ze noemde Anna Spellerquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Billy nu over Anna op instagram?
Dit niveau speelde ik op mijn 8ste al na op de blokfluitquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je vindt het niet leuk?
Ze hebben de muziek ook voor hobo
Denk eerder dat Bas en Iwan daar zitten om Bil naar de finale te helpen (beinvloeding stemming) , want zij genereert de meeste kijkcijfers momenteel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd wat ze dat mens nog moeten geven wat geloofwaardig is.. ik ben bang dat Ivan, Bas en de Regie een stille deal hebben om als laatste "echte" utopianen over te blijven
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staanquote:
Zelfs Rob had nog meer uitstraling...........quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit werkelijk niets in Baldr , geen stem , geen energie, niks !!
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAANquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit werkelijk niets in Baldr , geen stem , geen energie, niks !!
Tis nog lang niet klaar hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staan![]()
dansen op het zand met een drankje in de hand is het enige wat ik hoor, en dan ook nog hoe het bij hem uit de mond komt
Ik vond Valllereieieeeee...vanLot al beter dan ditquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAAN
oooooooo zomerdaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owhhhhhhhhh wat is dit erg, zie hem staan![]()
dansen op het zand met een drankje in de hand is het enige wat ik hoor, en dan ook nog hoe het bij hem uit de mond komt
Wie weet vind hij dat geil..... net als onder de knoet van Anna zitten.. hij heeft maar te luisterenquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft hij nu niet door dat hij eigenlijk voor lul staat........
Ja, kan ze nog voor weinig mee op vakantie zeker of is de familie al weg?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Billy zegt tegen Bas als de groep haar weg wil zij liever nu gaat dan volgende week
quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond Valllereieieeeee...vanLot al beter dan dit
Of: Spit op de klitquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik begin bijna terug te verlangen naar NOCEAAAAAAAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |