quote:
over wie heb je het?quote:Op maandag 23 april 2018 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat niet om positief of negatief zijn.
Hij presenteert zich in de media maar ook vanmiddag weer met die speech alsof hij al jaren dragende speler is, terwijl meneer drie kwart van het seizoen aan de kant zat.
Die hele beker is amper zijn verdienste .
Van persie is een legende manquote:
Ja omdat de media hem steeds opzoekt, hij geeft gewoon beleefd antwoord. Toen ie z'n goal van gisteren moest beschrijven gaf ie ook credits aan Diks en vooral Berghuisquote:Op maandag 23 april 2018 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij presenteert zich in de media maar ook vanmiddag weer met die speech alsof hij al jaren dragende speler is, terwijl meneer drie kwart van het seizoen aan de kant zat.
Iets meer bescheidenheid mag wel.
Zelden zon domme column gelezen.quote:Op maandag 23 april 2018 16:49 schreef F.M.D. het volgende:
Wanneer misdraagt dat volk zich nou eens niet.
http://www.dagelijksestan(...)en-gas-jodenzwijnen/
Hij is zelf ook wel heel nadrukkelijk aanwezig.quote:Op maandag 23 april 2018 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja omdat de media hem steeds opzoekt, hij geeft gewoon beleefd antwoord. Toen ie z'n goal van gisteren moest beschrijven gaf ie ook credits aan Diks en vooral Berghuis
Van Persie is een legende ja, maar geen Feyenoord-legende.quote:Op maandag 23 april 2018 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van persie is een legende man
Die mag zeggen wat die wil
Voor mij persoonlijk is heel dit seizoen nog een beetje geslaagd alleen hij al omdat hij Feyenoord shirt droeg en zijn weergaloze doelpunten.....
van persie heeft ook al een Eufa cup met Feyenoord gewonnen en zijn inbreng was toen al heel groot in dat jaar
En ook nog eens vol met onwaarheden. Ik zal echt niet ontkennen dat er “figuren” zijn onder de Feyenoord supporters die dit soort liederen zingen (vooral rond wedstrijden tegen ajax) maar gisteren was dit dus niet het geval. Het enige wat ik voorbij heb horen komen was het “helemaal niets” en “wie niet springt”, en dan zat ik op X, dus als je het ergens moet horen.quote:Op maandag 23 april 2018 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelden zon domme column gelezen.
En dan nog heeft het niks met anti-semitisme te maken.quote:Op maandag 23 april 2018 18:39 schreef alopio het volgende:
[..]
En ook nog eens vol met onwaarheden. Ik zal echt niet ontkennen dat er “figuren” zijn onder de Feyenoord supporters die dit soort liederen zingen (vooral rond wedstrijden tegen ajax) maar gisteren was dit dus niet het geval. Het enige wat ik voorbij heb horen komen was het “helemaal niets” en “wie niet springt”, en dan zat ik op X, dus als je het ergens moet horen.
waren dat gasten van pow tv ofzoquote:Op maandag 23 april 2018 18:34 schreef Klummie het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)is_kankerracist.html
Ik #STEMVOORKLAASquote:Op maandag 23 april 2018 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
net martin van geel bij sportjournaal
misschien word het tijd voor een nieuwe technische directeur...wat een fukking clown die vent....
Een clown vervangen door een nar.quote:
De wereld van klaasquote:Op maandag 23 april 2018 19:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een clown vervangen door een nar.![]()
#geentopsportklimaat
RVP gedraagt zich een beetje als een Kuyt-wannabe maar dat is niet erg.quote:Op maandag 23 april 2018 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is zelf ook wel heel nadrukkelijk aanwezig.
En alles is positief. Ook al draai je in feite een enorm tyfusseizoen op die beker na.
^quote:Op maandag 23 april 2018 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets meer bescheidenheid mag wel.
allleen het verschil is dat van persie 100 x beter was dan kiuyt......quote:Op maandag 23 april 2018 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
RVP gedraagt zich een beetje als een Kuyt-wannabe maar dat is niet erg.
Weet niet waar die Barry gezeten heeft, maar ik heb alleen Wie niet springt is een jood gehoord.quote:Op maandag 23 april 2018 16:49 schreef F.M.D. het volgende:
Wanneer misdraagt dat volk zich nou eens niet.
http://www.dagelijksestan(...)en-gas-jodenzwijnen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |