SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Dat dus!quote:Op maandag 23 april 2018 20:17 schreef krabje het volgende:
[..]
[..]
durven ze wel,maar rienk is iemand die toch gewoon doet wat HIJ wil en totaal geen rekening houd met anderen, je praat gewoon tegen een stoelpoot.
Zo brengt zij het, dat is het zieke aan dat vreselijke mensquote:Op maandag 23 april 2018 20:18 schreef Ranah het volgende:
alsof billy de enige is die hem daar wil houden
Ivan is wel oprechtquote:Op maandag 23 april 2018 20:19 schreef zodeju het volgende:
Ivan is ook een watje, hij ergert zich kapot aan Rienk en andere kant merk je aan alles dat hij ook een zwakte voor Rienk heeft.
Je UIquote:Op maandag 23 april 2018 20:19 schreef chufi het volgende:
Rienk gaat niet meer weg . Ook al vragen ze het hem
naast z'n was en dat hij niet dankbaar genoeg is en zijn bemoeienissen, irriteert ze zich inderdaad niet aan hemquote:Op maandag 23 april 2018 20:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
.Billy had op de schommelbank van middag geen enkele last van rienk zei ze
was ook zo mooi toen ze het aan Ivan voorstelde om dit gesprek te houden. Ze wilde eerst samen met Linda en dan zou Linda het zakelijke doen en zij het positieve stukjequote:Op maandag 23 april 2018 20:18 schreef Ranah het volgende:
alsof billy de enige is die hem daar wil houden
nou hoe kan dat? of heeft baldr de 900 euro van beau er nog bij gerekend?quote:Op maandag 23 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
ivan: hoe is het mogelijk dat ik min 11 euro heb en dat BALDR 1100 euro heeft?![]()
demi als jij volgende week weggaat, mag ik dan jouw zakgeld?
quote:Op maandag 23 april 2018 20:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou hoe kan dat? of heeft baldr de 900 euro van beau er nog bij gerekend?
Ja en dan anderen uitlokken die dat wel hebben. Mehmet en Romy nota benequote:Op maandag 23 april 2018 20:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
yaello
400x208x130x-24x1pi_178699582
Ik vind het gewoon vrij hilarisch dat Billy langs bewoners gaat, om na te gaan of ze zich irriteren aan Rienk. Alleen al het feit dat ze dus na moeten denken waar ze zich aan irriteren, zegt al dat het eigenlijk niet de moeite waard was voor die personen zelf om dit aan Rienk te vertellen. Anders hadden ze dat namelijk allang gedaan, of ze durfden niet maar dat was het nog steeds niet de moeite waard.
Billy irriteert zich zelf aan Rienk maar durft haar irritatie niet zomaar uit te spreken, dus haalt er ook irritaties van andere bij.
.
.Billy had op de schommelbank van middag geen enkele last van rienk zei ze
daarom is het gewoon een opdracht van de regie denk ik , en niet spontaan van billyquote:Op maandag 23 april 2018 20:22 schreef yaello het volgende:
[..]
naast z'n was en dat hij niet dankbaar genoeg is en zijn bemoeienissen, irriteert ze zich inderdaad niet aan hem
Dit is de humor dat ik zo leuk vindt aan hem.....quote:Op maandag 23 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
ivan: hoe is het mogelijk dat ik min 11 euro heb en dat BALDR 1100 euro heeft?![]()
demi als jij volgende week weggaat, mag ik dan jouw zakgeld?
belachelijkquote:
Haha hoe haal je dat er nou weer uit? Ik zie Billy hiervoor aan om dit gewoon uit zichzelf te doenquote:Op maandag 23 april 2018 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daarom is het gewoon een opdracht van de regie denk ik , en niet spontaan van billy
omdat dit niemand wat intereseerd eigenlijk en billy helemaal al niet , maar dat het nu weer door iedereen benoemd wordtquote:Op maandag 23 april 2018 20:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha hoe haal je dat er nou weer uit? Ik zie Billy hiervoor aan om dit gewoon uit zichzelf te doen
Snap je het nogquote:Op maandag 23 april 2018 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
omdat dit niemand wat intereseerd eigenlijk en billy helemaal al niet , maar dat het nu weer door iedereen benoemd wordt
Neee hij vroeg het net aan Linda, dit is mijn kaas? ja zei ze. Mooi zei hijquote:Op maandag 23 april 2018 20:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, van Romy dacht ik, die zei dat hij op dat moment de kaas van haar mocht pakken....
Nee, helemaal niet, misschien heeft iemand een tijdstip ...quote:Op maandag 23 april 2018 20:28 schreef rowan634 het volgende:
heeft iemand de ruzie tussen baldr en rienk meegekregen?
Ik niet, maar ik kijk ook niet zoveelquote:Op maandag 23 april 2018 20:28 schreef rowan634 het volgende:
Is schijnbaar geweest toen Beau weg moest, dat Romy het er zwaar mee had verteld hij net tegen Lindaquote:Op maandag 23 april 2018 20:28 schreef rowan634 het volgende:
ik heb zelf geen ideequote:Op maandag 23 april 2018 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, misschien heeft iemand een tijdstip ...
Oh, dit is al van de nieuwe boodschappen.quote:Op maandag 23 april 2018 20:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee hij vroeg het net aan Linda, dit is mijn kaas? ja zei ze. Mooi zei hij
Ow? Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 23 april 2018 20:31 schreef rowan634 het volgende:
nee blijkbaar hebben ze daar vandaag nog ruzie over gehad
Hij heeft dus ook geld om boodschappen te kopen begrijp ik? maar eet ondertussen toch nog van de anderen en wilt ook alleen maar A-merken, en besteld ook kleding?quote:Op maandag 23 april 2018 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dit is al van de nieuwe boodschappen.
ja zoiets was het vlak nadat bo weg was, rienk zei toen al, Bo gaat er beter mee om dan romyquote:Op maandag 23 april 2018 20:32 schreef DaniqueV het volgende:
Maar volgens mij is het niet echt een ruzie geweest maar heeft Baldr gezegd dat Rienk niet diegene was om er iets over te zeggen en schijnt Rienk gezegd te hebben maakt mij niet uit hoe jij er over denkt, ik vind dat ik dat moet zeggen (geloof dat het ging dat het niet Romy;s schuld was)
Maar ging het toen over de zin van rienk die vroeg of beau naar romy langs wilde gaan want die had het zo moeilijk?quote:Op maandag 23 april 2018 20:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is schijnbaar geweest toen Beau weg moest, dat Romy het er zwaar mee had verteld hij net tegen Linda
Er was een gesprek gaande over Rienk dat hij zich wel erg thuis voelt. Alles eet en een boel meer daar waren wat irritaties over, geen ruzie.quote:Op maandag 23 april 2018 20:31 schreef rowan634 het volgende:
nee blijkbaar hebben ze daar vandaag nog ruzie over gehad
Neee volgens mij haalde Billy die woordenwisseling aan als voorbeeld?quote:
dacht ik ook al, ze slist weerquote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef Flow3r het volgende:
Het lelijke wijf heeft haar lippen weer laten vullen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, potverdorie, jij moet therapeut worden en dan doe je zo!
okeequote:Op maandag 23 april 2018 20:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee volgens mij haalde Billy die woordenwisseling aan als voorbeeld?
Dat is precies het probleem.quote:Op maandag 23 april 2018 20:32 schreef Bramenstruik het volgende:
stel me alleen voor dat ik iemand zoals Rienk als gast onthaal, voor onbepaalde tijd, dat gaat met zijn attitude niet lukken, los van het reli gedoe, is hij niet erg sociaal, en vreet gewoon je koelkast leeg als je slaapt
Nu weet ik het ook niet meer, ik ving dit net op hoe Rienk het zeiquote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar ging het toen over de zin van rienk die vroeg of beau naar romy langs wilde gaan want die had het zo moeilijk?
zit je te liegen als je aan je neus zit in een gesprek ?quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2018 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu gesprek Ivan met de Twins aan het montere van vanmorgen ....
billy meestal wel jaquote:Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zit je te liegen als je aan je neus zit in een gesprek ?
Krijg ook die indruk. Omdat er over 70euro gesproken wordt.quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij heeft dus ook geld om boodschappen te kopen begrijp ik? maar eet ondertussen toch nog van de anderen en wilt ook alleen maar A-merken, en besteld ook kleding?
bil heeft gewoon jeuk van de littekensquote:Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zit je te liegen als je aan je neus zit in een gesprek ?
Lijkt er wel op ?quote:Op maandag 23 april 2018 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is weer aan het liegen, dan propt ze haar mond steeds volquote:Op maandag 23 april 2018 20:36 schreef yaello het volgende:
Wat weet Billy het allemaal weer mooi te brengen he.
toevallig altijd als ze uit dr nek kletstquote:Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bil heeft gewoon jeuk van de littekens
filosofisch gezien, is het best een vraagstuk, want wat is van wie, en waarom heb jji wat ik niet heb of andersom, maar niet als je zelf sterft van de honger omdat een Rienk alles opvreetquote:
quote:Op maandag 23 april 2018 20:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
toevallig altijd als ze uit dr nek kletst
de wegloperd nota benequote:Op maandag 23 april 2018 20:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy adviseert iedereen om door de zure appel heen te bijten
Hij lult zichzelf goed.quote:
kapot mot zequote:Op maandag 23 april 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
Billy zit helemaal in haar rol. Wat een talent.
Ik denk echt dat zij last heeft van een anticholinerge bijwerking van de pillen die ze slikt. Krijg ze een droge bek omdat het de speeksel toevoer remt/ stopzet, door te vreten komt er weer speeksel vrij.quote:Op maandag 23 april 2018 20:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is weer aan het liegen, dan propt ze haar mond steeds vol
Toch zijn er meer die het zo doen , daar is rienk niet de enigste inquote:Op maandag 23 april 2018 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij lult zichzelf goed.
Hij heeft gewoon komkommer gepakt met eten, hij zag dat liggen en heeft het op zijn brood gedaan.
Later kwam Bas, hey waar is mijn komkommer?
Jouw komkommer zegt Rienk, er stond geen naam op.....
Linda zegt je had gewoon kunnen vragen is dit van iemand?
ja zegt Rienk dan had ik iedereen langs moeten gaan....
Oww ik walg van die eigengereide, niet sympathieke vent.
Ja dat is grappig mevrouw rookt al maanden van iemand anders. Het was meer dat iemand het balletje opgooide over Rienk. En dat sommige dat storend vondenquote:Op maandag 23 april 2018 20:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
filosofisch gezien, is het best een vraagstuk, want wat is van wie, en waarom heb jji wat ik niet heb of andersom, maar niet als je zelf sterft van de honger omdat een Rienk alles opvreet
herinner je je nog een van de redenen waarom haar neus moest? Ze kon niet door haar neus ademhalen, dus het was niet alleen voor het uiterlijk, maar ook praktisch, die neus zit dichter dan ooitquote:Op maandag 23 april 2018 20:40 schreef Flow3r het volgende:
wat is ze toch gruwelijk lelijk,zo fascinerend![]()
[ afbeelding ]
Denk eerder dat ze last heeft van antiwaarheidslinergi en dan mot je wel vreten om dat te verbloemenquote:Op maandag 23 april 2018 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zij last heeft van een anticholinerge bijwerking van de pillen die ze slikt. Krijg ze een droge bek omdat het de speeksel toevoer remt/ stopzet, door te vreten komt er weer speeksel vrij.
Wat een arrogante klootzak. Ik snap niet dat ze hem er niet uit donderen. Hij heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op maandag 23 april 2018 20:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij lult zichzelf goed.
Hij heeft gewoon komkommer gepakt met eten, hij zag dat liggen en heeft het op zijn brood gedaan.
Later kwam Bas, hey waar is mijn komkommer?
Jouw komkommer zegt Rienk, er stond geen naam op.....
Linda zegt je had gewoon kunnen vragen is dit van iemand?
ja zegt Rienk dan had ik iedereen langs moeten gaan....
Oww ik walg van die eigengereide, niet sympathieke vent.
Ja gewoon bij elke keer dat ze het doen, stukje vinger afhakken...is de vinger weg, volgende vinger, kijken hoelang ze het blijven doenquote:Op maandag 23 april 2018 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch zijn er meer die het zo doen , daar is rienk niet de enigste in
quote:Op maandag 23 april 2018 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zij last heeft van een anticholinerge bijwerking van de pillen die ze slikt. Krijg ze een droge bek omdat het de speeksel toevoer remt/ stopzet, door te vreten komt er weer speeksel vrij.
Ze lult als brugman om te verhullen dat ze er alles aan doet om mooier te worden want ze is zo blij met zichzelf :')quote:Op maandag 23 april 2018 20:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
herinner je je nog een van de redenen waarom haar neus moest? Ze kon niet door haar neus ademhalen, dus het was niet alleen voor het uiterlijk, maar ook praktisch, die neus zit dichter dan ooit
Waar hebben we het over , over 50 cent , dit doen er zoveel, eten van een ander, ik kan hier slecht tegen, billy vreet altijd van een anderquote:
Ja....en ik trek dat heel slecht, wedden dat hij het niet aanneemt maar het gewoon zo blijft doen hoe hij deed.quote:
Dat is lastig want er zijn meer dieven en mensen die lenen zonder terug te betalen. Dan kan je Rienk niet beschuldigen.quote:Op maandag 23 april 2018 20:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een arrogante klootzak. Ik snap niet dat ze hem er niet uit donderen. Hij heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Begrijp niet waarom hij ooit weer is binnengehaald. Toen was hij al helemaal niet meer welkom, iets wat hij had geflikt richting ome Johnquote:Op maandag 23 april 2018 20:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een arrogante klootzak. Ik snap niet dat ze hem er niet uit donderen. Hij heeft geen enkele toegevoegde waarde.
quote:Op maandag 23 april 2018 20:45 schreef ZieHane het volgende:
Wanneer gaat Rienk weg?
Zijn begeleiders moeten nu onderhand wel weten waar hij uithangt.
toch raakte het hem, het huilen stond hem nader dan het lachenquote:Op maandag 23 april 2018 20:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja....en ik trek dat heel slecht, wedden dat hij het niet aanneemt maar het gewoon zo blijft doen hoe hij deed.
Precies dit. Hij heeft allemaal Utopia geheimen verklapt en werd vervolgens als een halve god weer binnen gehaald eind februari. Onbegrijpelijkquote:Op maandag 23 april 2018 20:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom hij ooit weer is binnengehaald. Toen was hij al helemaal niet meer welkom, iets wat hij had geflikt richting ome John
hij gaat weer even de wijze spelenquote:Op maandag 23 april 2018 20:46 schreef zodeju het volgende:
Rienk gaat het maar weer op een andere boeg gooien en even vertellen wat Ivan fout doet.....
Maar Rienk is daar te gast. Alle anderen zijn bewoners.quote:Op maandag 23 april 2018 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig want er zijn meer dieven en mensen die lenen zonder terug te betalen. Dan kan je Rienk niet beschuldigen.
niet alle autisten zijn ergens goed inquote:Op maandag 23 april 2018 20:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Rienk mist zelfs de intelligentie of ergens heeeeuuuullll erg goed in zijn, om een Asperger of autist te zijn
Ja dat flikt die vaker....schuldig/betrapt, ik ga janken.quote:Op maandag 23 april 2018 20:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
toch raakte het hem, het huilen stond hem nader dan het lachen
weet ikquote:Op maandag 23 april 2018 20:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
niet alle autisten zijn ergens goed in
Of "gewoon" boosheidquote:Op maandag 23 april 2018 20:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat flikt die vaker....schuldig/betrapt, ik ga janken.
Hij is nu weer bezig met het op andermans gedrag aan het gooien
Als ze zich moeilijk een houding weet te gevenquote:
En ook niet alle Aspergers hebben een hoog IQ.quote:Op maandag 23 april 2018 20:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
niet alle autisten zijn ergens goed in
Ja dat kan ook heel goed, gif komt eruit in traanvormquote:
is dat zo ?quote:Op maandag 23 april 2018 20:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En ook niet alle Aspergers hebben een hoog IQ.
dat hij een crimineel wasquote:Op maandag 23 april 2018 20:49 schreef Ranah het volgende:
iets heeft ivan meer kwaad ge daan dan goed
(iets wat rienk gezegd heeft eens?}
aha, ik herinner mequote:Op maandag 23 april 2018 20:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hij een crimineel was
ivan vond dat hij gedaald was door zo te reageren op rienk
Gesprek afgelopenquote:Op maandag 23 april 2018 20:50 schreef Flow3r het volgende:
En Bil maar graaien in die druiventros, wat is ze onzeker, mooi om te zien, stop die lelijke bek maar lekker vol
is vaak heel obsessief op een gebied, maar maakt niet uit, niet te serieus nemen, maar denk wel dat Rienk dat zo over wil laten komenquote:
Ik zie er twee heel zuur....quote:Op maandag 23 april 2018 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Moeilijk gesprek, waar zijn de druiven![]()
[ afbeelding ]
Ja en die bewoners zien nu dat Rienk er gebruik van maakt. En dat zint ze niet, terwijl ze dat zelf al jaren doen. Ze zijn zelf ook te gast daar min of meerquote:Op maandag 23 april 2018 20:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar Rienk is daar te gast. Alle anderen zijn bewoners.
Weet ikquote:Op maandag 23 april 2018 20:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En ook niet alle Aspergers hebben een hoog IQ.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:Op maandag 23 april 2018 20:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
toch raakte het hem, het huilen stond hem nader dan het lachen
Als hij enig gevoel van zelfwaarde zou hebben wel.quote:
quote:Op maandag 23 april 2018 20:55 schreef rowan634 het volgende:
rienk: is it just me or is the whole world crazy?
rowan: it's you
Die stijve lip Dat stijve lipje valt echt op als ze zo obsessief zit te kauwenquote:
het gaat ook maar door en doorquote:Op maandag 23 april 2018 20:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die stijve lip Dat stijve lipje valt echt op als ze zo obsessief zit te kauwen
Bats benoemt even dat in de vriendengroep van de twins best wel klappen zijn gevallen![]()
Bats in de wijze vrouw-rol![]()
Over iedereens gevoel
De snol raakt steeds verder in haar rolquote:
deep throat druifquote:Op maandag 23 april 2018 20:59 schreef kkka3 het volgende:
Bats: snap je wat ik bedoel
En daar gaat weer een druif
Makkelijk lullen als je niets hebtquote:Op maandag 23 april 2018 20:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy is niet te beroerd om haar hand in eigen boezem te steken
Manipulator pur sangquote:Op maandag 23 april 2018 20:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Rienk is gewoon een zuiger, zelfs als je hem helpt, probeert hij je nog een schuldgevoel aan te praten, zodat hij selfrighteous is
Rienk is totaal niet oprecht in zijn vriendschap met Ivan , eerst dacht ik dat het kwam omdat Madi teveel met Ivan op ging trekken maar dat moet nu toch al lang voorbij zijn.......quote:Op maandag 23 april 2018 20:54 schreef rowan634 het volgende:
nu hij ivan weer even heeft kunnen terecht wijzen (in zijn hoofd dan) kan rienk weer lachen
Nadat Ivan Rienk een keer de waarheid zei, is het minder met die vriendschap...Rienk ontloopt Ivanquote:Op maandag 23 april 2018 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rienk is totaal niet oprecht in zijn vriendschap met Ivan , eerst dacht ik dat het kwam omdat Madi teveel met Ivan op ging trekken maar dat moet nu toch al lang voorbij zijn.......
Bas ja, rokersbankje verkocht voor ¤50,- aan de B en B gasten.quote:Op maandag 23 april 2018 21:04 schreef kkka3 het volgende:
Over het rokersbankje
Hij heeft
Bas volgens mij
Maar SL
Oh!quote:Op maandag 23 april 2018 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bas ja, rokersbankje verkocht voor ¤50,- aan de B en B gasten.
Druiven moeten inmiddels toch wel op zijn. Hopelijk vreet ze daarna de tafel opquote:Op maandag 23 april 2018 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Bil nog steeds aan het slijmen bij de twins, alles om volgende week die 6 stemmen te verminderen
De Twins gooien Billy eruit morgenquote:Op maandag 23 april 2018 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Bil nog steeds aan het slijmen bij de twins, alles om volgende week die 6 stemmen te verminderen
WATquote:Op maandag 23 april 2018 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bas ja, rokersbankje verkocht voor ¤50,- aan de B en B gasten.
Make my dayquote:
Ja zeg, dat is zakendoen hoorquote:Op maandag 23 april 2018 21:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WAT![]()
Die Kees of wat was zijn naam , had het al gekocht voor 275 euro , toen Romy het opeens wou en hem opzadelde met een pilaar![]()
Ze hebben hem niet eens gebeld of hij het alsnog wou hebben?
Die B&B gasten hebben het voor Romy gekochtquote:Op maandag 23 april 2018 21:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WAT![]()
Die Kees of wat was zijn naam , had het al gekocht voor 275 euro , toen Romy het opeens wou en hem opzadelde met een pilaar![]()
Dat is attent zegquote:Op maandag 23 april 2018 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die B&B gasten hebben het voor Romy gekocht
Nope. En Bas heeft het geregeld zonder te overleggen. De lul. Met zijn stomme trui.quote:Op maandag 23 april 2018 21:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WAT![]()
En Mehmet heeft weer lolquote:Op maandag 23 april 2018 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
Rienk eet weer.....
En Baldr staat aan "de bar"....niets te doen|
[ afbeelding ]
Ja lief he?quote:
Zal ze hartig toespreken als ik ze weer ziequote:Op maandag 23 april 2018 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die B&B gasten hebben het voor Romy gekocht
quote:
morgen heeft ie een hitquote:Op maandag 23 april 2018 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
Rienk eet weer.....
En Baldr staat aan "de bar"....niets te doen|
[ afbeelding ]
HUH?quote:Op maandag 23 april 2018 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nope. En Bas heeft het geregeld zonder te overleggen. De lul. Met zijn stomme trui.
donder ook eigenlijk op met die ouwe geilbokquote:Op maandag 23 april 2018 21:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
WAT![]()
Kan het niet uitstaan, die laksheid en dan nog beloond worden ookquote:
die zal nu wel vaker in venray worden gesignaleerdquote:Op maandag 23 april 2018 21:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
donder ook eigenlijk op met die ouwe geilbok![]()
welnee, denk je dat echt?quote:Op maandag 23 april 2018 21:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan het niet uitstaan, die laksheid en dan nog beloond worden ook
Ja..morgen komt deze man voor hem langs, liedje geschreven en muziek erbijquote:
denk je echt dat ze nag met met ham gaat baggelen?quote:Op maandag 23 april 2018 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die zal nu wel vaker in venray worden gesignaleerd
Ja hoor het netquote:Op maandag 23 april 2018 21:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
biily wilde ook al stewardess worden
Maar jij nuanceert dat vast welquote:Op maandag 23 april 2018 21:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hier thuis hebben ze een mening over Mehmet: een paling in een emmer snot...
quote:Op maandag 23 april 2018 21:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
biily wilde ook al stewardess worden
Die stemmen echt Baldr er niet uit hoor...quote:Op maandag 23 april 2018 21:17 schreef schizolientje het volgende:
zouden de meisjes er in trappen, kan het niet geloven
En zelfs die wilden haar nietquote:Op maandag 23 april 2018 21:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Transavia is was toch echt wel de meest ranzige vliegtuigmaatschappij ook
achter de doorzichtige schermen met rode verlichting, jaquote:Op maandag 23 april 2018 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy moet niet voor 1 baas gaan werken, billy wil bij de t vgaan solliciteren, ze wil graag tv klussen , en anders achter de schermen wat ze altijd heeft gedaan
nee echt niet hun moeder heeft ze echt goed gewaarschuwd voor billy dat ze altijd leuk praat in het gezicht , maar dat ze achter de rug om heel wat anders zegtquote:Op maandag 23 april 2018 21:17 schreef schizolientje het volgende:
zouden de meisjes er in trappen, kan het niet geloven
Steeds weer...quote:Op maandag 23 april 2018 21:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
fay wil ook graag weten van linda waarom ze stemmen heeft gehad, ,dat is goed zegt linda maar ik wil eerst de boodschappen gaan doen
niet normaal elke dag drank ,quote:
ik heb vooral bij Fay het idee, dat ze drinkt, van kijk eens Chipp, ik ben een wilde chickquote:Op maandag 23 april 2018 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je raakt er langzaam aan gewent en dan gaat het mis vaak
Het is ook lastig als je zo veel gesprekken op een dag voertquote:Op maandag 23 april 2018 21:28 schreef kkka3 het volgende:
Bats aan het verdraaien![]()
Ze haalt de gesprekken met Rienk en de twins door elkaar en gebruikt min of meer de tekst van Rienk![]()
Ze heeft er niet altijd zin in
Ja en dan nog alle gesprekken tussen haar persoonlijkheden daarbij!quote:Op maandag 23 april 2018 21:30 schreef yaello het volgende:
[..]
Het is ook lastig als je zo veel gesprekken op een dag voert
Mogen ze geen boeken meer hebben? Waar slaat dat nu weer op...quote:Op maandag 23 april 2018 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Romy: Ik vindt het raar dat we ook geen boeken meer mogen.
Laat een groep met elkaar opgesloten mensen zich de tering vervelen dan slaat vroeg of laat de vlam wel in de pan.quote:Op maandag 23 april 2018 21:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Mogen ze geen boeken meer hebben? Waar slaat dat nu weer op...
Het talparegime begint enge vormen aan te nemen...
Zal eens tijd worden. Nu nog de PC's eruit, de pennen. Bas.quote:Op maandag 23 april 2018 21:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In den beginne mochten ze ook geen leeswerk.quote:Op maandag 23 april 2018 21:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat ze die achterlijke regeltjes zomaar pikken.quote:Op maandag 23 april 2018 21:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Laat een groep met elkaar opgesloten mensen zich de tering vervelen dan slaat vroeg of laat de vlam wel in de pan.
Wie beroemd wil zijn moet ja en amen zeggen. Zoietsquote:Op maandag 23 april 2018 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat ze die achterlijke regeltjes zomaar pikken.
Dan zal ik wel nooit beroemd worden.quote:Op maandag 23 april 2018 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Wie beroemd wil zijn moet ja en amen zeggen. Zoiets
Ik val in herhaling, maar er zijn debielen die er letterlijk alles voor overhebben om maar met hun smoel op tv te komen.quote:Op maandag 23 april 2018 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat ze straf hadden en in een wachtrij moesten staan om te roken. Dat waren pas tijden. Zaten ze de halve dag op een muurtje langs de loods.quote:Op maandag 23 april 2018 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Verbijsterendquote:Op maandag 23 april 2018 21:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze straf hadden en in een wachtrij moesten staan om te roken. Dat waren pas tijden. Zaten ze de halve dag op een muurtje langs de loods.
Je moet er wat voor over hebben om celebrity te zijn
kan allebij de filmpjes niet vindenquote:Op maandag 23 april 2018 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beide streams van vanmiddag .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 23 april 2018.
x6ia9ri
[ afbeelding ]
Reacties nominaties andere stream - 23 april 2018.
x6iaalg
billy?quote:Op maandag 23 april 2018 21:38 schreef Yaksa het volgende:
Romy: Ik vindt het raar dat we ook geen boeken meer mogen.
Oh dat klinkt interessantquote:Op maandag 23 april 2018 20:28 schreef rowan634 het volgende:
hooischuren jaquote:Op maandag 23 april 2018 21:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ow. Billy weet alles van paarden. Even luisteren.
En dan krijig je 'n streamwissel naar die 2 kutjesquote:Op maandag 23 april 2018 21:54 schreef Gooddeal het volgende:
Eigenlijk Bas. Romy moest het dragenquote:Op maandag 23 april 2018 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
Romy heeft een blad vol biertjes getapt.
En een s.l.quote:Op maandag 23 april 2018 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan krijig je 'n streamwissel naar die 2 kutjes
paardenlullen zekerquote:Op maandag 23 april 2018 21:54 schreef Gooddeal het volgende:
De tekst van het tweede filmpje (niet die code) copy/pasten in je zoekbalk. Je ziet dan de meest recente filmpjes. bovenin die website.quote:
Bas bedient iedereen van alcohol de laatste dagen.quote:
kan ik het nog niet vindenquote:Op maandag 23 april 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De tekst van het tweede filmpje (niet die code) copy/pasten in je zoekbalk. Je ziet dan de meest recente filmpjes. bovenin die website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |