abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 mei 2018 @ 07:54:50 #226
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_178906962
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Suckerberg helpt je daar wel aan :Y
Gelukkig ben ik daar al tijden geen vrindjes meer mee.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  vrijdag 4 mei 2018 @ 06:11:46 #227
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178927245
http://www.at5.nl/artikel(...)r-berlijn-vanaf-2020

Is er überhaupt al iets besloten om in NL aan het spoor te doen? Anders kan je leuke locomotieven leasen maar dan wordt het niks met die 200 km/u

[ Bericht 0% gewijzigd door Koen66 op 04-05-2018 07:52:54 ]
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 4 mei 2018 @ 07:52:18 #228
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178928010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:11 schreef Koen66 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-berlijn-vanaf-2020

Is er überhaupt al iets besloten om in NL aan het spoor te doen? Anders kan je leuke locomotieven leasen maar dan wordt het niks met die 20) km/u
Er staat toch normaal al een loc geschikt voor 200 km/u voor die trein in Duitsland? Dus de enige winst die een multicourante 200 km/u loc op zou leveren, is het laten zitten van de locwissel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_178928155
Een DDZ4 als Sprinter Den Haag Centraal - Dordrecht, SGM/SLT's op?
pi_178928186
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:08 schreef RokStarr het volgende:
Een DDZ4 als Sprinter Den Haag Centraal - Dordrecht, SGM/SLT's op?
Rijdt wel vaker ...
Take on the situation, but not the torment ...
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:12:39 #231
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178928197
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er staat toch normaal al een loc geschikt voor 200 km/u voor die trein in Duitsland? Dus de enige winst die een multicourante 200 km/u loc op zou leveren, is het laten zitten van de locwissel.
Baureihe 101 normaal gesproken zie ik, dus inderdaad 200
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:31:42 #232
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_178928398
En precies daarom moeten de nieuwe locs dus ook 200 km/h kunnen rijden. Anders kan die locwissel nooit verdwijnen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:34:50 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178928420
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:31 schreef ReisT het volgende:
En precies daarom moeten de nieuwe locs dus ook 200 km/h kunnen rijden. Anders kan die locwissel nooit verdwijnen.
vraag me wel af hoe ze ooit 2 uur tijdswinst denken te gaan halen zonder iets te doen aan de delen waar geen 200 gehaald kan worden
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:47:35 #234
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178928566
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:34 schreef Koen66 het volgende:

[..]

vraag me wel af hoe ze ooit 2 uur tijdswinst denken te gaan halen zonder iets te doen aan de delen waar geen 200 gehaald kan worden
Ja, onmogelijk. Of niet meer stoppen. Locwissel is 20 minuten beweert men, dan heb je nog 100 minuten te winnen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:02:52 #235
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178928782
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, onmogelijk. Of niet meer stoppen. Locwissel is 20 minuten beweert men, dan heb je nog 100 minuten te winnen.
In NL niet meer stoppen op stations als Apeldoorn en Almelo, en iets versnellen op Amsterdam-Utrecht onder ERTMS. Paar minuten winst hooguit
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 09:50:54 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178929465
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

In NL niet meer stoppen op stations als Apeldoorn en Almelo, en iets versnellen op Amsterdam-Utrecht onder ERTMS. Paar minuten winst hooguit
De IC Berlijn is in Nederland ongeveer op Cargosnelheid ingelegd. Daar kun je dus nog veel winnen, mits het op het spoor past natuurlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 09:59:35 #237
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178929612
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, onmogelijk. Of niet meer stoppen. Locwissel is 20 minuten beweert men, dan heb je nog 100 minuten te winnen.
Locwissel is maar 10 minuten zelfs.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:36:49 #238
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178930136
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De IC Berlijn is in Nederland ongeveer op Cargosnelheid ingelegd. Daar kun je dus nog veel winnen, mits het op het spoor past natuurlijk
Onhandig. Hij is nu 9 minuten sneller dan met overstap van 18 minuten in Amersfoort, je zou zeggen dat je met een sneller pad dus misschien iets van 9 minuten kunt winnen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 10:44:30 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178930260
In theorie zou meer winst mogelijk moeten zijn, maar je zit er mee dat het Nederlandse spoor op bepaalde plekken behoorlijk vol is
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:53:52 #240
256146 b2py
Beton!
pi_178930426
Je zou dus eigenlijk zeggen dat als er ruimte was geweest de trein al wel sneller was ingelegd? 🤔
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 11:12:32 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178930730
nee
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:35:32 #242
256146 b2py
Beton!
pi_178931092
Wat zeg je dan wel?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 11:44:35 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178931229
Dat die trein op Nederlands grondgebied sneller zou kunnen, maar dat om diverse redenen ervoor gekozen is om dat niet te doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 11:45:51 #244
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178931248
Eén van de problemen om de Pimpel te versnellen zit ten oosten van Apeldoorn: de sprinter is daar dusdanig veel langzamer dan de IC dat de tweede IC in een kwartiersdienst er achteroploopt. En een inhaling past daar niet, behalve in Rijssen waar de IC dan maar met 40km/h door kan.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:23:59 #245
256146 b2py
Beton!
pi_178931902
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Dat die trein op Nederlands grondgebied sneller zou kunnen, maar dat om diverse redenen ervoor gekozen is om dat niet te doen.
Het kan dus niet wil je zeggen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 4 mei 2018 @ 15:41:53 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178936353
Tuurlijk kan het. Al die kutstationnetjes overslaan, knik bij Barneveld rechttrekken, opflikkeren met badslippers, knallen maar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage vrijdag 4 mei 2018 @ 16:00:49 #247
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178936939
Vraagje over de kortingsabonnementen van de NS. Ik heb een altijdvoordeel abonnement. Nu reis ik straks naar Hengelo, vanuit Leiden. Echter, omdat het spoor er uit ligt tussen Amersfoort en Apeldoorn, moet ik omreizen via Zwolle. Vanaf daar neem ik dan de Blauwnet sprinter richting Hengelo.

Normaalgesproken zou ik kunnen reizen met korting over de gehele route, maar nu moet ik ook een stuk reizen met Blauwnet. Geldt dan ook de korting, of geldt deze reiskorting alleen met een NS trein (wat mij logisch lijkt, want NS verkoopt het abonnement, niet Blauwnet).

Kan ik eventuele meerkosten nog declareren bij de NS, of ben ik gewoon te Nederlands en moet ik niet zeiken?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:40:29 #248
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_178937743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef JeMoeder het volgende:
Vraagje over de kortingsabonnementen van de NS. Ik heb een altijdvoordeel abonnement. Nu reis ik straks naar Hengelo, vanuit Leiden. Echter, omdat het spoor er uit ligt tussen Amersfoort en Apeldoorn, moet ik omreizen via Zwolle. Vanaf daar neem ik dan de Blauwnet sprinter richting Hengelo.

Normaalgesproken zou ik kunnen reizen met korting over de gehele route, maar nu moet ik ook een stuk reizen met Blauwnet. Geldt dan ook de korting, of geldt deze reiskorting alleen met een NS trein (wat mij logisch lijkt, want NS verkoopt het abonnement, niet Blauwnet).
De korting geldt ook bij andere vervoerders, zoals Blauwnet.
https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
quote:
Kan ik eventuele meerkosten nog declareren bij de NS, of ben ik gewoon te Nederlands en moet ik niet zeiken?
Als je per se niet wil reizen met Blauwnet, kun je ook de bus pakken in Amersfoort. Ben je wel 20 minuten langer onderweg.

Maar is via Zwolle normaal gesproken al niet de snelste route voor Leiden-Hengelo, ook als er geen werkzaamheden zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door freako op 04-05-2018 16:45:31 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 4 mei 2018 @ 17:33:22 #249
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178938648
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:40 schreef freako het volgende:

[..]

De korting geldt ook bij andere vervoerders, zoals Blauwnet.
https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html

[..]

Als je per se niet wil reizen met Blauwnet, kun je ook de bus pakken in Amersfoort. Ben je wel 20 minuten langer onderweg.

Maar is via Zwolle normaal gesproken al niet de snelste route voor Leiden-Hengelo, ook als er geen werkzaamheden zijn?
Thanks! Nee, normaal is het over Amersfoort - Hengelo sneller. Maar scheelt niet zoveel.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Sport vrijdag 4 mei 2018 @ 17:40:19 #250
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178938772
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef JeMoeder het volgende:
Vraagje over de kortingsabonnementen van de NS. Ik heb een altijdvoordeel abonnement. Nu reis ik straks naar Hengelo, vanuit Leiden. Echter, omdat het spoor er uit ligt tussen Amersfoort en Apeldoorn, moet ik omreizen via Zwolle. Vanaf daar neem ik dan de Blauwnet sprinter richting Hengelo.

Normaalgesproken zou ik kunnen reizen met korting over de gehele route, maar nu moet ik ook een stuk reizen met Blauwnet. Geldt dan ook de korting, of geldt deze reiskorting alleen met een NS trein (wat mij logisch lijkt, want NS verkoopt het abonnement, niet Blauwnet).

Kan ik eventuele meerkosten nog declareren bij de NS, of ben ik gewoon te Nederlands en moet ik niet zeiken?
Denk er wel aan dat omchecken naar een andere vervoerder ten koste kan gaan van je korting (bijvoorbeeld om 15.30u inchecken bij NS en om 17u omchecken naar Blauwnet, dan heb je bij Blauwnet geen of in jouw geval lagere korting).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')