abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2018 @ 09:14:41 #151
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_178668036
Sethiwe, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! O+.

En bedankt voor alle tips tegen het leed dat schurende bovenbenen heet. Ik kende die Vevina crème nog niet, dus ga daar ook even naar opzoek. Zou mooi zijn als het werkt!
  zondag 22 april 2018 @ 09:43:48 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178668406
Gefeliciteerd! Fijn van de goede start *O*

En wakker worden met opgedroogde witte smurrie op je tepels, is dat normaal?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_178669643
Gefeliciteerd sethiwe! Wat een opluchting dat hij het zo goed doet!
pi_178669657
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 09:43 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn van de goede start *O*

En wakker worden met opgedroogde witte smurrie op je tepels, is dat normaal?
Dat ligt eraan of het van jezelf is :+
pi_178669877
Haha Wup :D

Zo ik ben echt compleet gesloopt na 2 dagen festival :Z vanochtend om 6 uur afgesloten bij een zonsopgangconcert van Joep Beving. Waar je een grappige mix had van mensen die hun wekker hadden gezet (ik) en mensen die de nacht doorgehaald hadden (ongeveer de helft van het publiek). Die laatste groep viel dan ook zo ongeveer collectief na 2 nummers in slaap :D wij zijn bij thuiskomst ook wel weer even gaan slapen.

Dus vandaag doe ik echt helemaal niks. Ja, met de voeten omhoog netflixen ofzo :+

Loj 20 weken! Hier ook weekwissel maar dan week 33 :s) nog 7 weken tot UD :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 22-04-2018 13:25:07 ]
pi_178669970
Sethiwe gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_178670436
Gefeliciteerd Sethiwe! Wat fijn dat het zo goed gaat! O+
pi_178671415
:o :o :o 37 weken! :o :o :o
  zondag 22 april 2018 @ 13:31:52 #159
342418 VKV
Plausibel
pi_178672427
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 10:50 schreef WupWup het volgende:

[..]

En daar ging m'n drinken :D
pi_178673024
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 10:50 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hahaha :D
pi_178673750
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:31 schreef VitaBella het volgende:
Mijlpaaal! *O*

We denken dat onze dochter rode hond heeft. Morgen maar even checken bij de HA en meteen vragen wat ik daar zelf mee moet ivm zwangerschap. Ik lees bij zoveel kinderziektes dat het mogelijk gevaarlijk is bij zwangerschap. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Ze zal nl nog wel vaker met ziektes thuiskomen en ik kan haar niet mijden ofzo :+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_178674161
Gefeliciteerd sethiwe! *O*
Geniet van je zoon O+
pi_178679604
Loj 20 weken *O* Aure 33 weken *O* Vita 37 weken *O*

Wup :D

Dat is lastig inderdaad Feyre. Beterschap voor je dochter! Is ze er erg ziek van?

Ik ben aan het aftellen naar de 20 weken echo. Nog 2 nachtjes
  zondag 22 april 2018 @ 19:25:26 #164
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_178679770
Huh Loj alweer 20 weken! Ik had geen idee dat je al ver was joh :+

Sethiwe wat ontzettend fijn dat de start zo goed was! Gefeliciteerd met je zoon O+, hoe gaat het ondertussen met hem?

Ik update eigenlijk nooit omdat ik zelf niet zo goed ben in bijhouden, maar ben alweer 25 weken :o. Afgelopen week een groeispurt gehad en heb nu echt een grote buik. Gaat helaas wel gepaard met het nodige bekkengedoe, paar dagen geleden kon ik mijn linkerbeen niet meer vooruit zetten :X maar dat was gelukkig de dag erna alweer minder. En bij mijn tweede zwangerschap begon het al veel eerder dus wat dat betreft heb ik wel geluk. En hij beweegt als een gek, wel alleen maar in stuit heb ik het idee. Mijn zoon geniet zo van de schopjes en het zien van het bewegen van mijn buik O+, dat vind ik wel echt heel erg leuk aan een zwangerschap met een wat 'ouder' kind.
pi_178683757
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 14:48 schreef Feyre het volgende:

[..]

Mijlpaaal! *O*

We denken dat onze dochter rode hond heeft. Morgen maar even checken bij de HA en meteen vragen wat ik daar zelf mee moet ivm zwangerschap. Ik lees bij zoveel kinderziektes dat het mogelijk gevaarlijk is bij zwangerschap. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Ze zal nl nog wel vaker met ziektes thuiskomen en ik kan haar niet mijden ofzo :+.
Niet in laten enten?
pi_178684015
Gefeliciteerd Sethiwe! *O* fijn dat hij zo'n goede start heeft :)
pi_178684045
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Niet in laten enten?
Weet niet hoe dat bij rode hond werkt, heb het als kind gehad (niet heel heftig) en ben wel ingeënt.
pi_178684257
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 23:06 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Weet niet hoe dat bij rode hond werkt, heb het als kind gehad (niet heel heftig) en ben wel ingeënt.
Ik dacht tussen de 90 en 95 procent. Het was meer de combinatie van dat en haar laatste zin uit de post die ik quote dat de vraag in me op kwam.
pi_178684366
Sethiwe gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *G* En wat fijn dat hij een goede start heeft :Y Geniet ervan.
pi_178686801
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Niet in laten enten?
Nee daar word je kind autistisch van toch?! :+

Ze is wel geënt :). Maar ik had de HA assistente vrijdag al gesproken toen de uitslag op kwam zetten en gevraagd hoe ik moest onderscheiden of het warmte uitslag was of iets anders. Die zei kijk ook even op thuisarts e.d., en nu leek het ons het meest overeen te komen met rode hond. Maar wij zijn geen dokter dus voor hetzelfde geld is het een van de andere 17362 rode vlekjes/bultjes ziektes die ze kunnen krijgen :+. Dat bedoelde ik met ‘met ziektes thuiskomen’.

Anyhow we gaan zo even langs de HA om te checken wat het is.

Over ziektes enzo gesproken, zijn er meer zwangeren die de kinkhoestvaccinatie overwegen tijdens de zwangerschap? Ben me er nu een beetje over aan het inlezen.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_178687057
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 07:08 schreef Feyre het volgende:

[..]

Over ziektes enzo gesproken, zijn er meer zwangeren die de kinkhoestvaccinatie overwegen tijdens de zwangerschap? Ben me er nu een beetje over aan het inlezen.
Ja, ik ga dat wel doen. Maar hoeft pas rond de 30 weken geloof ik, dus ik heb nog even.
pi_178687155
quote:

[..]

Ze is wel geënt :). Maar ik had de HA assistente vrijdag al gesproken toen de uitslag op kwam zetten en gevraagd hoe ik moest onderscheiden of het warmte uitslag was of iets anders. Die zei kijk ook even op thuisarts e.d., en nu leek het ons het meest overeen te komen met rode hond. Maar wij zijn geen dokter dus voor hetzelfde geld is het een van de andere 17362 rode vlekjes/bultjes ziektes die ze kunnen krijgen :+. Dat bedoelde ik met ‘met ziektes thuiskomen’.

*ontlurkt*

Ben je zelf niet ingeënt tegen rode hond?
Vanaf 1987 zit het in de BMR https://rijksvaccinatieprogramma.nl/infectieziekten/rodehond en vlak daarvoor is bij 12 jarige meisjes een inhaalcampagne geweest.
Als jij niet bent ingeënt en in je eerste trimester zit kan het gevaarlijk zijn voor je ongeboren kindje. Heb zelf een lichte handicap overhouden aan de rode hond besmetting van mijn moeder dus ik vond dat ik even moest reageren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178687306
Ik heb de kinkhoest vaccinatie ook gehaald :Y mijn overbuurvrouw heeft vorig jaar tijdens haar zwangerschap kinkhoest gehad, was vreselijk.
pi_178687315
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:31 schreef VitaBella het volgende:
Woohoooo :D :D :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178687504
quote:

[..]

Zou er iets heersen? W. Kreeg gister koorts, heeft alles ondergespuugd (vannacht ook 2x) en zit nu ook onder de uitslag. Ik ga het vanmiddag ook maar laten checken bij de huisarts.

En ja; ik ga me laten vaccinceren voor kinkhoest. Toen W. net geboren was had mijn opa dat, en dat was echt gestress, want iedereen die bij opa was geweest (en dat was in de incubatieperiode zowat heel de familie) was ook bij W. komen kijken. Alleen al om dat nu te voorkomen laat ik me maar vaccineren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')