Inderdaad. De Nederlandse nationaliteit. Voor de rest doet afkomst er niet toe. Net zo min als dat er toe doet als blanke Hollanders half Rome kort en klein slaan.quote:
Dat dacht ik ook bij het eerste filmpje.. Tot ik de arrestatie zag en het weer "Nederlanders" blijken te zijn..quote:
quote:De mannen zouden getrainde boksers zijn die een weekend in Praag op stap waren.
Opstootjes, zoals deze?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad eerder roomblanke Nederlanders die op vakantie weer betrokken zijn bij opstootjes. Vraag het maar in Spanje of Griekenland.
vooral die mongool met zijn gele shirtquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat ze er ook 10 jaar lekker mogen brommen. Schorem.
Meer opstootjes zoals deze:quote:
Een hond en een vis zijn niet van dezelfde biologische soort. De mens (homo sapiens) wel. Dus daar gaat die analogie niet op.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"Nederlanders", als ik mijn hond in het Aquarium gooi is het ook geen vis.
Typisch weer, kopschoppers gaan weer overal los, in Belgie was het dit weekend ook weer meermaals raak, en toevallig ook "Belgen"
Ongelooflijk hoe die hyena's elkaar allemaal niet kennen maar toch exact hetzelfde gedrag vertonen, misschien toch een cultuur dingetje.
Wat voor baan denk je dat deze gasten zouden kunnen hebben dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha, sta je dan met je kop vol op video. Succes met het vinden van een baan, mocht je over x jaar vrijkomen.
etniciteit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:35 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Een hond en een vis zijn niet van dezelfde biologische soort. De mens (homo sapiens) wel. Dus daar gaat die analogie niet op.
Ik ben vooral benieuwd wat wordt bedoeld met het Nederlanderschap. Wat maakt iemand een Nederlander? En zeg me aub niet zijn of haar etniciteit.
Een dag ervoor waren ze ook al betrokken bij een vechtpartij in het centrum.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:45 schreef Cokelinx het volgende:
Niet om het een of het ander maar op een filmpje zie ik de/een ober als eerst trappen/slaan na wat het lijkt wat geduw en getrek waardoor het lijkt te escaleren:
Het is vrij complex, maar met je hand op de Koran trouw zweren aan Recep Tayyip Erdoğan is alvast een stap in de verkeerde richting.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:35 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat wordt bedoeld met het Nederlanderschap. Wat maakt iemand een Nederlander? En zeg me aub niet zijn of haar etniciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |