SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja die had jij zelf ook gekozen zeker?quote:
kortom... kleurloosquote:
quote:Op zondag 22 april 2018 12:31 schreef peaceman het volgende:
538 Bob Marley & the Wailers - Could You Be Loved
deze of de vorige?quote:
Je bent gewoon jaloers (zou ik in ieder geval zijn)quote:Op zondag 22 april 2018 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat even buiten, maar ik kan daar de muziek bijna niet horen. Buurkinderen zitten in een jacuzzi en maken veel lawaai. En als de jacuzzi aan is, geef dat ook veel herrie.
nou zeker niet vanwege het lawaai kan ik je melden.quote:Op zondag 22 april 2018 12:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers (zou ik in ieder geval zijn)
Hier is het trouwens niet echt zonnig. Bewolkt.
Hier wisselt het af....quote:Op zondag 22 april 2018 12:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben het wel over een jaccuzi...quote:Op zondag 22 april 2018 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou zeker niet vanwege het lawaai kan ik je melden.
Als die lawaaimakers er niet waren, hadden we er ook geen problemen mee...quote:Op zondag 22 april 2018 12:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben het wel over een jaccuzi...
Nee echt niet. Ik hou daar helemaal niet van. Het is trouwens zo’n opblaasbare. Maar ik stoor me wel aan de herrie. Ze maken echt heel veel lawaai. Ik zie de buren nu zelf weg lopen, die gaan zo mee rennen in de 10 km.quote:Op zondag 22 april 2018 12:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang nog vandaag. Het begint hier ook bewolkt te worden.quote:Op zondag 22 april 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ach het is alleen vandaag nog.... morgen wordt het (een stuk) koeler.
Ik zie hier rond 14:00 uur klein buitje, maar het is wel 27 graden ofzo vanaf 19:00 uur gaat het richting 21 graden en rond 20:00 uur onweer. We zullen zien.quote:Op zondag 22 april 2018 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang nog vandaag. Het begint hier ook bewolkt te worden.
Deze hoger dan de al vele echte pareltjes?quote:
Moment van verstandsverbijstering, dat kan niet anders.quote:Op zondag 22 april 2018 12:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze hoger dan de al vele echte pareltjes?
Manipulatie... dat kan niet anders
Deze is anders wel erg lekker zo tussendoor.quote:Op zondag 22 april 2018 12:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
klopt.. ik heb de lijst gemanipuleerd...quote:Op zondag 22 april 2018 12:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2018 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie hier rond 14:00 uur klein buitje, maar het is wel 27 graden ofzo vanaf 19:00 uur gaat het richting 21 graden en rond 20:00 uur onweer. We zullen zien.
Het was niet echt een democratisch proces in ieder geval.quote:Op zondag 22 april 2018 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt.. ik heb de lijst gemanipuleerd...
zeker nietquote:Op zondag 22 april 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet echt een democratisch proces in ieder geval.
Ok, niet gemanipuleerdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |