dat hij zeker interesse heeft, maar vind het dus lastig: ga ik wachten met appen of geef ik 0 fucks om de “regels” en app ik hem gewoon?
Altijd doen waar jij jezelf goed bij voelt. Als het dan klapt is het obv van wie jij bent en wat voor jou goed voelt. Niet omdat je verkeerd gegokt hebt op wat de ander wel/niet zou trekken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178734723
Nou mijn eerste match was een heel slechte catfish :D Dus dat begint super
pi_178734745
In het kader van afwijzingen: een hele gezellige wandeldate gehad, daarna naar haar huis gegaan, samen koken, eten, knuffelen enzo. Uiteindelijk die avond naar huis gegaan.

Stond mijn app roodgloeiend, wat ik wel niet dacht enzo en hoe ik dat kon doen. Vervolgens werd ik geblokkeerd, dus kon niet eens vragen wat ik dan gedaan zou hebben...
  woensdag 25 april 2018 @ 16:10:36 #27
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_178734792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In het kader van afwijzingen: een hele gezellige wandeldate gehad, daarna naar haar huis gegaan, samen koken, eten, knuffelen enzo. Uiteindelijk die avond naar huis gegaan.

Stond mijn app roodgloeiend, wat ik wel niet dacht enzo en hoe ik dat kon doen. Vervolgens werd ik geblokkeerd, dus kon niet eens vragen wat ik dan gedaan zou hebben...
Het blijven rare wezens af en toe...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 25 april 2018 @ 16:29:19 #28
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178735052
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Altijd doen waar jij jezelf goed bij voelt. Als het dan klapt is het obv van wie jij bent en wat voor jou goed voelt. Niet omdat je verkeerd gegokt hebt op wat de ander wel/niet zou trekken.
Das misschien nog wel de beste afweging ja :D! Heb geappt, sowieso zou hij wellicht vanavond aansluiten bij die nerdy hobby van ons (woensdagavond ga ik standaard op pad met vrienden). Dus gevraagd hoe het is en of hij al weet of ‘ie ook nog aansluit. We shall see! Ik ben nou eenmaal een apper, dus dat zal ik ook altijd graag doen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 25 april 2018 @ 16:29:53 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178735066
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In het kader van afwijzingen: een hele gezellige wandeldate gehad, daarna naar haar huis gegaan, samen koken, eten, knuffelen enzo. Uiteindelijk die avond naar huis gegaan.

Stond mijn app roodgloeiend, wat ik wel niet dacht enzo en hoe ik dat kon doen. Vervolgens werd ik geblokkeerd, dus kon niet eens vragen wat ik dan gedaan zou hebben...
Uhhhh okay... sommige vrouwen :X
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178735105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
In het kader van afwijzingen: een hele gezellige wandeldate gehad, daarna naar haar huis gegaan, samen koken, eten, knuffelen enzo. Uiteindelijk die avond naar huis gegaan.

Stond mijn app roodgloeiend, wat ik wel niet dacht enzo en hoe ik dat kon doen. Vervolgens werd ik geblokkeerd, dus kon niet eens vragen wat ik dan gedaan zou hebben...
Ik heb het idee dat we in dit verhaal heel veel signalen en context missen :@ nogal simpel gesteld zo...
pi_178735151
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:32 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat we in dit verhaal heel veel signalen en context missen :@ nogal simpel gesteld zo...
Nee hoor, zo is het echt gebeurd :X
  woensdag 25 april 2018 @ 16:37:30 #32
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_178735161
Ik heb op dit moment een niet bestaand liefdesleven en het wordt eens tijd dat hier verandering in komt O+ Ik had al een tijdje geleden een tinder-profiel aangemaakt, gewoon puur om laagdrempelig contact met anderen te kunnen krijgen, maar het leidt nooit tot een date o.i.d.

Ik ben 19/20 jaar en heb op dit moment nauwelijks tot geen aanspraak met meisjes/vrouwen van mijn leeftijd. Het is niet dat ik onaantrekkelijk ben, ik weet mezelf alleen nooit een houding te geven situaties waar de mogelijkheid zich voordoet dat er net iets meer is kan ontstaan dan alleen een vriendschappelijke relatie. En daar ben ik best wel onzeker over eigenlijk. Iemand hier die hier ook last van heeft (gehad) en weet hoe ik deze angst kan overbruggen?
pi_178735381
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:37 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb op dit moment een niet bestaand liefdesleven en het wordt eens tijd dat hier verandering in komt O+ Ik had al een tijdje geleden een tinder-profiel aangemaakt, gewoon puur om laagdrempelig contact met anderen te kunnen krijgen, maar het leidt nooit tot een date o.i.d.

Ik ben 19/20 jaar en heb op dit moment nauwelijks tot geen aanspraak met meisjes/vrouwen van mijn leeftijd. Het is niet dat ik onaantrekkelijk ben, ik weet mezelf alleen nooit een houding te geven situaties waar de mogelijkheid zich voordoet dat er net iets meer is kan ontstaan dan alleen een vriendschappelijke relatie. En daar ben ik best wel onzeker over eigenlijk. Iemand hier die hier ook last van heeft (gehad) en weet hoe ik deze angst kan overbruggen?
Ja. :P Ik heb echt heeel lang een relatie gehad vanaf mijn jeugd, dus toen ik ECHT ging daten had ik echt zoiets van “HELLLLUUUUP hoe moet dit”. :o

Maar aangezien je Tinder al geïnstalleerd hebt. Je bent jong, niet lelijk zeg je zelf. Knoop gewoon een gesprekje aan, geef af en toe een complimentje. Probeer na een tijdje iemands nummer te scoren. Ga met een meisje wat drinken. Zie dat dan niet meteen als HET meisje, maar je gaat gewoon wat drinken met een meisje.

Voor mij was het echt gewoon een kwestie van doen, om het minder eng te vinden. :P

Als het gaat om rare afwijzingen.. ik kan me geen rare of vreemde afwijzing herinnerinen van een date. Ja dat ik TE leuk was.. :') is dan het enige waar ik aan moet denken. Maar dat was in mijn open relatie tijd. Dat was mijn aller eerste date, en die liet toen opeens niks meer horen. En toen later spraken we elkaar toch weer en toen vertelde hij dat en hebben we eenmalig afgesproken om bij te praten. En toen vond ie me fysiek niet aantrekkelijk meer want ik was zo slank geworden. :')
pi_178735463
Is toch niet :')?

Juist bij niet-commite seks moet je toch vooral gewoon voor een lekkertje gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178735572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch niet :')?

Juist bij niet-commite seks moet je toch vooral gewoon voor een lekkertje gaan?
Oh nee ik begrijp hem wel hoor. :P Dat is het niet. Maar het voelt voor mij nou niet echt als een “aanval”, je bent te leuk, of je bent zo slank geworden. Daarom die smiley keuze. Je word afgewezen en denkt ondertussen, Eehh thnx for the compliment?

Ennuh, dat het alleen om de seks gaat maak jij er van he.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 17:01:19 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 17:03:00 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178735636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:37 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb op dit moment een niet bestaand liefdesleven en het wordt eens tijd dat hier verandering in komt O+ Ik had al een tijdje geleden een tinder-profiel aangemaakt, gewoon puur om laagdrempelig contact met anderen te kunnen krijgen, maar het leidt nooit tot een date o.i.d.

Ik ben 19/20 jaar en heb op dit moment nauwelijks tot geen aanspraak met meisjes/vrouwen van mijn leeftijd. Het is niet dat ik onaantrekkelijk ben, ik weet mezelf alleen nooit een houding te geven situaties waar de mogelijkheid zich voordoet dat er net iets meer is kan ontstaan dan alleen een vriendschappelijke relatie. En daar ben ik best wel onzeker over eigenlijk. Iemand hier die hier ook last van heeft (gehad) en weet hoe ik deze angst kan overbruggen?
Krijg je wel matches?

En heb je voorbeelden van waar het mis gaat en een vriendschappelijke relatie wordt?
pi_178735931
Vooral veel doen. Gewoon afspreken en er onbevangen in gaan. Klinkt makkelijk als je zegt er moeite mee te hebben maar uiteindelijk wel het enige dat werkt. Naar verloop van tijd gaat het je makkelijker af en ga je er veel relaxter in, zeker als je je snel realiseert dat er eigenlijk niets engs aan is. Spannend is het elke keer wel, maar dan is het meer leuke en gezonde spanning.

Ervanuitgaande dat het wel lukt om een date te scoren dan. Lelijk/onaantrekkelijk ben je in elk geval niet, zeg je zelf. Dus matches online moeten lukken. Ben je online een beetje goed qua gesprekken? Dan zal een date regelen ook relatief makkelijk moeten gaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_178735934
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh nee ik begrijp hem wel hoor. :P Dat is het niet. Maar het voelt voor mij nou niet echt als een “aanval”, je bent te leuk, of je bent zo slank geworden. Daarom die smiley keuze. Je word afgewezen en denkt ondertussen, Eehh thnx for the compliment?

Ennuh, dat het alleen om de seks gaat maak jij er van he.
Niet alleen, vooral...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 april 2018 @ 17:47:00 #39
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_178736584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Krijg je wel matches?

En heb je voorbeelden van waar het mis gaat en een vriendschappelijke relatie wordt?
Ik ben niet onaantrekkelijk hoor ik van mensen in het echte leven, maar fotogeniek zou ik mezelf ook weer niet noemen. Ik vind mezelf altijd een beetje awkward op foto's staan en daar ben ik nogal onzeker over. Het aantal kwaliteitsmatches had in ieder geval wel wat hoger gekund, ik heb er van de week maar eentje gekregen...

Ik zit op dit moment niet in de friendzone bij iemand o.i.d. , het is alleen dat ik er moeite mee heb om eerlijk voor mijn gevoelens uit te komen, maar dit komt dus puur door een gebrek aan assertiviteit aan mijn kant.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ervanuitgaande dat het wel lukt om een date te scoren dan. Lelijk/onaantrekkelijk ben je in elk geval niet, zeg je zelf. Dus matches online moeten lukken. Ben je online een beetje goed qua gesprekken? Dan zal een date regelen ook relatief makkelijk moeten gaan.
Nou ja, met niet onaantrekkelijk bedoelde ik dat ik er niet uitzie als een gedrocht. Het aantal matches valt jammer genoeg wel heel erg tegen op het moment. Mijn profielfoto's kunnen wel beter en mijn bio is leeg dus waarschijnlijk ligt het daaraan, anders ben ik gewoon lelijk ;( Ik ben niet super in het voeren van online gesprekken. Meestal valt het wel stil na een paar dagen.

Hoe kan ik trouwens anders aan een date komen dan? Een stomme vraag misschien, maar de mogelijkheden zijn er nauwelijks voor mijn gevoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonjoooouuurr op 25-04-2018 17:58:44 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 18:25:11 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178737375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:47 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Ik ben niet onaantrekkelijk hoor ik van mensen in het echte leven, maar fotogeniek zou ik mezelf ook weer niet noemen. Ik vind mezelf altijd een beetje awkward op foto's staan en daar ben ik nogal onzeker over. Het aantal kwaliteitsmatches had in ieder geval wel wat hoger gekund, ik heb er van de week maar eentje gekregen...
Herkenbaar, ik ben ook een ramp op foto's :')

Maar wellicht kun je beter een ouderwetse site proberen waar je berichtjes kunt versturen en een uitgebreid profiel kunt maken. Dat gaat mij veel beter af dan Tinder. En ook de foto oneliners op Paiq trouwens. Daarmee krijg ik wel geregeld leuke contactjes.

quote:
Ik zit op dit moment niet in de friendzone bij iemand o.i.d. , het is alleen dat ik er moeite mee heb om eerlijk voor mijn gevoelens uit te komen, maar dit komt dus puur door een gebrek aan assertiviteit aan mijn kant.
Ik heb eigenlijk nooit een vriendin gekregen door uitgebreid mijn gevoelens op tafel te leggen. Meestal ontstond het gewoon door het gezellig te hebben, de juiste signalen op te pikken en over te gaan op zoenenen en andere intimiteit. Daar groeide dan vanzelf een relatie uit.

Nodig zo'n leuke meid uit voor een drankje en kijk of er een vonkje overslaat.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:44:40 #41
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_178737792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik ben ook een ramp op foto's :')

Maar wellicht kun je beter een ouderwetse site proberen waar je berichtjes kunt versturen en een uitgebreid profiel kunt maken. Dat gaat mij veel beter af dan Tinder. En ook de foto oneliners op Paiq trouwens. Daarmee krijg ik wel geregeld leuke contactjes.

[..]

Ik heb eigenlijk nooit een vriendin gekregen door uitgebreid mijn gevoelens op tafel te leggen. Meestal ontstond het gewoon door het gezellig te hebben, de juiste signalen op te pikken en over te gaan op zoenenen en andere intimiteit. Daar groeide dan vanzelf een relatie uit.

Nodig zo'n leuke meid uit voor een drankje en kijk of er een vonkje overslaat.
Hm, nog nooit van Paiq gehoord. Ik ga er zeker een kijkje nemen! Ik moet me inderdaad niet te veel blindstaren op tinder.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:49:25 #42
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178737908
Nog een tip: als je 19/20 bent ( kijk zelf maar ff ); ga buiten spelen ofzo en vergeet bovenstaande shit de komende 10 jaar
  woensdag 25 april 2018 @ 19:03:14 #43
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_178738204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:49 schreef BeamofLight het volgende:
Nog een tip: als je 19/20 bent ( kijk zelf maar ff ); ga buiten spelen ofzo en vergeet bovenstaande shit de komende 10 jaar
Eh, het is niet noodzakelijk ja, maar als ik dat niet doe word ik met mijn introverte persoonlijkheid een 30 year old virgin.
  woensdag 25 april 2018 @ 19:09:54 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178738380
Maar zit je niet in het studentenleven ofzo?
  woensdag 25 april 2018 @ 19:13:41 #45
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_178738475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:09 schreef Hexagon het volgende:
Maar zit je niet in het studentenleven ofzo?
Ik was vorig jaar gestopt met mijn studie en heb nu een tussenjaar. Ik was toen niet lid van een studentenvereniging dus snel een scharrel vinden kwam er nooit van.
  woensdag 25 april 2018 @ 19:16:10 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178738564
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:13 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar gestopt met mijn studie en heb nu een tussenjaar. Ik was toen niet lid van een studentenvereniging dus snel een scharrel of vinden kwam er nooit van.
Lid worden dus als je weer aan de studie gaat.

Trouwens PJO's zijn ook een uitstekende manier om leuke vrouwen te kunnen ontmoeten.
pi_178740057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch niet :')?

Juist bij niet-commite seks moet je toch vooral gewoon voor een lekkertje gaan?
Wat ik me wel afvraag is, hoe herken je als vrouw een 'lekkertje' tussen al die faal-foto's van mannen op Tinder?

Ik zou zelf helemaal geen moeite hebben met een scharrel maar ik merk dat ik (als man) vaak pas iemand echt aantrekkelijk vind als ik haar wat beter ken en een persoonlijke band heb. Alleen echt lustgevoelens voor iemand hebben is me eigenlijk nog nooit overkomen, maar of ik op dit moment een relatie zie zitten? Ik weet het nu niet echt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178740214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Wat ik me wel afvraag is, hoe herken je als vrouw een 'lekkertje' tussen al die faal-foto's van mannen op Tinder?

Ik zou zelf helemaal geen moeite hebben met een scharrel maar ik merk dat ik (als man) vaak pas iemand echt aantrekkelijk vind als ik haar wat beter ken en een persoonlijke band heb. Alleen echt lustgevoelens voor iemand hebben is me eigenlijk nog nooit overkomen, maar of ik op dit moment een relatie zie zitten? Ik weet het nu niet echt.
Hoe herken je een ‘lekkertje’? Dat is niet anders dan hoe je een knappe vrouw herkent tussen de faalfoto’s toch? :D

Ik vind zelf ook iemand pas echt aantrekkelijk als ik die persoon wat beter ken en een klik heb.
pi_178740398
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe herken je een ‘lekkertje’? Dat is niet anders dan hoe je een knappe vrouw herkent tussen de faalfoto’s toch? :D
Dat vraag ik me dus af. Mannen zijn gemiddeld genomen toch iets visueler ingesteld dan vrouwen? Je kan redelijk goed iets zeggen over wat de meeste mannen 'sexy' vinden en wat dus ook seksuele reacties uit zou lokken, maar bij de vrouwen is dat toch heel anders, of niet?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178740502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Mannen zijn gemiddeld genomen toch iets visueler ingesteld dan vrouwen? Je kan redelijk goed iets zeggen over wat de meeste mannen 'sexy' vinden en wat dus ook seksuele reacties uit zou lokken, maar bij de vrouwen is dat toch heel anders, of niet?
Niet op Tinder hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')