Dat ligt eraan of het van jezelf isquote:Op zondag 22 april 2018 09:43 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn van de goede start
En wakker worden met opgedroogde witte smurrie op je tepels, is dat normaal?
Mijlpaaal!quote:
Niet in laten enten?quote:Op zondag 22 april 2018 14:48 schreef Feyre het volgende:
[..]
Mijlpaaal!
We denken dat onze dochter rode hond heeft. Morgen maar even checken bij de HA en meteen vragen wat ik daar zelf mee moet ivm zwangerschap. Ik lees bij zoveel kinderziektes dat het mogelijk gevaarlijk is bij zwangerschap. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Ze zal nl nog wel vaker met ziektes thuiskomen en ik kan haar niet mijden ofzo.
Weet niet hoe dat bij rode hond werkt, heb het als kind gehad (niet heel heftig) en ben wel ingeënt.quote:
Ik dacht tussen de 90 en 95 procent. Het was meer de combinatie van dat en haar laatste zin uit de post die ik quote dat de vraag in me op kwam.quote:Op zondag 22 april 2018 23:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij rode hond werkt, heb het als kind gehad (niet heel heftig) en ben wel ingeënt.
Nee daar word je kind autistisch van toch?!quote:
Ja, ik ga dat wel doen. Maar hoeft pas rond de 30 weken geloof ik, dus ik heb nog even.quote:Op maandag 23 april 2018 07:08 schreef Feyre het volgende:
[..]
Over ziektes enzo gesproken, zijn er meer zwangeren die de kinkhoestvaccinatie overwegen tijdens de zwangerschap? Ben me er nu een beetje over aan het inlezen.
*ontlurkt*quote:Op maandag 23 april 2018 07:08 schreef Feyre het volgende:
[..]
Nee daar word je kind autistisch van toch?!![]()
Ze is wel geënt. Maar ik had de HA assistente vrijdag al gesproken toen de uitslag op kwam zetten en gevraagd hoe ik moest onderscheiden of het warmte uitslag was of iets anders. Die zei kijk ook even op thuisarts e.d., en nu leek het ons het meest overeen te komen met rode hond. Maar wij zijn geen dokter dus voor hetzelfde geld is het een van de andere 17362 rode vlekjes/bultjes ziektes die ze kunnen krijgen
. Dat bedoelde ik met ‘met ziektes thuiskomen’.
Anyhow we gaan zo even langs de HA om te checken wat het is.
Over ziektes enzo gesproken, zijn er meer zwangeren die de kinkhoestvaccinatie overwegen tijdens de zwangerschap? Ben me er nu een beetje over aan het inlezen.
Zou er iets heersen? W. Kreeg gister koorts, heeft alles ondergespuugd (vannacht ook 2x) en zit nu ook onder de uitslag. Ik ga het vanmiddag ook maar laten checken bij de huisarts.quote:Op maandag 23 april 2018 07:08 schreef Feyre het volgende:
[..]
Nee daar word je kind autistisch van toch?!![]()
Ze is wel geënt. Maar ik had de HA assistente vrijdag al gesproken toen de uitslag op kwam zetten en gevraagd hoe ik moest onderscheiden of het warmte uitslag was of iets anders. Die zei kijk ook even op thuisarts e.d., en nu leek het ons het meest overeen te komen met rode hond. Maar wij zijn geen dokter dus voor hetzelfde geld is het een van de andere 17362 rode vlekjes/bultjes ziektes die ze kunnen krijgen
. Dat bedoelde ik met ‘met ziektes thuiskomen’.
Anyhow we gaan zo even langs de HA om te checken wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |