Mwah, genoeg tokkies die zich aan hetzelfde gedrag schuldig maken. Bij vier handen op één buik een tokkie van 19 met drie kinderen en één abortus op d' r naam.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat haar kinderen géén blond haar en blauwe ogen hebben
Hoeveel kilo poep zou dat zijn?quote:
Werkquote:Op woensdag 18 april 2018 10:35 schreef Weissmania het volgende:
🌍 2014-2015 au pair geweest in Engeland.
- Ik ben 1,74.
🎾 Ik tennis elke Donderdagavond.
🏡 werk: ik verhuur het appartement van mijn ouders in Zeeland via airbnb.
📷Ik vind het leuk om te fotograferen.
Een hele hoop.quote:
Wat geeft jou meer voldoening? Een hoop poepen of een worst?quote:
Ik zou willen dat ik eten zo kon zien.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:35 schreef Allures het volgende:
[..]
mensen die zakjes knorr zien als eten
Mensen die eten zien als iets noodzakelijks
Wordt de worst anaal ingebracht?quote:Op woensdag 18 april 2018 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat geeft jou meer voldoening? Een hoop poepen of een worst?
Nee, die maak je zelf. Beste worstquote:
Ik blijf liever in de welbekende mythe over vrouwen omtrent dit onderwerp geloven.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een ranzigheid weer op de vroege ochtend
Ah een drol in de vorm van een flinke worst bedoel je. Dan toch dat wel ja, er gaat niks boven het gevoel van zo'n flinke gehaktstaaf die door je anus gaat.quote:
Ja, heb ik op zich ook wel. Maar met een plateauplee is het soms wel vervelend dat je op moet staan om hem er helemaal uit te krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah een drol in de vorm van een flinke worst bedoel je. Dan toch dat wel ja, er gaat niks boven het gevoel van zo'n flinke gehaktstaaf die door je anus gaat.
Fingerpaintingquote:
Eens. Plus niet het fijne gevoel van spetterend water tegen je bips.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb ik op zich ook wel. Maar met een plateauplee is het soms wel vervelend dat je op moet staan om hem er helemaal uit te krijgen.
quote:Op woensdag 18 april 2018 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb ik op zich ook wel. Maar met een plateauplee is het soms wel vervelend dat je op moet staan om hem er helemaal uit te krijgen.
Ik mis die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 18 april 2018 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2018 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens. Plus niet het fijne gevoel van spetterend water tegen je bips.
Ik ben blij met onze plateauplee hoor. Vind het altijd even prettig om te kijken hoe het met de wormpjes gaatquote:
Maar je kan wel nog eens lekker naar je prestatie kijken als je klaar bent.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doel meer op het kunnen draaien van zulke bolussenquote:Op woensdag 18 april 2018 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij met onze plateauplee hoor. Vind het altijd even prettig om te kijken hoe het met de wormpjes gaat
Oh, dat is wel balen ja. Geeft altijd zulke voldoeningquote:Op woensdag 18 april 2018 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doel meer op het kunnen draaien van zulke bolussen
Toch al zo'n 20 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |