Die vrouw doet gewoon overal moeilijk over. Ze heeft de twee makkelijkste kinderen die ik ken. Maakt weinig schoon, kookt extreem simpel. Ik heb werkelijk geen idee waar zij het nou zo zwaar mee heeft.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Thuisblijfmoeder is ook gewoon een kut ‘baan’ weet ik uit ervaring. Maar geen tijd voor jezelf is kul. Zeker als ze naar school gaan.
Ik wil het moederschap helemaal niet bagatelliseren hoor, zo was het niet bedoeld. De moeder die ik ken is gewoon permanent moeilijk, met of zonder kinderen.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben nu vier maanden thuisblijfmoeder, en ik vind het verrekte zwaar....
quote:Op donderdag 19 april 2018 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een rokje aan tot boven de knie en er niks onder
Lekkahhhh!quote:Op donderdag 19 april 2018 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Daar is het toch ook wel weer voorquote:Op donderdag 19 april 2018 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Overhangend knievet niet echt toch jij?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het wel eng want ik vind dat ik echt van die dikke-mensen-knieen heb. Inclusief binnenknie.
quote:Op donderdag 19 april 2018 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Overhangend knievet niet echt toch jij?
En sowieso, boeiend, live life dinges jeweetz
Je hebt echt het idee dat mensen daar naar gaan zitten kijken en er vervolgens een redenering gevolgd door een oordeel aan hangen, terwijl er een in de zon gloeiende bos krullen een eind boven deint?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het wel eng want ik vind dat ik echt van die dikke-mensen-knieen heb. Inclusief binnenknie.
Dit is precies de gedachte waarmee ik het probeer te relativeren.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt echt het idee dat mensen daar naar gaan zitten kijken en er vervolgens een redenering gevolgd door een oordeel aan hangen, terwijl er een in de zon gloeiende bos krullen een eind boven deint?
Idd zeg.. van die mensen die overal problemen zien.. m’n pa is ook zo.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
Sowieso kan ik niet zoveel met overloos geklaag. Je maakt een keuze, deal ermee of verander het.
Al kijken ze er wel naar, en al vinden ze er wat van... Je hebt niks en je hoeft niks van die mensen.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is precies de gedachte waarmee ik het probeer te relativeren.![]()
Wie the fuck gaat er nou naar mn knieen kijken?
Ik doe mijn best, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Al kijken ze er wel naar, en al vinden ze er wat van... Je hebt niks en je hoeft niks van die mensen.
Fuck off met die onzin en leef
Nee, dat snap ik wel...ik vond thuis blijven met een kleine baby ook heerlijk trouwens. Maar sinds die van mij "nee, nietus, wellus" en "mama mee poepen" kan zeggen wordt het een stuk uitdagender....quote:Op donderdag 19 april 2018 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil het moederschap helemaal niet bagatelliseren hoor, zo was het niet bedoeld. De moeder die ik ken is gewoon permanent moeilijk, met of zonder kinderen.
En dikke tieten.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt echt het idee dat mensen daar naar gaan zitten kijken en er vervolgens een redenering gevolgd door een oordeel aan hangen, terwijl er een in de zon gloeiende bos krullen een eind boven deint?
Een man naar mijn hartquote:Op donderdag 19 april 2018 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd zeg.. van die mensen die overal problemen zien.. m’n pa is ook zo.
Goed voorbeeld: m’n dak lekt, dus had een lange ladder nodig. “Ja die heb ik niet en ik ben geen held op t dak en zou je daar nu wel aan beginnen”.
1. Regel zelf wel een ladder
2. Jij hoeft dat dak niet op
3. Ja want ik wil geen paddo’s in m’n huis
Ik haat zulke mensen. Ik klaag ook zeker wel. En ja thuisblijven met kinderen is zwaar. Maar er over klagenquote:Op donderdag 19 april 2018 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die vrouw doet gewoon overal moeilijk over. Ze heeft de twee makkelijkste kinderen die ik ken. Maakt weinig schoon, kookt extreem simpel. Ik heb werkelijk geen idee waar zij het nou zo zwaar mee heeft.
Maar goed, zo zal het voor Mini zeker niet zijn. Die is een compleet ander type.
Wie mijn pa? Wil je m een week lenen?quote:
Nee joh, jij! Dat weet je tochquote:Op donderdag 19 april 2018 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wie mijn pa? Wil je m een week lenen?
Blij dat ie alleen komt met de klussen die ik echt niet alleen kan.. anders zou alles 2x zolang duren..
Ooooh ja ach.. vrouwen. Geen pijl op te trekkenquote:Op donderdag 19 april 2018 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, jij! Dat weet je toch
Dat zei ik dus niet he. Ik dacht het in dit geval zelfs nieteens.quote:
Je moet niet in die tram stappen.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:45 schreef Tally het volgende:
Onthoud even dat ik niet in deze tram moet stappenanders duurt het een poos voor ik thuis ben
Peil. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ooooh ja ach.. vrouwen. Geen pijl op te trekken
Peil al genoegquote:Op donderdag 19 april 2018 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Peil. Dat zou jij toch moeten weten.
Alleen de sleutel van de voordeur mee. Straks verder zweten op zolder.quote:Op donderdag 19 april 2018 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag.
Allemaal aan het werk of toch ergens op een terras te genieten van de zomerse temperaturen?
Precies dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 19 april 2018 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Peil. Dat zou jij toch moeten weten.
Aan het werk in de tuinquote:Op donderdag 19 april 2018 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag.
Allemaal aan het werk of toch ergens op een terras te genieten van de zomerse temperaturen?
Haha ach. Verloor m’n evenwicht. Boortje is niet berekend op radiale krachten.quote:
Ik zit op zolder.. zuidzijde is goed heet.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, zelfs hier staat geen zuchtje wind. Ik vind het maar vies vandaag.
Ooh daar had ik best heen gewild!quote:Op donderdag 19 april 2018 14:46 schreef Lot_1 het volgende:
Zelf stuccen
Lonaa, in het Country Hall of Fame Museum in Nashville ging het bij hedendaagse country artiesten o.a. over Jason Isbel en toen heb ik aan jou gedacht
Hoi vanuit een hippe Airbnb in Philly. Gisteravond bier gedronken in de locale kroeg en ijshocky gekeken (wat verrassend leuk was). De barman vertelde over een bevriende buurman die in Nederland was geweest. In Nijmegen, in WWII en daar zijn been verloren had.
Goede tip, dank je! Ik heb nu bijna het hele concert geluisterd en ga 'm zeker nog vaker aanzettenquote:
concert van deze man is ook wel dikke vette aanrader! Echt overdonderend en prachtig.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Goede tip, dank je! Ik heb nu bijna het hele concert geluisterd en ga 'm zeker nog vaker aanzetten
Hier lekker veel concerten de laatste tijd. Vorige week Navarone, vanavond Janne Schra, morgen misschien Turin Brakes en binnenkort ook nog Johan en bevrijdingsdag.
Even met voetjes in zee geweest flink eind gelopen, visje van de kar, boskippen en straks wat vleesjes van de BBQ met een fripse salade erbij.quote:Op donderdag 19 april 2018 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag.
Ik vond de combi kinderen/nachtdiensten wel fijn. Weinig oppas nodig gehad! Alleen in vakanties gingen ze naar BSO en met dagdiensten.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:28 schreef Molo het volgende:
Thuisblijfouder lijkt me verrotte zwaar, vooral om het continu alert moeten zijn en geen flexibiliteit voor jezelf kunnen hebben terwijl jij steeds ogen in je achterhoofd moet hebben en alles mag regelen.
Niks voor mij.
Maar als het niks voor je is, moet je dingen aanpakken, die mogelijkheid heeft iedere ouder tegenwoordig dus gezeik is niet nodig
quote:Op donderdag 19 april 2018 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Even met voetjes in zee geweest flink eind gelopen, visje van de kar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Gedrieën op het strand!quote:Op donderdag 19 april 2018 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Middag.
En voor de foto's moeten we zeker weer afreizen naar OUD?quote:Op donderdag 19 april 2018 16:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Gedrieën op het strand!(Nou ja, inmiddels terugweg)
Vanavond bijlezen.
Idd. Ik denk dat het bij ons in Wuustwezel nog warmer is dan aan zee.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, zelfs hier staat geen zuchtje wind. Ik vind het maar vies vandaag.
Hoppa! Vanuit de auto!quote:Op donderdag 19 april 2018 17:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En voor de foto's moeten we zeker weer afreizen naar OUD?
Net zo fijn tochquote:Op donderdag 19 april 2018 17:55 schreef Tally het volgende:
Ik zit in de tuin met mijn spuis. Wij hebben (nog) geen echte bbq dus doe ik net alsof we bbq-en met een elektrischmaar gezellig hebben we het wel met zn 3tjes.
Wat. Een. Dotje.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoppa! Vanuit de auto!
Zand:
[ afbeelding ]
Zee:
[ afbeelding ]
Luier verschonen in schaduwtentje:
[ afbeelding ]
Slapen op terras van strandtent:
[ afbeelding ]
Alle melkfabrieken in bikinitopjes uitchecken:
[ afbeelding ]