abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 juni 2018 @ 11:18:29 #51
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_179577187
Heb via ali-express een self centering deuvelmal besteld (ofwel een goedkope kloon van de Woodpecker deuvelmal).


Krijg ik em thuis, is er een bout afgebroken en de mal zo krom als een hoepel :') (Daarnaast zijn boorgaten niet netjes alligned in het midden en is de geanodiseerde coating & afwerking drie keer nix. Maar dat is nog wel te overleven).

En ik nog denken dat Woodpecker overpriced is. Naja, ze kunnen iig. wel recht spul maken ipv. deze kromme troep. Nu dus maar in onderhandeling met China om een recht spul te krijgen.

Ik ben verwend :'( ...
pi_179578242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:02 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Oh, dat gaat je zeker bevallen hoor :) Echt wel heel fijne set die Kreg ^O^

Ik heb zelf ook een en ander aan nieuwe spullen besteld:

Om m'n knietjes te beschermen:
[ afbeelding ]

En omdat Makrolon deze afgelopen week bij zich had, en het echt een ontzettend fijn ding bleek te zijn, ook meteen besteld:
[ afbeelding ]

Muurfrees:
[ afbeelding ]

Verder nog wat kleine dingen her en der. En er zijn wat Bosch Blauw acculampen onderweg vanwege een actie die nu loopt :7

Makrolon heeft trouwens ook wat te melden in dit topic O-) >:)
Ik was zelf aan het kijken naar dezelfde boorhamer, zonder afzuiging. (alleen de body), heeft de afzuiging echt meerwaarde of kan je daarna nog steeds met de stofzuiger rondrennen?
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 12:32:29 #53
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179578266
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:30 schreef akatar het volgende:

[..]

Ik was zelf aan het kijken naar dezelfde boorhamer, zonder afzuiging. (alleen de body), heeft de afzuiging echt meerwaarde of kan je daarna nog steeds met de stofzuiger rondrennen?
Ik heb de machine dan wel zelf niet; maar uit eigen ervaring kan ik mededelen dat het de afzuiging zeker een meerwaarde heeft. :Y
pi_179578451
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:32 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik heb de machine dan wel zelf niet; maar uit eigen ervaring kan ik mededelen dat het de afzuiging zeker een meerwaarde heeft. :Y
Het probleem is de lengte van de boor, zodra als die langer word dan standaard (whateverthatis) werkt het systeem niet.

mocht atmoz lyrisch zijn kan ik hem altijd nog bijbestellen (iets van 128 euro dacht ik)
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 12:58:12 #56
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179578690
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:45 schreef akatar het volgende:

[..]

Het probleem is de lengte van de boor, zodra als die langer word dan standaard (whateverthatis) werkt het systeem niet.

mocht atmoz lyrisch zijn kan ik hem altijd nog bijbestellen (iets van 128 euro dacht ik)
Dat klopt; maar wanneer je gewoon standaard lengte boortjes 6, 8 en 10 mm bijvoorbeeld gebruikt dan werkt het verrassend goed. Zodra je een lange boor sds 22mm pakt om door een muur heen te kunnen boren dan ontkom je sowieso niet aan andere oplossingen.

pi_179578767
Ik zou gewoon een bohrfix halen :7 sterkere Afzuiging :7
pi_179578833
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef bleiblei het volgende:
Heb via ali-express een self centering deuvelmal besteld (ofwel een goedkope kloon van de Woodpecker deuvelmal).
[ afbeelding ]

Krijg ik em thuis, is er een bout afgebroken en de mal zo krom als een hoepel :') (Daarnaast zijn boorgaten niet netjes alligned in het midden en is de geanodiseerde coating & afwerking drie keer nix. Maar dat is nog wel te overleven).

En ik nog denken dat Woodpecker overpriced is. Naja, ze kunnen iig. wel recht spul maken ipv. deze kromme troep. Nu dus maar in onderhandeling met China om een recht spul te krijgen.

Ik ben verwend :'( ...
Die had ik ook bijna besteld. :')
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_179579290
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:45 schreef akatar het volgende:

[..]

Het probleem is de lengte van de boor, zodra als die langer word dan standaard (whateverthatis) werkt het systeem niet.

mocht atmoz lyrisch zijn kan ik hem altijd nog bijbestellen (iets van 128 euro dacht ik)
Ik ben lyrisch ;) Zou die er zeker bij bestellen. Vooral handig om even wat op te hangen in huis oid, dan gebruik je toch geen lange boren.

Toen ik hem net had moest ik een groot reclamebord ophangen op 8 m hoogte, bord zat met 2 schroeven vast en de andere gaten allemaal door de plaat heen geboort, dat was normaal echt een gekloot geworden omdat je die plaat niet helemaal onder het stof wil hebben, maar nu was t supereasy.

Oh, en als je m later bij besteld heb je geen l box met inlay waar alles mooi in past.
pi_179579602
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 13:42 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Ik ben lyrisch ;) Zou die er zeker bij bestellen. Vooral handig om even wat op te hangen in huis oid, dan gebruik je toch geen lange boren.

Toen ik hem net had moest ik een groot reclamebord ophangen op 8 m hoogte, bord zat met 2 schroeven vast en de andere gaten allemaal door de plaat heen geboort, dat was normaal echt een gekloot geworden omdat je die plaat niet helemaal onder het stof wil hebben, maar nu was t supereasy.

Oh, en als je m later bij besteld heb je geen l box met inlay waar alles mooi in past.
twijfels, wel, niet .. zucht
zijn hier nog mensen met ervaring met deze?
https://www.toolmax.nl/bosch-gde-68-gde-max-professional.html

komt ook in lbox :)
  zondag 3 juni 2018 @ 14:23:11 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_179580110
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 13:58 schreef akatar het volgende:

[..]

twijfels, wel, niet .. zucht
zijn hier nog mensen met ervaring met deze?
https://www.toolmax.nl/bosch-gde-68-gde-max-professional.html

komt ook in lbox :)
wow, en dat is gewoon een afzuigunit? ik dacht dat festool debiele prijzen hanteert.

Ik heb deze van festool en die doet hetzelfde maar kost 2 tientjes (zonder lbox, da's waar):


en het ding doet wat het moet doen. zuigt boorstof af. Tot gaten van ik geloof 12mm. Maar groter dan dat heb ik tot nu toe niet hoeven te boren in muren of plafonds.
pi_179580468
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wow, en dat is gewoon een afzuigunit? ik dacht dat festool debiele prijzen hanteert.

Ik heb deze van festool en die doet hetzelfde maar kost 2 tientjes (zonder lbox, da's waar):


en het ding doet wat het moet doen. zuigt boorstof af. Tot gaten van ik geloof 12mm. Maar groter dan dat heb ik tot nu toe niet hoeven te boren in muren of plafonds.
top!!

nemen we mee in de overweging
pi_179580552
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 13:58 schreef akatar het volgende:

[..]

twijfels, wel, niet .. zucht
zijn hier nog mensen met ervaring met deze?
https://www.toolmax.nl/bosch-gde-68-gde-max-professional.html

komt ook in lbox :)
Das toch geheel niet te vergelijken met zo'n geïntegreerde oplossingen... Je hebt er nog een bouwstofzuiger bij nodig.

De kracht van de geïntegreerde oplossing is juist dat dat niet hoeft
pi_179580810
Dat klopt, vandaar dat de eerste vraag die ik stelde was:

werkt dit volledig stofvrij of moet je daarna nog met een stofzuiger rondrennen.
pi_179581756
Volledig stofvrij ;)
pi_179581905
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 18 en 36 volt versie....
luxe problemen
pi_179581911
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 15:56 schreef Makrolon het volgende:
Volledig stofvrij ;)
dacht trouwens dat jij hier nog iets te showen had....
pi_179582328
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 16:06 schreef akatar het volgende:

[..]

dacht trouwens dat jij hier nog iets te showen had....
Doe ik als het binnen is :p verwacht vrijdag
pi_179582390
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 16:44 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Doe ik als het binnen is :p verwacht vrijdag
die spanning... ook geen hint? of een linkje? :)
pi_179583884
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 16:49 schreef akatar het volgende:

[..]

die spanning... ook geen hint? of een linkje? :)
Haha, nu lijkt t alsof het iets heel bijzonders is en valt t straks tegen :D Ik vind t gewoon leuker om eigen fotos te plaatsen dan een internet linkje, vandaar :P

Als je dan toch een hint wil, atmoz heeft t ook (een gedeelte er van dan)
pi_179584625
hmm van bosch heeft atmoz alles, blijft dus over dat je iets van hammer koopt.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 19:03:49 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179584763
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 18:57 schreef akatar het volgende:
hmm van bosch heeft atmoz alles, blijft dus over dat je iets van hammer koopt.
Een schaaf heeft ie niet geloof ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179584795
daar heeft hij ook een serie van.
pi_179584991
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een schaaf heeft ie niet geloof ik.
Jij hebt de lie nielsens gemist.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 19:20:46 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179585115
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:15 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Jij hebt de lie nielsens gemist.
Het ging over Bosch ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')