quote:Zlatan uitgesproken: 'Ik ga naar het WK'
De Zweedse aanvaller stopte na het Europees kampioenschap van 2016 als international, maar stelt zich nu toch beschikbaar voor het eindtoernooi. "Een WK zonder mij is geen echt WK", aldus de 36-jarige Ibrahimovic in een talkshow op de Amerikaanse zender ABC.
Zonder Ibrahimovic eindigde Zweden in de kwalificatie als tweede in de poule achter Frankrijk maar voor Nederland. De Scandinaviërs schakelden daarna in de play-offs verrassend Italië uit.
"Ik moet voorzichtig zijn met wat ik vertel. Maar ik ga naar het WK, dat is het enige dat ik er over kan zeggen", aldus Ibrahimovic, die tegenwoordig voor LA Galaxy voetbalt.
Oud-Ajacied Ibrahimovic is met 62 doelpunten in 116 interlands de topscorer aller tijden van Zweden, dat bij het WK is ingedeeld in een groep met regerend wereldkampioen Duitsland, Mexico en Zuid-Korea.
Bron
Was allemaal fake news. Die WK's hebben heul niet plaatsgevonden.quote:Op woensdag 18 april 2018 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan waren er een hoop geen echte WK's.
quote:Op woensdag 18 april 2018 12:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben een beetje Zlatan-moe
Ik denk dat zij vooral het vermogen hebben om zonder inmenging van hun eierstokken te reagerenquote:
Oh ja een beetje zoals jullie reageren als bij VI dat meisje binnenkomt, die met die volle voorgevelquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat zij vooral het vermogen hebben om zonder inmenging van hun eierstokken te reageren
Dat ja.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja een beetje zoals jullie reageren als bij VI dat meisje binnenkomt, die met die volle voorgevelWaarvan me de naam even is ontschoten.
Sensigodin. Zlatan is een vermoeiende act.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja een beetje zoals jullie reageren als bij VI dat meisje binnenkomt, die met die volle voorgevelWaarvan me de naam even is ontschoten.
Nee man dat interview is supergrappig. je moet het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sensigodin. Zlatan is een vermoeiende act.
Ik had het niet over dat interview maar zijn gedrag in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat interview is supergrappig. je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
Ook dat moet je niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het niet over dat interview maar zijn gedrag in het algemeen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet zo serieus nemen.
inderdaaad. 2 x weggespeeld worden door nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:53 schreef barko2019 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat hij niet meegaat. Zweden was beter zonder hem, ze hebben het ook zonder hem kunnen klaarspelen al moet wel gezegd worden dat ze buiten Frankrijk niet veel tegenstand hadden
Ik ken haar niet, geen idee. Als je trouwens die Escha of Eschra bedoelt dan nee; ik begin al binnenmonds te kotsen op het moment dat ik die plamuurkop zie.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sensi, die kwam altijd met de verjaardagstaart.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, geen idee. Als je trouwens die Escha of Eschra bedoelt dan nee; ik begin al binnenmonds te kotsen op het moment dat ik die plamuurkop zie.
Maar Zlatan moet echt niet naar het WK, dat zou echt de wereld op z'n kop zijn. Geweldige speler, maar je doet de rest van het team echt tekort op het moment dat je hem meeneemt.
Sowieso een dingetje voor veel spelers. Wanneer is iets nou echt ten einde? Zat voorbeelden van spelers die gewoon te lang door blijven gaan en dichte deuren toch weer openen.
Hij zou het ook kunnen. Hell, die Zweden zijn zo slecht dat hij waarschijnlijk weer een one-man-show gaat beginnen. Maar het is gewoon niet correct tegenover de ploeg die het heeft geflikt als team. Kun je toch ook niet verkopen tegen de speler die plaats mag nemen op de bank voor Zlatanquote:Op vrijdag 20 april 2018 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde Sensi, die kwam altijd met de verjaardagstaart.
Waarschijnlijk gaat hij niet mee als speler (gok ik) maar als analist of iets dergelijks. Al zag ik hem bij Galaxy al prima goaltjes scoren trouwens.
ALs hij gevraagd is voor het elftal dan is het meer de coach aan te rekenen (al zou hij natuurlijk nee kunnen zeggen) maar ik snap je punt. Zou ook kunnen dat zijn medespelers blij zijn als hij meedoet, dan komen ze misschien wat verder.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij zou het ook kunnen. Hell, die Zweden zijn zo slecht dat hij waarschijnlijk weer een one-man-show gaat beginnen. Maar het is gewoon niet correct tegenover de ploeg die het heeft geflikt als team. Kun je toch ook niet verkopen tegen de speler die plaats mag nemen op de bank voor ZlatanAls hij sowieso verder was gegaan (ook als er geen WK was behaald) dan was het een ander verhaal.
Zo dan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:48 schreef fathank het volgende:
Hij gaat vloggen op Instagram voor visa.
Leer lezen.
Ow ik zag je post wel maar dacht dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 20 april 2018 15:48 schreef fathank het volgende:
Hij gaat vloggen op Instagram voor visa.
Leer lezen.
Dit topic is fake nieuws.twitter:SkySportsNews twitterde op donderdag 26-04-2018 om 14:50:08BREAKING: Zlatan @Ibra_official will not be coming out of international retirement to play at the World Cup, the Swedish FA has announced. #SSN https://t.co/8gycKxRT43 reageer retweet
WK is dus afgelast?quote:Op donderdag 26 april 2018 14:54 schreef Bolasie het volgende:
Dit topic is fake nieuws.twitter:SkySportsNews twitterde op donderdag 26-04-2018 om 14:50:08BREAKING: Zlatan @Ibra_official will not be coming out of international retirement to play at the World Cup, the Swedish FA has announced. #SSN https://t.co/8gycKxRT43 reageer retweet
Ik juich voor deze post.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef DonRaja het volgende:
Die act is al een poosje niet leuk meer. Alles is zo gescript om hem maar een badass imago te geven.
Dit was pas een badass...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |