Da's een fietsquote:Op maandag 23 april 2018 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
En dan stappen ze af van hun ‘stalen ros’ (want zo noemen ze dat ding)
Ik hoor ze voorbij komen? Dat stoort als ik een lekker filmpje op XHamster aan het bekijken ben.quote:Op maandag 23 april 2018 12:07 schreef Geerd het volgende:
Hoezo heb jij daar last van op je zolderkamer
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 23 april 2018 12:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Terechte klacht. Betreffende de meeste motorrijders.
Mijn buurman heeft een Harley met "herriepijpen".
Uiteraard moet dat kkding eerst een half uur warmlopen op zondagochtend voordat meneer er mee vertrekt.
oh okéquote:Op maandag 23 april 2018 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Mijn fiets’, zo noemt dat volk hun motor toch ook...
Harley-rijders zijn uiteraard wel altijd een terechte klachtquote:Op maandag 23 april 2018 12:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Uiteraard moet dat ding eerst een half uur warmlopen op zondagochtend voordat meneer er mee vertrekt.
Dat is gewoon een tokkie.quote:Op maandag 23 april 2018 12:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Uiteraard moet dat ding eerst een half uur warmlopen op zondagochtend voordat meneer er mee vertrekt.
Dit laat die mensen lekker plezier hebben.quote:
Dus een inbreker die plezier heeft in zijn werk accepteer jij om 03:00 's nachts ook bij je in de woonkamer? Want 'laat hem plezier hebben!'.quote:Op maandag 23 april 2018 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit laat die mensen lekker plezier hebben.
En geen idee wat je allemaal zegt. Iets met een tang en een varken.quote:Op maandag 23 april 2018 12:20 schreef Taaladvies het volgende:
TS moet van zijn vrouw afwassen en scheurt van de schrik uit zijn schort door het lawaai van de motormuizen.
tl;dr: TS is een manlet
Een varken kan niks met een tang.quote:Op maandag 23 april 2018 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En geen idee wat je allemaal zegt. Iets met een tang en een varken.
Die neuk ik de moeder.quote:Op maandag 23 april 2018 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een inbreker die plezier heeft in zijn werk accepteer jij om 03:00 's nachts ook bij je in de woonkamer? Want 'laat hem plezier hebben!'.
waarom doe je zo tegen rozevla?quote:Op maandag 23 april 2018 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohnee? Je moeder kan anders heel wat met mijn 30 cm lange tang.
Ja hoor, dan heb ik er namelijk weer plezier aan om hem op een niet al te nette manier de deur uit te werken.quote:Op maandag 23 april 2018 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een inbreker die plezier heeft in zijn werk accepteer jij om 03:00 's nachts ook bij je in de woonkamer? Want 'laat hem plezier hebben!'.
pleuris herrie. Opbokken daarmeequote:Op dinsdag 24 april 2018 06:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij erop tegen, Haags?
Dit. Ook in dit topic blijkt maar weer dat je als motorrijder vaak bij voorbaat al niet deugd terwijl echt het gros van de rijders heel normale mensen zijn die ook op de weg prima rekening houden met anderen. En ja, er is ook een categorie die motoren hebben en zo veel mogelijk overlast willen veroorzaken. Net als voetbal liefhebbers zeg maar.quote:Op maandag 23 april 2018 18:41 schreef KosterT het volgende:
Ik als motorrijder ben het eens met je klacht. Er zitten te veel asociale kloothommels tussen die het voor de normale rijders verpesten.
Iemand verwijten dat hij/zij een geestelijke beperking heeft en dan zo’n broddelwerk afleveren qua tekst......quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:22 schreef Wrick het volgende:
vanwege zijn geestelijke beperking mag ts niet op een motor rijden nu is hij kk jaloers als er iemand langskomt in een mooi pak met een mooi geluidje
quote:Op maandag 23 april 2018 18:41 schreef KosterT het volgende:
Ik als motorrijder ben het eens met je klacht. Er zitten te veel asociale kloothommels tussen die het voor de normale rijders verpesten.
Eens.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:54 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dit. Ook in dit topic blijkt maar weer dat je als motorrijder vaak bij voorbaat al niet deugd terwijl echt het gros van de rijders heel normale mensen zijn die ook op de weg prima rekening houden met anderen. En ja, er is ook een categorie die motoren hebben en zo veel mogelijk overlast willen veroorzaken. Net als voetbal liefhebbers zeg maar.
Inderdaad. Echt lekker is het niet, om bij 35+, vol in het leer, bij een verkeerslicht te staan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:19 schreef retuow82 het volgende:
Dat "Rossi" pak en die helm heb ik niet voor de mode aan of omdat het zo lekker luchtig is maar wanneer ik onderuit ga wil ik het nog na kunnen vertellen en wat vel en/of ledematen overhouden, noodzakelijk kwaad dus. Doe je het niet aan dan ben je juist dom bezig.
Die herriepijp is overigens ook aanwezig op mijn motor gezien de gemiddelde automobilist niet kijkt of überhaupt spiegelt en Facebook en Whatsapp natuurlijk prioriteit nummer één heeft.
Je bent natuurlijk wel een droplul als je in een woonwijk het gas ook onnodig opentrekt om je enorme piemel even te benadrukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |