op een gegeven moment ben je wel klaar met die paupers die mn inbox steeds vol spammen, of bellen met een buitenlands accent. Mining rigs zijn erg gewildquote:Op woensdag 25 april 2018 11:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is toch de helft van de lol van het verkopen via Marktplaats, dat je een beetje kan spelen met die platzakkers?
Ja okee, kan ik me dan ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef Wrick het volgende:
[..]
op een gegeven moment ben je wel klaar met die paupers die mn inbox steeds vol spammen, of bellen met een buitenlands accent. Mining rigs zijn erg gewild
Maar als je een beetje rond zoekt krijg je wel een realistisch beeld van de waarde neem ik aanquote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef retuow82 het volgende:
Klacht ongegrond, dan had je maar een ondergrens moeten opgeven.
een machine die cryptocurrency genereerd, voor meer informatie vraag maikuuuulquote:Op woensdag 25 april 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:
Dan moet je niet op marktplaats gaan.
En wtf is een mining rig nou weer?
Wat is dat nou weer voor opmerking?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Wrick het volgende:
[..]
Maar als je een beetje rond zoekt krijg je wel een realistisch beeld van de waarde neem ik aanlowballers allemaal gegen die mure
ja maar ik bied ook geen 15 euro op een mercedes amg van 2017, mensen die de waarde van spullen niet zien.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking?
Als je vind dat je te weinig krijgt voor je spullen is dat altijd nog in de eerste plaats je eigen probleem.
Jij verkoopt.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef retuow82 het volgende:
Klacht ongegrond, dan had je maar een ondergrens moeten opgeven.
Wat is nou het probleem met nee zeggen?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja maar ik bied ook geen 15 euro op een mercedes amg van 2017, mensen die de waarde van spullen niet zien.
nee zeggen is geen probleem, lowballers welquote:Op woensdag 25 april 2018 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem met nee zeggen?
En wat is nou het probleem met een prijsplakkertje op een product zetten?
En waarom verkoop je spullen die veel waard zijn?
bedankt meneer handleiding kun je een kaarsje voor me branden ?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Handleiding het volgende:
Ik hoop dat je kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, ts.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Zo, dus een ander moet oude versleten rotzooi voor veel geld kopen van jou?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Wrick het volgende:
[..]
nee zeggen is geen probleem, lowballers wel
het liefste laat ik gewoon bieden aangezien ik hier in het verleden wel goede ervaringen mee heb
ik verkoop de waardevolle spullen omdat ze aan vervanging toe zijn
tot zover de terechte klacht
ik ben de klachtposter en ik bepaal dat hij gegrond isquote:Op woensdag 25 april 2018 11:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zo, dus een ander moet oude versleten rotzooi voor veel geld kopen van jou?
Lekker ventje ben jij.
En of het een terechte klacht is maken wij wel uit.
ik hoef er niet de hoofdprijs voor, zodra dure mining gear hun return on investment hebben gehaald en een lekkere winst hebben gedraaid mogen ze voor een mooi prijsje weg maar wel een beetje schappelijkquote:Op woensdag 25 april 2018 11:44 schreef mstx het volgende:
De apparatuur is volgens jou aan vervanging toe maar je wil wel de hoofdprijs hebben voor die afgetrapte meuk?
Klacht ongegrond.
Natuurlijk krijg je een realistisch beeld als koper zijnde (of je hebt het al want je bent immers geïnteresseerd in dat ding) maar wie zegt dat jij weet wat de waarde is? Alsof jij het niet leuk vind om een koopje te scoren en een bod plaatsen kost niks.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Wrick het volgende:
[..]
Maar als je een beetje rond zoekt krijg je wel een realistisch beeld van de waarde neem ik aanlowballers allemaal gegen die mure
Geef dan die waarde aan.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:50 schreef Wrick het volgende:
Er staat niet bij bieden vanaf 1 euro maar bieden naar waarde
lijkt me niet zo heel ingewikkeld
pikhouwelenquote:Op woensdag 25 april 2018 11:50 schreef Sigaartje het volgende:
Wat moet ik me er bij voorstellen? Zijn het bijlen of zo?
Ik wel, stel dat de verkoper accoord gaat... Is hij mooi dom bezig en heb ik een leuke auto.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja maar ik bied ook geen 15 euro op een mercedes amg van 2017, mensen die de waarde van spullen niet zien.
Die is nieuw en je krijgt er fabrieksgarantie bij.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:56 schreef Wrick het volgende:
voor de beeldvorming; https://link.marktplaats.nl/a1166212845 zoiets maar dan zonder prijs
Kun je beter deze kopen, veel interessanter qua prijs:quote:Op woensdag 25 april 2018 11:56 schreef Wrick het volgende:
voor de beeldvorming; https://link.marktplaats.nl/a1166212845 zoiets maar dan zonder prijs
bij mij zit er inshallah ook nog een paar jaar fabrieksgarantie bij en die gast van ethereumminer mined eerst zelf met die dingen en verkoopt ze dan voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 25 april 2018 11:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die is nieuw en je krijgt er fabrieksgarantie bij.
Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 25 april 2018 12:01 schreef Wrick het volgende:
die gast van ethereumminer mined eerst zelf met die dingen en verkoopt ze dan voor de hoofdprijs
Ik weet niet hoor, maar volgens mij kan je dat toch van te voren zo instellen zodat het bod onder een bepaald bedrag gewoon niet geaccepteerd word?quote:[b]Op woensdag 25 april 2018 11:07 schreef Wrick
klacht: mensen die niet naar waarde bieden op marktplaats maar voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten
tot zover mijn terechte klacht
dat kan in theorie maar ik heb geen vraagprijs wil mensen gewoon laten bieden maar nee een farm van 10k ekkies gaat echt niet weg voor 1250 euro hoorquote:Op woensdag 25 april 2018 12:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij kan je dat toch van te voren zo instellen zodat het bod onder een bepaald bedrag gewoon niet geaccepteerd word?
zie edit bovenquote:Op woensdag 25 april 2018 12:20 schreef Wrick het volgende:
[..]
dat kan in theorie maar ik heb geen vraagprijs wil mensen gewoon laten bieden maar nee een farm van 10k ekkies gaat echt niet weg voor 1250 euro hoor
en er dan 10k bij zetten werkt zo demotiverend
Ik bied 1500 euro.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:56 schreef Wrick het volgende:
Wanneer je serieus wilt verkopen dan doe je dat toch via Tweakers voor dit soort zaken? Op marktplaats is het vragen om paupers die je spammen.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef Wrick het volgende:
[..]
op een gegeven moment ben je wel klaar met die paupers die mn inbox steeds vol spammen, of bellen met een buitenlands accent. Mining rigs zijn erg gewild
Die lui dat wat?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat zijn van die lui dat ze Storage Hunters zijnHerkenbaar.
Derhalve TK.
Ik doe dat wel de hele tijd, alleen heb er tot op heden geen kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van? Weet jij ook wat ik nog voor een Pentium MMX kan vragen?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:50 schreef MhZero het volgende:
Een mining rig met versleten GPU's is geen 10000 euro waard.
¤1.26 Dat is puur voor het goud dat in de processor zit.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van? Weet jij ook wat ik nog voor een Pentium MMX kan vragen?
Ik denk dat ik hem dan maar gewoon bewaar.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:09 schreef MhZero het volgende:
[..]
¤1.26 Dat is puur voor het goud dat in de processor zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |