SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No ThanksOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Persoonlijk vind ik dat de commissie, na de keuze voor een artiest, zich zo min mogelijk met de rest van het proces moet bemoeien. Dan bedoel ik niet volledige mediastilte zoals Jan, maar ze moeten de artiest de teugels in handen geven.quote:Op woensdag 18 april 2018 23:42 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vraag mij wel af na het zien van de beelden van de keuzecommissie of ze niet iets meer gewicht mogen hebben in de keuze. Vorig jaar ging dat namelijk echt mis met OG3NE... Vind dat ze hun stem als commissie toch iets moeten waarborgen mochten we komende jaren interne selecties blijven doen.
Love itquote:Op woensdag 18 april 2018 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
Na 25 delen vond ik het wel weer eens tijd voor een iets andere tt, sorry.
quote:Op woensdag 18 april 2018 23:47 schreef Cee het volgende:
I could say I'm sorry.
But I don't wanna lie.
Maar dan loop je dus het risico, zoals met OG3NE, dat de keuze op het lied niet objectief gekozen. En je de potentie van de gekozen artiest daarmee niet optimaal kunt benutten.quote:Op woensdag 18 april 2018 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de commissie, na de keuze voor een artiest, zich zo min mogelijk met de rest van het proces moet bemoeien. Dan bedoel ik niet volledige mediastilte zoals Jan, maar ze moeten de artiest de teugels in handen geven.
Nee afgelopen twee winnaars zijn in ieder geval niet in de categorie uptempo te plaatsen... maar ik denk wel dat na een zwaar en een emotioneel nummer Europa toe is aan wat luchtigs. (Israël)quote:Op woensdag 18 april 2018 23:50 schreef GeorgeM het volgende:
Is het eigenlijk zo dat als het ene jaar een ballad wint, dat dan het volgende jaar een uptempo wint en zo verder..?
Ik volg het al best lang, maar ik ben heel veel winnaars vergeten![]()
Sorry
Klopt, maar dat risico moet je gewoon nemen, vind ik.quote:Op woensdag 18 april 2018 23:50 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Maar dan loop je dus het risico, zoals met OG3NE, dat de keuze op het lied niet objectief gekozen. En je de potentie van de gekozen artiest daarmee niet optimaal kunt benutten.
Of zich juist ff lekker wil afreageren. (Nederland)quote:Op woensdag 18 april 2018 23:52 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee afgelopen twee winnaars zijn in ieder geval niet in de categorie uptempo te plaatsen... maar ik denk wel dat na een zwaar en een emotioneel nummer Europa toe is aan wat luchtigs. (Israël)
Nee dat klinkt ook niet ideaal. In het geval van Waylon zou dat bijvoorbeeld niet motiverend werken...quote:Op woensdag 18 april 2018 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, maar dat risico moet je gewoon nemen, vind ik.
Beter dan een artiest een nummer te laten zingen waar hij/zij zelf misschien niet helemaal 100% achter staat.
Ja, daar kan ik me ook in vinden.quote:Op woensdag 18 april 2018 23:54 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee dat klinkt ook niet ideaal. In het geval van Waylon zou dat bijvoorbeeld niet motiverend werken...
Dan kan ik me wel in Cornald vinden. Zijn voorkeur heeft namelijk wel om elk jaar een artiest te sturen die zelf het nummer (mee)schrijft.
Laat het van je teflon schouders...quote:Op donderdag 19 april 2018 00:08 schreef Greys het volgende:
Zei hij echt bij Late Night dat ie geen concurrentie heeft op het ESF? Zie nu een Nederlander dat tweeten in het Engels en buitenlanders reageren met 'ugh, so he really is arrogant'
Maar ik ben benieuwd of hij het echt zeiquote:Op donderdag 19 april 2018 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laat het van je teflon schouders...
Van wanneer is het? Staat wel veel op YT van RTL Late Night.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd of hij het echt zeiAnders snap ik wel dat men het arrogant vindt namelijk. Ik gok dat het ging over 'in dat repertoire' maar ben ff benieuwd.
Nu net.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van wanneer is het? Staat wel veel op YT van RTL Late Night.
Volgens mij zei hij dat het mooi was dat er geen LED scherm was, alleen licht. Dus mensen die dat juist gewend zijn, zoals hij, zijn dan helemaal in hun element.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:08 schreef Greys het volgende:
Zei hij echt bij Late Night dat ie geen concurrentie heeft op het ESF? Zie nu een Nederlander dat tweeten in het Engels en buitenlanders reageren met 'ugh, so he really is arrogant'
Waar staat die tweet?quote:Op donderdag 19 april 2018 00:27 schreef Greys het volgende:
Ah bedankt. Pfffff. Weer fake news op Twitter dus. Zo is het niet zo gek dat ie de arrogant-status in het buitenland krijgt natuurlijk.
Hij heeft inmiddels daarna getweet 'oh now he says there are actually some great songs'. Als een soort herstel. Maar hij laat de originele tweet wel gewoon staan. Lul. Ach ik moet het me idd maar gewoon niet aantrekken. Maar ik vind dat soort dingen zo kut als ie het gewoon echt niet zei.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar staat die tweet?
Ja, op twitter, maar ik weet daar de weg niet.![]()
Teflonquote:Op donderdag 19 april 2018 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels daarna getweet 'oh now he says there are actually some great songs'. Als een soort herstel. Maar hij laat de originele tweet wel gewoon staan. Lul. Ach ik moet het me idd maar gewoon niet aantrekken. Maar ik vind dat soort dingen zo kut als ie het gewoon echt niet zei.Kan er niet tegen. Ben al drie keer aan een 'fake news' reactie begonnen maar neh, verdient geen aandacht.
Ja precies. Ik probeer het. Adem in adem uit.quote:
Reageren had ik waarschijnlijk toch niet gedaan, heb nog nooit iets getweet.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. Ik probeer het. Adem in adem uit.
Daarom geef ik ook de tweet link maar liever niet want als we er dan bovenop duiken zijn we ook nog de boze Nederlanders
Ja maar daar had die Nederlander dus geen boodschap aan en die slingert het als waarheid in het Engels de wereld in aan z'n drieduizend eurovision fans volgers. Die meteen reageren met arrogant prick en dat ze niet meer stemmen.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:49 schreef libranl het volgende:
Als Waylon echt letterlijk had gezegd dat hij geen concurrentie zou hebben, dan waren er vast meer tweets van Nederlanders geweest. Hij heeft soms wat vreemde uitspraken, vanavond heb ik me eigenlijk nergens aan gestoord.
Sowieso niet op reageren, straks wordt het nog #trendingquote:Op donderdag 19 april 2018 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar had die Nederlander dus geen boodschap aan en die slingert het als waarheid in het Engels de wereld in aan z'n drieduizend eurovision fans volgers. Die meteen reageren met arrogant prick en dat ze niet meer stemmen.![]()
Nou ja. Dan maar op karma vertrouwen.
Tis nu nog niet geretweet idd. Houden zo.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet op reageren, straks wordt het nog #trending
Ja ik begrijp die frustratiequote:Op donderdag 19 april 2018 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar had die Nederlander dus geen boodschap aan en die slingert het als waarheid in het Engels de wereld in aan z'n drieduizend eurovision fans volgers. Die meteen reageren met arrogant prick en dat ze niet meer stemmen.![]()
Nou ja. Dan maar op karma vertrouwen.
Waarschijnlijk zo'n type die The World Can Wait mooier vond en zich persoonlijk beledigd voelde toen Waylon bleek voor Outlaw te kiezen.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:57 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja ik begrijp die frustratieDie mensen die hem dan weer volgen hebben zelf ook de verantwoordelijkheid om na te gaan of dingen wel kloppen. (Doen ze vast niet als ze buitenlands zijn idd). Alleen op die manier kan iedereen zomaar wat op twitter zetten om iemand in een kwaad daglicht te stellen. Zo kwamen er laatst ook wat onterechte negatieve berichten over die Tsjechische zanger. Kun je helaas niet voorkomen...
En dan nota bene ook nog van een Nederlander....
Het is Dotanquote:Op donderdag 19 april 2018 01:07 schreef Greys het volgende:
Nou tis iemand die nogal dol is op Outlaw, en dat regelmatig zegt. Dat maakt het nog vreemder.
quote:Op donderdag 19 april 2018 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
In dat geval is het gewoon een idioot, zat nog te twijfelen tussen die twee categorieën.
Eens, al is het voor buitenlanders natuurlijk wel iets lastiger om te controleren wat hij echt heeft gezegd. Als nota bene een Nederlander dan zoiets roept, die zal het dan wel weten. Gelukkig is de invloed van dit soort figuren erg klein.quote:Ja, het is natuurlijk wel aan die volgers om ff de bron te checken.
Maar waarom zou je, als je het ook meteen voor waar kan aannemen en je lekker verontwaardigd kan voelen?![]()
Iets waarvan ik de aantrekkingskracht nog steeds niet begrijp, maar goed, zal wel aan mij liggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 19 april 2018 09:15 schreef Dave het volgende:
Op Twitter is deze foto gelekt van het transport voor de staging van Nederland.JajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Bungelende priester, salloondeurtjes en cactus zit in die andere doos.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:29 schreef MaLo het volgende:
Een motor zou wel beter zijn dan een bungelende priester, saloon klapdeurtjes en opblaasbare cactussen
Op Twitter is deze foto gelekt van het transport voor de staging van Nederland.I CALLED IT. Echt ruim voor clip etc. al zei ik dat het mij wel gaaf leek op een motor, beetje Sons of Anarchy stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Twitter is deze foto gelekt van het transport voor de staging van Nederland.Is dit nou serieus of een grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een motor+rocker is imo beter dan een paard+cowboy op het podium, maar toch hoop ik dat dit een grapje is!
Op Twitter is deze foto gelekt van het transport voor de staging van Nederland.Haha leuke grap. Aan de url kan je al zien dat het om een gestolen motor gaat ergens. Tenzij je de tweet ook erbij hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Israël deden alle artiesten zo ongeveer Netta na voor de cameraquote:Op donderdag 19 april 2018 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjee, hij komt er niet echt sympathiek vanaf bij Late Night‘Ik moet af en toe wel naar de concurrentie luisteren’. En dan Netta nadoen. Hmmmmm
En dan gaat ‘ie zingen en dan![]()
![]()
Waarom doet ‘ie dan zo in zo’n interview :’(
Ongeveer precies hetzelfde zei Ieva van Litouwen tegen ons. Dat het niet goed is voor haar als ze het te veel gaat vergelijken en zich wil focussen op haar eigen optreden. Dat was als antwoord wie haar grootste concurrent was. En in ander interview (straks even zoeken) zei ze het nog wat uitgebreider. Van haar zal alleen niemand dat stom vinden want lief zacht meisjequote:Op donderdag 19 april 2018 09:54 schreef GeorgeM het volgende:
Dat hij (liever) niet naar de concurrenten luistert, heeft er vooral mee te maken dat hij zich op z'n eigen optreden wil focussen en zich niet bezig wil houden wat anderen doen. Ik heb dat gelezen of hem dat horen zeggen, dat weet ik ff niet meer. Hij noemde toen Sven Kramer als voorbeeld.
Dat zag ik al meteen, maar sta niet raar te kijken dat zo iets cools op het podium staat.quote:
Precies dit ja.quote:Op donderdag 19 april 2018 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeveer precies hetzelfde zei Ieva van Litouwen tegen ons. Dat het niet goed is voor haar als ze het te veel gaat vergelijken en zich wil focussen op haar eigen optreden. Dat was als antwoord wie haar grootste concurrent was. En in ander interview (straks even zoeken) zei ze het nog wat uitgebreider. Van haar zal alleen niemand dat stom vinden want lief zacht meisje
Kun jij de tweet niet gewoon volledig deleten en die gebruiker blokkeren als mod..?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:02 schreef Greys het volgende:
Jongens zeg nog even dat ik op m'n handen moet zitten om niet te reageren op die 'waylon zei dat ie geen concurrentie heeft' tweet want die is zich aan het verspreiden terwijl hij het niet zei.
Niet reageren he?
Nee. Want dan lijkt het of ie een trollenleger heeft. Maar ik vind het zo oneerlijk
Mja maar hij deed het niet met eenquote:Op donderdag 19 april 2018 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
In Israël deden alle artiesten zo ongeveer Netta na voor de cameraIs een hele compilatie van. Tis toch wel een opvallende gimmick van dit esf, dat geluid?
Hoezo ‘laat die man’? En dan straks sneuvelen in de halve finale omdat je nog onsympathieker wordt gevonden dan Linda W en collectief verontwaardigd gaan zitten wezen dat je verliest van een zingende kip. Nee, ik laat die man niet. Hij is misschien wel de beste zanger van Nederland en zet zichzelf zo vervelend neer dat ik er kriebels van krijg. Je wéét dat Europa mee kan kijken, doe gewoon tof.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:00 schreef ato het volgende:
Pff ik heb het idee dat als Waylon het over een Albert heyn boodschap heeft wat hij niet lekker vind, te groot negatief wordt uitvergroot. Blegh.. laat die man toch. hij is cool.
En liever zo'n zelfverzekerde man dan zo' n groepje als 3 over het paard meisjes die alles zo leuk en aardig vonde. Blegh.
DM mij die tweet eens reageer ik evenquote:Op donderdag 19 april 2018 10:02 schreef Greys het volgende:
Jongens zeg nog even dat ik op m'n handen moet zitten om niet te reageren op die 'waylon zei dat ie geen concurrentie heeft' tweet want die is zich aan het verspreiden terwijl hij het niet zei.
Niet reageren he?
Nee. Want dan lijkt het of ie een trollenleger heeft. Maar ik vind het zo oneerlijk
Ik zou reageren met fake news.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:02 schreef Greys het volgende:
Niet reageren he?
OH NVM dit gaat over Waylonquote:Op donderdag 19 april 2018 00:27 schreef Greys het volgende:
Ah bedankt. Pfffff. Weer fake news op Twitter dus. Zo is het niet zo gek dat ie de arrogant-status in het buitenland krijgt natuurlijk.
Volgens mij heeft hij dat echt niet gezegd hoor. Of ik heb net die 2 seconden gemist.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee, is niet fake. Hij heeft dat echt gezegd en niet alleen in zijn repetoire.
Ik denk niet dat hij het arrogant bedoeld, maar zo kwam het wel over.
Nee, was een foutje van mij, ik was ff in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat echt niet gezegd hoor. Of ik heb net die 2 seconden gemist.
quote:Op donderdag 19 april 2018 10:13 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee, was een foutje van mij, ik was ff in de war met iemand anders.
Voor zover ik weet heeft ie alleen maar positieve dingen gezegd
Mjah maar iemand anders heeft het alweer geciteerd met commentaar erboven etc etc. Krijg je niet meer weg. Hij laat de tweet toch gewoon staan.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zou reageren met fake news.![]()
Je kunt een reactie plaatsen onder zijn tweet dat hij dat helemaal niet gezegd heeft en dat hij zelfs vindt dat er dit jaar een heleboel goede acts meedoen. Als iedereen dat doet, is ie gelijk stil.
Pffff dat bedoel ik, media kan leuk zijn maar ook pijnlijk zijn.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:15 schreef Aoibhin het volgende:
Het enige wat hij had gezegd was in een reactie op een vraag van Humberto over dat er geen LED aanwezig is in Lissabon dat hij goed uit de verf komt op die manier, want hij treed altijd zo op. Humberto vroeg toen 'en je concurrenten?' en Waylon daarop HEEL DUIDELIJK ALS GRAPJE zei 'die niet!'. Daarna weer in serieus-modus: 'Ach nee, we zien het wel.'
Maar ja, grapjes maken is tegenwoordig sowieso nogal tricky...
Lieve schat, zeg maar dat wij verschillende meningen hebben over Waylon.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja maar hij deed het niet met eenen dat was overduidelijk.
[..]
Hoezo ‘laat die man’? En dan straks sneuvelen in de halve finale omdat je nog onsympathieker wordt gevonden dan Linda W en collectief verontwaardigd gaan zitten wezen dat je verliest van een zingende kip. Nee, ik laat die man niet. Hij is misschien wel de beste zanger van Nederland en zet zichzelf zo vervelend neer dat ik er kriebels van krijg. Je wéét dat Europa mee kan kijken, doe gewoon tof.
Dan hopen dat het niet geretweet wordt etc, want dan gaan dit soort dingen wel een eigen leven leven. Volgens mij plaatsen dit soort figuren tweets aan de lopende band, dus een groot deel van de volgers krijgt het vast niet eens mee.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah maar iemand anders heeft het alweer geciteerd met commentaar erboven etc etc. Krijg je niet meer weg. Hij laat de tweet toch gewoon staan.
Dat zijn de haters toch?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:27 schreef libranl het volgende:
[..]
Dan hopen dat het niet geretweet wordt etc, want dan gaan dit soort dingen wel een eigen leven leven. Volgens mij plaatsen dit soort figuren tweets aan de lopende band, dus een groot deel van de volgers krijgt het vast niet eens mee.
Dat zal wel meevallen, maar het is wel jamemr dat er nu mensen die hem in de top 3 hadden staan zeggen van "nu niet meer". Is zonde, vooral als het komt door een leugen.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:31 schreef Nexum het volgende:
Ach, who cares. Ja, het is niet leuk, en ja zo'n tweet kan idd een eigen leven gaan leiden, maar het gaat er iig om dat zijn supporters de waarheid weten. Ik denk echt niet dat 1 zo'n tweet hem gelijk een plek in de finale kost.
Ja maar dat soort mensen zijn gewoon idioten en kunnen niet objectief naar iets kijken.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, maar het is wel jamemr dat er nu mensen die hem in de top 3 hadden staan zeggen van "nu niet meer". Is zonde, vooral als het komt door een leugen.
Nee. Maar is dat een probleem? Mijn vriend is jonger dan Waylon en heeft ook grijs in zijn baard, dat gebeurt vrij vroeg met baarden volgens mij.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:44 schreef ato het volgende:
Even een ander probleem, ik zie hem nu op late show. Maar heeft hij een grijze baard?
Was een grapje op al dat negatief gedoe op Waylon, hij zag er goed uit.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Maar is dat een probleem? Mijn vriend is jonger dan Waylon en heeft ook grijs in zijn baard, dat gebeurt vrij vroeg met baarden volgens mij.
Lieve schat ik ben al dik in de 50, mijn baard is niet meer donker hoor.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee. Maar is dat een probleem? Mijn vriend is jonger dan Waylon en heeft ook grijs in zijn baard, dat gebeurt vrij vroeg met baarden volgens mij.
Ik heb nu al een kwartier zitten zoeken, maar heb de desbetreffende tweet niet gevonden.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:40 schreef Greys het volgende:
Ja en ach, het grootste deel van de mensen die stemt heeft het toch niet gelezen op Twitter straks. En ik neem aan dat commentatoren dit niet gaan noemen op basis van een tweet.
Maar tis gewoon een stom idee dat ie dat helemaal niet zei en je het gewoon als feit terugziet op Twitter. Maar zal idd wel vaker gebeuren.
I'll let it goooo
Ik vind iets grijs in een kort baardje wel sexyquote:Op donderdag 19 april 2018 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vond huilkind ook. Vreselijk, maar hij stond in mijn top 5)quote:Op donderdag 19 april 2018 10:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar dat soort mensen zijn gewoon idioten en kunnen niet objectief naar iets kijken.
Bedoel ik heb een bloedhekel aan huiljongetje Kristian van vorig jaar, maar Beautiful Mess staat nog steeds in m'n top 5 van vorig jaar omdat ik het een prachtig lied vind. De artiest, meh. Maar het lied is gewoon geweldig.
Ik ga niet een goed lied helemaal beneden in m'n top zetten alleen omdat ik de artiest niet leuk vind.
quote:Op donderdag 19 april 2018 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Oke het is me al gelukt
[ afbeelding ]
Ik zet 'm wel in het gifjestopic.
Haha nee, hij zei dat hij op die manier muziek wil beleven ofzo (toen hij met z'n manager de eerste ruwe versie van Outlaw hoorde).quote:
Ah tofquote:Op donderdag 19 april 2018 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nee, hij zei dat hij op die manier muziek wil beleven ofzo (toen hij met z'n manager de eerste ruwe versie van Outlaw hoorde).
Ziet er wel gewoon geilsexy uit zoquote:Op donderdag 19 april 2018 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb ook een gifje gemaakt van het 'huh!'-moment, maar die is net wat onduidelijk omdat het beeld dan blurt.
[ afbeelding ]
Precies. Ik maak me er ook niet zo druk over, maar het is gewoon altijd een beetje frustrerend als er leugens worden verspreid, ook al heeft het verder weinig effect.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:09 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij werd Salvador door sommige die-hard fans ook aardig afgebrand vorig jaar en dat heeft totaal geen invloed gehad. En in 2014 gingen er ook wel verhalen rond toch over Waylon? Alleen wel vreemd om zoiets over je eigen land te tweeten als het niet gezegd is.
Heb je 'm ook gehoord..? Ik had 't hier ook al gepost, von'k wel sexyquote:
Ik heb er een gifje van gemaakt, maar ben nog even aan het kloten met uploadenquote:Op donderdag 19 april 2018 11:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je 'm ook gehoord..? Ik had 't hier ook al gepost, von'k wel sexy
Oh jaquote:Op donderdag 19 april 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er een gifje van gemaakt, maar ben nog even aan het kloten met uploaden
quote:
We gaan WINNENquote:Op donderdag 19 april 2018 11:55 schreef aarontje112 het volgende:
7 punten van de Eurojury van Roemenië! Roemenië gaf OG3NE vorig jaar de 12, een nieuwe vriend is geboren
Wat is dat voor programmaatje? Heb wel es voor WIDM zoiets gezocht, maar nooit iets handigs kunnen vinden.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:40 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik kan wel kijken of ik een ander sexy gifje kan maken, ik kan nu mijn lol op met dat programmaatje
En heb niks beters te doen
Heerlijk deze hysterie.quote:
Toffequote:
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook blij om te zien dat onder het Wiwi artikel over zijn nieuwe video er vrijwel alleen maar positieve reacties staan.
Nee maakt niets uit, maar ik word er vrolijk van.
Screentogif heet het, kun je gewoon gratis downloaden.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat is dat voor programmaatje? Heb wel es voor WIDM zoiets gezocht, maar nooit iets handigs kunnen vinden.
Die lees ik nu ook ja... Stond er net nog niet. Maar goed, zulk soort types blijf je altijd houden natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Helaas zijn alle positieve reacties bij elkaar nog minder tekst dan de (nu nog) bovenste reactie waar iemand in een paginalang stuk uiteenzet wat hij allemaal slecht vind aan Waylon.
Gelukkig kun je alleen voor stemmen en niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Helaas zijn alle positieve reacties bij elkaar nog minder tekst dan de (nu nog) bovenste reactie waar iemand in een paginalang stuk uiteenzet wat hij allemaal slecht vind aan Waylon.
Emoosiesquote:Op donderdag 19 april 2018 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk deze hysterie.Het ene moment worden we laatste, het andere moment gaan we winnen.
Kijk aan.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:55 schreef aarontje112 het volgende:
7 punten van de Eurojury van Roemenië! Roemenië gaf OG3NE vorig jaar de 12, een nieuwe vriend is geboren
Je kunt indirect tegen stemmen door zo veel mogelijk mensen zo ver te krijgen dat ze niet voor gaan stemmen.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig kun je alleen voor stemmen en niet tegen.
Of zwanger.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
Dit topic is eigenlijk gewoon ongesteld.
quote:Op donderdag 19 april 2018 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
Dit topic is eigenlijk gewoon ongesteld.
Het blijft maar groeien, dus ik vrees dit laatste.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 19 april 2018 12:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Screentogif heet het, kun je gewoon gratis downloaden.
Je kunt dan opnames van het scherm maken en daar een gif van maken. Is even uitvogelen, maar het is mij ook gelukt
Jan Janssen en Co. gisteravondquote:Op donderdag 19 april 2018 12:15 schreef grazz het volgende:
Onder z'n officiële videoclip toch ook wel positieve reacties van een aantal buitenlanders (Polen, Portugezen, Israëliërs). Ik hoop nog steeds dat er een onzichtbare groep is die straks en masse voor Waylon gaat stemmen. Ik denk het ook wel. Ik zie voornamelijke oudere kijkers hier wel voor gaan (de groep is is opgegroeid in de jaren 60/70/80, ja en eigenlijk ook 90, 00's), de echte muziekliefhebbers zeg maar
Is het weer eens zo ver?quote:Op donderdag 19 april 2018 12:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat is dat voor automatische reclame in mijn post?
Ik denk dat de groep die is opgegroeid in de 10's nog niet mag stemmen, dus we kunnen eigenlijk wel langzamerhand concluderen dat de buit binnen is!quote:Op donderdag 19 april 2018 12:15 schreef grazz het volgende:
(de groep is is opgegroeid in de jaren 60/70/80, ja en eigenlijk ook 90, 00's)
Als ze kijken, dan ja... de Johan DerksenGodenquote:
I’m really struggling to find the proper words to describe this, vervolgens komt er een betoog wat in boekvorm kan worden uitgebracht.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Oh god is het weer een Nederlander die hem neersabelt? Aangezien diegene het heeft over Cornald?quote:Op donderdag 19 april 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
I’m really struggling to find the proper words to describe this, vervolgens komt er een betoog wat in boekvorm kan worden uitgebracht.
En wanneer heeft Cornald trouwens gezegd dat Waylon de enige authentieke artiest dit jaar is?
En vervolgens nog op zijn eigen boekwerk reageren met nog een werkstukje vol dingen waar hij nog vergeten was over te zeiken.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
I’m really struggling to find the proper words to describe this, vervolgens komt er een betoog wat in boekvorm kan worden uitgebracht.
Heb ik hem niet horen zeggen, maar ik was daar niet. Heb alleen de filmpjes gezien, en daarin zit het niet.quote:En wanneer heeft Cornald trouwens gezegd dat Waylon de enige authentieke artiest dit jaar is?
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2018 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies. Ik maak me er ook niet zo druk over, maar het is gewoon altijd een beetje frustrerend als er leugens worden verspreid, ook al heeft het verder weinig effect.
Klopt ook wat betreft Salvador; die was ook arrogant volgens velen, en een snob die het allemaal beter wist en zich verheven voelde boven de "fastfood" artiesten. Heeft uiteindelijk niets uitgemaakt.
quote:Op donderdag 19 april 2018 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Nou ja jij niet echt. Jij bent behoorlijk stabiel.
'Waylon heeft geen enkele binding met Hollandse muziek.'quote:Op donderdag 19 april 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god is het weer een Nederlander die hem neersabelt? Aangezien diegene het heeft over Cornald?Manmanman.
Waar is zijn reactie? Youtube? Onder welk filmpje?quote:Op donderdag 19 april 2018 12:36 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
'Waylon heeft geen enkele binding met Hollandse muziek.'
Heb hem/haar toch nog even op 'Mis je zo graag' gewezen.
http://wiwibloggs.com/201(...)he-craziness/221434/quote:Op donderdag 19 april 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar is zijn reactie? Youtube? Onder welk filmpje?
Het WiWi artikel. Reactie van Pagane.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar is zijn reactie? Youtube? Onder welk filmpje?
Hoeveel bullshit en persoonlijke haat kan je in een stukje stoppen zeg. Die gast moet of een super goed leven hebben en niks beters te doen hebben of een kut leven hebben en zich proberen beter te laten voelen door zo af te geven op anderen.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:37 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
http://wiwibloggs.com/201(...)he-craziness/221434/
Misschien is het Dotanquote:Op donderdag 19 april 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel bullshit en persoonlijke haat kan je in een stukje stoppen zeg. Die gast moet of een super goed leven hebben en niks beters te doen hebben of een kut leven hebben en zich proberen beter te laten voelen door zo af te geven op anderen.
Wow ...
Dit...Koran for presidentquote:Op donderdag 19 april 2018 12:46 schreef Kyran het volgende:
Ik word trouwens zo ziek van iedereen die maar blijft roepen dat het te Amerikaans is.
Al die popliedjes zijn niet Amerikaans? Cyprus etc. die Beyonce willen nadoen is niet te Amerikaans?
Geilbak uit Zweden is niet te Amerikaans?
Waylon is authentieker dan al die lui bijelkaar.
Of zn duet met Herman van Veen, 'Kusje'. Of met Jeroen vd Boom. Of met Holly waar hij Hazes zong bij It Takes 2. Etc. etcquote:Op donderdag 19 april 2018 12:36 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
'Waylon heeft geen enkele binding met Hollandse muziek.'
Heb hem/haar toch nog even op 'Mis je zo graag' gewezen.
yrros?quote:Op donderdag 19 april 2018 12:54 schreef Greys het volgende:
We sorryen wat af hier eigenlijk he?
Nou ja beter zo dan andersom.
Het is Ilse.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:46 schreef Dave het volgende:
Nee, het is niet Dotan, het is de ex van Bibi.
Ja Zweden is ook helemaal niet Timberlakey ofzoquote:Op donderdag 19 april 2018 12:46 schreef Kyran het volgende:
Ik word trouwens zo ziek van iedereen die maar blijft roepen dat het te Amerikaans is.
Al die popliedjes zijn niet Amerikaans? Cyprus etc. die Beyonce willen nadoen is niet te Amerikaans?
Geilbak uit Zweden is niet te Amerikaans?
Waylon is authentieker dan al die lui bijelkaar.
Yes, zolderkamerautisten represent!quote:Op donderdag 19 april 2018 13:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zolderkamer autisten blijven met dit weer sowieso binnen.
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op donderdag 19 april 2018 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys en Cee jullie staan op de foto met Waylon op de fb van eic!
Is dat liedje 5?quote:Op donderdag 19 april 2018 13:43 schreef Lamballert het volgende:
Ik luister net Home van zijn nieuwe plaat, potverdikke wat klinkt dat nummer lekker zeg.
Dat is inderdaad liedje 5! ( als we spotify mogen geloven ) Jaa zeker, zitten hele mooie meezing momentjes in.quote:Op donderdag 19 april 2018 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat liedje 5?
Want die vind ik qua kippenvel en stemgebruik echt het allermooist
Sunstroke project sorteert eindelijk effectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Wuwwa op 19-04-2018 14:07:17 ]
Okee gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:06 schreef Greys het volgende:
Oh zet ajb even onder een spoiler Wuwwa want ik had met Cee afgesproken dat alleen de foto's in het verslag online zouden komen en niet zomaar andere dingen hier qua foto's zouden gooien. Dankjewel alvast
Dankjewelquote:Op donderdag 19 april 2018 14:08 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Okee gedaan.
Hep op feesboek gestaan dus dacht dat het wel openbaar kon.
Hear hear.quote:Op donderdag 19 april 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
En waarom zou je als Nederlandse artiest uberhaupt per se iets moeten hebben met Nederlandstalig gedoe. Apart he, dat soort meningen. Alsof Anouk heel vaak Nederlandstalig zingt.
Hij was ook écht aardig en gezellig en dat kan je idd goed zien op die fotoquote:Op donderdag 19 april 2018 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuke foto, ziet er gezellig uit
OOOOOOOOOOH je hebt het over de reactie onder het artikel nvmquote:Op donderdag 19 april 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel bullshit en persoonlijke haat kan je in een stukje stoppen zeg. Die gast moet of een super goed leven hebben en niks beters te doen hebben of een kut leven hebben en zich proberen beter te laten voelen door zo af te geven op anderen.
Wow ...
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 19 april 2018 14:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH je hebt het over de reactie onder het artikel nvm
IK MOET ECHT EENS LEREN LEZEN VOOR IK REAGEER OEPS
Tig zinnen om aan te geven dat hij iemand niet zo authentiek over vindt komen neigt een beetje richting hatelijk.quote:Op donderdag 19 april 2018 14:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haat? Ben ik blind? Ik zie geen haat namelijk
Ik dacht het artikel zelfquote:
IK HEB EEN BRIL NODIGquote:
quote:Op donderdag 19 april 2018 14:00 schreef Wuwwa het volgende:
Miss G en Miss C in actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 19 april 2018 14:58 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Hij kijkt bijna een beetje verliefd.
Koffietijd-outlawquote:Op donderdag 19 april 2018 15:08 schreef Zen90 het volgende:
Hier zitten ook beelden in uit de docu![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)omy-class/vi-AAw3zga
Wut wat waarquote:Op donderdag 19 april 2018 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys en Cee jullie staan op de foto met Waylon op de fb van eic!
* Roger_Epiales komt weer bij.quote:
Hij moest ook een paar keer echt hard lachen. Met de wenkbrauw oaquote:
Hij zag wie er achter ons stond te wachten en dacht ‘laat ik nu maar lol hebben’.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest ook een paar keer echt hard lachen. Met de wenkbrauw oaToen ik de tape terugluisterde schoot ik ook steeds in de lach door die aanstekelijke lach van hem. En volgens mij vond ie ons hysterische giebelkonten stiekem best gezellig tussen de serieuzere kranteninterviewers enzo.
quote:Op donderdag 19 april 2018 15:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zag wie er achter ons stond te wachten en dacht ‘laat ik nu maar lol hebben’.
Ja, hoe zit het met die docu? Wanneer/waar is die te zien?quote:Op donderdag 19 april 2018 15:08 schreef Zen90 het volgende:
Hier zitten ook beelden in uit de docu![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)omy-class/vi-AAw3zga
Op 5 mei op tv geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het met die docu? Wanneer/waar is die te zien?
WE GAAN WINNEN!quote:Op donderdag 19 april 2018 15:54 schreef Greys het volgende:
Zeven punten uit Roemenië
https://eurovoix.com/2018(...)points-from-romania/
Kan hij daar elegant/stoer afstappen?quote:Op donderdag 19 april 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik moet iets opbiechten. Toen jullie hier gisteren zeiden 'straks komt ie in Lissabon op een ronkende motor het podium op' dacht ik NEEEEEEEEEE en inmiddels denk ik 'wtf waarom ook niet'![]()
Je hebt meteen ieders aandacht en als mensen er dan lacherig over doen vergaat het lachen ze zodra hij live z'n strot open gooit en het blijft ze de hele avond bij iig
Kortom, hoed, motor, het maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit. Als het maar memorabel is. En ik heb Cornald geloof ik nog nooit zo enthousiast gehoord over een act dus ik geloof er wel in, wat het ook wordt
Ik heb geen flauw idee maar ook al is het heel iets anders.. Het feit dat zowel Hans als Waylon als Cornald er alledrie zo enthousiast van worden geeft me vertrouwenquote:Op donderdag 19 april 2018 16:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kan hij daar elegant/stoer afstappen?
"Het wordt SEXY, cool en.. ánders" zei hij. Kan ook anders dan ooit op ESF betekenen. Ik heb nog nooit iemand op een motor op zien komenquote:Op donderdag 19 april 2018 16:43 schreef grazz het volgende:
Ik ben er mentaal nog niet aan toe om die motor te omarmen. Het lied valt al genoeg op. Zo'n motor past ook wel bij dit lied en zei hij niet dat hij juist voor iets anders ging? Iets wat mensen niet verwachten?
De grens lag in elk geval niet bij een draaiorgelquote:Op donderdag 19 april 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het wordt SEXY, cool en.. ánders" zei hij. Kan ook anders dan ooit op ESF betekenen. Ik heb nog nooit iemand op een motor op zien komen
Vraag me alleen af of het mag. Want waar ligt dan de grens. Dan rijdt er volgend jaar eentje in een cabriolet op.
quote:Op donderdag 19 april 2018 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb liever eigenlijk helemaal geen props op het podium. Het ziet er toch altijd kitsch uit en de meest smaakvolle acts van de afgelopen jaren hadden dat ook niet. Waylon moet er vooral geen gekkigheid bij halen. Met alleen licht en camerawerk kun je iets erg tofs van Outlaw maken.
quote:Op donderdag 19 april 2018 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
Een echt draaiorgel is ook nog nooit gedaan
Deze tweet van Cornald:quote:Op donderdag 19 april 2018 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb liever eigenlijk helemaal geen props op het podium. Het ziet er toch altijd kitsch uit en de meest smaakvolle acts van de afgelopen jaren hadden dat ook niet. Waylon moet er vooral geen gekkigheid bij halen. Met alleen licht en camerawerk kun je iets erg tofs van Outlaw maken.
Oh ja...quote:Op donderdag 19 april 2018 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De grens lag in elk geval niet bij een draaiorgel
Als ‘ie maar niet die scène met de strop gaat naspelenquote:Op donderdag 19 april 2018 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze tweet van Cornald:
So - watch this one. And his performance/staging in Lisbon will at least be as meaningful as this videoclip (which was released today) Dit is de videoclip van Outlaw in ‘Em! https://t.co/w67TJJvnvt via @songfestivalNL
'At least as meaningful'. Ik weet niet of je dat met alleen licht en camera kan bewerkstelligen.
Mijn voorkeur blijft een totaal zwart podium met een wit spotlight waarin hij dan als een soort Zorro schaduw staat. Voor die eerste paar zinnen. En dat er vanaf het hardere stuk steeds meer lichten bij komen.
Welkom welkomquote:Op donderdag 19 april 2018 16:47 schreef _Joy_ het volgende:
Bescheiden liefhebster meldt zich![]()
Ik volg het al jaren maar niet heel erg fanatiek. Het liedje van waylon vind ik geweldig! Maar dat zegt eigenlijk niks, want ik vind het lied van joan, You and me, nog steeds geweldig.
Verder verwacht ik dat waylon het erg goed zal gaan doen live
quote:Op donderdag 19 april 2018 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ‘ie maar niet die scène met de strop gaat naspelen
'Meaningful' kun je op heel veel manieren interpreteren. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet maken van de tweet van Cornald, maar ik vermoed vooralsnog niet dat een motor er iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 19 april 2018 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze tweet van Cornald:
So - watch this one. And his performance/staging in Lisbon will at least be as meaningful as this videoclip (which was released today) Dit is de videoclip van Outlaw in ‘Em! https://t.co/w67TJJvnvt via @songfestivalNL
'At least as meaningful'. Ik weet niet of je dat met alleen licht en camera kan bewerkstelligen.
Mijn voorkeur blijft een totaal zwart podium met een wit spotlight waarin hij dan als een soort Zorro schaduw staat. Voor die eerste paar zinnen. En dat er vanaf het hardere stuk steeds meer lichten bij komen.
Welkom!quote:Op donderdag 19 april 2018 16:47 schreef _Joy_ het volgende:
Ik volg het al jaren maar niet heel erg fanatiek. Het liedje van waylon vind ik geweldig! Maar dat zegt eigenlijk niks, want ik vind het lied van joan, You and me, nog steeds geweldig.
Kan ie beter meteen met een truck het podium oprijden...alhoewel, truck's en grote massa's...doe toch maar niet.quote:Op donderdag 19 april 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het wordt SEXY, cool en.. ánders" zei hij. Kan ook anders dan ooit op ESF betekenen. Ik heb nog nooit iemand op een motor op zien komen
Vraag me alleen af of het mag. Want waar ligt dan de grens. Dan rijdt er volgend jaar eentje in een cabriolet op.
Nee dat had den Pannenkoek beter bij Traincha kunnen doenquote:Op donderdag 19 april 2018 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze ZIJN ogen maar niet blurren
Ik hoop het, dat de motor er niet komt, maar ik zou er inmiddels wel mee kunnen leven.quote:Op donderdag 19 april 2018 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Meaningful' kun je op heel veel manieren interpreteren. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet maken van de tweet van Cornald, maar ik vermoed vooralsnog niet dat een motor er iets mee te maken heeft.
quote:Op donderdag 19 april 2018 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee dat had den Pannenkoek beter bij Traincha kunnen doen
Misschien hangt er gewoon éénquote:Op donderdag 19 april 2018 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ‘ie maar niet die scène met de strop gaat naspelen
Dit ja, alleen die cape voor de hele 3 minuten weet ik niet..quote:Op donderdag 19 april 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
Even testen of deze uploadservice werkt en of ik het goed doe..
Maar het liefst heb ik dus straks dit sfeertje op het podium.
[ afbeelding ]
Lijkt me iets te 'tacky' voor Waylon (en Cornald)..quote:Op donderdag 19 april 2018 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Meaningful' kun je op heel veel manieren interpreteren. Ik weet nog niet zo goed wat ik moet maken van de tweet van Cornald, maar ik vermoed vooralsnog niet dat een motor er iets mee te maken heeft.
Lekker donker beginnen en dan een spotlight op Waylon met een motor scheurend door de woestijn op de volledige achtergrond (helemaal van links naar rechts)...of kan dat niet..?quote:Op donderdag 19 april 2018 17:07 schreef Majkool het volgende:
Zie een grote prop echt niet gebeuren. Hans is goed in het neerzetten van een sfeer. Bij Douwe was dit een warme huissfeer en bij CATS wat donkerder en rustgevend, nu moet het wat flitsender worden denk ik met Waylon als eyecatcher
En sexyquote:Op donderdag 19 april 2018 17:10 schreef Zen90 het volgende:
Het wordt “anders, gewaagd / gedurfd, stoer en er zijn wat verassende elementen.” En Waylon is van plan om een showtje te geven.
Oke, vul maar in.
Heb er totaal geen beeld bij nog.![]()
Er is geen LED voor video.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker donker beginnen en dan een spotlight op Waylon met een motor scheurend door de woestijn op de volledige achtergrond (helemaal van links naar rechts)...of kan dat niet..?
Veel closeups in eerste deel, zwartwittig, Waylon die in het 2e deel los gaat met zowel stem als lichaam en dan veel meer (licht)flikkeringen.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:10 schreef Zen90 het volgende:
Het wordt “anders, gewaagd / gedurfd, stoer en er zijn wat verassende elementen.” En Waylon is van plan om een showtje te geven.
Oke, vul maar in.
Heb er totaal geen beeld bij nog.![]()
Nee..ik dacht dat er misschien andere mogelijkheden zouden zijn om dat voor elkaar te krijgen, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen LED voor video.
En ik denk niet dat NL zelf een led gaat meenemen.
quote:Op donderdag 19 april 2018 17:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Veel closeups in eerste deel, zwartwittig, Waylon die in het 2e deel los gaat met zowel stem als lichaam en dan veel meer (licht)flikkeringen.
Dit moet pure klasse en starquality uitstralen en aandacht altijd vasthouden. Als je geen fan bent van esf trash pop moet dit het tegenovergestelde worden voor de casual kijker en is dit dan de coolste inzending waar je bijna verplicht bent om op te stemmen
En sexquote:Op donderdag 19 april 2018 17:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Veel closeups in eerste deel, zwartwittig, Waylon die in het 2e deel los gaat met zowel stem als lichaam en dan veel meer (licht)flikkeringen.
Dit moet pure klasse en starquality uitstralen en aandacht altijd vasthouden. Als je geen fan bent van esf trash pop moet dit het tegenovergestelde worden voor de casual kijker en is dit dan de coolste inzending waar je bijna verplicht bent om op te stemmen
Wat heerlijk dat speculerenquote:Op donderdag 19 april 2018 17:34 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft ook nog gezegd dat er verrassende elementen zijn en het een act is met een bijzondere samenstelling
Wat dat ook mag betekenen![]()
Welkom!quote:Op donderdag 19 april 2018 16:47 schreef _Joy_ het volgende:
Zij liet ook iets te gek maken door anderen, haar You and I was een perfecte uitvoeringquote:Op donderdag 19 april 2018 17:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ik vind het lied van Joan ook gewoon nog steeds leuk. Ze wist het daar alleen echt niet goed over te brengen door een combinatie van zenuwen, "aparte kledingkeuzes" en cowboy-treble.
Niets is natuurlijk verrassender en bijzonder qua samenstelling als Ilse mee het podium op.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:34 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft ook nog gezegd dat er verrassende elementen zijn en het een act is met een bijzondere samenstelling
Wat dat ook mag betekenen![]()
Dankje mister Lordiquote:Op donderdag 19 april 2018 18:01 schreef messi124 het volgende:
10 punten uit Finland https://eurovoix.com/2018(...)esults-from-finland/
Gelukkig, in mijn omgeving ben ik echt de enige zo’n beetje.’quote:Op donderdag 19 april 2018 17:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ik vind het lied van Joan ook gewoon nog steeds leuk. Ze wist het daar alleen echt niet goed over te brengen door een combinatie van zenuwen, "aparte kledingkeuzes" en cowboy-treble.
Ik heb ook altijd een zwak voor Joan gehad. Bijzondere stem. Ze 'verdronk' alleen op dat enorme podium toen; er had veel meer ingezeten als ze een professioneler team om zich heen had gehad.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:09 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Gelukkig, in mijn omgeving ben ik echt de enige zo’n beetje.’
Iedereen bedankt voor de welkomst woorden
Jaa gaat lekker nuquote:Op donderdag 19 april 2018 18:01 schreef messi124 het volgende:
10 punten uit Finland https://eurovoix.com/2018(...)esults-from-finland/
Zoals ze het daar deed had ze het van mij ook op het podium mogen doen. Zittend met gitaar, geen tooi, camera er lekker dicht op zetten en klaar.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:24 schreef Greys het volgende:
Joan
We liepen na het EIC persgebeuren afgelopen zaterdag vlak bij de AFAS en ik zag een vrouw met zonnebril lopen waarvan ik dacht 'die lijkt wel op..' en precies op dat moment riep de vrouw "HEEEEEEE" en kwam met open armen op me af en drukte me aan haar boezem. Herkende me gewoon nog van toen ze bij ons in de kroeg kwam spelen op ons ESF SongfestiBal! Wat een attente schat![]()
Net Zorro 🤣quote:Op donderdag 19 april 2018 16:55 schreef Greys het volgende:
Even testen of deze uploadservice werkt en of ik het goed doe..
Maar het liefst heb ik dus straks dit sfeertje op het podium.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2018 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kunnen we schema's maken wanneer we enthousiast zijn en wanneer down?
quote:Op donderdag 19 april 2018 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kunnen we schema's maken wanneer we enthousiast zijn en wanneer down?
Sorry Cornald, maar wat is er nou 'meaningful' aan die clip? Net als het nummer is het een stel corny country-cliches achter elkaar. Ik vind het leuk hoor, daar niet van, maar Cornald blijft maar benadrukken hoe authentiek en artsy het allemaal is... ik vind het eerder flirten met fout en camp.quote:Op donderdag 19 april 2018 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze tweet van Cornald:
quote:Op donderdag 19 april 2018 18:58 schreef Cee het volgende:
Of misschien moeten we ploegendiensten doen wat betreft panieken en hyperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |