Onzin, natuurlijk. Het klopt dat wij onze misdaden moeten erkennen, maar dit is niet de manier waarop je dat effectief duidelijk maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Reacties hier zijn net als die van Turken over de Armeense genocide
Als je graag wil dat jouw doden ook het respect krijgen dat ze verdienen ga je niet andermans dodenherdenking verneuken. Al was het maar vanuit fatsoen. En als je dat niet hebt om pragmatische redenen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is heel valide, tijdstip niet echt gepast, maar op een ander tijdstip had dit geen enkel opzien gegeven.
Oh die vent. Daar heb ik al eerder wat van gezien. Check z'n Facebook maar een keer, die jongen is echt ziek in zijn hoofd.quote:
Knettergek. Rare naam ook voor iemand uit Peru.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh die vent. Daar heb ik al eerder wat van gezien. Check z'n Facebook maar een keer, die jongen is echt ziek in zijn hoofd.
Nazi hunters blijkbaarquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn dat voor sjappies joh op die foto
Niet alleen dat, maar hun reputatie bij de Geallieerden is niet zo best. Marokkaanse eenheden zijn vooral berucht vanwege de massaverkrachtingen van Italiaanse vrouwen, nadat het land zich over had gegeven. Zo blij hoeven we niet te zijn dat dat tuig aan onze kant stond.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen in Nederland was het maar een piepklein handjevol Marokkanen dat tegen de Duitsers vocht. Goed als ze wat erkenning krijgen, maar om voor elk marginaal groepje nou een vlag uit te gaan hangen...?
Dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:49 schreef nixxx het volgende:
Als die mensen daadwerkelijk de dodenherdenking gaan verstoren, geef ze dan maar een enkeltje Jakarta om daar te gaan wonen. Kijken of dat bevalt.
Je hebt het recht om je mening te uiten en te demonstreren, maar je moet ook respect hebben voor het land waar je bent. Daar hoort wmb bij dat je geen nationale herdenkingen gaat verstoren. Je doet je demonstratie dan maar op een ander tijdstip.
Preventief afsch... detineren. Zet ze maar in een kooi aan de andere kant van de stad, kunnen ze lekker de longen uit hun lijf schreeuwen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De Damschreeuwer heeft wel in z'n eentje complete chaos weten te veroorzaken.
Vraag me dan ook af hoe dit tegen te houden is (mochten die lui echt gaan). Ook al arresteer je ze, ze kunnen blijven schreeuwen. Het moment dat ze beginnen is de schade al berokkend.
Wie precies? Iedereen die zich op 'aanwezig' zet op het fb event?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Preventief afsch... detineren. Zet ze maar in een kooi aan de andere kant van de stad, kunnen ze lekker de longen uit hun lijf schreeuwen.
gaskamer is toch veel humaner.... in de geest van 4 meiquote:
Wanneer mogen ze het concentratiekamp verlaten. Totdat de Russen hen bevrijden ? In de geest van 4 mei.quote:detineren. Zet ze maar in een kooi aan de andere kant van de stad, kunnen ze lekker de longen uit hun lijf schreeuwen.
Dat weerhield hem er ook niet van om openlijk te dreigen om Sinterklaas af te maken. Of gemeenteraden te bedreigen als ze 'foute' straatnamen niet aanpasten. De leider van De Grauwe Eeuw weet dat hij op de terreurlijst staat en in de gaten gehouden wordquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ik denk dat iedereen zich laat opfokken door geschreeuw van 1 of 2 mensen.
Zij kicken op die aandacht. Misschien zijn die ene persoon en die ene meeloper helemaal niet van plan lawaai te maken op de dam. Hij weet toch dat hij gearresteerd zal worden ? En mogelijk een veroordeling van zoveel uren werkstraf.
Die geschiedenis wordt volgens mij al in wel on de onderbouw behandeld. Extra benoemen kan geen kwaad maar de schreeuwers doen net alsof het onder het kleed wordt geschoven.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Inhoudelijk hebben ze een punt, een stevige zelfs. Die geschiedenis verdient veel meer aandacht.
Maar deze geplande actie van een enkeling is geheel ongepast en doet de zaak geen goed. Het eigenlijk onderwerp wordt er eerder door ondergesneeuwd dan geholpen.
Wie zegt dat deze lawaaidinges van Michael van Zeijl is ?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat weerhield hem er ook niet van om openlijk te dreigen om Sinterklaas af te maken. Of gemeenteraden te bedreigen als ze 'foute' straatnamen niet aanpasten. De leider van De Grauwe Eeuw weet dat hij op de terreurlijst staat en in de gaten gehouden word
Ik weet niet of hij de bedenker is van deze demonstratie, maar de leider van De Grauwe Eeuw staat natuurlijk wel achter dit plan van DGEquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze lawaaidinges van Michael van Zeijl is ?
Overigens dreigde hij niet den Sint te vermoorden. Ook niet een oproep. Het was een sick en sick joke. Logisch dat sint vd Walle aangifte deed.
Onzin je hoort er juist steeds meer over....quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de juiste plek of tijd is, maar dat Nederland oorlogsmisdaden begon, ook na de tweede Wereldoorlog, willen we liever niet weten
Waarschijnlijk niet, maar hij doet wel mee:quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze lawaaidinges van Michael van Zeijl is ?
Overigens dreigde hij niet den Sint te vermoorden. Ook niet een oproep. Het was een sick en sick joke. Logisch dat sint vd Walle aangifte deed.
https://twitter.com/MikevanZeijl/status/988448082328203264quote:Check! Ik doe mee!
http://www.dvhn.nl/gronin(...)n-poll-22877599.htmlquote:De AFVN-Bond van Antifascisten, de actiegroep De Grauwe Eeuw, en de actiegroep 'Geen 4 mei voor mij' eisen ook dat de gemeente Coevorden de naam Van Heutszsingel schrapt.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:48 schreef Hathor het volgende:
Elk jaar rond deze tijd laat dit clubje paupers weer van zich horen, en elk jaar krijgen krijgen ze volop media aandacht, als men daar nou eens mee begint op te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |