SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stemmen op haar heeft geen zin en ze snapt zelf niet dat anderen dat nog niet doorhebbenquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:39 schreef Klapskaats het volgende:
Hoe kan het trouwens dat billyboy niet is weggestemd? Die stelt daar nog minder voor dan een baldr.
Oh, dan zal ze wel naadloos over stappen naar utopia 2.0 Triest.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
stemmen op haar heeft geen zin en ze snapt zelf niet dat anderen dat nog niet doorhebben
zo verwoordde ze het gisteren
ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:42 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, dan zal ze wel naadloos over stappen naar utopia 2.0 Triest.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus...Baldy "in deze trant" wel blijven doorpakken"![]()
Hij is verbaasd dat het allemaal zo snel voorelkaar is, de muziek erbij enzo
Meneer de Opnemert is daar ook verbaast over
Een heel Forum ook
600.000 TV kijkers Donderdag ook
Helemaal als je bedenkt dat er niks gestuurd wordt door de regie. * probeert lachen in te houden* *proessst, niet gelukt*.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Een heel Forum ook
Nou liever die twins op de eindstreep dan een Billy of Lindaquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:42 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een aandachttrekkerij gedoe weer van de twinnies...: volgende week dan echt eentje van hun op de schopstoel?
Baldr zijn oprotpremie?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Een heel Forum ook
Komt ook een beetje omdat Cemal in haar ogen te veel aandacht schenkt aan de twins op dit moment....quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
Slomo laat dat masker ook steeds vallen. Eerst bij de twins slijmen dat het echt niet kan dat ze zich buitengesloten voelen. Daar moeten we echt wat aan doen. Dat kan niet! Dat is zo erg! En 's avonds tegen Cemal zeggen dat het hen eigen schuld is en ze geen medelijden heeft
Ach jee is ze weer jaloers? Dat wordt nog wat als ze eruit zijnquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt ook een beetje omdat Cemal in haar ogen te veel aandacht schenkt aan de twins op dit moment....
Afscheidscadeautjes..quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:45 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Helemaal als je bedenkt dat er niks gestuurd wordt door de regie. * probeert lachen in te houden* *proessst, niet gelukt*.
ik vond Jeroen niet slecht, en kon ook behoorlijk gitaar spelenquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afscheidscadeautjes..
Lotje mocht proberen te "zingen"
Kraai mocht proberen te "zingen"
Jeroen mocht proberen te "zingen"
Johan mocht proberen te "zingen"
Ik dacht daar gelijk aan, vandaar dat enorme tempoquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Baldr zijn oprotpremie?
Dit zal hem wel beloofd zijn en nu moet het even snel, want hij gaat zo weg.
Je vergeet Isa, maar die kon echt zingen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afscheidscadeautjes..
Denk ik hoor, hij heeft lang met de twins gepraat waarom hij op Demi gestemd heeft en die moesten weer huili huili doen.....quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach jee is ze weer jaloers? Dat wordt nog wat als ze eruit zijn
Neuh.. Jet is nergens op stream, die is veilg Baldy's "Moment of Fame" moet breed uit als afscheidscadeau..quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:50 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Je vergeet Isa, maar die kon echt zingen.![]()
Of we worden om de tuin geleid en gaat Bil zo weg
Oh was Jeroen helemaal vergeten en die kon echt zingen......quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afscheidscadeautjes..
Ja, dat denk ik ook hoor, maar de Febo is heel goed in rare twists.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. Jet is nergens op stream, die is veilg Baldy's "Moment of Fame" moet breed uit als afscheidscadeau..
Enige die echt beetje kon zingen was isa, en daar hoor je ook nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh was Jeroen helemaal vergeten en die kon echt zingen......
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Enige die echt beetje kon zingen was isa, en daar hoor je ook nooit meer wat van.
Over een uurtje weer janken......quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:54 schreef Gladiolio het volgende:
Twins heel overdreven in de armen van Baldr vliegen.
Hoop echt, dat die volgende week aan de beurt zijn.
Ze zijn niet te verstaan en zijn totaal zichzelf niet meer.
maar ze zijn zo oprecht enthousiastquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:54 schreef zodeju het volgende:
Snappen die twins niet dat ze het er niet beter op maken met constant dat te zingen......
Allemaal bezigheids acts, alleen die van Baldy valt wel heel snel en hard door mand met zijn ¤800 kostend "Opneemmannetje" . kant en klare muziek en in een ½ dag geregeldquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh was Jeroen helemaal vergeten en die kon echt zingen......
Kun je nagaan hoe we bedot worden door al die andere artiestenquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik herken die stem van Baldr niet eens meer
Zogenaamd was het nog niet bekend dat baldr vandaag weg ging. Dus dan moet het lijken alsof het op het allerlaatst is geregeld.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal bezigheids acts, alleen die van Baldy valt wel heel snel en hard door mand met zijn ¤800 kostend "Opneemmannetje" . kant en klare muziek en in een ½ dag geregeld [ afbeelding ]
Instant 'hitje'?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal bezigheids acts, alleen die van Baldy valt wel heel snel en hard door mand met zijn ¤800 kostend "Opneemmannetje" . kant en klare muziek en in een ½ dag geregeld [ afbeelding ]
En dat "Zomerdahahaaag" gaan we nog de hele dag horen van die 2 kutjesquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Het geluid van het typen van Reums was gewoon een verademing![]()
na al het 'Zomerdaggeweld'.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die dertien in een dozijn autotune baggerquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe we bedot worden door al die andere artiesten
Alles om in beeld te komen/blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat "Zomerdahahaaag" gaan we nog de hele dag horen van die 2 kutjes
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
Ik ga hier helemaal uit mijn plaat....
Pakkende tekst vindt Baldr het.
Heb nog nooit zo een saaie plaat gehoord, wordt er moedeloos van.
Zeker als je kwaliteitseisen van zo’n laag niveau zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:00 schreef mootie het volgende:
Het is ook bijna verdrietig hoe snel je een ‘nummertje’ in elkaar kunt flansen tegenwoordig.
What the hell??quote:
Maakt iemand daar filmpjes van?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat "Zomerdahahaaag" gaan we nog de hele dag horen van die 2 kutjes
Hij is eng, echt heel erg eng en lui een droeftoeter eerste klas en zingen ken ie ook al nietquote:
Zo doet ze als er een nieuwe persoonlijkheid wordt ingeladen.quote:
Helemaal eensquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is eng, echt heel erg eng en lui een droeftoeter eerste klas en zingen ken ie ook al niet
In het cordwood, met een drankje in zijn hand. Goodbye strand.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:03 schreef Copycat het volgende:
En in de clip blijft hij zijn zomerse pak dragen?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:58 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch fantastisch..
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:05 schreef zodeju het volgende:
Billy lijkt met de week jaren ouder te worden.....Ze mag wel eens een kleurtje in haar haar doen endie midden scheiding doet haar gezicht ook zo lang lijken.....
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zo doet ze als er een nieuwe persoonlijkheid wordt ingeladen.
Billie is nog een schim van hoe stralend ze er uit kon zien ten tijde van haar relatie met Jessiequote:Op dinsdag 24 april 2018 12:07 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken.
Haar 'jeugdigheid' lijkt ze helemaal kwijt te zijn.
In sommige kleren lijkt ze soms een klein oud vrouwtje als je haar van achteren ziet met haar spillebeentjes. (vooral in sportkleding zoals vorige week met het rietjes spel)
Beau’s geld, dus CAREquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:07 schreef pullup het volgende:
Nog even snel bijna 1000 euro uit de pot verbrassen
Komt vast, omdat er geen man in de buurt is, die zij wil scoren.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Billie is nog een schim van hoe stralend ze er uit kon zien ten tijde van haar relatie met Jessie
heeft het zwaar in zijn rugquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:11 schreef spapaars het volgende:
Over oud worden gesproken.
Wat is er met boer John aan de hand?
Zo krom als een hoepel liep hij in het filmpje.
[ afbeelding ]
Ja ook dat was opvallend.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Viel mij ook op, misschien door zijn rug gegaan of zoietsquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Drie zinnetjes........maar ja veel meer tekst is er ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:10 schreef Ranah het volgende:
Baldr: het nummer wat ik hem heb gestuurd had hij zelf gecomponeerd
wij denken pas 4 jaar te volgen, het zijn er eigenlijk al 40quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
wij denken pas 4 jaar te volgen, het zijn er eigenlijk al 40
zelf maar niet in de spiegel kijken danquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
wij denken pas 4 jaar te volgen, het zijn er eigenlijk al 40
(hands in) Pocketmanquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is Baldr zijn artiestennaam eigenlijk?
Sukkeltjequote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
daar zijn cemal en de twins de hele dag al mee bezigquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Cemal neemt ook even zijn momentje.
Man van Koetwaaifquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
Balzakquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef Mjelleke het volgende:
Billy keek net erg bedrukt toen ze achter de pc zat
Kabouter sleepzakquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
Bäldrquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:14 schreef cobain1994 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:18 schreef Gladiolio het volgende:
Bil noemt 'handen in de zak' Baldr's trademark
Vamos a la Playa?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik herken er een bekend deuntje in....#denk denk
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik herken er een bekend deuntje in....#denk denk
quote:
Het lijkt de paus wel.quote:
Dat dus......quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Hij durft niet eens voor 6 man en een paardekop te zingen, laat staan op een braderie of piratenfeest
Dat wordt biertjes koppen voor Baldr..quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Hij durft niet eens voor 6 man en een paardekop te zingen, laat staan op een braderie of piratenfeest
hahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat wordt biertjes koppen voor Baldr..
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach, deze ochtend was me die ¤ 2,50 nu al waard
http://chasinthecool.nl/chasinthecool.nl/quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
De muziek is "catchy" ja, die komt uit een goeie studio blijkbaar , totáál verkracht met Baldy en zijn "liedje"
Oproepkracht voor de bediening op een zomerse dag is het hoogst haalbare voor Romy.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor in de strandtent van Bas en ROmy eh Do
Hij verlaat 'zingend' het terrein als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer wordt Baldr er uit gestemd? Hoe laat gaat dat beginnen?
Zal wel rond 14.00 uur weer zijn, of eerder. Stemmingen gisteren waren ook eerder namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop heel snel, 14:00h is de normale tijd, maar ik vermoed nog vreselijk veel cliptijdquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
24 uur na gistermiddag 13 uurquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Komt nooit van de grond!quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:42 schreef Gladiolio het volgende:
Zo dom dit filmen.
Omdat het fris is, hebben ze er geen notie van om zich zomers te kleden.
Maar ach.... Het zal allemaal wel los lopen.
1 flits en carriere Baldr is voorbij.......
Ja, die heeft flink last van zijn rugquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja Mehmet is leuk om te volgen nuquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:46 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vind mehmet in deze geweldig,hij neemt baldr en de twins compleet in de zeik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Mehmet gaat zijn cd kopenzegt hij
[ afbeelding ]
Romy stemt 'natuurljik' voor haar 'vriendin' Dus dat zijn al 3 stemmen tegen Baldr.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Linda en Ivan bemoeien zich niet, zullen dat dat de enige twee Baldy-stemmers zijn?
De rest moet na die vrolijke schijnvertoning toch een keuze maken, .. dat mesje in Baldy's rug over een paar uur
Wij allemaal toch....quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Mehmet gaat zijn cd kopenzegt hij
[ afbeelding ]
ja en de rest op billy,was al duidelijk dat baldr gaat vandaag,niks geen spanning,en billy zegt iedere keer met een lach dat ze wel heel erg nerveus is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:49 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Romy stemt 'natuurljik' voor haar 'vriendin' Dus dat zijn al 3 stemmen tegen Baldr.
De rest zal er wel een draai aan geven.
Twins en Cemal zullen wel op Baldr gaan stemmen.
Dat zou raar zijn, de Kweeling zijn al een paar weken dapper op op Jet aan het stemmen,quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:49 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Romy stemt 'natuurljik' voor haar 'vriendin' Dus dat zijn al 3 stemmen tegen Baldr.
De rest zal er wel een draai aan geven.
Twins en Cemal zullen wel op Baldr gaan stemmen.
Ja en dan koppel ik het geluid aan de deurbel.. wat een pech, ineens alle Jehova's wegquote:
Ja, die moet het spel mee blijven spelen en doen of ze nerveus is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:51 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en de rest op billy,was al duidelijk dat baldr gaat vandaag,niks geen spanning,en billy zegt iedere keer met een lach dat ze wel heel erg nerveus is.
Ja, ik bedoel ook vóór Baldr. Twins en Cemal willen Bil weg...dus houden Baldr er in.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, de Kweeling zijn al een paar weken dapper op op Jet aan het stemmen,
O, die krijgt eerdaags ook wel weer een verhaallijntje hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Regie's dillemma is nu dat Baldy aan de weg timmert en Jet al maanden lamledig rondhangt met helemaal nix meer doen
Heeej Jet maakt tv das niet nix.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Regie's dillemma is nu dat Baldy aan de weg timmert en Jet al maanden lamledig rondhangt met helemaal nix meer doen
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:54 schreef tonja het volgende:
Nou, als dit geen hit wordt![]()
Godskolere wat een uitermate stupide kutliedje zeg
Hebben wij hem dit nr. ooit horen oefenen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:55 schreef maryo55 het volgende:
En zijn eigen geschreven tekst niet kennen. Het zijn volgens mij maar een paar regeltjes.
Hij heeft de muziek pas sinds een uur of 2.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:56 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hebben wij hem dit nr. ooit horen oefenen?
Ik ben reuze benieuwd wat ze dat mens nog moeten geven wat geloofwaardig is.. ik ben bang dat Ivan, Bas en de Regie een stille deal hebben om als laatste "echte" utopianen over te blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:54 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O, die krijgt eerdaags ook wel weer een verhaallijntje hoor.
ze noemde Anna Spellerquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Billy nu over Anna op instagram?
Dit niveau speelde ik op mijn 8ste al na op de blokfluitquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je vindt het niet leuk?
Ze hebben de muziek ook voor hobo
Denk eerder dat Bas en Iwan daar zitten om Bil naar de finale te helpen (beinvloeding stemming) , want zij genereert de meeste kijkcijfers momenteel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd wat ze dat mens nog moeten geven wat geloofwaardig is.. ik ben bang dat Ivan, Bas en de Regie een stille deal hebben om als laatste "echte" utopianen over te blijven
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staanquote:
Zelfs Rob had nog meer uitstraling...........quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit werkelijk niets in Baldr , geen stem , geen energie, niks !!
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAANquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit werkelijk niets in Baldr , geen stem , geen energie, niks !!
Tis nog lang niet klaar hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staan![]()
dansen op het zand met een drankje in de hand is het enige wat ik hoor, en dan ook nog hoe het bij hem uit de mond komt
Ik vond Valllereieieeeee...vanLot al beter dan ditquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAAN
oooooooo zomerdaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staan![]()
dansen op het zand met een drankje in de hand is het enige wat ik hoor, en dan ook nog hoe het bij hem uit de mond komt
Wie weet vind hij dat geil..... net als onder de knoet van Anna zitten.. hij heeft maar te luisterenquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft hij nu niet door dat hij eigenlijk voor lul staat........
Ja, kan ze nog voor weinig mee op vakantie zeker of is de familie al weg?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Billy zegt tegen Bas als de groep haar weg wil zij liever nu gaat dan volgende week
quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond Valllereieieeeee...vanLot al beter dan dit
Of: Spit op de klitquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAAN
Ja, dat is het hem ook denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, kan ze nog voor weinig mee op vakantie zeker of is de familie al weg?
Ga dan, lelijke trol.
quote:
Vieze caravan op de achtergrondquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
Laatste beeld is goeeeeeeed![]()
[ afbeelding ]
Tis net een Muppet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje zichzelf respecterende artiest zou zich kapot schamen voor dit gedrocht.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Is die muziek wel custom made gemaakt, of is dit ook weer gejat waardoor er 'mocht dit echt door gaan breken' (![]()
), misschien wel weer voor een probleem kan zorgen omdat andere artiesten het origineel kunnen claimen.
Te erg, zo blij dat die niksnut zo weg isquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oooooooo zomerdaaaaaaaaaaaaaaaaag
Dansen op het zand
met een drankje in je hand
stoer met de armen naar beneden, hij vergeet ze in de zakken te stoppenquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol legt de rest bij hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Lied klaar (alleen nog aftunen o.i.d.), clip al klaar. Ik begrijp niet waarom Thriller of zo dan miljoenen moet kosten
quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Lied klaar (alleen nog aftunen o.i.d.), clip al klaar. Ik begrijp niet waarom Thriller of zo dan miljoenen moet kosten
quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee Baldr geeft het geld van Beau uit wat naar een goed doel moest.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus Baldr geeft het geld nu uit wat hij nog heeft/had?..........
quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee Baldr geeft het geld van Beau uit wat naar een goed doel moest.
Ja geld van Beau, om de hut te kopen en anders dat geld naar een goed doel. Beau heeft hem 900 gegeven, hij heeft het zelf over 800 euroquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus Baldr geeft het geld nu uit wat hij nog heeft/had?..........
Pas als ze "haar" Hut niet kon terugkopenquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Benieuwd of Beau hier nog iets over zegt op Facebook of zo..quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Laat dan nog maar ff blijven maar dan er ook met héél veel stemmen eruit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het hem ook denk ik
O wat hoop ik wat hoop ik wat hoop ik.............zal wel weer een teleurstelling zijn
Dan hadden ze het beter aan een goed doel kunnen schenken...................quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja geld van Beau, om de hut te kopen en anders dat geld naar een goed doel. Beau heeft hem 900 gegeven, hij heeft het zelf over 800 euro
Als ze wel haar hut kan terugkopen is de van de opname van Baldr factuur voor de BV?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas als ze "haar" Hut niet kon terugkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |