Vast niet.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vooral die kaars is inventief. Zou het ook werken?
quote:Op woensdag 18 april 2018 17:12 schreef Bzzzzt het volgende:
Altijd nog een snellere dood dan de douches waar veel mensen in de jaren 50 gebruikt van hebben gemaakt.
Je bedoeld 10 jaar eerder denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:12 schreef Bzzzzt het volgende:
Altijd nog een snellere dood dan de douches waar veel mensen in de jaren 50 gebruikt van hebben gemaakt.
Een power shower? Die dingen vind ik ook altijd maar vaag in de UK. En een tikje creepyquote:Op woensdag 18 april 2018 20:14 schreef SeLang het volgende:
Dit is redelijk standaard in veel landen. Echt vaak met zo'n ding gedoucht. Overigens heb ik thuis ook een elektrische douche maar wel een betere met meer power.
Britten en douches. dat is sowieso een rare combi.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een power shower? Die dingen vind ik ook altijd maar vaag in de UK. En een tikje creepy
Deze heb ik. Is 9kW ofzoquote:Op woensdag 18 april 2018 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een power shower? Die dingen vind ik ook altijd maar vaag in de UK. En een tikje creepy
Tapijt in de badkamerquote:Op woensdag 18 april 2018 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Britten en douches. dat is sowieso een rare combi.
je hebt helemaal gelijkquote:
Totaal niet te vergelijken met lorenzetti & klonen, uit de OP.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tapijt in het toiletquote:Op woensdag 18 april 2018 20:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deze heb ik. Is 9kW ofzo
[ afbeelding ]
[..]
Tapijt in de badkamer(heb ik inderdaad ook
)
Evenmin een feit. Ik ben in CR geweest en heb nergens zo'n douche mogen aantreffen.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:00 schreef ZetaOS het volgende:
elk hotel of huis is uitgerust met een zelfmoord douche, geen grap!
Als jij nooit douche in duikt dan zie je ze ook niet ;-)quote:Op donderdag 19 april 2018 18:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Evenmin een feit. Ik ben in CR geweest en heb nergens zo'n douche mogen aantreffen.
Verrek!quote:Op donderdag 19 april 2018 18:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Als jij nooit douche in duikt dan zie je ze ook niet ;-)
Hoe doe je dat dan, als daar zeg maar bruine zooi op terecht komt?quote:
Ik heb er even een uurtje over in gelezen online. Veel mesne krijgen schokken van deze zooi.quote:Op donderdag 19 april 2018 22:48 schreef Gripper het volgende:
Op de dag af een jaar geleden waren wij in nepal, en stond ik s ochtends onder de douche. Kreeg ik ineens een schok bij het aanraken van de kranen. Alle dagen daarvoor was alles vlekkeloos, nu ineens 110 v door mn lijf. En dat op blote voeten op natte tegels
De waterstraal zelf stond trouwens niet onder stroom, dus je had gewoon rustig door kunnen douchen.
Gauw de kranen uitgedaan met handdoeken om mn handen en gemeld bij de receptie, waar ze er natuurlijk super laconiek over deden.
Later op de dag waren ze toch maar aan het knutselen in de zeer provisorische meterkast.
Heerlijk zulke landen
Daar begrijp ik nou niks van. Je moet je een beetje kunnen aanpassen aan het land waar je te gast bent.quote:Op donderdag 19 april 2018 22:51 schreef trein2000 het volgende:
Levensgevaarlijk. Als ik ergens in een hotel zo’n ding zou aantreffen ging ik eerst naar de receptie om een fatsoenlijke douche te eisen. Niet mogelijk? Bel dan maar een taxi en regel een ticket Amsterdam voor me.
Haha ze lachen je keihard uit en terechtquote:Op donderdag 19 april 2018 22:51 schreef trein2000 het volgende:
Levensgevaarlijk. Als ik ergens in een hotel zo’n ding zou aantreffen ging ik eerst naar de receptie om een fatsoenlijke douche te eisen. Niet mogelijk? Bel dan maar een taxi en regel een ticket Amsterdam voor me.
Een beetje gelijk heeft ie natuurlijk wel. Die dingen zijn gewoon zeer gevaarlijk, je moet er eigenlijk niet onder gaan staan. Toch maar een duurder hotel volgende keer.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ze lachen je keihard uit en terecht
Zelfs met een aangesloten aarde is dit nog niet geheel veilig. Wat ons relatief lange Hollanders ook niet helpt is de installatiehoogte, die vaak toegespitst is op kortere aardgenoten, die zodoende verder van het gevaar zijn verwijderd,quote:Op donderdag 19 april 2018 23:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb er even een uurtje over in gelezen online. Veel mesne krijgen schokken van deze zooi.
Probleem is fundamenteel ondeugdelijke installatie en douchekop. Veder vergeten mensen massaal de 3e draad aan te sluiten (aarde!)
Ik kom dan ook niet in dergelijke landen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ze lachen je keihard uit en terecht
mijn toetsenbord! wat doe je? Kan nu mooi de kotsresten uit mijn toetsenbord plukken! Je wordt bedankt, TS.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ook lekker zijn de bedden in Costa Rica
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed punt. Helaas in Belgische hotels en kleine hotels in Amsterdam komen wansen helaas veel voor. (wansen zijn de bedbugs hierboven)quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:14 schreef Anthonie1 het volgende:
Waarom zou je ook maar één seconde in dat apenland willen zijn...
Ah inderdaad dus. Helaas ook in Nederland. Iemand zin in een Roompot vakantie?quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
In Nederland aangetroffen
Walgelijk zeg, wie zou hier willen slapen?
Mijn Excuses.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:16 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
mijn toetsenbord! wat doe je? Kan nu mooi de kotsresten uit mijn toetsenbord plukken! Je wordt bedankt, TS.![]()
![]()
Airdbnb?quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
In Nederland aangetroffen
Walgelijk zeg, wie zou hier willen slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |