Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmenquote:
minimaal 2, als er meerdere met hetzelfde aantal stemmen zijn zal het meer zijn ...quote:Op zondag 22 april 2018 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er altijd 2 genomineerd waarvan er 1 blijft.
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2018 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
minimaal 2, als er meerdere met hetzelfde aantal stemmen zijn zal het meer zijn ...
Zeg Fay krijgt 12 en verder zijn er 3 met 6..
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 22 april 2018 21:01 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weten ze allemaal al over hoe en wat morgen en dinsdag
Gaat dit over een piemel?quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Slomy: KAN IE HARDERRRR???!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Stem er op 1, en die blijft, heb je er volgende week 6 om je oren.quote:Op zondag 22 april 2018 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmen
1 Twin op de bank en Ivan, dan gaat die twin voor zeker naar huis Dinsdagquote:Op zondag 22 april 2018 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmen
Omdat ze er nauwelijks mee bezig zijn...quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Slomy: KAN IE HARDERRRR???!!!
Dit dus. Het blijft zo oneerlijk, met zo'n tweeling. Hoop echt dat Fay dinsdag vertrektquote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stem er op 1, en die blijft, heb je er volgende week 6 om je oren.
quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat dit over een piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de muziek
Ik heb m weer ff gemuteOkay. Ik dacht dat vorige week ook, maar denk toch dat het vooral zo lijkt. Misschien hebben ze een spreek"verbod" of zijn ze gewaarschuwd. Ze doen sowieso anders. Zo schreeuwt, hinnikt en balkt Slomy aanzienlijk minder de laatste dagenquote:Op zondag 22 april 2018 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze er nauwelijks mee bezig zijn...Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Zwanger?quote:Op zondag 22 april 2018 21:09 schreef kkka3 het volgende:
Cemal weet dat zijn club vandaag in de finale stond?
Of is die knurft dat vergeten?
Twin zat even aan Bas zijn buikje?
Bas: niet verder vertellen
Meer aub
Kampioenenquote:Op zondag 22 april 2018 21:11 schreef kkka3 het volgende:
Ik hoor hem nu toevallig over Feyenoord
Hij heeft het over een nummer, als ie eruit is gaat ie zorgen dat dat nummer de hele tijd gedraaid wordt in de Kuip
Nee fay zei tegen bas dat hij lief was en toen zei bas niet verder vertellen. Omdat Bas weet hoe zij zich voelt zonder chip/ Hebben een soort band of zo. Hij knuffelt haar ook spontaan als hij ziet dat ze t moeilijk heeft.quote:Op zondag 22 april 2018 21:09 schreef kkka3 het volgende:
Cemal weet dat zijn club vandaag in de finale stond?
Of is die knurft dat vergeten?
Twin zat even aan Bas zijn buikje?
Bas: niet verder vertellen
Meer aub
Ze hadden het over zijn buikje, daar had ze aan gevoeld. Maar dat mocht ze niet verder vertellenquote:Op zondag 22 april 2018 21:14 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nee fay zei tegen bas dat hij lief was en toen zei bas niet verder vertellen. Omdat Bas weet hoe zij zich voelt zonder chip/ Hebben een soort band of zo. Hij knuffelt haar ook spontaan als hij ziet dat ze t moeilijk heeft.
iig in de komende 5 wekenquote:Op zondag 22 april 2018 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Moge duidelijk zijn, die Twins snakken er naar om 1 voor 1 te wieberen in de komende 2 weken....
Jessie zei dat ook altijdquote:Op zondag 22 april 2018 21:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ook al "portofolio" Denken ze aan een portofoon of wat?
Een portofoon met foto's erinquote:Op zondag 22 april 2018 21:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ook al "portofolio" Denken ze aan een portofoon of wat?
Anders zat je nu al naar Beau slaapstreams te kijkenquote:Op zondag 22 april 2018 21:27 schreef kkka3 het volgende:
Ze hebben gezopen en nu krijgen we dus SL's
Da's waarquote:Op zondag 22 april 2018 21:28 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Anders zat je nu al naar Beau slaapstreams te kijken
Ik moest denken aan Beu met die domme vragenkaartjesquote:Op zondag 22 april 2018 21:31 schreef spapaars het volgende:
Gooi er maar weer een spelletje in Bas.
Zo maak je jezelf onmisbaar.
volgens mij billyquote:
Ow leuk, dan vliegt hij er volgende keer uitquote:Op zondag 22 april 2018 21:30 schreef kkka3 het volgende:
Cemal is toch enigzins de verrassende uitschieter
Is er geen COSser die ff naar het hek wil rijden met een keukentrapje?![]()
Cemal 23.22%
Baldr 15.57%
Romy 14.92%
Linda 12.56%
Fay 9.38%
Ivan 7.98%
Bas heeft iets leuks, een spelletje, met een zogenaamde Joker
quote:Op zondag 22 april 2018 21:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow leuk, dan vliegt hij er volgende keer uit
L O Lquote:Op zondag 22 april 2018 21:50 schreef kkka3 het volgende:
Linda heeft een sexvraag
Linda: mijn type zit hier niet
dat deed ze met Robert toch ook al loopbaan coach ?quote:Op zondag 22 april 2018 21:19 schreef kkka3 het volgende:
Cemal gaat shoots doen, dan zorgt ie dat alle afspraken in de mail staan![]()
Tuurlijk Cemal
Dat ik gewoon een factuur stuur, van dit moet je betalen
Bats geeft tips
Ik voel weer wat CVaanvullingsmateriaal aan komen
Bats gaat hem wel helpen, ze kent wel wat fotograven![]()
![]()
Helaas SL
Ja klopt ja, beschamend was datquote:Op zondag 22 april 2018 21:56 schreef goldback het volgende:
[..]
dat deed ze met Robert toch ook al loopbaan coach ?
Wie nietquote:Op zondag 22 april 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ergert zich het meest aan de dominee
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie makenquote:Op zondag 22 april 2018 22:09 schreef DeKenau het volgende:
Romy kan niet tegen drukte maar ons mag ze wel gek maken met haar geschreeuw en gekrijs
Niet te geloven tochquote:Op zondag 22 april 2018 22:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie maken
Misschien maakt drukte, dat ze nog meer prikkels krijgt en daardoor nog drukker in haar hoofd. Zou weleens kortsluiting kunnen veroorzaken...zoiets als teveel spanning in een elektriciteitskast?quote:Op zondag 22 april 2018 22:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie maken
Eng kind. Is nu helemaal into een kind krijgen.quote:Op zondag 22 april 2018 22:16 schreef snetje het volgende:
Romy: Als mijn kind hier zou rondlopen dan zou iedereen er op passen...
Ja dat geloof ik graag ...zelf zou het vergeten...
Ja dat geloof ik zelfs meteenquote:Op zondag 22 april 2018 22:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien maakt drukte, dat ze nog meer prikkels krijgt en daardoor nog drukker in haar hoofd. Zou weleens kortsluiting kunnen veroorzaken...zoiets als teveel spanning in een elektriciteitskast?
Heel slim bedacht...quote:Op zondag 22 april 2018 22:17 schreef kkka3 het volgende:
Slomy geīrriteerd: ik geef alleen nog maar antwoord als iedereen rustig is. Anders doe ik niet meer mee
Ze vond de vraag: bij wie laat je je kind niet achter niet leuk
Want iedereen kan toch op een kind passen?Ja, daar gaat het mis
Mehmet en Bats even in gesprek
Alles komt bloot te liggen
Verschrikkelijk mokkel is hetquote:Op zondag 22 april 2018 22:17 schreef DeKenau het volgende:
Romy heeft spijt dat ze Bladr noemde waar ze haar kind niet bij achter zou laten .
Ze wringt zich in allerlei bochten om het recht te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |