op een gegeven moment ben je wel klaar met die paupers die mn inbox steeds vol spammen, of bellen met een buitenlands accent. Mining rigs zijn erg gewildquote:Op woensdag 25 april 2018 11:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is toch de helft van de lol van het verkopen via Marktplaats, dat je een beetje kan spelen met die platzakkers?
Ja okee, kan ik me dan ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef Wrick het volgende:
[..]
op een gegeven moment ben je wel klaar met die paupers die mn inbox steeds vol spammen, of bellen met een buitenlands accent. Mining rigs zijn erg gewild
Maar als je een beetje rond zoekt krijg je wel een realistisch beeld van de waarde neem ik aanquote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef retuow82 het volgende:
Klacht ongegrond, dan had je maar een ondergrens moeten opgeven.
een machine die cryptocurrency genereerd, voor meer informatie vraag maikuuuulquote:Op woensdag 25 april 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:
Dan moet je niet op marktplaats gaan.
En wtf is een mining rig nou weer?
Wat is dat nou weer voor opmerking?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Wrick het volgende:
[..]
Maar als je een beetje rond zoekt krijg je wel een realistisch beeld van de waarde neem ik aanlowballers allemaal gegen die mure
ja maar ik bied ook geen 15 euro op een mercedes amg van 2017, mensen die de waarde van spullen niet zien.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking?
Als je vind dat je te weinig krijgt voor je spullen is dat altijd nog in de eerste plaats je eigen probleem.
Jij verkoopt.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2018 11:09 schreef retuow82 het volgende:
Klacht ongegrond, dan had je maar een ondergrens moeten opgeven.
Wat is nou het probleem met nee zeggen?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja maar ik bied ook geen 15 euro op een mercedes amg van 2017, mensen die de waarde van spullen niet zien.
nee zeggen is geen probleem, lowballers welquote:Op woensdag 25 april 2018 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem met nee zeggen?
En wat is nou het probleem met een prijsplakkertje op een product zetten?
En waarom verkoop je spullen die veel waard zijn?
bedankt meneer handleiding kun je een kaarsje voor me branden ?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Handleiding het volgende:
Ik hoop dat je kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, ts.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Zo, dus een ander moet oude versleten rotzooi voor veel geld kopen van jou?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Wrick het volgende:
[..]
nee zeggen is geen probleem, lowballers wel
het liefste laat ik gewoon bieden aangezien ik hier in het verleden wel goede ervaringen mee heb
ik verkoop de waardevolle spullen omdat ze aan vervanging toe zijn
tot zover de terechte klacht
ik ben de klachtposter en ik bepaal dat hij gegrond isquote:Op woensdag 25 april 2018 11:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zo, dus een ander moet oude versleten rotzooi voor veel geld kopen van jou?
Lekker ventje ben jij.
En of het een terechte klacht is maken wij wel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |