SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op zondag 22 april 2018 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles valt weg, je kan wel mooi zijn aan de buitenkant. Zegt niks zoals Chemal een leeg niks die vent.
Ik heb werkelijk nooit never emotie gezien vanwegen het ogen laseren. Dat ze er blij mee zijn,quote:
Armoede is datquote:Op zondag 22 april 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nooit never emotie gezien vanwegen het ogen laseren. Dat ze er blij mee zijn,
quote:Op zondag 22 april 2018 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Demi is weer goed aan het stuntelen, nu bijna huilen.
Fay heeft bij aanleg wel wat meer hersens gekregen
Ze huilde altijd over haar ogen.quote:Op zondag 22 april 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nooit never emotie gezien vanwegen het ogen laseren. Dat ze er blij mee zijn,
Op dat janken na beter dan verwachtquote:
quote:Op zondag 22 april 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net zo lang als haar gezicht
hehequote:Op zondag 22 april 2018 19:46 schreef SailingDuck het volgende:
Ivan: "Weten de andere jongens ook, Billy en Rienk"
Dat heb jij niet alleenquote:Op zondag 22 april 2018 19:46 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom geloof ik geen woord van de pitch van Fay.
Ja, mijn idee. Ze hebben al een keer gewonnen, waarom nog een keer.quote:Op zondag 22 april 2018 19:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nu ivan , hij mag wel naar huis met bas , armoe dat ze hem en bas terug hebben laten komen
Ja hoorde haar nog net zeggen, kijk die armen toch eens, het is toch niet te geloven!quote:
quote:Op zondag 22 april 2018 19:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die armen zouden verzekerd moeten zijn
waarvoor? tegen afbraak?quote:Op zondag 22 april 2018 19:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die armen zouden verzekerd moeten zijn
Hij is tenminste eerlijk over zijn intenties. Daarom gun ik het hem ook het meeste.quote:Op zondag 22 april 2018 19:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"net zoals elke schroef er in gegaan is wil ik eruit halen wat er in zit"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Zo zie je de echte Bas die ook leuk is ... een Bas die met het spel steeds bezig is vind ik minder...quote:Op zondag 22 april 2018 19:56 schreef SailingDuck het volgende:
Doet Bas wel goed ja. Moet vaak lachen om Bullcrab tv hoe dat gemonteerd is
quote:
misschien omdat je haar al veroordeeld hebt??quote:Op zondag 22 april 2018 19:46 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom geloof ik geen woord van de pitch van Fay.
OMG dat filmpje van Mehhmet en BIlly....heeft hij dat zuchten ook nog eens versnelt dat stemmetje ook steeds van BIllquote:
Vast veel op geoefendquote:Op zondag 22 april 2018 19:54 schreef rowan634 het volgende:
die bullcrab filmpjes zitten gewoon steengoed in elkaar
Ik hou ervanquote:Op zondag 22 april 2018 20:09 schreef snetje het volgende:
Zelfs Bas gooit een SL in zijn filmpje....
Hoe weet hij dat die lantaarns gebruikt worden?quote:Op zondag 22 april 2018 20:09 schreef snetje het volgende:
Zelfs Bas gooit een SL in zijn filmpje....
Hijgen? zeg maar een fietspomp in standje snel en dat knabbel en babbel geklets van Bill erbij. Geweldigquote:
Ik heb best zitten lachen met dat filmpjequote:
Dit ging zelfs haar te verquote:Op zondag 22 april 2018 20:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hijgen? zeg maar een fietspomp in standje snel en dat knabbel en babbel geklets van Bill erbij. Geweldig
Ja, je kan echt zien dat ze afgevallen is,quote:
Metoo, heerlijk ontspanningquote:Op zondag 22 april 2018 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb best zitten lachen met dat filmpje
Ja, dat kan hij zeker goed.quote:Op zondag 22 april 2018 20:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Metoo, heerlijk ontspanningdoet Bas echt leuk
Denk dat hij denkt als ik maar lang genoeg shirtloos rondloop, dan komen de gratis shirts mij vanzelf aanwaaienquote:
Is dat echt alles wat de winnaar krijgt, wat een falequote:Op zondag 22 april 2018 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nee Rienk het geeft toch helemaal niet dat je naast de pot piest? jij geeft toch niet om 30.000 euro
Ik heb geen idee ik gok maar wat...quote:Op zondag 22 april 2018 20:26 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is dat echt alles wat de winnaar krijgt, wat een fale
Hgt is duidelijk, dat het spel is uitgespeelt, iedereen op de cos denk `krijg allemaal de keleren` Niemand gaat meer mee in deze gescripte bulshitquote:Op zondag 22 april 2018 20:26 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is dat echt alles wat de winnaar krijgt, wat een fale
Dinsdag mag ze naar buitenquote:Op zondag 22 april 2018 20:31 schreef rowan634 het volgende:
bats denkt dat ze naar buiten mogen om campagne te voeren
Ivan wilt onderhandelen. Maar t is meer een grap volgens mijquote:Op zondag 22 april 2018 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
Tweeling wil afspraken maken met ivan of lijkt het nu zo.
Oke ik snap het al niet zo. Hij is toch absoluut geen fan van fay dus waarom dan dit gesprekje.quote:Op zondag 22 april 2018 20:41 schreef yaello het volgende:
[..]
Ivan wilt onderhandelen. Maar t is meer een grap volgens mij
ze zijn er de hele dag al over aan het geinenquote:Op zondag 22 april 2018 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke ik snap het al niet zo. Hij is toch absoluut geen fan van fay dus waarom dan dit gesprekje.
ik vind het wel grappigquote:Op zondag 22 april 2018 20:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zijn er de hele dag al over aan het geinen
de twins hebben ivan ingesmeerd en net boden ze hem een drankje aan op hun
Is dus van hun kant geen geinen als ik dit lees. Vanmiddag in dat huisje met stemmen tellen hadden ze het er over dat billy er 12 zou krijgen. Dus stemmen ze samen op billy en gaan ervan uit dat Baldr en Cemal dit ook weer gaan doen.quote:Op zondag 22 april 2018 20:43 schreef rowan634 het volgende:
fay: demi ik denk dat we zo even met hem moeten lopen
demi: misschien wilde hij sowieso niet op ons stemmen
fay: dat dacht ik ook al
twins zijn in overlevingsmodus, die zien de bui al hangenquote:Op zondag 22 april 2018 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dus van hun kant geen geinen als ik dit lees. Vanmiddag in dat huisje met stemmen tellen hadden ze het er over dat billy er 12 zou krijgen. Dus stemmen ze samen op billy en gaan ervan uit dat Baldr en Cemal dit ook weer gaan doen.
terecht in mijn ogen, die moeten er nu echt uit. elke keer de dans ontsprongen door ingrijpen van de febo dus nu is het voor een van die twee echt tijd.quote:Op zondag 22 april 2018 20:45 schreef rowan634 het volgende:
[..]
twins zijn in overlevingsmodus, die zien de bui al hangen
De linke Ivan verdeelde zijn stemmen tot nu toe.quote:Op zondag 22 april 2018 20:44 schreef rowan634 het volgende:
als ivan niet op de twins gaat zou ik niet weten op wie wel?
billy?
toch denk ik dat ze morgen ook niet normaal zullen stemmenquote:Op zondag 22 april 2018 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
terecht in mijn ogen, die moeten er nu echt uit. elke keer de dans ontsprongen door ingrijpen van de febo dus nu is het voor een van die twee echt tijd.
Als hij dat zou doen verspeeld hij echt alle credits buiten denk ik.quote:Op zondag 22 april 2018 20:46 schreef Bazook het volgende:
Ivan wil een deal met twins dat als hij niet op ze stemt dat hij de favour terug wilt als hij het nodig heeft qua stemmen....
Ik vind het een prima idee! ik wil veeeel liever billy en romy er eerder uitquote:Op zondag 22 april 2018 20:46 schreef Bazook het volgende:
Ivan wil een deal met twins dat als hij niet op ze stemt dat hij de favour terug wilt als hij het nodig heeft qua stemmen....
Hij moet zich overal buiten houden. Hij vergeet vaak dat hij daar alleen maar geduld wordt.quote:Op zondag 22 april 2018 20:22 schreef rowan634 het volgende:
rienk is veel te sarcastisch om te pitchen voor zichzelf ook
romy: je bent hier te gast, dat hoeft ook niet
rienk: ja ja
Niet erg slim. Je kan beter 3 stemmen geven op iemand die er toch al uit gaatquote:Op zondag 22 april 2018 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
De linke Ivan verdeelde zijn stemmen tot nu toe.
Om niemand al te hard tegen de schenen te schoppen.
Lindaquote:Op zondag 22 april 2018 20:44 schreef rowan634 het volgende:
als ivan niet op de twins gaat zou ik niet weten op wie wel?
billy?
Er zijn er altijd 2 genomineerd waarvan er 1 blijft.quote:Op zondag 22 april 2018 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet erg slim. Je kan beter 3 stemmen geven op iemand die er toch al uit gaat
Dan schop je niemand tegen de schenen
Echt net of ze over de camping wandelen 😂quote:Op zondag 22 april 2018 20:51 schreef rowan634 het volgende:
baldr en ivan gaan ''golven''
[ afbeelding ]
Dus moet je je 3 stemmen zetten op diegene die weggaatquote:Op zondag 22 april 2018 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er altijd 2 genomineerd waarvan er 1 blijft.
hangt er van af hoeveel camera's ze nodig hebben op dat nieuwe terrein.quote:Op zondag 22 april 2018 20:55 schreef SailingDuck het volgende:
Kan nog best wat terrein af zo te zien
Zou mooi zijn als ze helemaal de loods niet meer uit mogenquote:Op zondag 22 april 2018 20:55 schreef SailingDuck het volgende:
Kan nog best wat terrein af zo te zien, als ze nog een golfbaan hebben
En die geen vrienden daar heeft.quote:Op zondag 22 april 2018 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus moet je je 3 stemmen zetten op diegene die weggaat
(of waarvan jij denk dat diegene weggaat iig)
Denk dat dat dit weekend niet gebeurd is omdat ze nog in onderhandeling zijn oven de beaukuthut.Als ik het hier goed begrepen heb komt daar maandag pas meer duidelijkheid overquote:Op zondag 22 april 2018 20:55 schreef SailingDuck het volgende:
Kan nog best wat terrein af zo te zien, als ze nog een golfbaan hebben
Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmenquote:
minimaal 2, als er meerdere met hetzelfde aantal stemmen zijn zal het meer zijn ...quote:Op zondag 22 april 2018 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er altijd 2 genomineerd waarvan er 1 blijft.
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2018 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
minimaal 2, als er meerdere met hetzelfde aantal stemmen zijn zal het meer zijn ...
Zeg Fay krijgt 12 en verder zijn er 3 met 6..
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 22 april 2018 21:01 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weten ze allemaal al over hoe en wat morgen en dinsdag
Gaat dit over een piemel?quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Slomy: KAN IE HARDERRRR???!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Stem er op 1, en die blijft, heb je er volgende week 6 om je oren.quote:Op zondag 22 april 2018 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmen
1 Twin op de bank en Ivan, dan gaat die twin voor zeker naar huis Dinsdagquote:Op zondag 22 april 2018 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat soiewso...die twins gaan natuurlijk nooit op elkaar stemmen
Omdat ze er nauwelijks mee bezig zijn...quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Slomy: KAN IE HARDERRRR???!!!
Dit dus. Het blijft zo oneerlijk, met zo'n tweeling. Hoop echt dat Fay dinsdag vertrektquote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stem er op 1, en die blijft, heb je er volgende week 6 om je oren.
quote:Op zondag 22 april 2018 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat dit over een piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de muziek
Ik heb m weer ff gemuteOkay. Ik dacht dat vorige week ook, maar denk toch dat het vooral zo lijkt. Misschien hebben ze een spreek"verbod" of zijn ze gewaarschuwd. Ze doen sowieso anders. Zo schreeuwt, hinnikt en balkt Slomy aanzienlijk minder de laatste dagenquote:Op zondag 22 april 2018 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze er nauwelijks mee bezig zijn...Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Zwanger?quote:Op zondag 22 april 2018 21:09 schreef kkka3 het volgende:
Cemal weet dat zijn club vandaag in de finale stond?
Of is die knurft dat vergeten?
Twin zat even aan Bas zijn buikje?
Bas: niet verder vertellen
Meer aub
Kampioenenquote:Op zondag 22 april 2018 21:11 schreef kkka3 het volgende:
Ik hoor hem nu toevallig over Feyenoord
Hij heeft het over een nummer, als ie eruit is gaat ie zorgen dat dat nummer de hele tijd gedraaid wordt in de Kuip
Nee fay zei tegen bas dat hij lief was en toen zei bas niet verder vertellen. Omdat Bas weet hoe zij zich voelt zonder chip/ Hebben een soort band of zo. Hij knuffelt haar ook spontaan als hij ziet dat ze t moeilijk heeft.quote:Op zondag 22 april 2018 21:09 schreef kkka3 het volgende:
Cemal weet dat zijn club vandaag in de finale stond?
Of is die knurft dat vergeten?
Twin zat even aan Bas zijn buikje?
Bas: niet verder vertellen
Meer aub
Ze hadden het over zijn buikje, daar had ze aan gevoeld. Maar dat mocht ze niet verder vertellenquote:Op zondag 22 april 2018 21:14 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nee fay zei tegen bas dat hij lief was en toen zei bas niet verder vertellen. Omdat Bas weet hoe zij zich voelt zonder chip/ Hebben een soort band of zo. Hij knuffelt haar ook spontaan als hij ziet dat ze t moeilijk heeft.
iig in de komende 5 wekenquote:Op zondag 22 april 2018 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Moge duidelijk zijn, die Twins snakken er naar om 1 voor 1 te wieberen in de komende 2 weken....
Jessie zei dat ook altijdquote:Op zondag 22 april 2018 21:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ook al "portofolio" Denken ze aan een portofoon of wat?
Een portofoon met foto's erinquote:Op zondag 22 april 2018 21:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ook al "portofolio" Denken ze aan een portofoon of wat?
Anders zat je nu al naar Beau slaapstreams te kijkenquote:Op zondag 22 april 2018 21:27 schreef kkka3 het volgende:
Ze hebben gezopen en nu krijgen we dus SL's
Da's waarquote:Op zondag 22 april 2018 21:28 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Anders zat je nu al naar Beau slaapstreams te kijken
Ik moest denken aan Beu met die domme vragenkaartjesquote:Op zondag 22 april 2018 21:31 schreef spapaars het volgende:
Gooi er maar weer een spelletje in Bas.
Zo maak je jezelf onmisbaar.
volgens mij billyquote:
Ow leuk, dan vliegt hij er volgende keer uitquote:Op zondag 22 april 2018 21:30 schreef kkka3 het volgende:
Cemal is toch enigzins de verrassende uitschieter
Is er geen COSser die ff naar het hek wil rijden met een keukentrapje?![]()
Cemal 23.22%
Baldr 15.57%
Romy 14.92%
Linda 12.56%
Fay 9.38%
Ivan 7.98%
Bas heeft iets leuks, een spelletje, met een zogenaamde Joker
quote:Op zondag 22 april 2018 21:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow leuk, dan vliegt hij er volgende keer uit
L O Lquote:Op zondag 22 april 2018 21:50 schreef kkka3 het volgende:
Linda heeft een sexvraag
Linda: mijn type zit hier niet
dat deed ze met Robert toch ook al loopbaan coach ?quote:Op zondag 22 april 2018 21:19 schreef kkka3 het volgende:
Cemal gaat shoots doen, dan zorgt ie dat alle afspraken in de mail staan![]()
Tuurlijk Cemal
Dat ik gewoon een factuur stuur, van dit moet je betalen
Bats geeft tips
Ik voel weer wat CVaanvullingsmateriaal aan komen
Bats gaat hem wel helpen, ze kent wel wat fotograven![]()
![]()
Helaas SL
Ja klopt ja, beschamend was datquote:Op zondag 22 april 2018 21:56 schreef goldback het volgende:
[..]
dat deed ze met Robert toch ook al loopbaan coach ?
Wie nietquote:Op zondag 22 april 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan ergert zich het meest aan de dominee
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie makenquote:Op zondag 22 april 2018 22:09 schreef DeKenau het volgende:
Romy kan niet tegen drukte maar ons mag ze wel gek maken met haar geschreeuw en gekrijs
Niet te geloven tochquote:Op zondag 22 april 2018 22:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie maken
Misschien maakt drukte, dat ze nog meer prikkels krijgt en daardoor nog drukker in haar hoofd. Zou weleens kortsluiting kunnen veroorzaken...zoiets als teveel spanning in een elektriciteitskast?quote:Op zondag 22 april 2018 22:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs zitten steunen en zuchten als anderen om haar heen herrie maken
Eng kind. Is nu helemaal into een kind krijgen.quote:Op zondag 22 april 2018 22:16 schreef snetje het volgende:
Romy: Als mijn kind hier zou rondlopen dan zou iedereen er op passen...
Ja dat geloof ik graag ...zelf zou het vergeten...
Ja dat geloof ik zelfs meteenquote:Op zondag 22 april 2018 22:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien maakt drukte, dat ze nog meer prikkels krijgt en daardoor nog drukker in haar hoofd. Zou weleens kortsluiting kunnen veroorzaken...zoiets als teveel spanning in een elektriciteitskast?
Heel slim bedacht...quote:Op zondag 22 april 2018 22:17 schreef kkka3 het volgende:
Slomy geïrriteerd: ik geef alleen nog maar antwoord als iedereen rustig is. Anders doe ik niet meer mee
Ze vond de vraag: bij wie laat je je kind niet achter niet leuk
Want iedereen kan toch op een kind passen?Ja, daar gaat het mis
Mehmet en Bats even in gesprek
Alles komt bloot te liggen
Verschrikkelijk mokkel is hetquote:Op zondag 22 april 2018 22:17 schreef DeKenau het volgende:
Romy heeft spijt dat ze Bladr noemde waar ze haar kind niet bij achter zou laten .
Ze wringt zich in allerlei bochten om het recht te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |