Inderdaad. De Nederlandse nationaliteit. Voor de rest doet afkomst er niet toe. Net zo min als dat er toe doet als blanke Hollanders half Rome kort en klein slaan.quote:
Dat dacht ik ook bij het eerste filmpje.. Tot ik de arrestatie zag en het weer "Nederlanders" blijken te zijn..quote:
quote:De mannen zouden getrainde boksers zijn die een weekend in Praag op stap waren.
Opstootjes, zoals deze?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad eerder roomblanke Nederlanders die op vakantie weer betrokken zijn bij opstootjes. Vraag het maar in Spanje of Griekenland.
vooral die mongool met zijn gele shirtquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat ze er ook 10 jaar lekker mogen brommen. Schorem.
Meer opstootjes zoals deze:quote:
Een hond en een vis zijn niet van dezelfde biologische soort. De mens (homo sapiens) wel. Dus daar gaat die analogie niet op.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"Nederlanders", als ik mijn hond in het Aquarium gooi is het ook geen vis.
Typisch weer, kopschoppers gaan weer overal los, in Belgie was het dit weekend ook weer meermaals raak, en toevallig ook "Belgen"
Ongelooflijk hoe die hyena's elkaar allemaal niet kennen maar toch exact hetzelfde gedrag vertonen, misschien toch een cultuur dingetje.
Wat voor baan denk je dat deze gasten zouden kunnen hebben dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha, sta je dan met je kop vol op video. Succes met het vinden van een baan, mocht je over x jaar vrijkomen.
etniciteit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:35 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Een hond en een vis zijn niet van dezelfde biologische soort. De mens (homo sapiens) wel. Dus daar gaat die analogie niet op.
Ik ben vooral benieuwd wat wordt bedoeld met het Nederlanderschap. Wat maakt iemand een Nederlander? En zeg me aub niet zijn of haar etniciteit.
Een dag ervoor waren ze ook al betrokken bij een vechtpartij in het centrum.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:45 schreef Cokelinx het volgende:
Niet om het een of het ander maar op een filmpje zie ik de/een ober als eerst trappen/slaan na wat het lijkt wat geduw en getrek waardoor het lijkt te escaleren:
Het is vrij complex, maar met je hand op de Koran trouw zweren aan Recep Tayyip Erdoğan is alvast een stap in de verkeerde richting.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:35 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat wordt bedoeld met het Nederlanderschap. Wat maakt iemand een Nederlander? En zeg me aub niet zijn of haar etniciteit.
Je bent in de war met Engelsenquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad eerder roomblanke Nederlanders die op vakantie weer betrokken zijn bij opstootjes. Vraag het maar in Spanje of Griekenland.
Indien dit tegen mij gericht is mis je duidelijk de strekking van mijn post.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een dag ervoor waren ze ook al betrokken bij een vechtpartij in het centrum.
http://www.blesk.cz/clane(...)-v-centru-prahy.html
Toeval zeker, of natuurlijk weer racisme.
?? Als het er niet toe doet waarom dan toch vermelden?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:14 schreef Stabiel het volgende:
Net zo min als dat er toe doet als blanke Hollanders half Rome kort en klein slaan
Vol in beeld. Niks censuur..quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een dag ervoor waren ze ook al betrokken bij een vechtpartij in het centrum.
http://www.blesk.cz/clane(...)-v-centru-prahy.html
Toeval zeker, of natuurlijk weer racisme.
Dat de ober het gevecht begon? Ik zie een ober iemand van de groep met ontbloot bovenlijfquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:54 schreef Cokelinx het volgende:
[..]
Indien dit tegen mij gericht is mis je duidelijk de strekking van mijn post.
Ze hadden gewoon een beetje verkeerd ingeschat hoe de politie in andere landen op dit soort incidenten reageert. Als je tijdens je avondje stappen in Nederland iemand aftuigt is de grootste prioriteit bij de politie om het slachtoffer te ontmoedigen aangifte te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:05 schreef hvan het volgende:
Je bent vervolgens dan ook wel heel erg dom om gewoon met het vliegtuig naar huis te willen gaan. Maar ja zo heel hoog is dat IQ ook niet van die kansenparels.
Had gewoon de bus of trein gepakt. Pakkans was een stuk kleiner geworden
Want zulks volk krijgt nog niet genoeg negatieve aandacht? Wat had je anders verwacht te bereiken met dit topic dan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Stabiel het volgende:
En ja, ik was volledig op de hoogte van de profielen van de verdachten.
Naja, in steden zoals Praag zijn het ook wel van die 'voetbalfans' geweest in het verleden natuurlijk en dat waren gewoon randdebiele blanken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, hij heeft zelfs al de OP verwijderd omdat hij nu een beetje boos is. Backfire topic, zelfs de Nederlanders in het buitenland blijken gewoon kansenparels te zijn zodra er een filmpje van is.
Hetzelfde als wanneer roomblanke Nederlanders in het buitenland betrokken zijn bij dit soort acties. Maar dan gaat de discussie niet over het Nederlander zijn, etniciteit of kansenparels. Dan zijn het simpelweg voetbaltokkie's of mensen die onder aan de sociale ladder bungelen. Die selectieve verontwaardiging bij de meeste zolderkamerautisten op Fok is stuitend.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:13 schreef Woelwater het volgende:
Want zulks volk krijgt nog niet genoeg negatieve aandacht? Wat had je anders verwacht te bereiken met dit topic dan.
Het zijn gewoon allemaal tokkies die onderaan de voedselketen hangen, het volk dat dit soort dingen doet. Of ze nou Turks zijn of Nederlands.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:16 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer roomblanke Nederlanders in het buitenland betrokken zijn bij dit soort acties. Maar dan gaat de discussie niet over het Nederlander zijn, etniciteit of kansenparels. Dan zijn het simpelweg voetbaltokkie's of mensen die onder aan de sociale ladder bungelen. Die selectieve verontwaardiging bij de meeste zolderkamerautisten op Fok is stuitend.
Als een Rotterdammer dat ik dit alleen maar bevestigen . Ze doen zich groot voor maar dit is alleen een façade . Zodra het een eerlijke gevecht lijkt te worden zie je niets meer terug van de grote mondquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:03 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Hm ze vertonen wel het gebruikelijke gedrag.
Met een groot overtal durven ze. Wordt het overtal kleiner dan weten ze niet hoe snel ze weer weg moeten zijn.... de helden
Dat uitzitten in NL klopt blijkbaar en dat is best wel jammer. De celstraf mag overigens niet aangepast worden.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je weet dat je een Tsjechische celstraf gewoon in NL mag uitzitten he. Uiteraard omgezet naar Nederlandse maatstaven, dus 5 jaar cel wordt 5 uur schoffelen.
quote:Verder gelden de volgende regels:
De gevangenisstraf die u in het buitenland krijgt, gaat in Nederland gewoon door. Nederland past de straf dus niet aan.
Waarom is vermelden dat het Nederlanders zijn wel oké, maar de andere achtergrond die ze óók hebben niet?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Door de gebruikelijke proleten.
En ja, ik was volledig op de hoogte van de profielen van de verdachten. Dat het topic toch weer gekaapt wordt door de gebruikelijke users met het gezamenlijke IQ van een kastplant lag allicht in de verwachting. Mea culpa.
Als die Tsjechische straf hoger is dan de maximale Nederlandse straf sta je alsnog vervroegd op straat. Als die ober blijft leven zal dat nooit tien jaar zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat uitzitten in NL klopt blijkbaar en dat is best wel jammer. De celstraf mag overigens niet aangepast worden.
https://www.rijksoverheid(...)tzitten-in-nederland
[..]
Ik wil net zeggen. en handige rechter weet vast wel een artikel uit de hoge hoed te toveren waardoor deze heren na een maand weer op straat staan./quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als die Tsjechische straf hoger is dan de maximale Nederlandse straf sta je alsnog vervroegd op straat. Als die ober blijft leven zal dat nooit tien jaar zijn.
En dan vergeten we het "goede gedrag" nog even.
Was ook gebaseerd op mijn ervaringen met dit soort figuren.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als een Rotterdammer dat ik dit alleen maar bevestigen . Ze doen zich groot voor maar dit is alleen een façade . Zodra het een eerlijke gevecht lijkt te worden zie je niets meer terug van de grote mond
10 vs 2 dan durven ze opeens wel , de helden
Precies. Als ze de kans krijgen om met vlaggen te zwaaien laten ze maar al te graag zien dat het voornamelijk Turken zijn die bijkomstig in Nederland wonen, maar in dit soort gevallen zijn het ineens Nederlanders waarbij de roots niet gemeld mogen wordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:35 schreef ToT het volgende:
Hier mag je blijkbaar alleen maar Nederlanders afzeiken en niet naar feiten kijken!
Wie zegt dat ze Nederlander zijn? Zo ziet dat schorem er in ieder geval niet uit ............quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Het feit is dat ze Nederlander zijn. Dat is het hele punt, pipo.
Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, onder andere. Dat maakt ze geen Nederlanders. Dit zullen ze zelf ook vast beamen. Je zet jezelf nogal voor schut op deze manier.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Het feit is dat ze Nederlander zijn. Dat is het hele punt, pipo.
Maar wat was je doel met dit topic precies? Je zegt dat je de filmpjes had bekeken, dus je wist dat er zo gereageerd ging worden, aangezien dit niet je eerste dag op fok is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje op de timeline van één van je tokkie-vrienden op Facebook gezien?
Goh. Nu heb je me wel tuk hoor. Tegen dit soort argumentatie valt niet op te boksen.
Talloze gevechten zelfs. Die domme blanke hooligans die tekeer gaan en hard aangepakt moeten worden, dat zijn nu voorbeelden van die befaamde incidenten waarover politici en media spreken. Heel anders dan de structureel ondermijnende aanwezigheid van etnische minderheden in blanke landen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:35 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Meer opstootjes zoals deze:
Of die talloze gevechten waar Nederlanders bij betrokken zijn in Chersonissos, Salou, en alle andere badplaatsen waar grote groepen Nederlanders bijeen komen.
Whaha!quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Laten we de Neuremberg-wetten er even bij pakken inderdaad.
Matspontius zou het goed hebben gedaan zo'n 70 jaar geleden. Nationaliteit koppelen aan etniciteit. En dat in de 21ste eeuw.
super! Ik quote de OP voordat een mod alles weer terugzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:10 schreef Stabiel het volgende:
Geen zin in een topic vol met closet-racisten die hun gebruikelijke talking points weer oprakelen.
Open zelf maar.
Nee dat hoeft niet, veel nuttigs kwam hier toch al niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
super! Ik quote de OP voordat een mod alles weer terugzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |