Vandaag mark+ramon weer eens aangehad, en klonk erg gezellig!quote:
ehm, jaquote:Op zaterdag 21 april 2018 14:19 schreef KaBuf het volgende:
Heel kut dat Avici is overleden enzo hoor, maar moet daar nu echt zoveel zendtijd aan besteed worden?
Waarom?quote:
omdat het één van de grote artiesten van deze tijd isquote:Op zondag 22 april 2018 17:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb de radio ook uit gezet toen er alleen maar computermuziek gedraaid werd.
'Artiesten'. Beetje computergeluid produceren. Kom op zeg.quote:Op zondag 22 april 2018 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat het één van de grote artiesten van deze tijd is
Dan nog. De avondshow van Frank + die show van Lowlands daarna (Lowlands dacht ik?).quote:Op zondag 22 april 2018 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat het één van de grote artiesten van deze tijd is
Ze hadden het in de media ook over “De Michael Jackson van de dance”. Nou sorry hoor, dat zou ik eerder over Tiësto of Armin zeggen...quote:Op zondag 22 april 2018 18:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan nog. De avondshow van Frank + die show van Lowlands daarna (Lowlands dacht ik?).
De volgende dag bij elk programma komt het terug, en de Megatop50 draaide er de volle 2 uur om.
Alle dj's deden alsof ze vroeger nog met die tjap geknikkerd hebben en beste vrienden waren. Overdrijven is ook een vak.
quote:Op zondag 22 april 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ze hadden het in de media ook over “De Michael Jackson van de dance”. Nou sorry hoor, dat zou ik eerder over Tiësto of Armin zeggen...
Mark en Ramon is het beste radioprogramma dat ik ken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag mark+ramon weer eens aangehad, en klonk erg gezellig!
ditquote:
Nu ook weer met die Festival Top 999 (ofzo). Welke stagiair heeft dit bedacht? Of hebben ze dit gewoon van Veronica afgekeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Niks te zoeken meer op deze zender, vandaar de rust
Ik vind het wel lekker. Tenminste flinke afwisseling van muziek en geen 100x Kendrick Lamar op een dag.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nu ook weer met die Festival Top 999 (ofzo). Welke stagiair heeft dit bedacht? Of hebben ze dit gewoon van Veronica afgekeken?
Jij als ouwe lul zit zeker bij Radio 2?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Niks te zoeken meer op deze zender, vandaar de rust
Dit idd. Ik vind het een hele fijne afwisseling.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Tenminste flinke afwisseling van muziek en geen 100x Kendrick Lamar op een dag.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij als ouwe lul zit zeker bij Radio 2?
Het idee is prima, maar ze slaan de plank mis door ook artiesten te mogen kiezen die je graag eens op een festival zou zien, dan kun je dus nog steeds iedere boerenlul nomineren... het was beter geweest als ze zich hadden beperkt tot artiesten die al eens op de grootste 5-10 Nederlandse festivals qua bezoekers hebben gestaanquote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nu ook weer met die Festival Top 999 (ofzo). Welke stagiair heeft dit bedacht? Of hebben ze dit gewoon van Veronica afgekeken?
hoi edquote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heavn is niet mijn favoriete muziek, maar wat klinkt dit technisch perfect zeg. Alsof de cd op staat.
Wat is het hier rustig trouwens
Dan krijg je nooit 999 bands of zelfs nummers.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het idee is prima, maar ze slaan de plank mis door ook artiesten te mogen kiezen die je graag eens op een festival zou zien, dan kun je dus nog steeds iedere boerenlul nomineren... het was beter geweest als ze zich hadden beperkt tot artiesten die al eens op de grootste 5-10 Nederlandse festivals qua bezoekers hebben gestaan
Hi wolfrolf!quote:
Hoi Mint!quote:
toch maar eens luisteren danquote:
Eens ja, nu luister ik wel met plezier.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Tenminste flinke afwisseling van muziek en geen 100x Kendrick Lamar op een dag.
Alleen jammer dat de top 100 voor 20% uit Kensington bestaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een redelijk liedje van Kensington.
20 keer Kensingtonquote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de top 100 voor 20% uit Kensington bestaat.
De fansingtons hebben hun best gedaan jaquote:
Zullen we met oude 3FM fossielen die nog steeds hier posten alle 5 de positieve posts uitprinten en als petitie aanbieden zodat ze het muziekbeleid omgooien?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat de Festival Top 999 na deze (overigens prima) nummer 1 alweer voorbij is, had wat mij betreft prima zo door mogen gaan qua goede muziek.
Je kan denk ik beter het percentage positieve posts noemen in plaats van absolute aantallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zullen we met oude 3FM fossielen die nog steeds hier posten alle 5 de positieve posts uitprinten en als petitie aanbieden zodat ze het muziekbeleid omgooien?
Hoi Trolfquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
de festival top 999 was echt fantastisch
ik heb alleen niet geluisterd
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter het percentage positieve posts noemen in plaats van absolute aantallen.
Ik zie trouwens ook op andere plekken (twitter/facebook en de 3FM app) al de hele week flink wat positieve berichten langs komen, dus ik denk dat die boodschap al wel aangekomen is...
nee twee fout xdquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi cg lang niet gesproken zeg alles goed
De hele Jostiband heeft gestemd blijkbaar...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De fansingtons hebben hun best gedaan ja
hallo grgrquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Hee jongens leuk dat jullie er ook weer eens zijn.
hallo pino113quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:07 schreef Pino112 het volgende:
HOI PINOquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Jup hoewel ik het al wel weer iets beter vind dan een half jaar geleden, dat was echt een dieptepuntquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Deze week was weer het 3FM waar ik mee 'opgegroeid' ben. Tikje alternatief, van alles door elkaar en lekker wegluisterbaar.
Bij het huidige 3FM zet ik hem vaak 's middags uit omdat ik de stroom eenheidsworstmuziek niet meer trek.
Hij is niet doofquote:
Toen was het niet best. Maar die Angelique kon ik in het begin nog wel waarderen, maar nu trek ik haar stem/manier van presenteren écht niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup hoewel ik het al wel weer iets beter vind dan een half jaar geleden, dat was echt een dieptepunt
quote:
Hai Wolfjenquote:
Niet vloeken, anders roep ik Mintquote:
Alleen als ie het zelf ook weer opruimtquote:
Sooo die is echt slecht ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen was het niet best. Maar die Angelique kon ik in het begin nog wel waarderen, maar nu trek ik haar stem/manier van presenteren écht niet meer.
Hier moest ik iets te hard om grinniken, dank jequote:
I aim to pleasequote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier moest ik iets te hard om grinniken, dank je![]()
Veel geluisterd afgelopen dagen, was ouderwets fijn
ik sprak alleen de waarheid hoorrrrquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier moest ik iets te hard om grinniken, dank je![]()
Veel geluisterd afgelopen dagen, was ouderwets fijn
Bij het Glazen Huis?quote:
Weipoort.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed idee in welke stad staat het huis dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |